Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Να το χαιρεσαι λοιπον .. και παλι


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ομαδα,

 

Ειμαι ολοφρεσκος στην ομαδα. θελω να ρωτησω αν αξιζει να παω σε μηχανικο το αμαξι μου για καθαρισμα (gold plus 1.4 tsi 2007). Οταν ειχα παει προσφατα για σερβισ μου ειπε οτι ειναι μπουκομενο απο καταλοιπα, δεν θυμαμαι τι ακριβως ειπε.... νομιζω κατι για τον αερα της μηχανης. Και ζηταει 600 ευρω για να ανοιξει κεφαλι ή 300 για να ψεκασει με σπρει. Βεβαια ακουσα οτι υπαρουν κατι συνεργεια που κανουν καθαρισμο μηχανης με υδρογονο (engine carbon clean) και παιρνουν ενα 50αρι. 

 

το αμαξι εχει 255000χλμ.

 

ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Καιρό είχε το καμάρι μου (1,4 TSI, MY07 - 140 - BMY) να με λαχταρίσει...

 

Πρίν απο λίγο, επιστρέφοντας απο τη δουλειά , ξεκινάω από το φανάρι ήπια, 1η, 2α και πάω για τρίτη. Τσουπ ένα κόμπιασμα βαρβάτο... ξανατραβάει - ξανακομπιάζει....

Στο επόμενο φανάρι ξεκινάω, 1η,2α κόμπιασμα πάλι... συνεχίζω πολύ ήρεμα για να μπορέσω να βγω στην άκρη του δρόμου...

Ούτε τρέμουλο , ούτε θόρυβοι άγνωστοι-περίεργοι, τίποτα...

Ξεκινάω και να, ένα ωραίο κίτρινο λαμπάκι EPC συνοδευόμενο από ένα ωραιότατο μήνυμα στο display : Engine Fault - Garage...

Ωραίααααα λέω....

Μου κάνει χάρη να μείνεις επιτόπου και να σε μαζεύω κομμάτια....

 

Ήρθα στο σπίτι ατμοσφαιράτος, μέχρι 70χλμ το πήγα γύρω στα 6 χιλιόμετρα απόσταση... με το μπαρόμετρο συνεχώς κάτω απο το 0 δηλαδή

Το έσβησα, έβγαλα κλειδί, έβαλα ξανά μπρος και στο σφάλμα παραμένει...

 

Σημειώστε ότι δυο τρεις μέρες τώρα  παρατηρούσα να παίζει απίστευτα το μπαρόμετρο. ήταν πχ στο -0.2 και μηδένιζε (αρνητικά) και ξαναπήγαινε κοντά στο 0.

Τώρα βρέχει του σκοτωμού, δεν θυμάμαι που έχω το καλώδιο του VCDS, ούτε που έχω καταχωνιάσει καβάτζες απο Ν75 & Ν249....!!!

Ελπίζω αύριο να με πάει σιγά σιγά μέχρι το συνεργείο για τα περαιτέρω...

Καμιά γνώμη - άποψη για τα πιθανά σενάρια... (εκτός του δικού μου: να του ξοδέψω μόνο 1,50 ευρώ για το αυτοκόλλητο ΠΩΛΕΙΤΑΙ... και να πάω για το επόμενο....μετά απο 12 χρόνια ευχάριστης-συμβίωσης > απόλαυσης)

ώρα για άλλα μεγαλεία..... >>>> Tiguan R-Line <<<< χεχεχε

Edited by tsiliscfu
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , Rodoka said:

Καλησπερα ομαδα,

 

Ειμαι ολοφρεσκος στην ομαδα. θελω να ρωτησω αν αξιζει να παω σε μηχανικο το αμαξι μου για καθαρισμα (gold plus 1.6 tsi 2007). Οταν ειχα παει προσφατα για σερβισ μου ειπε οτι ειναι μπουκομενο απο καταλοιπα, δεν θυμαμαι τι ακριβως ειπε.... νομιζω κατι για τον αερα της μηχανης. Και ζηταει 600 ευρω για να ανοιξει κεφαλι ή 300 για να ψεκασει με σπρει. Βεβαια ακουσα οτι υπαρουν κατι συνεργεια που κανουν καθαρισμο μηχανης με υδρογονο (engine carbon clean) και παιρνουν ενα 50αρι. 

 

το αμαξι εχει 255000χλμ.

 

ευχαριστω εκ των προτερων.

το carbon clean βοηθαει αλλα δεν λύνει το προβλημα. Τι σου παρουσιαζει ο κινητήρας?

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ομαδα,
 
Ειμαι ολοφρεσκος στην ομαδα. θελω να ρωτησω αν αξιζει να παω σε μηχανικο το αμαξι μου για καθαρισμα (gold plus 1.4 tsi 2007). Οταν ειχα παει προσφατα για σερβισ μου ειπε οτι ειναι μπουκομενο απο καταλοιπα, δεν θυμαμαι τι ακριβως ειπε.... νομιζω κατι για τον αερα της μηχανης. Και ζηταει 600 ευρω για να ανοιξει κεφαλι ή 300 για να ψεκασει με σπρει. Βεβαια ακουσα οτι υπαρουν κατι συνεργεια που κανουν καθαρισμο μηχανης με υδρογονο (engine carbon clean) και παιρνουν ενα 50αρι. 
 
το αμαξι εχει 255000χλμ.
 
ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Σου ζητά 300 ευρώ για καθαρισμό με σπρέι; Το σπρέι κοστίζει maximum 15 ευρώ! Και φυσικά έχει οδηγίες για να κάνεις μόνος σου τον καθαρισμό. Αλλά και πάλι, αν δεν θες να ασχοληθείς είναι 15 λεπτών δουλειά για να το κάνει κάποιος ειδικός. Ο καθαρισμός με σπρέι σε εμένα απέδωσε τα μέγιστα... Είχα κάποια misfires στον τρίτο κύλινδρο, τα οποία επέμειναν και κατόπιν αλλαγής του πολλπλασιαστη. Μετά τον καθαρισμό δεν τα ξαναείχα. Έχουν περάσει 3 μήνες έκτοτε. Επιπλέον ο κινητήρας αποδίδει πολύ πολύ καλύτερα και θα καθιερώσω τον καθαρισμό εισαγωγής και βαλβίδων ετησίως με το ίδιο σπρέι. Ενημερωτικά είναι της Lique Molly.

Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 11/14/2019 at 11:10 AM, gtse said:

το carbon clean βοηθαει αλλα δεν λύνει το προβλημα. Τι σου παρουσιαζει ο κινητήρας?

 

Το αμαξι ηταν σφεντονα. με τον καιρο εχει πεσει και τον νιωθω οτι πεφτει στασταδιακα. Το ξεκινουσα με 2αρα καμια φορα χωρις τρεμουλο και τωρα εφτασε σε σημειο να τρεμει η 1η πηγαινοντας να σβησει. Επισης οταν το βαζω μπρος τρεμει πολυ σε τρομακτικα πλαισια, Μολις το τρεξω λιγο στρωνει καπως. Γενικα σαν αμαξι εχει μεγαλο ιστορικο εχει περασει απο πολλα συνεργεια, ειχε πολλα προβληματα κυριως με το τουρμπο, μεχρι που το αλλαξα και παλι μου λεγαν οτι εχει προβλημα  :D:D  .... το πηγα σε ενα μαστορι και ηταν ενα κομμενο καλωδιο παιδια.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, developer said:

Σου ζητά 300 ευρώ για καθαρισμό με σπρέι; Το σπρέι κοστίζει maximum 15 ευρώ! Και φυσικά έχει οδηγίες για να κάνεις μόνος σου τον καθαρισμό. Αλλά και πάλι, αν δεν θες να ασχοληθείς είναι 15 λεπτών δουλειά για να το κάνει κάποιος ειδικός. Ο καθαρισμός με σπρέι σε εμένα απέδωσε τα μέγιστα... Είχα κάποια misfires στον τρίτο κύλινδρο, τα οποία επέμειναν και κατόπιν αλλαγής του πολλπλασιαστη. Μετά τον καθαρισμό δεν τα ξαναείχα. Έχουν περάσει 3 μήνες έκτοτε. Επιπλέον ο κινητήρας αποδίδει πολύ πολύ καλύτερα και θα καθιερώσω τον καθαρισμό εισαγωγής και βαλβίδων ετησίως με το ίδιο σπρέι. Ενημερωτικά είναι της Lique Molly.

Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αν ειναι μια διαδικασια 15 λεπτων θα το κανω μονος μου. Εχεις καποιο λινκ να μου στειλεις για την διαδικασια ;

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Εγώ χρησιμοποίησα αυτό: https://www.todos.gr/liqui-moly-katharistiko-petaloydas-throttle-valve-cleaner-pro-line-lm8986 (είναι το μόνο eshop που το βρήκα στην ελλάδα, μπορείς να το παραγγείλεις και από το εξωτερικό)

Πολύ συνοπτικά έκανα το εξής: Άνοιξα το φιλτροκούτι και έβγαλα το φίλτρο αέρα. Κατόπιν προώθησα προς τον εισαγωγή το μακρύ σωληνάκι που θα βρεις μέσα στη συσκευασία.

Ψεκάζεις αρκετή ποσότητα (με σβηστο κινητήρα) και το αφήνεις 3-4 λεπτά να δράσει (αποκολλήσει τις επικαθήσεις). Κατόπιν βάζεις μπρος τον κινητήρα.

Αφού έχει ζεσταθεί καλά ο κινητήρας, κάποιος πρέπει να είναι στο αυτοκίνητο και να πατά σταθερά το γκάζι στις περίπου 2000 στροφές...(ή σφηνώνεις μεταξύ καθίσματος και γκαζιού ένα ξύλο κλπ) Ψεκάζεις σταδιακά μέχρι που ακούς τον κινητήρα να ρετάρει λιγο και να πηγαίνει να σβήσει. Σταματάς, τον αφήνεις να συνέλθει (μπορεί να παρατηρήσεις και κάποια κομπιάσματα του κινητήρα) και ξανά ψεκάζεις, σταδιακά μέχρι να τελειώσει όλο το σπρέυ. Ξαναβάζεις το φίλτρο στη θέση του, βιδώνεις το φιλτροκούτι και πηγαίνεις για ένα καλό ξεκάπνισμα... Προσωπικά, αφού έκανα τη διαδικασία νόμιζα ότι οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο... Επιπλέον, οι λίγες διακοπές που είχα στον τρίτο κύλινδρο εξαφανίστηκαν. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις τη διαδικασία. Θα σε συμβούλευα, ίσως να παραγγείλεις δύο τεμάχια...Να πω, ότι έτσι πετυχαίνεις δύο πράγματα: Καθαρίζεις και την πεταλούδα εισαγωγής και τις βαλβίδες εισαγωγής. Εγώ σκοπεύω να τηρώ αυτή τη διαδικασία κάθε χρόνο μετά το ετήσιο service, και μάλιστα θα την κάνω μόνος μου. Τα περισσότερα συνεργεία στην Ελλάδα δεν τη γνωρίζουν και θα σου πουν για τρίψιμο βαλβίδων κλπ... Κάποιοι άλλοι καθαρίζουν με κάποια ειδικά αέρια που πιθανότατα κάνουν δουλειά αλλά και πάλι κοστίζουν πολλαπλάσια τιμή. 

 

Οδηγίες έχει και εδώ αλλά το test car δεν είναι το δικό μας μοντέλο: Δες το προσεκτικά. Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να κάνεις τη διαδικασία, πάρε το σπρέυ και πήγαινε σε κάποιο συνεργείο, μην παίρνεις άσκοπα ρίσκα. Επιπλέον, καλό θα είναι να φοράς γάντια και μάσκα όταν ψεκάζεις. Ο οσμή του αερίου είναι ιδιαίτερα πνιγυρή. Και κάτι τελευταίο που μόλις θυμήθηκα βλέποντας το βίντεο: Ένα μέρος του υγρού που ψεκάζεις επιστρέφει πίσω στο φιλτροκούτι. Για να μην το λερώσει, βάλε ένα πατσαβούρι που μετά θα πετάξεις καθ΄όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

 

Edited by developer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , Rodoka said:

Το αμαξι ηταν σφεντονα. με τον καιρο εχει πεσει και τον νιωθω οτι πεφτει στασταδιακα. Το ξεκινουσα με 2αρα καμια φορα χωρις τρεμουλο και τωρα εφτασε σε σημειο να τρεμει η 1η πηγαινοντας να σβησει. Επισης οταν το βαζω μπρος τρεμει πολυ σε τρομακτικα πλαισια, Μολις το τρεξω λιγο στρωνει καπως. Γενικα σαν αμαξι εχει μεγαλο ιστορικο εχει περασει απο πολλα συνεργεια, ειχε πολλα προβληματα κυριως με το τουρμπο, μεχρι που το αλλαξα και παλι μου λεγαν οτι εχει προβλημα  :D:D  .... το πηγα σε ενα μαστορι και ηταν ενα κομμενο καλωδιο παιδια.

όπως καταλαβαίνω έχεις θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβιδες οποτε το carbon clean απλά θα μειώσει λίγο το πρόβλημα αλλά δεν θα το λύσει, το εχω κάνει στο δικό μου και όντως είδα βελτίωση στον κινητηρα αλλά όχι στις επικαθίσεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να καθαρίσεις τις επικαθίσεις

1. με διάφορα σπρέι που το κάνεις μόνος και πολυ μικρό κόστος δεν λύνει τελείω το θέμα αλλά το βελτιώνει αισθητά

2. καποια συνεργεια βγάζουν την πολλαπλη και καθαρίζουν με χημικά κόστος κατα μέσο όρο 150 ευρω λύνει το πρόβλημα κατα 90%

3. ανοιγμα κεφαλής και καθαρισμα της περιπου 600 ευρω λύνει τελείως το πρόβλημα

4. ο τελευταίος και για μένα ο καλυτερος τρόπος αλλά το κάνουν λίγοι αφαίρεση πολλαπλής και συνδέεται ειδικό μηχανημα που κάνει καθαρισμα κατι σαν αμμοβολή δεν θυμαμαι πως το λένε τωρα το εχουν και κάποιες αντιπροσωπείες κοστος περιπου 300 ευρω και λύνει επίσης το πρόβλημα τελειως

 

 

και κάτι τελευταιο χωρίς να σου κανει υπόδειξη αλλά μην ξεκινάς με δευτερα δεν ειναι diesel για να μην εχει θεμα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, gtse said:

όπως καταλαβαίνω έχεις θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβιδες οποτε το carbon clean απλά θα μειώσει λίγο το πρόβλημα αλλά δεν θα το λύσει, το εχω κάνει στο δικό μου και όντως είδα βελτίωση στον κινητηρα αλλά όχι στις επικαθίσεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να καθαρίσεις τις επικαθίσεις

1. με διάφορα σπρέι που το κάνεις μόνος και πολυ μικρό κόστος δεν λύνει τελείω το θέμα αλλά το βελτιώνει αισθητά

2. καποια συνεργεια βγάζουν την πολλαπλη και καθαρίζουν με χημικά κόστος κατα μέσο όρο 150 ευρω λύνει το πρόβλημα κατα 90%

3. ανοιγμα κεφαλής και καθαρισμα της περιπου 600 ευρω λύνει τελείως το πρόβλημα

4. ο τελευταίος και για μένα ο καλυτερος τρόπος αλλά το κάνουν λίγοι αφαίρεση πολλαπλής και συνδέεται ειδικό μηχανημα που κάνει καθαρισμα κατι σαν αμμοβολή δεν θυμαμαι πως το λένε τωρα το εχουν και κάποιες αντιπροσωπείες κοστος περιπου 300 ευρω και λύνει επίσης το πρόβλημα τελειως

 

 

και κάτι τελευταιο χωρίς να σου κανει υπόδειξη αλλά μην ξεκινάς με δευτερα δεν ειναι diesel για να μην εχει θεμα

Σε ευχαριστώ παρά πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα έχω ένα GOLF V GT DSG έκανα γενική επισκευή στο μοτέρ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ απλά έβαλα άλλα πιστόνια και πιο σκληρά ελατήρια φοράω υβρίδιο τουρμπίνα τρόμπα μπροστά αφού λοιπόν έβαλα μπροστά δεν κάνει τρέμουλο αλλα κανει missfire το βλέπω στο control booster.Η βλάβη που βγάζει ειναι Ρ 0134 (ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ Λ1 ΔΙΑΚΟΠΤΟΜΕΝΗ.Μπορεί κάποιοσ να με διαφωτίσει?

Link to comment
Share on other sites

 

καλημερα στη παρεα. κατοχος γκολφ 6 τσι 2009 160 πσ. αλλαξα καδενα τον αυγουστο.παρο ολα αυτα το πρωι στην εκκινηση μου κανει ενα κροταλισμα περιπου για ενα 1 δευτερολεπτο.

εχω κανει και σερβις αλλα δε βρισκουν τπτ. εχει κανεις καμια ιδεα? ειναι φυσιολογικο? κατι τετοιο μου λενε μερικοι.

Edited by giannis.chrys
Link to comment
Share on other sites

Εργοστασιακη εβαλες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, giannis.chrys said:

ναι. και σε επίσημο για να 'χω το κεφάλι μου ήσυχο.

φιλος μου (που συμπτωματικα μενει και αυτος στο μοσχατο) σε γκολφ 5 το πηγαινε φιλοσιδη. αλλαξε εκει καδενα, του πηραν 1500 ευρω και μετα εκανε ακομα το κροταλισμα. και οταν το πηγε πισω του ειπαν οτι εβγαλε ββλαβη η αντλια νερου και του πηραν αλλα 700.

Το οτι πηγες σε αντιπροσωπο δεν σημαινει οτι εχεις και το κεφαλι σου ήσυχο.

πηγαινε σε αλλο μαστορα. στο μοσχατο εχω ακουσει καλα λογια για τον βενετσιανο. Αν δεν θες να πας εκει στειλε μου να σου πω που παω εγω (μενω νεο φαληρο οποτε ειμαστε διπλα). την δευτέρα κιολας θα παω στο συνεργειο ν αλλαξω ιμαντες δυναμό κτλ

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , Kostas_Tr said:

φιλος μου (που συμπτωματικα μενει και αυτος στο μοσχατο) σε γκολφ 5 το πηγαινε φιλοσιδη. αλλαξε εκει καδενα, του πηραν 1500 ευρω και μετα εκανε ακομα το κροταλισμα. και οταν το πηγε πισω του ειπαν οτι εβγαλε ββλαβη η αντλια νερου και του πηραν αλλα 700.

Το οτι πηγες σε αντιπροσωπο δεν σημαινει οτι εχεις και το κεφαλι σου ήσυχο.

πηγαινε σε αλλο μαστορα. στο μοσχατο εχω ακουσει καλα λογια για τον βενετσιανο. Αν δεν θες να πας εκει στειλε μου να σου πω που παω εγω (μενω νεο φαληρο οποτε ειμαστε διπλα). την δευτέρα κιολας θα παω στο συνεργειο ν αλλαξω ιμαντες δυναμό κτλ

σου στειλα μηνυμα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλές γιορτές! Θελω να αναφέρω ένα προβληματάκι στο golf μου (tsi 1.4 2007) έχει μάλλον κάποιο μηχανικό πρόβλημα γιατί οι 2 κύλινδροι του αυτοκινήτου δεν δουλεύουν καλά και κάνει διακοπές. Αυτό ευθύνεται ή στο μπουζί ή στον πολλαπλασιαστή το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να τα αλλάζω κάθε 2-3 μήνες. Εγώ θεωρώ ότι μπορεί να είναι και πρόβλημα εγκεφάλου. Τι λέτε εσείς ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλές γιορτές! Θελω να αναφέρω ένα προβληματάκι στο golf μου (tsi 1.4 2007) έχει μάλλον κάποιο μηχανικό πρόβλημα γιατί οι 2 κύλινδροι του αυτοκινήτου δεν δουλεύουν καλά και κάνει διακοπές. Αυτό ευθύνεται ή στο μπουζί ή στον πολλαπλασιαστή το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να τα αλλάζω κάθε 2-3 μήνες. Εγώ θεωρώ ότι μπορεί να είναι και πρόβλημα εγκεφάλου. Τι λέτε εσείς ;
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Στο διαγνωστικό τι σου βγάζει? Καιγοντε και οι δύο μαζί?
Τι πολλαπλασιαστες έβαλες? Γενικότερα υπήρχε μια αδυναμία στους πολλαπλασιαστες σε αυτή τη γενιά αλλά όχι και έτσι.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά το στορι έχει ως εξής. Είχα ένα θόρυβο από το σπιράλ της εξάτμισης και πήγα στον εξάτμισα και με λέει ο μάγκας ότι άλλο είναι το πρόβλημα  και δν είναι από την εξάτμιση αλλά από την μηχανή. Του λέω πως ο ήχος είναι ξεκάθαρα ένας μεταλλικός λες και ξεκόλλησε η εξάτμιση. Με λέει άνοιξε καπό να δω την μηχανή. την είδε πως δουλεύει και με λέει το μηχανάκι τριαριζει. Με κατεβάζει από την ράμπα και μ λέει πάνε στο ηλεκτρολόγο λίγο πιο πάνω. αφού φτάνω μου το βάζει στον υπολογιστή και δείχνει πρόβλημα στον 1ο και στον 3ο. Μου άλλαξε πολλαπλασιαστή και το πρόβλημα δν έφυγε. Γιαυτο λέω μήπως αλλάξω εγκέφαλο και στρώσει το πραμα. Επίσης πριν 2.5 μήνες έκανα σέρβις όποτε αλλαχτήκαν και μπουζια. Όποτε αποκλείουμε και πολλαπλασιαστή και μπουζί. 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά το στορι έχει ως εξής. Είχα ένα θόρυβο από το σπιράλ της εξάτμισης και πήγα στον εξάτμισα και με λέει ο μάγκας ότι άλλο είναι το πρόβλημα  και δν είναι από την εξάτμιση αλλά από την μηχανή. Του λέω πως ο ήχος είναι ξεκάθαρα ένας μεταλλικός λες και ξεκόλλησε η εξάτμιση. Με λέει άνοιξε καπό να δω την μηχανή. την είδε πως δουλεύει και με λέει το μηχανάκι τριαριζει. Με κατεβάζει από την ράμπα και μ λέει πάνε στο ηλεκτρολόγο λίγο πιο πάνω. αφού φτάνω μου το βάζει στον υπολογιστή και δείχνει πρόβλημα στον 1ο και στον 3ο. Μου άλλαξε πολλαπλασιαστή και το πρόβλημα δν έφυγε. Γιαυτο λέω μήπως αλλάξω εγκέφαλο και στρώσει το πραμα. Επίσης πριν 2.5 μήνες έκανα σέρβις όποτε αλλαχτήκαν και μπουζια. Όποτε αποκλείουμε και πολλαπλασιαστή και μπουζί. 
Καταρχάς αν είναι πολλαπλασιαστης η μπουζί έχεις άμεσα check engine και με το που συνδέσεις εγκέφαλο σου πετάει και το σφάλμα και με 2 πολλαπλασιαστες κιόλας η μηχανή με το ζόρι κρατιέται αναμμένη συνήθως δε περνει καν μπροστά και στο ρελαντί ζήτημα να βλεπεις 500 στροφές.
Δε θα αλλάξεις εγκέφαλο αν δεν είσαι σίγουρος στη καλύτερη να κάνεις reset με το αρχικό πρόγραμμα.
Εμένα το μυαλό μου πάει αλλού.
Η σε κάποια καλωδίωση που θέλει άλλαγμα
Η στην καδενα..
Που ακούγεται πιο πιθανό σενάριο.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς αν είναι πολλαπλασιαστης η μπουζί έχεις άμεσα check engine και με το που συνδέσεις εγκέφαλο σου πετάει και το σφάλμα και με 2 πολλαπλασιαστες κιόλας η μηχανή με το ζόρι κρατιέται αναμμένη συνήθως δε περνει καν μπροστά και στο ρελαντί ζήτημα να βλεπεις 500 στροφές.
Δε θα αλλάξεις εγκέφαλο αν δεν είσαι σίγουρος στη καλύτερη να κάνεις reset με το αρχικό πρόγραμμα.
Εμένα το μυαλό μου πάει αλλού.
Η σε κάποια καλωδίωση που θέλει άλλαγμα
Η στην καδενα..
Που ακούγεται πιο πιθανό σενάριο.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Επίσης ένας έλεγχος συμπίεσης θα ξεκαθαρίσει πολλά.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εχεις προγραμμα στ αμαξι;; το κακο στα πενταρια ειναι οτι τα πιστονια τους δεν εχουν και τις τρελες αντοχες και σπαει το δαχτυλιδι που εχουν και οσο συνεχιζει το μοτερ να δουλευει το ξεσκιζεις το μπλοκ μεσα. το ιδιο ισχυει και στα 6αρια. στο 7 και τωρα στο 8 το εχουν φτιαξει αυτο υποτιθεται.

απο λαδια κτλ πως τα πας;; εχεις χασει καθολου;; τα εχεις κοιταξει αυτα;;

η θα πας σ αλλο μηχανικο να στο δει ή αν ειναι κατι απλο θα σου απαντησει ο μεγαλος γκορου (nikdev) :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχεις προγραμμα στ αμαξι;; το κακο στα πενταρια ειναι οτι τα πιστονια τους δεν εχουν και τις τρελες αντοχες και σπαει το δαχτυλιδι που εχουν και οσο συνεχιζει το μοτερ να δουλευει το ξεσκιζεις το μπλοκ μεσα. το ιδιο ισχυει και στα 6αρια. στο 7 και τωρα στο 8 το εχουν φτιαξει αυτο υποτιθεται.
απο λαδια κτλ πως τα πας;; εχεις χασει καθολου;; τα εχεις κοιταξει αυτα;;
η θα πας σ αλλο μηχανικο να στο δει ή αν ειναι κατι απλο θα σου απαντησει ο μεγαλος γκορου (nikdev)
 
Άλλο και αυτό έχω ακούσει για κάποια θέματα στα vag αλλά ελλατωματικα μπιστονια δεν είχα ακούσει ποτέ κάτι. Άμα τα πειράζεις εκεί αλλάζει το θέμα έτσι και αλλιώς.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.