Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

2 hours ago , OMINUS said:

Ενδιαφέρων ειναι, οτι τελικά τα καθαριστικά με μια μόνο χρήση αποδεικνύεται οτι δεν αρκούν :huh: 

 

Αλλα θέλεις ισως και Κανά 2 φορές σε τακτικά χρονικά διαστήματα.

Ισως ακομα και απο οταν ειναι καινούργιο το αμάξι , για να προλάβει κάποιος της επικαθισεις 

 

για να εχουν αποτελεσμα θα πρεπει να τα χρησιμοποιεις καθε 3μηνο μπορει και συχνοτερα. ειχα βαλει μια φορα της Amsoil ενεργο αφρο και κατι ειχε κανει. παντος οταν ειχα ανοιξει μοτερ στα 130000 οι επικαθυσεις ηταν σχετικά λιγες αλλά το αμαξι κινητε κυριως σε ταξιδια μεσα στην Αθηνα διτροχο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Είμαι ένας κάτοχος ενός Golf V Tsi 2007 140hp με 139000Km, πρώτος κάτοχος και μοναδικός οδηγός εγώ. Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω αυτό που βιώνω όσο πιο απλά και συνοπτικά μπορώ για να μην σας κουράσω.

 

Στο Golfάκι μου μέχρι τις 120000Km περίπου, μου άναψε μόνο μία φορά λαμπάκι μηχανής (για N75 αν θυμάμαι καλά, περίπου στις 50-60 χιλιάδες Km ήμουν, δεν έχει μεγάλη σημασία).

 

Από τις 100000Km περίπου άρχισα να ακούω ένα θόρυβο μόλις έπαιρνε μπροστά και μου είπαν τότε πως πάω για αλλαγή καδένας.

 

Έτσι και έγινε, περίπου στις 120000km έγινε αλλαγή όλου του σετ καδένας από αντιπροσωπεία της VW (μαζί με το γρανάζι του μεταβλητού & μπήκαν οι βελτιωμένοι κωδικοί της VW με βάση τα λεγόμενα τους). Σημειώνω πως πριν την αλλαγή καδένας, στο αμάξι δεν άναψε ποτέ λαμπάκι μηχανής(πέρα από την μία φορά που αναφέρω παραπάνω) και το μόνο που έκανε καμιά-δύο φορές ήταν να γυρίζει λίγες φορές παραπάνω η μίζα για να πάρει μπρος & μόλις έπαιρνε για 1-2 δεύτερα είχε σχεδόν τις μισές στροφές του ρελαντί και σαν να ρέταρε μέχρι να πιάσει τις κανονικές στροφές του ρελαντί. Φυσικά και θεώρησα πως αυτό μπορεί να είναι από την ξεχαρβαλωμένη καδένα και δεν το έδωσα σημασία.

 

Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που παίρνω το αμάξι από την αλλαγή καδένας και την επόμενη μέρα κάνω ταξίδι προς Αθήνα. Στο πρωινό ζέσταμα πριν το ταξίδι, αναβοσβήνει το λαμπάκι μηχανής μερικές φορές, τρέμουλο (περισσότερο από ότι έκανε από καινούργιο, πιο έντονο) και μικρά σκασίματα από την εξάτμιση. Αγχώθηκα λίγο αλλά έβγαλα το ταξίδι κανονικά και καρφί πίσω στην αντιπροσωπεία. Κάνουν διάγνωση για σφάλμα P0301 (Όλοι οι κάτοχοι Golf TSi ξέρουν τι σημαίνει αυτό το σφάλμα :P), μου αλλάζουν πολλαπλασιαστή και μου δίνουν και ένα καθαριστικό-ενισχυτικό βενζίνης που το βάζω με 100αρα και ένα γέμισμα. Φυσικά και αλλάξαμε τζάμπα τον πολλαπλασιαστή γιατί το πρόβλημα παρέμεινε. Ξανά στην αντιπροσωπεία & μου λένε για άνοιγμα κεφαλής και τρίψιμο βαλβίδων και κόστος κάνα 1000αρικο. Τους ρώτησα αν παθαίνει κάτι αν το αφήσω έτσι & μου είπαν όχι, θα χειροτερέψει το τρέμουλο και τα μικρά σκασίματα από την εξάτμιση και κάποια στιγμή αργότερα το βλέπουμε.

 

Φυσικά και δεν ησύχασα. Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο VW για να δούνε το αυτοκίνητο, η διάγνωση μετά από κάποιους ελέγχους (μέτρηση συμπίεσης, έλεγχος μπουζί και πολλαπλασιαστών, τράμπα με τον 4ο κύλινδρο αν θυμάμαι καλά) είναι ότι θέλουμε μπεκ 1ου κυλίνδρου. Είπα να το προσπαθήσω λοιπόν μπας και καθαρίσει. Έτσι συνέχισα με κάποια καθαριστικά-ενισχυτικά μέσα στο ρεζερβουάρ, κατέβηκα Αθήνα (είμαι από Βέροια) για να κάνω Carbon-Off αλλά πάλι δεν έστρωσε το αυτοκίνητο. Συνέχισε το ίδιο τροπάριο, στο Cold start καλό τρέμουλο, σκασίματα από την εξάτμιση (άλλοτε μικρά και άλλοτε πιο μεγάλα) και κάποιες φορές αναβόσβηνε λαμπάκι και άλλες όχι.

 

Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα που το αμάξι έχει περίπου 139000Km και αποφάσισα να αλλάξω το μπεκ του 1ου κυλίνδρου, νιώθοντας σίγουρος ότι θα τελειώσουν τα προβλήματά μου! Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο VW (ο μάστορας πολύ φίλος), αλλάζω μπεκ & κάνω και ένα Service με την ευκαιρία. Και μετά από αυτό και πάλι τα ίδια το αμάξι, P0301.

Επίσης εμφανίστηκε και ένα Bonus πρόβλημα που μάλλον έτυχε, σε απότομο γκάζι με χαμηλές στροφές(-~1800rpm), το αμάξι σαν να μπουκώνει και να σταματάει να γκαζώνει (κρατάει σταθερές στροφές) & όσο και να πατήσω γκάζι δεν κάνει τίποτα, αλλά μόλις κάνω πως αφήνω το γκάζι επανέρχεται. Αν πατήσω γκάζι με καμιά 2500rpm δίνει κανονικά, αλλά ακούγεται ένα σαν σφύριγμα-τσίριγμα, όχι το κλασικό ξεφύσιγμα της σκάστρας  (δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα) και επίσης με το συμπλεκτάρισμα & το γκάζωμα, δεν ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που έκανε μια ζωή από τον κομπρέσορα ή την μαγνητική του, δεν ξέρω & κάποια στιγμή μας έβγαλε και τον κωδικό P2262!

 

Έτσι ξεκινήσαμε να κάνουμε διάφορα πράγματα όπως να ελέγξουμε τον χρονισμό, να μετρήσουμε συμπίεση στους κυλίνδρους και όταν το αμάξι είναι ζεστό αλλά και όταν είναι κρύο, να κάνουμε τράμπα μπουζιά και πολλαπλασιαστές, να δούμε τι παίζει με το Bonus πρόβλημα του κοψίματος στο γκάζωμα και σας παραθέτω τα αποτελέσματα για να έχετε μια εικόνα

  • Ο χρονισμός ήταν εντάξει,
  • Με τις τράμπες τίποτα, πάλι P0301 & τρέμουλο κλπ ,
  • Συμπίεση ζεστό σε όλους τους κυλίνδρους:  ~ 7,5 - 8,5 bar σε όλους τους κυλίνδρους, 
  • Συμπίεση κρύο(μετά από ένα βράδυ) σε όλους τους κυλίνδρους:  ~ 6 - 6,5 bar σε όλους τους κυλίνδρους, 
  • Σε Cold start τα missfire στον 1ο πήγαιναν βροχή, χωρίς να ολοκληρωθεί το Cold Start έβγαλε καμιά 100αρια (μετά το σβήσαμε)
  • Όταν ζεσταθεί το τρέμουλο ελαττώνεται και τα missfire δεν υπάρχουν, είτε σε ρελαντί είτε σε γκάζωμα σταματημένο
  • Τα μπουζί όλα έχουν το ίδιο χρώμα (ένα σκατί σαν σκουριά), που νομίζω σημαίνει τέλεια καύση (αν δεν κάνω λάθος),
  • Για το P2262 μου είπε ο μηχανικός ότι φταίει η μαγνητική του κομπρέσορα και θέλει αλλαγή

Η τελική κατάληξη του μηχανικού ήταν πως πάμε για άνοιγμα κεφαλάρι γιατί κατά πάσα πιθανότητα έχουν θέμα τα ωστήρια των βαλβίδων ή και οι ίδιες οι βαλβίδες και μαζί θα αλλάξουμε και την μαγνητική αντλία του κομπρέσορα (αντλία νερού).

 

Τι λέτε εσείς για όλα αυτά.....??

Απλά πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω & το πρόβλημα είναι ότι, άντε και τα κάναμε όλα αυτά σαν επισκευή, θα διορθωθούν τα προβλήματα που έχω? ή μετά θα ψάχνουμε ποια N75, N175, N275, N88888 κλπ φταίει ή αν φταίει καμιά αντλία βενζίνης ή ότι άλλο μπορεί να σκεφτούμε ότι θα φταίει μετά την επισκευή.....???

 

Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας & θα περιμένω ανυπόμονα κάποια γνώμη/βοήθεια από κάποιον που μπορεί να με διαφωτίσει!

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,
 
Είμαι ένας κάτοχος ενός Golf V Tsi 2007 140hp με 139000Km, πρώτος κάτοχος και μοναδικός οδηγός εγώ. Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω αυτό που βιώνω όσο πιο απλά και συνοπτικά μπορώ για να μην σας κουράσω.
 
Στο Golfάκι μου μέχρι τις 120000Km περίπου, μου άναψε μόνο μία φορά λαμπάκι μηχανής (για N75 αν θυμάμαι καλά, περίπου στις 50-60 χιλιάδες Km ήμουν, δεν έχει μεγάλη σημασία).
 
Από τις 100000Km περίπου άρχισα να ακούω ένα θόρυβο μόλις έπαιρνε μπροστά και μου είπαν τότε πως πάω για αλλαγή καδένας.
 
Έτσι και έγινε, περίπου στις 120000km έγινε αλλαγή όλου του σετ καδένας από αντιπροσωπεία της VW (μαζί με το γρανάζι του μεταβλητού & μπήκαν οι βελτιωμένοι κωδικοί της VW με βάση τα λεγόμενα τους). Σημειώνω πως πριν την αλλαγή καδένας, στο αμάξι δεν άναψε ποτέ λαμπάκι μηχανής(πέρα από την μία φορά που αναφέρω παραπάνω) και το μόνο που έκανε καμιά-δύο φορές ήταν να γυρίζει λίγες φορές παραπάνω η μίζα για να πάρει μπρος & μόλις έπαιρνε για 1-2 δεύτερα είχε σχεδόν τις μισές στροφές του ρελαντί και σαν να ρέταρε μέχρι να πιάσει τις κανονικές στροφές του ρελαντί. Φυσικά και θεώρησα πως αυτό μπορεί να είναι από την ξεχαρβαλωμένη καδένα και δεν το έδωσα σημασία.
 
Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που παίρνω το αμάξι από την αλλαγή καδένας και την επόμενη μέρα κάνω ταξίδι προς Αθήνα. Στο πρωινό ζέσταμα πριν το ταξίδι, αναβοσβήνει το λαμπάκι μηχανής μερικές φορές, τρέμουλο (περισσότερο από ότι έκανε από καινούργιο, πιο έντονο) και μικρά σκασίματα από την εξάτμιση. Αγχώθηκα λίγο αλλά έβγαλα το ταξίδι κανονικά και καρφί πίσω στην αντιπροσωπεία. Κάνουν διάγνωση για σφάλμα P0301 (Όλοι οι κάτοχοι Golf TSi ξέρουν τι σημαίνει αυτό το σφάλμα :p), μου αλλάζουν πολλαπλασιαστή και μου δίνουν και ένα καθαριστικό-ενισχυτικό βενζίνης που το βάζω με 100αρα και ένα γέμισμα. Φυσικά και αλλάξαμε τζάμπα τον πολλαπλασιαστή γιατί το πρόβλημα παρέμεινε. Ξανά στην αντιπροσωπεία & μου λένε για άνοιγμα κεφαλής και τρίψιμο βαλβίδων και κόστος κάνα 1000αρικο. Τους ρώτησα αν παθαίνει κάτι αν το αφήσω έτσι & μου είπαν όχι, θα χειροτερέψει το τρέμουλο και τα μικρά σκασίματα από την εξάτμιση και κάποια στιγμή αργότερα το βλέπουμε.
 
Φυσικά και δεν ησύχασα. Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο VW για να δούνε το αυτοκίνητο, η διάγνωση μετά από κάποιους ελέγχους (μέτρηση συμπίεσης, έλεγχος μπουζί και πολλαπλασιαστών, τράμπα με τον 4ο κύλινδρο αν θυμάμαι καλά) είναι ότι θέλουμε μπεκ 1ου κυλίνδρου. Είπα να το προσπαθήσω λοιπόν μπας και καθαρίσει. Έτσι συνέχισα με κάποια καθαριστικά-ενισχυτικά μέσα στο ρεζερβουάρ, κατέβηκα Αθήνα (είμαι από Βέροια) για να κάνω Carbon-Off αλλά πάλι δεν έστρωσε το αυτοκίνητο. Συνέχισε το ίδιο τροπάριο, στο Cold start καλό τρέμουλο, σκασίματα από την εξάτμιση (άλλοτε μικρά και άλλοτε πιο μεγάλα) και κάποιες φορές αναβόσβηνε λαμπάκι και άλλες όχι.
 
Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα που το αμάξι έχει περίπου 139000Km και αποφάσισα να αλλάξω το μπεκ του 1ου κυλίνδρου, νιώθοντας σίγουρος ότι θα τελειώσουν τα προβλήματά μου! Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο VW (ο μάστορας πολύ φίλος), αλλάζω μπεκ & κάνω και ένα Service με την ευκαιρία. Και μετά από αυτό και πάλι τα ίδια το αμάξι, P0301.
Επίσης εμφανίστηκε και ένα Bonus πρόβλημα που μάλλον έτυχε, σε απότομο γκάζι με χαμηλές στροφές(-~1800rpm), το αμάξι σαν να μπουκώνει και να σταματάει να γκαζώνει (κρατάει σταθερές στροφές) & όσο και να πατήσω γκάζι δεν κάνει τίποτα, αλλά μόλις κάνω πως αφήνω το γκάζι επανέρχεται. Αν πατήσω γκάζι με καμιά 2500rpm δίνει κανονικά, αλλά ακούγεται ένα σαν σφύριγμα-τσίριγμα, όχι το κλασικό ξεφύσιγμα της σκάστρας  (δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα) και επίσης με το συμπλεκτάρισμα & το γκάζωμα, δεν ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που έκανε μια ζωή από τον κομπρέσορα ή την μαγνητική του, δεν ξέρω & κάποια στιγμή μας έβγαλε και τον κωδικό P2262!
 
Έτσι ξεκινήσαμε να κάνουμε διάφορα πράγματα όπως να ελέγξουμε τον χρονισμό, να μετρήσουμε συμπίεση στους κυλίνδρους και όταν το αμάξι είναι ζεστό αλλά και όταν είναι κρύο, να κάνουμε τράμπα μπουζιά και πολλαπλασιαστές, να δούμε τι παίζει με το Bonus πρόβλημα του κοψίματος στο γκάζωμα και σας παραθέτω τα αποτελέσματα για να έχετε μια εικόνα
  • Ο χρονισμός ήταν εντάξει,
  • Με τις τράμπες τίποτα, πάλι P0301 & τρέμουλο κλπ ,
  • Συμπίεση ζεστό σε όλους τους κυλίνδρους:  ~ 7,5 - 8,5 bar σε όλους τους κυλίνδρους, 
  • Συμπίεση κρύο(μετά από ένα βράδυ) σε όλους τους κυλίνδρους:  ~ 6 - 6,5 bar σε όλους τους κυλίνδρους, 
  • Σε Cold start τα missfire στον 1ο πήγαιναν βροχή, χωρίς να ολοκληρωθεί το Cold Start έβγαλε καμιά 100αρια (μετά το σβήσαμε)
  • Όταν ζεσταθεί το τρέμουλο ελαττώνεται και τα missfire δεν υπάρχουν, είτε σε ρελαντί είτε σε γκάζωμα σταματημένο
  • Τα μπουζί όλα έχουν το ίδιο χρώμα (ένα σκατί σαν σκουριά), που νομίζω σημαίνει τέλεια καύση (αν δεν κάνω λάθος),
  • Για το P2262 μου είπε ο μηχανικός ότι φταίει η μαγνητική του κομπρέσορα και θέλει αλλαγή
Η τελική κατάληξη του μηχανικού ήταν πως πάμε για άνοιγμα κεφαλάρι γιατί κατά πάσα πιθανότητα έχουν θέμα τα ωστήρια των βαλβίδων ή και οι ίδιες οι βαλβίδες και μαζί θα αλλάξουμε και την μαγνητική αντλία του κομπρέσορα (αντλία νερού).
 
Τι λέτε εσείς για όλα αυτά.....??
Απλά πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω & το πρόβλημα είναι ότι, άντε και τα κάναμε όλα αυτά σαν επισκευή, θα διορθωθούν τα προβλήματα που έχω? ή μετά θα ψάχνουμε ποια N75, N175, N275, N88888 κλπ φταίει ή αν φταίει καμιά αντλία βενζίνης ή ότι άλλο μπορεί να σκεφτούμε ότι θα φταίει μετά την επισκευή.....???
 
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας & θα περιμένω ανυπόμονα κάποια γνώμη/βοήθεια από κάποιον που μπορεί να με διαφωτίσει!
 

Αδερφε καλησπερα. Μετα απο ολα οσα γραφεις εγω το μονο που καταλαβαινω ειναι οτι θελει καθαρισμο στις βαλβιδες εισαγωγης επειδη εχουν πιασει καρβουνιλες. Οταν βλεπεις χαμηλη συμπιεση κυλινδρων σημαινει οτι απο τη μακα που εχει πιασει δε κλεινουν σωστα με αποτελεσμα μειωμενη συμπιεση και misfire. Σαυτη τη περιπτωση βρισκεις ενα καλο συνεργειο που αναλαμβανει καθαρισμο βαλβιδων με τη μεθοδο soda blasting με μονο ανοιγμα πολλαπλης εισαγωγης με κοστος 300 ευρω πανω κατω και εννοειται ελεγχος ολων των μπεκ και αν χρειαστει καθαρισμος με κοστος περιπου 120 ευρω πανω κατω. Εγω τουλαχιστον αυτο θα εκανα γιατι εκει πονανε τα tsi λογω αμεσου ψεκασμου.

Οσο για το bonus προβλημα που ανεφερες δεν ειμαι μηχανικος αλλα εχω την εντυπωση οτι μπορει να φταιει το κλαπετο του κομπρεσσορα. Υπαρχει μια ευπαθεια σαυτο το σημειο και με εναν ελεγχο θα ταυτοποιηθει.

Παντως δεν φαινονται τραγικα τα πραγματα τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα. Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι και θα χαρω να μαθω νεα για την εξελιξη της πορειας του.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , Ilias87 said:


Αδερφε καλησπερα. Μετα απο ολα οσα γραφεις εγω το μονο που καταλαβαινω ειναι οτι θελει καθαρισμο στις βαλβιδες εισαγωγης επειδη εχουν πιασει καρβουνιλες. Οταν βλεπεις χαμηλη συμπιεση κυλινδρων σημαινει οτι απο τη μακα που εχει πιασει δε κλεινουν σωστα με αποτελεσμα μειωμενη συμπιεση και misfire. Σαυτη τη περιπτωση βρισκεις ενα καλο συνεργειο που αναλαμβανει καθαρισμο βαλβιδων με τη μεθοδο soda blasting με μονο ανοιγμα πολλαπλης εισαγωγης με κοστος 300 ευρω πανω κατω και εννοειται ελεγχος ολων των μπεκ και αν χρειαστει καθαρισμος με κοστος περιπου 120 ευρω πανω κατω. Εγω τουλαχιστον αυτο θα εκανα γιατι εκει πονανε τα tsi λογω αμεσου ψεκασμου.

Οσο για το bonus προβλημα που ανεφερες δεν ειμαι μηχανικος αλλα εχω την εντυπωση οτι μπορει να φταιει το κλαπετο του κομπρεσσορα. Υπαρχει μια ευπαθεια σαυτο το σημειο και με εναν ελεγχο θα ταυτοποιηθει.

Παντως δεν φαινονται τραγικα τα πραγματα τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα. Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι και θα χαρω να μαθω νεα για την εξελιξη της πορειας του. emoji106.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σε ευχαριστώ καταρχήν πάρα πολύ, για τον χρόνο σου, που διάβασες την βίβλο που έγραψα!!!

 

Λέω να πάω για άνοιγμα κεφαλής και αλλαγή βαλβίδων και ωστήριων, μιας και η διαφορά στα χρήματα που βλέπω για το "soda blasting" δεν είναι μεγάλη από τα ενδεικτικά χρήματα που μου είπαν για το άνοιγμα κεφαλής και άλλαγμα των παραπάνω. Να σημειώσω ότι ο μάστορας είναι πολύ φίλος και ίσως μου κάνει και άλλες τιμές! Ο καημός μου είναι μην το ανοίξουμε, αλλάξουμε τα πάντα, φύγει κάνα 600-700αρι και δεν στρώσει και πάλι το πρόβλημα! Αυτό φοβάμαι κυρίως και ρωτάω αν έχει περάσει κάποιος εδώ μέσα παρόμοια κατάσταση και ξέρει το αποτέλεσμα από μια διαδικασία ανοίγματος κεφαλής και τα αποτελέσματά της! Επίσης με αγχώνει λίγο σαν διαδικασία το άνοιγμα της μηχανής, παρόλο που θα το πιάσει άνθρωπος εμπιστοσύνης!

 

Προς γνώση, αυτός που κάνει το "soda blasting" είναι Θεσσαλονίκη? Είχες το ίδιο πρόβλημα και εσύ και το έλυσες έτσι?

Edited by Johnakos
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ καταρχήν πάρα πολύ, για τον χρόνο σου, που διάβασες την βίβλο που έγραψα!!!
 
Λέω να πάω για άνοιγμα κεφαλής και αλλαγή βαλβίδων και ωστήριων, μιας και η διαφορά στα χρήματα που βλέπω για το "soda blasting" δεν είναι μεγάλη από τα ενδεικτικά χρήματα που μου είπαν για το άνοιγμα κεφαλής και άλλαγμα των παραπάνω. Να σημειώσω ότι ο μάστορας είναι πολύ φίλος και ίσως μου κάνει και άλλες τιμές! Ο καημός μου είναι μην το ανοίξουμε, αλλάξουμε τα πάντα, φύγει κάνα 600-700αρι και δεν στρώσει και πάλι το πρόβλημα! Αυτό φοβάμαι κυρίως και ρωτάω αν έχει περάσει κάποιος εδώ μέσα παρόμοια κατάσταση και ξέρει το αποτέλεσμα από μια διαδικασία ανοίγματος κεφαλής και τα αποτελέσματά της! Επίσης με αγχώνει λίγο σαν διαδικασία το άνοιγμα της μηχανής, παρόλο που θα το πιάσει άνθρωπος εμπιστοσύνης!
 
Προς γνώση, αυτός που κάνει το "soda blasting" είναι Θεσσαλονίκη? Είχες το ίδιο πρόβλημα και εσύ και το έλυσες έτσι?

Εγω δεν ειχα τετοιο προβλημα αλλα απο φιλαρακι μου που ειχε ακριβως τα ιδια με χαμηλη συμπιεση και πρωινα misfire εκανε soda blasting και καθαρισμο μπεκ και οταν το πηρε το αμαξι ειπε μερα με τη νυχτα η διαφορα! Και οντως ετσι ηταν! Χαοτικη διαφορα. Τωρα αν θες να το ανοιξεις για μενα μη το κανεις αν δεν υπαρχει σοβαρο προβλημα στο μοτερ. Οσο κ φιλος να ειναι ο μηχανικος οταν ανοιγεται μοτερ δεν ειναι το ιδιο οταν ειναι απο το εργοστασιο - γνωμη μου. Η αποφαση ειναι καθαρα δικη σου.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 14/11/2020 at 6:57 ΜΜ, Johnakos said:

Σε ευχαριστώ καταρχήν πάρα πολύ, για τον χρόνο σου, που διάβασες την βίβλο που έγραψα!!!

 

Λέω να πάω για άνοιγμα κεφαλής και αλλαγή βαλβίδων και ωστήριων, μιας και η διαφορά στα χρήματα που βλέπω για το "soda blasting" δεν είναι μεγάλη από τα ενδεικτικά χρήματα που μου είπαν για το άνοιγμα κεφαλής και άλλαγμα των παραπάνω. Να σημειώσω ότι ο μάστορας είναι πολύ φίλος και ίσως μου κάνει και άλλες τιμές! Ο καημός μου είναι μην το ανοίξουμε, αλλάξουμε τα πάντα, φύγει κάνα 600-700αρι και δεν στρώσει και πάλι το πρόβλημα! Αυτό φοβάμαι κυρίως και ρωτάω αν έχει περάσει κάποιος εδώ μέσα παρόμοια κατάσταση και ξέρει το αποτέλεσμα από μια διαδικασία ανοίγματος κεφαλής και τα αποτελέσματά της! Επίσης με αγχώνει λίγο σαν διαδικασία το άνοιγμα της μηχανής, παρόλο που θα το πιάσει άνθρωπος εμπιστοσύνης!

 

Προς γνώση, αυτός που κάνει το "soda blasting" είναι Θεσσαλονίκη? Είχες το ίδιο πρόβλημα και εσύ και το έλυσες έτσι?

καταρχιν για να αλλαξεις μπεκ θα επρεπε πρωτα να τα βγαλει και να ταστειλει για μετριμα δεν αλλαζουμε μπεκ ετσι για να κανουμε κατι (αν και τα δικα μασ δεν μετριουνται ακριβος αλλα εαν υπάρχει πρόβλιμα φαίνεται και επίσης δεν καθαριζονται). εάν ανοιξεις καπακι για καθαρισμα το 600αρι ειναι σιγουρο μπορει και παραπάνω. θα σου πρότεινα να κανεις ένα  soda blasting υπάρχουν αρκετα μαγαζια που κανουν. για την δευτερη βλαβη που αναφέρεις το μονο που μπορω να σου πω χωρις να ειμαι πολυ σιγουρος ειναι οτι μετα απο αλλαγή καδενας συνήθως βγαζει πρόβλημα η αντλια νερου χωρις να ξέρω το λόγω έχει τυχη σε αρκετους γνωστους μετα την αλλαγη καδενας να χρειαζεται αλλαγη η αντλια νερου.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , gtse said:

καταρχιν για να αλλαξεις μπεκ θα επρεπε πρωτα να τα βγαλει και να ταστειλει για μετριμα δεν αλλαζουμε μπεκ ετσι για να κανουμε κατι (αν και τα δικα μασ δεν μετριουνται ακριβος αλλα εαν υπάρχει πρόβλιμα φαίνεται και επίσης δεν καθαριζονται). εάν ανοιξεις καπακι για καθαρισμα το 600αρι ειναι σιγουρο μπορει και παραπάνω. θα σου πρότεινα να κανεις ένα  soda blasting υπάρχουν αρκετα μαγαζια που κανουν. για την δευτερη βλαβη που αναφέρεις το μονο που μπορω να σου πω χωρις να ειμαι πολυ σιγουρος ειναι οτι μετα απο αλλαγή καδενας συνήθως βγαζει πρόβλημα η αντλια νερου χωρις να ξέρω το λόγω έχει τυχη σε αρκετους γνωστους μετα την αλλαγη καδενας να χρειαζεται αλλαγη η αντλια νερου.

Ευχαριστώ gtse! Κοίτα το μεγαλύτερο άγχος μου, όπως αναφέρω και σε προηγούμενο post μου, είναι αν μετά από το άνοιγμα και την αλλαγή βαλβίδων, ωστηρίων και ότι άλλο θα χρειαστεί το κεφάλι, θα στρώσει και θα γίνει όπως πρέπει ή αν ανοίξει το κεφαλάρι και έχουμε κ άλλα παρατράγουδα μετά το κλείσιμό του....! Εν ολίγης αν ήξερα ότι με τα περίπου 600 που λες θα στρώσει το πρόβλημα των missfire και θα ξεμπλέξω θα τα έδινα ευχάριστα! Βέβαια μια άλλη απορία αν όλα πάνε καλά και στρώσει το αμάξι, είναι το αν αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να κάνουμε πχ κάθε 50κ Km για να μην έχουμε missfire και τρεμουλιάσματα.... και απ' ότι καταλαβαίνω όσο υπάρχει το αμάξι θα έχει τέτοια θέματα....δυστυχώς!

 

Αυτό με την αντλία τώρα δεν μου έκανε ακριβώς μετά την αλλαγή, αλλά πολύ κοντά μετά την αλλαγή... που εντάξει και μετά από τόσα km ίσως να είναι και δικαιολογημένο.... Εκεί το ερώτημα είναι ότι καλά δεν κομπλάρει και δεν παίρνει ο compressor μπρος, δεν θα έπρεπε να πάει σαν ατμόσφαιρα....? Αυτό κάνει ένα κόμπιασμα μόλις δίνω πχ τέρμα γκάζι & δεν ξεκομπιάζει αν δεν αφήσω το γκάζι... Επίσης ακούγεται και ένα περίεργο σαν φύσιγμα.... Και άντε και την άλλαξα και την αντλία νερού.... Θα στρώσει το σχετικό πρόβλημα...?

 

Γενικά με έχει τρομοκρατήσει αυτό το αμάξι & δεν βρίσκεις κάποιον  να σου πει 1,2,3 αυτά τα χρήματα θέλεις και τέλος... όλοι ψάχνουν & μήπως είναι αυτό και μήπως το άλλο κλπ κλπ......!

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , Johnakos said:

Ευχαριστώ gtse! Κοίτα το μεγαλύτερο άγχος μου, όπως αναφέρω και σε προηγούμενο post μου, είναι αν μετά από το άνοιγμα και την αλλαγή βαλβίδων, ωστηρίων και ότι άλλο θα χρειαστεί το κεφάλι, θα στρώσει και θα γίνει όπως πρέπει ή αν ανοίξει το κεφαλάρι και έχουμε κ άλλα παρατράγουδα μετά το κλείσιμό του....! Εν ολίγης αν ήξερα ότι με τα περίπου 600 που λες θα στρώσει το πρόβλημα των missfire και θα ξεμπλέξω θα τα έδινα ευχάριστα! Βέβαια μια άλλη απορία αν όλα πάνε καλά και στρώσει το αμάξι, είναι το αν αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να κάνουμε πχ κάθε 50κ Km για να μην έχουμε missfire και τρεμουλιάσματα.... και απ' ότι καταλαβαίνω όσο υπάρχει το αμάξι θα έχει τέτοια θέματα....δυστυχώς!

 

Αυτό με την αντλία τώρα δεν μου έκανε ακριβώς μετά την αλλαγή, αλλά πολύ κοντά μετά την αλλαγή... που εντάξει και μετά από τόσα km ίσως να είναι και δικαιολογημένο.... Εκεί το ερώτημα είναι ότι καλά δεν κομπλάρει και δεν παίρνει ο compressor μπρος, δεν θα έπρεπε να πάει σαν ατμόσφαιρα....? Αυτό κάνει ένα κόμπιασμα μόλις δίνω πχ τέρμα γκάζι & δεν ξεκομπιάζει αν δεν αφήσω το γκάζι... Επίσης ακούγεται και ένα περίεργο σαν φύσιγμα.... Και άντε και την άλλαξα και την αντλία νερού.... Θα στρώσει το σχετικό πρόβλημα...?

 

Γενικά με έχει τρομοκρατήσει αυτό το αμάξι & δεν βρίσκεις κάποιον  να σου πει 1,2,3 αυτά τα χρήματα θέλεις και τέλος... όλοι ψάχνουν & μήπως είναι αυτό και μήπως το άλλο κλπ κλπ......!

εάν ειναι απο επικαθήσεις δεν χρειάζεται να αλλάξεις βαλβιδες απλά θα καθαριστει και η κεφαλη και θα τοποθετηθει πάλι αλλά το ποιο σημαντικό από ολα αυτα ειναι να βρεις ενα μηχανικο που να γνωριζει απο αυτα. Όσο αφορα την ανλία νερου τότε θα πρέπει να εχεις και διαφορετικό ηχο στον κινητηρα. εαν κομπλαρει ο κομπρεσορας θα το καταλάβεις για παραδειγμα βαλεις οπισθεν και αφίσεις τον συμπλέκτη τότε πρεπει να ακους ενα "κλακ" ειναι ο ηχος κατα το κομπλάρισμα του συμπλεκτη εαν δεν το ακουσ οντος ειναι αντλία νερου υπολογιζεις περιπου 250 - 300 και παντα γνησια. Τωρα το οτι δεν κομπλαρει ο κομπρεσορασ δεν σειμαινει οτι δουλευει ατμοσφαιρικά γιατι μετα της 2500 περνει η τουρμπινα οποτε και ανοιγει κανονικα απλα νιωθεις το κρατημα εκει στις 2000 με 2500 γιατι δεν παιζει ο κομπρεσσορας.

Τωρα για το τρεμουλο στο ρελαντι που εγινε ποιο εντονο μετα την αλλαγη της καδενας ειναι λογικο γιατι μετα την αλλαγη δεν υπαρχουν ανοχες και οτι διποτε συμβαινει ειναι ποιο εντονο.

Τα εχω περασει και σε καταλαβενω

Αλλα όλα αυτα που σου λεω ειναι θεωριες πρεπει να βρεις σωστο μαστορα για να βρει τι γινετε και να το διορθωσει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@nikdev τι γνώμη έχεις εσύ για τα θέματά μου? Αν δεν ακούσω και την γνώμη σου, δεν μπορώ να πάρω απόφαση!!!

 

Ευχαριστώ!!

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε αντλία νερού να ξεμπερδευεις πρωτα
Και πρέσαρε το για διαρροες.
Μετά ξαναμιλαμε.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , nikdev said:

Άλλαξε αντλία νερού να ξεμπερδευεις πρωτα
Και πρέσαρε το για διαρροες.
Μετά ξαναμιλαμε.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ωραία! Όταν λες πρέσαρέ το τι εννοείς?? Έχει να κάνει με την αντλία νερού αυτό? Πρέπει να το πω στον μηχανικό να το κάνει ή το κάνουν έτσι και αλλιώς??

 

Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πες του πρεσσαρισμα κυκλωμα πιεσης και υποπιεσης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Πες του πρεσσαρισμα κυκλωμα πιεσης και υποπιεσης.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστώ πολύ!!! θα σας ενημερώσω το συντομότερο δυνατόν, γιατί ο μηχανικός μου μπήκε σε καραντίνα!!! :D :D :D :D :D 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Εχω ένα golf του 2007 gt 170 με 200 χιλ χιλ περίπου. το αυτοκίνητο κανει κατι πολύ περίεργο το πρωί θα πάρει μπροστά κανονικά. η κίνηση του είναι μια χαρά ούτε ρεταρει ούτε κανει διακοπές.αν παω μια μικρή διαδρομή η Μεγάλη και σβησω για 10 λεπτά και παω να ξανα βαλω μπροστά δεν θα πάρει η πάει λίγα μετρα και σβήνει .αν περιμένω 10 λεπτά με 20 θα πάρει κανονικά και θα φυγω. νομίζω πως τ κανει αφού ζεσταθεί και σβησω.ξερετε μήπως τι μπορεί να φταίει η αν είχατε κατι αντίστοιχο. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκαν εδώ.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είπα να γράψω και εγώ την ιστορία μου μπας και βρω κάποια λύση και γλυτώσω το άνοιγμα της κεφαλής.Σε vw golf 5 gt (1.4 blg) χωρίς πρόγραμμα αναβωσβηναι το check engine στο cold start χωρίς να φενεται να μπερδεύει πολύ.Το πήγα στο συνεργείο άλλαξα το set καδένας έκανα και καθαρισμό εισαγωγής με sodablasting τσεκαραν και τα μπεκ και για τους επόμενους 2 μήνες όλα ήταν μια χαρά.Μολις αρχησαν τα κρύα αρχησε να μπερδεύει και να μην μπορεί να κρατήσει σταθερό ρελαντί.Εσκαγε από την εξάτμιση και ψιλομυριζε βενζίνη.Το check engine δεν άναψε καθόλου. Και τώρα που πιάσαν τα καλά τα κρύα περνει και σβήνει μόνο του κατευθείαν. Μετά από δύο-τρεις φορές που περνει και σβήνει περνει μπροστά και μπερδεύει μέχρι να ζεσταθεί.Μολις περάσει τους 30 βαθμους η θερμοκρασία ψυκτικού υγρού όλα δουλεύουν ρολόι .Το check δεν ανάβει και δεν βγάζει βλάβη το αμάξι.Πηγα σε ένα συνεργείο μου λένε για οδηγούς βαλβίδων αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω το αμάξι μόλις ζεσταθεί δουλευει ρολόι.Τι να κάνω να μετακομίσω στην Κρήτη που δεν έχει τόσο κρύο ?? :D Επίσης να πω ότι η κατανάλωση όταν μπερδεύει φτάνει στα 4l/hour και το αμάξι ακούγεται σαν να πνίγεται 

Edited by kokkijim
Link to comment
Share on other sites

Παρε συμπιεση και μετα δες την υψηλης.
Τα μπεκ πως τα «τσεκαραν»;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , nikdev said:

Παρε συμπιεση και μετα δες την υψηλης.
Τα μπεκ πως τα «τσεκαραν»;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Παίζει να μου το δημιουργεί η υψηλής?? 

Ψέματα δεν τα τσεκαραν τα καθάρισαν πήγα σε ένα γνωστό βελτιωτικό οίκο των vag στην Θεσσαλονίκη (δεν ξέρω αν κάνει να αναφέρω το όνομα) και έκανα ένα πακέτο καθαρισμού εισαγωγής που έλεγε ότι κάνουν καθαρισμό βαλβίδων, αυλών, μπεκ και φλαπς αλλαγή φλατζα πολλαπλής και στεγανοποίηση μπεκ.

Η συμπίεση σε τι νουμερα είναι φυσιολογική ??

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , kokkijim said:

 

Σήμερα μου ήρθε μια ιδέα να ξεσυνδεσω την μπαταρία για καμιά 3-4 ώρες και κατά τις 23:00 το βράδυ την σύνδεσα. Μιζαρα και πήρε μπροστά κανονικά με cold start και κατανάλωση 3.2 οι στροφές σταθερές και πριν λίγη ώρα κατά τις 1:15 πήγα το ξανά δοκημασα και πάλι κανονικά δούλεψε . Από τι μπορεί να γινόταν αυτό ?? Λέτε να μου το ξανακάνει ??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

golf 6 tsi, 122 hp. Προχθές καθώς ανέβαινα Αλεξάνδρας κάποια στιγμή βάζω Τετάρτη και ξαφνικά ενώ δίνω γκάζι αυτό αρχίζει να μην ανταποκρίνεται και οι στροφές να πέφτουν. Κατεβάζω ξανά Τρίτη το ίδιο. Βάζω Δευτέρα και μαρσαρω και συνεχίζει κανονικά. Στην συνέχεια μέχρι το σπίτι για 4 χιλιόμετρα δεν έκανε τίποτα. Σημερα σε απόσταση 1 χιλιομέτρου μου το έκανε ξανά πάνω από 3 φορές. Μετά απο πολλά χρόνια μου άναψε λαμπάκι βενζίνης. Όταν μου δημιουργεί το πρόβλημα δεν ανάβει κάτι στο καντράν.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπήκε στο διαγνωστικό και έβγαλε τροφοδοσία βενζινης. Έχω βάλει 100αρα και έχω κάνει σχεδόν 100 χλμ και δεν το ξανά έκανε.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.εγω ένα golf 5 gt 170.Σήμερα παρατήρησα ένα θεματάκι.Απο την δευτερα και πανω όταν πατήσω γκάζι απότομα, το αμάξι δεν τραβάει και αρχίζει και κομπιαζει...κάνει σαν να έχει κόφτη...Όταν το ανοίξω χαλαρά, κάνει πάλι κοψίματα αλλά ανοίγει κάπως....οταν εχω νεκρά και πατήσω γκάζι το αμάξι δουλεύει φυσιολογικά...Ο μηχανικός μ είπε ότι ίσως έχει ξεσφυξει κάποιο κολάρο από το τουρμπο η τέλος πάντων ίσως από κάπου να χάνει πίεση...παρ' όλα αυτά το πρόβλημα αυτό είναι πολύ γενικό και πρέπει να το πάω για να το βάλουμε στο μηχάνημα να δούμε αν έχει καταγραφεί κάποιο σφάλμα...εχει κάποιος.καμια ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Διαγνωστικο και έλεγχο για διαρροές


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 1/11/2021 at 10:42 ΜΜ, ManosKass said:

Παιδιά καλησπέρα.εγω ένα golf 5 gt 170.Σήμερα παρατήρησα ένα θεματάκι.Απο την δευτερα και πανω όταν πατήσω γκάζι απότομα, το αμάξι δεν τραβάει και αρχίζει και κομπιαζει...κάνει σαν να έχει κόφτη...Όταν το ανοίξω χαλαρά, κάνει πάλι κοψίματα αλλά ανοίγει κάπως....οταν εχω νεκρά και πατήσω γκάζι το αμάξι δουλεύει φυσιολογικά...Ο μηχανικός μ είπε ότι ίσως έχει ξεσφυξει κάποιο κολάρο από το τουρμπο η τέλος πάντων ίσως από κάπου να χάνει πίεση...παρ' όλα αυτά το πρόβλημα αυτό είναι πολύ γενικό και πρέπει να το πάω για να το βάλουμε στο μηχάνημα να δούμε αν έχει καταγραφεί κάποιο σφάλμα...εχει κάποιος.καμια ιδέα;

Λοιπόν ας συνεχίσω με την εμπειρία μου ως τώρα, ίσως να βοηθηθεί και κάνεις άλλος που θα έχει παρόμοιο πρόβλημα, ίσως να μ δώσετε και καμία λύση....πήγα στο μηχανικό μου τσεκάραμε το αμάξι το βάλαμε στο διαγνωστικό, και έβγαλε σφάλματα, διακοπών καυσεων στους κυλίνδρους 1,3,4 αρχικά.τα διαγψαμε έβγαλα το αμάξι μια βόλτα μ αναβοσβησε το τσεκ και αυτή τη φορά μ έβγαλε το διαγνωστικό, σφάλμα καύσης στο 3 κύλινδρο.ειπαμε ότι πιθανων είναι πολλαπλασιαστης,εγω άλλαξα 4 πολλαπλασιαστες και τα μπουζι καθώς είχαν κάμποσα χιλιόμετρα και έπρεπε στο επόμενο σέρβις να αλλαχτουν έτσι κ αλλιώς.Το αποτέλεσμα ήταν το αμάξι να πηγαίνει μπάλα........Μέχρι και χθες.Χθες το έβγαλα βόλτα πήγα να το ανοίξω και διαπιστώνω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Παω να το ανοίξω και βλέπω ότι το αμάξι ανοίγει με κομπιασματα και διακοπές ....και ένα ρεταρισμα στο ρελαντί...Χωρίς να αναβει το τσεκ.Το ζωρίζω λίγο αναβοσβήνει το τσεκ.Το πάω πάλι στο μηχανικό.Το βάζουμε στο διαγνωστικό και βγάζει πάλι διακοπές καύσης στον 1 2 και 4 κύλινδρο.Μου λέει μηχανικός άστο να μετρήσω συμπίεσεις να το ψάξω καλά να δω τι μπορεί να είναι.δυστυχως, εμένα κάτι μου λέει ότι είναι κάτι από μέσα...Ισως να ήταν και προβληματικός κανένας πολλαπλασιαστής από τους καινούργιους.Αλλα μ λέει ο μηχανικός ότι είναι απίθανο γιατί δίνει διακοπές καυσης  σε 3 κυλίνδρους.Ευχομαι να είναι κάτι απλό αλλά δεν το βλέπω.Να σημειώσω ότι το αμάξι έχει 183 χιλιάδες χιλιόμετρα.πριν 2 χρόνια άλλαξα καδένα χρονισμου γιατί πήδηξε δόντι και 8 βαλβίδες, φλαντζες και τα σχετικά και παλαιότερα επισκευασαμε τον κομπρεσορα γύρω στα 115 χιλιαδες χιλιόμετρα.Επισης καμία φορα τα πρωινά π το βάζω μπροστά αναβοσβήνε το τσεκ του κινητήρα και μόλις ηρεμουσε το αμάξι έσβηνε.Δεν είχα δώσει μεγάλη βάση σε αυτό γιατί γνωρίζω πολλούς με το συγκεκριμένο αμάξι π το βλέπουν αυτό. Τα σερβις πάντα στην ώρα τους τα λάδια πάντα στην ώρα τους και οδηγημα με προσοχή.Παντα άνοιγμα με προσοχή και δεν το καιω ποτέ το αμάξι.Αυτα τα λίγα...Τώρα περιμένω την διάγνωση να δω αν θα πιω κρύα η ζεστήπορτοκαλάδα.

Edited by ManosKass
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.