Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Στο ιδιο μοτερ (ΒΜΥ) εμενα μου κανει λιγο τρεμουλο (δηλαδη δεν ειναι τελειως αθορυβο ως συνηθως) οταν ειναι κρυο οσο δουλευει το τσοκ. μολις πεσουν οι στροφες κατω απο 1000 σταματαει και εινια ολα κομπλε. το θεωρω φυσιολογικο ομως. ισχυει;; εσυ το ιδιο παθαινεις;; η καθε φορα που εισαι σταματημενος και το εχεις στο ρελαντι;

Edited by Kostas Tranoulis
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Kostas Tranoulis said:

Στο ιδιο μοτερ (ΒΜΥ) εμενα μου κανει λιγο τρεμουλο (δηλαδη δεν ειναι τελειως αθορυβο ως συνηθως) οταν ειναι κρυο οσο δουλευει το τσοκ. μολις πεσουν οι στροφες κατω απο 1000 σταματαει και εινια ολα κομπλε. το θεωρω φυσιολογικο ομως. ισχυει;; εσυ το ιδιο παθαινεις;; η καθε φορα που εισαι σταματημενος και το εχεις στο ρελαντι;

Και οταν ειναι κρυο τρεμει και οταν ειναι ζεστο,και καθε φορα που ειμαι σταματημενος και το εχω στο ρελαντι ξεκινημενος,δεν καταλαβω αν αυτο ειναι φυσιολογικο να τρεμει το αυτοκινητο εστω και αυτο το λιγο και καποτε ειναι και εντονοτερο οχι πολυ..ειναι ενοχλητικο και σπαστικο.Καποιος που να αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα? Οι στροφες ειναι κανονικες ουτε πεφτουν ουτε σηκωνονται

Link to comment
Share on other sites

αν δωσεις γκαζι ανεβαζει κανονικα στροφες και ταχυτητα ή σε κοβει;

εχεις τσεκαρει τα μπεκ; εχεις δοκιμασει να βαλεις κανενα βελτιωτικο στα καυσιμα;

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Kostas Tranoulis said:

αν δωσεις γκαζι ανεβαζει κανονικα στροφες και ταχυτητα ή σε κοβει;

εχεις τσεκαρει τα μπεκ; εχεις δοκιμασει να βαλεις κανενα βελτιωτικο στα καυσιμα;

Ολα ρολοι φιλε τσεκαρισμενα και καινουρα ολα..Το τρελουμο στο ρελαντι παραπαμενει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα,

 

έχω ένα θεματάκι, 

σε golf 5 1.4 tsi 140hp του 2007,

μόλις επιταχύνω με δευτέρα η τρίτη, νιώθω το αμάξι να ζοριζεται και μετά αναβοσβήνει το check engine. Μετά από μερικές φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο. Το πήγα σε έναν μηχανικό και το είδε με το διαγνωστικό, το εφτιαξε, αλλα μετα απο μια βδομαδα το ξανακανει. Ξέρει κανείς περιπ τίνος πρόκειται; 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα,
 
έχω ένα θεματάκι, 
σε golf 5 1.4 tsi 140hp του 2007,
μόλις επιταχύνω με δευτέρα η τρίτη, νιώθω το αμάξι να ζοριζεται και μετά αναβοσβήνει το check engine. Μετά από μερικές φορές το λαμπάκι μένει αναμμένο. Το πήγα σε έναν μηχανικό και το είδε με το διαγνωστικό, το εφτιαξε, αλλα μετα απο μια βδομαδα το ξανακανει. Ξέρει κανείς περιπ τίνος πρόκειται; 
Ευχαριστώ
Τι έκανε και το έφτιαξε; Τι σου είπε; Πόσο πλήρωσες;
Link to comment
Share on other sites

Κατι με τους πολλαπλασιαστες, καποιο σωληνακι. Ειμαι και ασχετος με αυτα, αλλα δεν μου πηρε λεφτα. Γι αυτο μαλλον το ξανακανει. Κανονισα να το παω σε εναν αλλον να το δει. 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. Εχω καταλαβει τωρα τελευταια οτι οταν πηγαινω με οποιαδηποτε ταχυτητα αλλα εχω λιγοτερες στροφες απο 2800 το αμαξι σαν να ρεταρει. Εχει συμβει σε κανεναν αλλο; golf 5 gt sport 2008 bmy 140ps

Edited by ntip
Link to comment
Share on other sites

Διαγνωστικο δεν βγαινει ακρη ετσι δυστυχως


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πολλαπλασιαστής πιθανότατα στην αρχή του

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα , παραθέτω το δικό μου θέμα , golf 6 , 2011 , μοτερ CAVD , με προγραμμα . Από το καλοκαίρι και έπειτα μου κάνει κάτι τρελα , το οποία έχουν αναφερθεί παραπάνω από τους προηγούμενους ...Αρχικά τρέμει στο ρελαντί , ειδικά στο cold start αλλά χωρίς check engine! Στη συνεχεια και όταν είμαι στο δρόμο και κάνω πάτημα από χαμηλά με 4η και πάνω κάνει ψιλό κομπιασματα σε ένα φάσμα στροφών από 3000 έως 4000 μετά στρώνει ! Σήμερα του άλλαξα όλα τους πολλαπλασιαστές με νέους (beru) πιστεύοντας πως θα στρώσει αλλά δεν ...εντωμεταξύ σε ανύποπτη στιγμή είχε αναβοσβήσει το check και όντως είχε βγάλει κωδικό P0300 και Ρ0302 ( το έδειξε το διαγνωστικό ) . Τα μπουζί είναι περίπου 10 μηνών με κωδικό BKR7EIX . Συμπίεση μέτρησα κι είχε 110-120-118-120 psi (1-2-3-4) εντός ορίων ... φίλτρα λάδια καδένα κτλ αλλαγμένα τον Αύγουστο σε αντιπροσωπεία . Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ και τώρα δεν μου τα λέει καλά . Στην αντιπροσωπεία που μίλησα ξεκίνησαν τα ...να το δούμε , άστο μια μέρα , φταίει το προγραμμα , ίσως είναι αντλία , ίσως πεταλούδα , μπορεί να θέλει το ένα , μπορεί το άλλο ...ιστορίες για άγριους ...Φυσικά από το πληκτρολόγιο δεν γίνεται να έχω γνωμάτευση ....ωστόσο από κάπου πρέπει να αρχίσω ...

Link to comment
Share on other sites

1. Βγαλε τα μπουζι και μετρα τα με φιλερ να τελειωνεις μαυτα. Βαλτα ολα στο 0.7 γι αρχη.

 

 2. Αν το ξανακανει πρεπει να μετρηθει η υψηλης μαζι με αλλαγη φιλτρου καυσιμου και πληρωση με 100αρα αλλου πρατηριου.

 

3. Αν το ξανακανει πας για μπεκ κ ελεγχο χαμηλης.

 

4. Συμπληρωματικα ελεγχος διαρροης πιεσης στη πολλαπλη και ελεγχος χρονισμου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

εικόνα των μπουζί μετά από περίπου 5000 χλμ (τοποθέτηση Δεκ 2018 με προγραμμα)
6262bd13c2341efba679adedfd92a573.jpg

φτωχό μείγμα ή είναι ιδέα μου ;;;

παρακάτω είναι η φωτό από την προηγούμενη αλλαγή μπουζί πριν βάλω το προγραμμα

dd918e210f27521d9e375b84bc6d4778.jpg
είναι ιδέα μου το γεγονός πως η εικόνα των μπουζί είναι καλύτερη με το αυτοκίνητο στοκ;

Link to comment
Share on other sites

Συνεχισε στο βημα 2.
Μετρηση στο μπλοκ 140 και 031. Αντλια και λ


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

νεωτέρα ...βόλτα με οικογένεια σε χαλαρούς ρυθμούς ...πειραιάς -αγία παρασκευή μέσω αττικής ..στην μέση της διαδρομής με τετάρτη ανάβει λαμπάκι και epc ! είχα το obd πάνω και έδειξε misfire στον τέταρτο κύλινδρο ! μπήκε σε safe mode δεν ανέβαζε πάνω από 3000 στροφές ! δυστυχώς μου ήταν αδύνατο να σταματήσω για κάποια χλμ ... κάποια στιγμή κατάφερα να σταματήσω , το έσβησα , ξαναπήρε αμέσως με σβησμένα το epc και το check ...Μάλλον πάω για μεγάλη γιορτή !!!! το θέμα μου είναι το εξής ... το φορτώνω σε οδική ;;; ή επιλέγω να το κινήσω με όσο το δυνατό λιγότερα χλμ ;;;

Link to comment
Share on other sites

μετρήθηκε εκ νέου η συμπίεση , προφανώς είχε γίνει λάθος μέτρηση ( ζεστό μοτερ ;) τώρα έγινε με κρύο και έδειξε 170 σε όλους
όμως η εικόνα των μπουζί είναι απογοητευτική , το πρώτο πράγμα που μου είπε ο τεχνικός είναι μπέκ , αλλαγή σε όλα ! κόστος 235€ το ένα ! σε ερώτηση αν υπάρχει τρόπος να τσεκαριστεί ο ψεκασμος μέσω vcds μου απάντησε πως θα δείξει σίγουρα ατέλης καύση ...εικασίες ... πάντως τα συμπτώματα δείχνουν μπεκ ! αυτό το «δείχνουν» . Λάδι δεν καίει καθόλου .. Σε δεύτερη ερώτηση για το αν αυτό οφείλεται στο προγραμμα μου είπε πως είναι το λιγότερο πιθανο επειδή με το προγραμμα ψεκάζει πλουσιότερα ! μπλέξιμο ! όλες οι γνώμες δεκτές
ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , AggelakasK said:

μετρήθηκε εκ νέου η συμπίεση , προφανώς είχε γίνει λάθος μέτρηση ( ζεστό μοτερ ;) τώρα έγινε με κρύο και έδειξε 170 σε όλους
όμως η εικόνα των μπουζί είναι απογοητευτική , το πρώτο πράγμα που μου είπε ο τεχνικός είναι μπέκ , αλλαγή σε όλα ! κόστος 235€ το ένα ! σε ερώτηση αν υπάρχει τρόπος να τσεκαριστεί ο ψεκασμος μέσω vcds μου απάντησε πως θα δείξει σίγουρα ατέλης καύση ...εικασίες ... πάντως τα συμπτώματα δείχνουν μπεκ ! αυτό το «δείχνουν» . Λάδι δεν καίει καθόλου .. Σε δεύτερη ερώτηση για το αν αυτό οφείλεται στο προγραμμα μου είπε πως είναι το λιγότερο πιθανο επειδή με το προγραμμα ψεκάζει πλουσιότερα ! μπλέξιμο ! όλες οι γνώμες δεκτές
ευχαριστώ

επειδη την εχω πατήσει και εγω απο μπεκ δεν κινείς το αμαξι στελνεις τα μπεκ για έλεγχο αν όντως εχουν θέμα θα το δείξουν για παραδειγμα σε εμανα το μπεκ του δευτερου κυλινδρου ηταν νεκρο, εαν δεν εχουν θέμα τοτε τσεκαρεις αντλια με τον τροπο που λέει ο nikden σε προηγουμενο ποστ Με τις δικες του οδηγίες βρηκα το προβλημα 

 

εχεις προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

ναι έχω προγραμμα ! ο προγραμματιστής μου είπε πως το προγραμμα δεν ευθύνεται ...έχω πάει σε 2 εξειδικευμένα και στην συζήτηση που έκανα μου είπαν και οι δυο πως τα μπεκ ευθύνονται για πολλά ! στο αν καθαρίζονται ο ένας είπε κατηγορηματικά όχι (επειδή όπως υποστηρίζει είναι αδύνατο να μετρηθεί με τις σωστές συνθήκες , θερμοκρασία κτλ άρα ότι και να δείξει θα είναι λάθος ) και ο άλλος είπε ναι ! η αντιπροσωπεία αλλαγή χωρίς δεύτερη κουβέντα .
Βέβαια στην ερώτηση μου αν τα αλλάξω θα επιδιορθωθεί το θέμα όλοι μου είπαν μάλλον , ίσως ... σε όλους είπα να πάμε μια βόλτα με διαγνωστικό και όλοι αρνήθηκαν ευγενικά υποστηρίζοντας πως δεν θα δείξει κάτι πέρα από misfires! τελικά τόσο δύσκολο ..το να αλλάξω συνεργεία ναι είναι μια λύση αλλά άντε βρες το ...

Link to comment
Share on other sites

Σε Golf V 1.4 TSI (140 hp - BMY) πριν από λίγο καιρό άναψε το γνωστό λαμπάκι του κινητήρα περί κακής ποιότητας καύσης/καυσαερίων.

Το λαμπάκι ανάβει μόνο σε ταξίδια αυτοκινητοδρόμου μετά από περίπου 20' στις 3500 rpm ή μετά από λίγο παραπάνω χρόνο σε χαμηλότερες στροφές. Αρχικά αναβοσβήνει λίγο και μετά μένει σταθερά αναμένο.

Το λαμπάκι συνοδεύεται με απώλεια ισχύος ιδίως μέχρι 3000 rpm. Στο ρελαντί και γενικά στις πιο χαμηλές στροφές παρατηρείται τρέμουλο-κραδασμός.

Όταν σταματήσω και σβήσω, αν ξαναανάψω μετά από λίγο το λαμπάκι φεύγει και γενικά δεν  ξαναεμφανίζεται σε χρήση πόλης ή επαρχιακού δρόμου με πολλά γκαζώματα/φρεναρίσματα.

Το διαγνωστικό έδειξε misfire στον #1 και στον #3...

Αλλάχθηκαν τα μπουζί........ξανά το ίδιο θέμα στο 1ο ταξίδι...

Μετρήθηκε ελαφρώς μειωμένη συμπίεση στον 1 και στον 3.

Μετά ελέχθηκαν τα μπεκ (ΟΚ) και καθαρίστηκαν οι βαλβίδες, οι οποίες είχαν μαζέψει αρκετή καρβουνίλα. Έκτοτε κατά τα λεγόμενα του μηχανικού η συμπίεση επανήλθε (μάλλον δεν σφράγιζαν καλά οι βαλβίδες και έχανε από εκεί), κατά δε τις παρατηρήσεις μου το αμάξι καίει λιγότερο και τραβάει καλύτερα, όταν δεν ανάβει το λαμπάκι.......αλλά μόλις έκανα το πρώτο σημαντικό ταξίδι μετά τις επισκευές αυτές, το λαμπάκι επανεμφανίστηκε.

Οι πολλαπλασιαστές υποτίθεται έχουν ελεχθεί και δεν έχουν θέμα....ΕΚΤΟΣ αν εμφανίζουν αυτοί το πρόβλημα "κατά περιόδους" και όχι συνέχεια και τυχαίνει να δουλεύουν σωστά στο συνεργείο, όπως γενικά σε καταστάσεις εκτός αυτοκινητοδρόμου...

 

Τις πταίει;

Μου κάνει εντύπωση που το πρόβλημα εμφανίζεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες και δεν είναι μόνιμο.

 

Edited by pavlosap
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Nikdev θα μπορούσες να μου κάνεις μια εκτίμηση αν ο ήχος της καδένας μου είναι ok? Το αυτοκίνητο ήταν αφημένο 4 ημέρες περίπου... Με προβληματίζουν κάποιες συχνότητες χαμηλές που μοιάζουν με ελαφρύ χτύπημα, αν και δεν θέλω να σε προιδεάζω... Δεν έχω κανένα άλλο σύμπτωμα ή λαμπάκι ή κάποια δυσλειτουργία. Πάντως μετά τα 15 πρώτα λεπτά ο ήχος στρώνει και γίνεται απόλυτα φυσιολογικός... Η μίζα και η μουσική ξεκινούν στο 24 δευτερόλεπτο και το ρελαντί έρχεται στις κανονικές στροφές στο 1.40 περίπου.

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!  (PS: TSI GT sport 2007 DSG, 140hp, BMY engine, 136.000Km δεν έχει αλλάξει ποτέ καδένα)

tsi_engine_start_after3_days_left.m4a

Edited by developer
Link to comment
Share on other sites

επανέρχομαι με το θέμα που αντίμετωπιζα με το αυτοκίνητο ..Καταρχήν να ευχαριστήσω τον Γιάννη@gtse για τις πολύτιμες συμβουλές και την σύσταση που μου έκανε στον μηχανικό του . Επίσης τον@nikdev για τον μπούσουλα που μου έδωσε στο τι και που να ψάξω ! Τελικά το θέμα μου διορθώθηκε 100% και οφειλόταν 100% από τα μπεκ (ευτυχώς ) . Έπειτα από αναμονή 3 βδομαδων ( υπάρχει έλλειψη στην vw) αντικατασταθηκε όλη τετράδα με γνήσια (234€ το ένα ) , καθαρίστηκε η πεταλούδα τοποθετήθηκαν εκ νέου μπουζί SIZFR6B8EG NGK . Όλα πλέον δουλεύουν ρολόι ! Σε βαθύ πάτημα στο γκάζι από χαμηλές στροφές εκεί που πριν κόμπιαζε , όλα ήταν στρωτά όπως πρέπει . Από όλο αυτό , το γενικότερο συμπέρασμα είναι πως τελικά όταν κάνει τέτοια κόλπα ( και αφού με την μέθοδο της απαγωγης έχουμε αποκλείσει , πολλαπλασιαστες και μπουζί )το αυτοκίνητο ο κύριος υπεύθυνος είναι τα μπεκ ! Δυστυχώς τα συγκεκριμένα μπεκ δεν καθαρίζονται ! ή ακόμα και αν γίνει καθαρισμός τελικά , καταστρέφονται με τις γνωστές συνέπειες για την λειτουργία του μοτερ ....Κανονικά και με βάση τις οδηγιες της vw αυτά δεν πρέπει να παθαίνουν τίποτα .Οσο και να έψαξα δεν αναφέρεται πουθενά προληπτικός έλεγχος ή κάτι παρόμοιο ανά κάποιες χιλιάδες χλμ / ανά κάποια χρόνια . Δυστυχώς πάλι , ακόμα και ελλάτωματικα να είναι ή να παρουσιάζουν βλάβη έπειτα από κάποιες χιλιάδες χλμ η απάντηση της vw ήταν πως φταίει η ποιότητα του καυσίμου στην Ελλάδα ( πίπες και συγγνώμη για αυτό ) . Στην οικογένεια υπάρχει renault Laguna του 2002 και ουδέποτε παρουσίασε θέμα με μπεκ ούτε σαν υποψία ( αυτό και αν έχει φάει ελληνικό καύσιμο ) . Έπειτα είναι και το άλλο , έχει παρατηρηθεί έλλειψη του συγκεκριμένου ανταλλακτικού και στο συνεργείο που βρέθηκα υπήρχαν αλλά 2 αυτοκίνητο με παρόμοιο θέμα ... Ημερομηνία παράδοσης ;;; στον μήνα ....Κάτι τελευταίο η συγκεκριμένη βλάβη και δυσλειτουργία των μπεκ , πέρα από το οφθαλμοφανές ( διακοπές κτλ ) μπορεί να διαγνωστεί αρκεί μια βόλτα με το vcds , παρακολουθώντας κάποιες παραμέτρους παρέα με τον μηχανικό .....Πίστεψε με υπάρχουν ελάχιστοι μηχανικοί που ξέρουν να διαβάζουν τα δεδομένα αλλά και που να ψάξουν ....οι υπόλοιποι απλά θα σβήσουν το κίτρινο λαμπάκι της βλάβης .....
ευχαριστώ

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.