Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

9 hours ago , chrisbak said:

Και εγώ το ίδιο έχω... Και το ψαχνω... Εχω passat του 2012 caxa  dsg με πρόγραμμα overload... Και ακομα δεν εχω καταφέρει να βρω τι έχει και δεν ανεβάζει πιεση οταν κανω kickdown!!!! Κάποιες φορές.. Οχι συνέχεια.... 

Εχω αλλάξει ν75... Σκαστρα.... Και το πορτάκι στην waste gate δεν εχει θέμα.... 

Τι μπορεί να είναι? 

Την ν249(βαλβίδα εκτόνωσης τουρμπο) την κοίταξες?

Link to comment
Share on other sites

On 17/3/2020 at 7:54 ΠΜ, nikdev said:

Γράψε 2-3 συμπτώματα

Το αμάξι δεν τουρμπιζε οταν περνούσε τις 2.500 στροφές και άκουγα να φουσκώνει το τουρμπο ξαφνικά έχανε όλη την συμπίεση και δούλευε σαν ατμοσφαιρικο, μετά από αλλαγή της ν75 το αμάξι τουρμπιζει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

On 20/3/2020 at 2:54 ΜΜ, chrisbak said:

Εγω άλλαξα και ν75 και σκαστρα.... Αλλα παλι τα ίδια....??? 

Καλό θα ήταν να πας σε μια αντιπροσωπεία να το βάλεις στο διαγνωστικό για να βρεις το πρόβλημα που είναι κατευθείαν

On 20/3/2020 at 2:54 ΜΜ, chrisbak said:

Εγω άλλαξα και ν75 και 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

είμαι νέος μέλος και έχω το εξής πρόβλημα. Όποια σχέση και αν έχω στο κιβώτιο όταν πατάω

τέρμα γκάζι το αμάξι(golf gt 170) ανεβάζει κάπως διστακτικά πίεση στο όργανο, μέχρι τις 3500rpm

που τότε κόβει τη πίεση του στο όργανο και στην αίσθηση της επιτάχυνσης. Έχει κανείς κάποια ιδέα?

Το turbo έχει επισκευαστεί και το κλαπέτο έχει αλλαχτεί. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων... 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνα με έλεγχο διαρροής πίεσης σε όλο το κύκλωμα.

Αν είναι όλα εντάξει, δες μετά τη Ν75.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τρεις σελίδες στο νήμα , μια καραντίνα και μια άρση επανέρχομαι , ελπίζω  όλοι να καλά και υγιείς....

 

golfaki TSI CAVD με προγραμμα overload 98 ron . Πριν απο λιγο καιρο (περιπου 6 μηνες πισω ) ειχα καποια θεματα με κατι διακοπες απο 4η και πανω στις 3200 -4000 στροφες στον κινητηρα και βαθυ πατημα στο γκαζι . Τοτε αλλαξα πολλαπλασιαστες (beru ενισχυμενους  ) μπουζι μηπως εστρωνε αλλα ματαια ...Οποτε επειτα απο επισκεψεις σε συνεργεια και με την συμβολη ενος μελους απο το φορουμ αλλαξα και μπεκ (4αδα γνησια ακομα κλαιω ) και φιλτρο βενζινης ...γυρω στο διμηνο απο την αλλαγη και επειτα απο την καραντινα , εβγαλα το αυτοκινητο να το κινησω λιγο και τσουυπ παλι τα ιδια !!! με επιασε τρελα ! εκει στο φασμα 3000 - 4000 στο φορτωμα παλι ενα κομπιασμα .... τι να συμβαινει παλι ? ημαρτον διαβαζω πως ισως φταει η υψηλη πιεση που δινει το προγραμμα , διαβαζω για μοτερ που ειναι ετοιμο να παραδωσει και αλλα τετοια πολλα ...Συμπιεση ιδια σε ολους του κυλινδρους , λαδι δεν καιει και ο προγραμματιστης αφαντος ....

θα το γυρίσω στοκ , το ξενέρωμα δεν περιγράφεται , ούτε να το οδηγήσω δεν θέλω πλέον ....

Link to comment
Share on other sites

AggelakasK κρίμα που χαλιέσαι και έχεις ξενερώσει για λαμαρίνες.

 

Τελοσπάντων, πρώτα από όλα για τον προγραμματιστή σου. Περίεργο ακούγεται αυτό που λές ότι είναι άφαντος, η εταιρία θεωρείται γνωστή και αξιόπιστη στο χώρο και σίγουρα έχει σπάσει πολύ λιγότερα αμάξια από άλλους που ακούγονται περισσότερο. Μήπως είναι κλειστοί ακόμα λόγω της καραντίνας;

 

Θυμάμαι που έχεις αλλάξει και καδένα ανάμεσα στα άλλα που άλλαξες. Συμπεραίνω από αυτά που λές ότι δεν ακούς τίποτα περίεργο όταν λειτουργεί ο κινητήρας. Ας με διορθώσουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα: Έχεις ένα κόμπιασμα μέσα σε αυτό το φάσμα, σε αυτό το φάσμα διενεργείται η συνεργασία κομπρέσσορα - τούρμπο, όπου στις 3500 στροφές ξεκινάει μόνο το τούρμπο να δουλεύει. Είσαι πριν τις 3500 που συμβαίνει αυτό το κόμπιασμα; Έχεις αλλάξει Ν75 και Ν249(σκάστρα) με τους νέους κωδικούς; Από 50 περίπου η καθεμιά. Έχεις κοιτάξει την αντλία νερού που υποτίθεται ότι συνεργάζεται με τον κομπρέσσορα (ας με διορθώσουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα και αν ισχύει αυτό για τον CAVD).

 

Έχεις πρόγραμμα 98. Βάζεις 100ρα δηλαδή; Γιατί δεν λογκάρεις το αμάξι να δεί κάποιος που ξέρει τα αποτελέσματά σου; Υπάρχουν ένας 2 γνωστοί στο vwclub μηχανικοί που έχουν ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο κινητήρα χιλιάδες φορές, μήπως να τους επισκεφθείς;

 

Το Μάρτιο αν θυμάμαι καλά το είχες βάλει για πούλημα. Τελικά θέλεις να το κρατήσεις;

 

Αν δεν δουλεύει για οποιοδήποτε λόγο το αμάξι σωστά και πιστεύεις ότι φταίει το πρόγραμμα βγάλτο να ηρεμήσει το κεφάλι σου, δούλεψέ το και δές αν σου κάνει τα ίδια.

Edited by Gmis
Link to comment
Share on other sites

ναι το είχα βάλει για πώληση , αλλά με πρόλαβε η κατάσταση όποτε είπα να αφήσω τα ανοίγματα γιατί ποτέ δεν ξέρεις....ο προγραμματιστής μου είπε πως πιθανόν να φταίνε τα μπεκ, όπου τα άλλαξα , έκτοτε δεν ......η καδένα είναι μια χαρά , ούτε χρου που λένε ! ν75 και ν249 αλλάγμενες προ 6 μηνών (γνήσιες ) . Αντλία νερού έχω αλλάξει 3 φορές έως τώρα τελευταία φορά πριν από 1,5 χρόνο περίπου. Γνωρίζω πλέον ποτέ είναι έτοιμη να παραδώσει . Υπόψην όλα αυτά εντός της αντιπροσωπείας για την διετή εγγύηση κτλ. Με κόστος ανάλογο . 98 πρόγραμμα και βάζω 100 . Συντήρηση πραγματικά ευλαβική . Το φάσμα στροφών που κάνει το στιγμιαίο  κόμπιασμα είναι 4000 με 4500 (γράψε λάθος στο προηγούμενο ) και πάντα από 4η ταχύτητα και πάνω . Κατα τα αλλά ούτε ρεταρισματα στην εκκίνηση , ούτε κάτι άλλο .

Με την πρωτη ευκαιρία θα βγάλω το πρόγραμμα . Προς το παρόν ούτε να το βλέπω . Ναι για τέτοια ξενερα μιλάμε , 

ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχω διαβάσει ότι από τότε που το πήρες πληρώνεις προνοητικά στα σέρβις του σε σημείο μάλιστα που κατά τη γνώμη μου δεν χρειαζόταν άμεσα (για την καδένα εννοώ).

 

Υπάρχει και πρόγραμμα για 100ρα αποκλειστικά; Μήπως να το δοκιμάσεις και έτσι για λίγο; Χλωμό έως απίθανο να σου σπάσει με τόση λίγη πίεση (μόνο πρόγραμμα) το αμάξι. Του 11 δεν είναι;

 

Υ.Γ1: Πώς την καταλαβαίνεις την αντλία νερού; Μόνο από τον ήχο της σκουριασμένης κούνιας με γκάζι στις 3000+;

 

Υ.Γ2: Να χαλιέσαι που πηγαίναμε φουλ για gdansk :-P και αναβλήθηκε, δεν πιστεύω ότι έχει κάτι σοβαρό το αμάξι, όλα καινούρια τα έχεις.

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω παλιό θέμα αλλά έχω ακριβώς το ίδιο θέμα με τον φίλο όπως το περιγράφει ακριβώς από επάνω.  Σε Scirocco 160TSI μου κάνει περιστασιακά κόψιμο κατά την επιτάχυνση. Έχω παρατηρήσει πως το κόψιμο συμβαίνει συνήθως στις 3.200 στροφές. Λαμπάκι δεν μου ανάβει ποτέ. Το πήγα στην αντιπροσωπία και αρχικά μου είπαν πως το συνέδεσαν στο διαγνωστικό σύστημα και δεν βρήκαν τίποτα και είναι μια χαρά. Τους λέω αποκλείεται να το ψάξετε καλύτερα αλλιώς δεν το παίρνω, δεν θέλω να σκοτωθώ σε κανένα προσπέρασμα! Μου λένε θα πρέπει να πληρώσω 200 ευρώ μόνο και μόνο για να το ανοίξουν και να το δουν. Τους λέω ΟΚ αρκεί να βρουν το πρόβλημα. Την επόμενη ημέρα μου λένε πως το πρόβλημα ήταν τελικά στο τούρμπο, το τέσταραν και η ροή του αέρα δεν είναι όπως πρέπει, κάνει κενά. Με τα πολλά άλλαξα τελικά την τουρμπίνα και πλήρωσα 2.200 ευρώ με τα εργατικά. Την επόμενη κιόλας μέρα δοκιμάζοντας το, μου το έκανε πάλι 2 φορές. Πήγα πάλι από την αντιπροσωπία και μου λένε πως θέλει λίγο χρόνο μέχρι να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα. Μετά από 4-5 μέρες πάντως εξακολουθεί να μου το κάνει περιστασιακά ακριβώς το ίδιο στις 3.200 στροφές.  Τους είχα ρωτήσει για μπουζί και πολλαπλασιαστές και  μου είπαν πως είναι οκ. Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ, έχω 125.000 χλμ. πρώτο χέρι και αυτή την συμπεριφορά δεν μου την έχει κάνει ποτέ άλλοτε στο παρελθόν. ¨Έχει κανένας καμία ιδέα; Βρίσκομαι Γερμανία.

Edited by click
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , click said:

Ξεθάβω παλιό θέμα αλλά έχω ακριβώς το ίδιο θέμα με τον φίλο όπως το περιγράφει ακριβώς από επάνω.  Σε Scirocco 160TSI μου κάνει περιστασιακά κόψιμο κατά την επιτάχυνση. Έχω παρατηρήσει πως το κόψιμο συμβαίνει συνήθως στις 3.200 στροφές. Λαμπάκι δεν μου ανάβει ποτέ. Το πήγα στην αντιπροσωπία και αρχικά μου είπαν πως το συνέδεσαν στο διαγνωστικό σύστημα και δεν βρήκαν τίποτα και είναι μια χαρά. Τους λέω αποκλείεται να το ψάξετε καλύτερα αλλιώς δεν το παίρνω, δεν θέλω να σκοτωθώ σε κανένα προσπέρασμα! Μου λένε θα πρέπει να πληρώσω 200 ευρώ μόνο και μόνο για να το ανοίξουν και να το δουν. Τους λέω ΟΚ αρκεί να βρουν το πρόβλημα. Την επόμενη ημέρα μου λένε πως το πρόβλημα ήταν τελικά στο τούρμπο, το τέσταραν και η ροή του αέρα δεν είναι όπως πρέπει, κάνει κενά. Με τα πολλά άλλαξα τελικά την τουρμπίνα και πλήρωσα 2.200 ευρώ με τα εργατικά. Την επόμενη κιόλας μέρα δοκιμάζοντας το, μου το έκανε πάλι 2 φορές. Πήγα πάλι από την αντιπροσωπία και μου λένε πως θέλει λίγο χρόνο μέχρι να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα. Μετά από 4-5 μέρες πάντως εξακολουθεί να μου το κάνει περιστασιακά ακριβώς το ίδιο στις 3.200 στροφές.  Τους είχα ρωτήσει για μπουζί και πολλαπλασιαστές και  μου είπαν πως είναι οκ. Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ, έχω 125.000 χλμ. πρώτο χέρι και αυτή την συμπεριφορά δεν μου την έχει κάνει ποτέ άλλοτε στο παρελθόν. ¨Έχει κανένας καμία ιδέα; Βρίσκομαι Γερμανία.

Δεν τσεκάρεις καλύτερα αυτα τα 2 που αναφέρεις πρώτα  (Μπουζι και πολλαπλασιαστές ).

 

Πιστεύω?? Οτι με τα χιλιόμετρα που έχεις,  ισως εχεις φτάσει στο σημείο που να χρήζουν αλλαγή η πολλαπλασιαστες :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έτσι πίστευα αλλά δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων να το τσεκάρω μόνος μου. Τους ρωτάω στην VW μήπως είναι εκεί το πρόβλημα και μου λένε όχι. Αν οι πολλαπλασιαστές έχουν θέμα αυτό αλήθεια φαίνεται κανονικά στο διαγνωστικό;

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου πες στα τζιμανια να κουμπωσουν το διαγνωστικο και να βγειτε βολτα...ειμαι 99% σιγουρος οτι θα σου δειξει missfires απο κλασμενους πολλαπλασιαστες...οταν κανεις διαγνωση στατικα δεν βγαζει τιποτα...θελει την ωρα που σου κανει το κοψιμο να εισαι κουμπωμενος στο διαγνωστικο

Link to comment
Share on other sites

και αν δεν σου βγαλει missfires σε ολους τους κυλινδρους, εσυ να αλλαξεις και τους 4 πολλαπλασιαστες για να χεις το κεφαλι σου ησυχο...οταν κλανει ο ενας ή παραπανω συνηθως και οι αλλοι ειναι ετοιμοι να πουν το ποιημα...

Link to comment
Share on other sites

Παλιότερα που είχα αλλάξει μπουζί κάπου στα 60.000 χλμ. μου είχαν πει πως στο διαγνωστικό είχαν δει σε συγκεκριμένο κύλινδρο καταγεγραμμένο missfire. Τώρα λένε πως δεν βλέπουν τίποτα, αλλά εγώ τα κοψίματα τα νιώθω. Σε κάθε περίπτωση αν είναι να αλλαχτούν οι πολλαπλασιαστές θα τους αλλάξω όλους, αφού θα πληρώσω που θα πληρώσω τα εργατικά που τα χρεώνουν πανάκριβα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , click said:

Παλιότερα που είχα αλλάξει μπουζί κάπου στα 60.000 χλμ. μου είχαν πει πως στο διαγνωστικό είχαν δει σε συγκεκριμένο κύλινδρο καταγεγραμμένο missfire. Τώρα λένε πως δεν βλέπουν τίποτα, αλλά εγώ τα κοψίματα τα νιώθω. Σε κάθε περίπτωση αν είναι να αλλαχτούν οι πολλαπλασιαστές θα τους αλλάξω όλους, αφού θα πληρώσω που θα πληρώσω τα εργατικά που τα χρεώνουν πανάκριβα εδώ.

Να ζητήσεις και έναν έλεγχο πάλι στα μπουζι, αφου θα ελέγξουν τους πολλαπλασιαστες ευκαιρία είναι τώρα να τα βγάλουν ενα ενα και να δούνε.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω μόνο να μην πλήρωσα τζάμπα 2 χιλιάρικα για καινούργιο τούρμπο. Στη VW επιμένανε ότι είχε πρόβλημα, αν λένε π@π@ριές δυστυχώς δεν μπορώ να το ξέρω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , click said:

Ελπίζω μόνο να μην πλήρωσα τζάμπα 2 χιλιάρικα για καινούργιο τούρμπο. Στη VW επιμένανε ότι είχε πρόβλημα, αν λένε π@π@ριές δυστυχώς δεν μπορώ να το ξέρω.

Μακάρι να μην τα έδωσες τσάμπα :unsure: σου είπαν τι κωδικό βλάβης τους έβγαζε για το turbo?

 

(Αν επιτρέπετε, η παλια τουρμπίνα τι την έκαναν?)  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , OMINUS said:

Μακάρι να μην τα έδωσες τσάμπα :unsure: σου είπαν τι κωδικό βλάβης τους έβγαζε για το turbo?

 

(Αν επιτρέπετε, η παλια τουρμπίνα τι την έκαναν?)  

Όχι δεν μου είπαν κάποιο συγκεκριμένο κωδικό. Ίσως το γράφει στην απόδειξη πληρωμής θα κοιτάξω. Για την παλιά τουρμπίνα δεν έχω ιδέα, φαντάζομαι ανακύκλωση. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις πέρασα από την VW. Μπήκαμε μαζί με τον μηχανικό στο αυτοκίνητο και κάναμε 3 βόλτες. Στις πρώτες δύο δεν το έκανε, ευτυχώς στην τρίτη και τελευταία το έκανε πάλι και το είδε. Μου το είχε κάνει άλλες 2 φορές σήμερα το πρωί, την πρώτη φορά στις 3.200 στροφές, την δεύτερη φορά άνοιγμα στο καπάκι στις 3.000 στροφές και το μεσημέρι που το άνοιγε ο μηχανικός της VW το έκανε στις 3.800 στροφές. Το άφησα πάλι να το κοιτάξει ξανά, ξεκαθαρίζοντας του πως δεν πρόκειται να πληρώσω ξανά για την διερεύνηση. Του είπα για τους πολλαπλασιαστές και θα το ψάξει και εκεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, click said:

Μόλις πέρασα από την VW. Μπήκαμε μαζί με τον μηχανικό στο αυτοκίνητο και κάναμε 3 βόλτες. Στις πρώτες δύο δεν το έκανε, ευτυχώς στην τρίτη και τελευταία το έκανε πάλι και το είδε. Μου το είχε κάνει άλλες 2 φορές σήμερα το πρωί, την πρώτη φορά στις 3.200 στροφές, την δεύτερη φορά άνοιγμα στο καπάκι στις 3.000 στροφές και το μεσημέρι που το άνοιγε ο μηχανικός της VW το έκανε στις 3.800 στροφές. Το άφησα πάλι να το κοιτάξει ξανά, ξεκαθαρίζοντας του πως δεν πρόκειται να πληρώσω ξανά για την διερεύνηση. Του είπα για τους πολλαπλασιαστές και θα το ψάξει και εκεί.

ειχατε κουμπωσει διαγνωστικο πανω την ωρα της βολτας;;

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

ειχατε κουμπωσει διαγνωστικο πανω την ωρα της βολτας;;

Όχι. Αφού το διαπίστωσε το πρόβλημα όταν ήμασταν μαζί, μου είπε θα το ψάξει μετά μόνος του με το διαγνωστικό. Μου είχε πει ότι θα με έπαιρνε το απόγευμα να μου πει τι βρήκε. Δεν με πήρε καθόλου, μάλλον ακόμα το ψάχνει... Θα δω αύριο τι θα μου πει. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.