Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

On 12/11/2021 at 4:35 ΜΜ, ManosKass said:

Λοιπόν ας συνεχίσω με την εμπειρία μου ως τώρα, ίσως να βοηθηθεί και κάνεις άλλος που θα έχει παρόμοιο πρόβλημα, ίσως να μ δώσετε και καμία λύση....πήγα στο μηχανικό μου τσεκάραμε το αμάξι το βάλαμε στο διαγνωστικό, και έβγαλε σφάλματα, διακοπών καυσεων στους κυλίνδρους 1,3,4 αρχικά.τα διαγψαμε έβγαλα το αμάξι μια βόλτα μ αναβοσβησε το τσεκ και αυτή τη φορά μ έβγαλε το διαγνωστικό, σφάλμα καύσης στο 3 κύλινδρο.ειπαμε ότι πιθανων είναι πολλαπλασιαστης,εγω άλλαξα 4 πολλαπλασιαστες και τα μπουζι καθώς είχαν κάμποσα χιλιόμετρα και έπρεπε στο επόμενο σέρβις να αλλαχτουν έτσι κ αλλιώς.Το αποτέλεσμα ήταν το αμάξι να πηγαίνει μπάλα........Μέχρι και χθες.Χθες το έβγαλα βόλτα πήγα να το ανοίξω και διαπιστώνω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.Παω να το ανοίξω και βλέπω ότι το αμάξι ανοίγει με κομπιασματα και διακοπές ....και ένα ρεταρισμα στο ρελαντί...Χωρίς να αναβει το τσεκ.Το ζωρίζω λίγο αναβοσβήνει το τσεκ.Το πάω πάλι στο μηχανικό.Το βάζουμε στο διαγνωστικό και βγάζει πάλι διακοπές καύσης στον 1 2 και 4 κύλινδρο.Μου λέει μηχανικός άστο να μετρήσω συμπίεσεις να το ψάξω καλά να δω τι μπορεί να είναι.δυστυχως, εμένα κάτι μου λέει ότι είναι κάτι από μέσα...Ισως να ήταν και προβληματικός κανένας πολλαπλασιαστής από τους καινούργιους.Αλλα μ λέει ο μηχανικός ότι είναι απίθανο γιατί δίνει διακοπές καυσης  σε 3 κυλίνδρους.Ευχομαι να είναι κάτι απλό αλλά δεν το βλέπω.Να σημειώσω ότι το αμάξι έχει 183 χιλιάδες χιλιόμετρα.πριν 2 χρόνια άλλαξα καδένα χρονισμου γιατί πήδηξε δόντι και 8 βαλβίδες, φλαντζες και τα σχετικά και παλαιότερα επισκευασαμε τον κομπρεσορα γύρω στα 115 χιλιαδες χιλιόμετρα.Επισης καμία φορα τα πρωινά π το βάζω μπροστά αναβοσβήνε το τσεκ του κινητήρα και μόλις ηρεμουσε το αμάξι έσβηνε.Δεν είχα δώσει μεγάλη βάση σε αυτό γιατί γνωρίζω πολλούς με το συγκεκριμένο αμάξι π το βλέπουν αυτό. Τα σερβις πάντα στην ώρα τους τα λάδια πάντα στην ώρα τους και οδηγημα με προσοχή.Παντα άνοιγμα με προσοχή και δεν το καιω ποτέ το αμάξι.Αυτα τα λίγα...Τώρα περιμένω την διάγνωση να δω αν θα πιω κρύα η ζεστήπορτοκαλάδα.

 

εαν συμπιεσεις ειναι οκ από αυτα που διαβαζω το προβλημα ειναι στα μπεκ και οχι μονο ......... τα ειχα περασει

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα πήρα μεταχειρισμένο ένα 1.4 tsi φυσικό αέριο και αυτό που μου κάνει είναι ένα τρέμουλο σαν ρεταρισμα στον ρελαντί. Μου το κάνει τυχαία μέσα στη μέρα. Τι μια στιγμή δουλεύει λες και είναι σβηστό και την άλλη μου κάνει τρέμουλο. Δεν είναι κάτι σταθερό. Το κάνει και στην βενζίνη και στο φυσικό αέριο. Η βελόνα των στροφών δεν κουνιέται. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν είναι κρυο δεν το κάνει.Το βάλαμε στο διαγνωστικό και δεν βγάζει κάποια βλάβη. Αυτό που ειδαμε είναι ότι κάνει αρκετά παραπάνω διακοπές στον τρίτο κύλινδρο αλλά μέσα σε φυσιολογικά πλαίσια. Μπουζί άλλαξα από bosch σε ngk και μειώθηκε το φαινόμενο αλλά υπάρχει ακόμα. Πάει κάπου το μυαλό σας; 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Hellas4x4 said:

Μήπως έχει αρχίσει και τσιμπάει λίγο νεράκι μέσα σε κάποιο κύλινδρο;;;

Φλάντζα κεφαλής δηλαδή; Το αμάξι δεν ανεβάζει θερμοκρασία. Έχω κάνει 6000 χιλιόμετρα από τότε που το πήρα. Το αμάξι έχει σύνολο 168000. Θα τσεκαρω το νερό να δω αν είναι χαμηλά.

Edited by parlapipas25
Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως παντως δυο φορες που ξεκινησαν κατι τρεμουλιασματα ηταν και τις δυο φορες καποιος πολλαπλασιαστης που ετοιμαζοταν να παραδωσει πνευμα.Ισως σε εσενα ετοιμαζεται του 3

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι στην αρχή του, δεν θα ανεβάσει θερμοκρασία ακόμα...

Κάποιο ελαττωματικό ή μη συμβατό μπουζί;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα με υγεία!

θα ήθελα την βοήθεια σας γιατί έχω αρχίσει να απελπίζομαι. 
Το αυτοκίνητο έχει ως εξής:

Ήταν στοκ μοτέρ με περιφερειακά αλλαγμένα. Το αυτοκίνητο μου έκανε το κλασσικο μια μέρα πρωί απ ότι διαβάζω με το check να αναβοσβήνει στο cold start με αναρίθμητα missfires. Μέτραω συμπίεση και μου βγάζει χαμηλή στον 2ο με τα missfires να εμφανίζονται στον 4ο. Το λύνουμε και το κάνουμε σφυριλατο.

πιστόνια wosner μπιελες zrp καθαρισμός κεφαλής καινούργιες βαλβίδες εξαγωγής αλλαγή οδηγών ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων. Το δένουμε και στρώνω(περίπου 6κ χιλιόμετρα. Βάζω επίσης μεθανολες, ένα afr gauge aem αλλάζω πίσω τρομπα και φιλτρο βενζίνης. Μπουζί sizfr6b8eg. Το αυτοκίνητο στο δυναμομετρο μου κάνει πολλά missfires. Τα καταγράφει στον 3ο με σποραδικά που και που κανένα στους υπόλοιπους. Προχθές λύνω πάλι κεφάλι και αλλάζω και οστηρια καθώς έφτασε και αυτό σαν λύση. Δεν άλλαξε κάτι συνεχίζει. Διάκενα δεν έχω κλίσει στα μπουζί ακόμα. Καμία λύση μπας και σωθώ.; Πολλαπλασιαστες ngk r8 u5014. Είναι πάνω περί τα 30κ χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2022 at 11:32 ΠΜ, Hintro said:

Καλημερα με υγεία!

θα ήθελα την βοήθεια σας γιατί έχω αρχίσει να απελπίζομαι. 
Το αυτοκίνητο έχει ως εξής:

Ήταν στοκ μοτέρ με περιφερειακά αλλαγμένα. Το αυτοκίνητο μου έκανε το κλασσικο μια μέρα πρωί απ ότι διαβάζω με το check να αναβοσβήνει στο cold start με αναρίθμητα missfires. Μέτραω συμπίεση και μου βγάζει χαμηλή στον 2ο με τα missfires να εμφανίζονται στον 4ο. Το λύνουμε και το κάνουμε σφυριλατο.

πιστόνια wosner μπιελες zrp καθαρισμός κεφαλής καινούργιες βαλβίδες εξαγωγής αλλαγή οδηγών ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων.

Τι ελατήρια και γιατί ? Το δένουμε και στρώνω(περίπου 6κ χιλιόμετρα. Βάζω επίσης μεθανολες, ένα afr gauge aem αλλάζω πίσω τρομπα και φιλτρο βενζίνης. Μπουζί sizfr6b8eg. Το αυτοκίνητο στο δυναμομετρο μου κάνει πολλά missfires. Τα καταγράφει στον 3ο με σποραδικά που και που κανένα στους υπόλοιπους. Προχθές λύνω πάλι κεφάλι και αλλάζω και οστηρια καθώς έφτασε και αυτό σαν λύση. Δεν άλλαξε κάτι συνεχίζει. Διάκενα δεν έχω κλίσει στα μπουζί ακόμα. Καμία λύση μπας και σωθώ.; Πολλαπλασιαστες ngk r8 u5014. Είναι πάνω περί τα 30κ χιλιόμετρα.

Τα λες μισα..

1. Κωδικός μοτέρ.

2. Στοκ τούρμπο / στοκ πρόγραμμα ?

3. Το κιτ μεθανόλης το λειτουργείς στο dyno ?

Ξεκίνα με αυτά..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Θα χρειαστώ τη βοήθειά σας. Κάτοχος scirocco (2009 model) 1.4 tsi manual 160-->200 με πρόγραμμα revo stg1, ιντερκούλερ s3 και καζάνια από δίλιτρο. 86000km

Σε σχετικά απότομο πάτημα του γκαζιού (είτε τελείως είτε όχι) και σε όλο το φάσμα στροφών κόβει μέχρι 4,5ο D KW (ενδείξεις από Polarfis) σε όλους τους κυλίνδρους. Το ίδιο φαινόμενο και με σταθερό γκάζι σε ελαφρώς ανηφορικό αυτοκινητόδρομο. Όταν το πάω πολύ χαλάρα όλα καλά: παντού 0. To θέμα ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες, όταν άλλαξα σε ρεβο 98 ron.. Ή τουλάχιστον τότε το παρατήρησα. Ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να φταίει το πιο πιεσμένο πρόγραμμα (ρωτάω μιας και είναι "κονσέρβα" και αρκετά δοκιμασμένο); Απ' όσο ξέρω δεν είναι φυσιολογικές τιμές, αλλά ούτε και έβλεπα τέτοιες διορθώσεις με το 95άρι πρόγραμμα.

Όμως:

Το πρόβλημα συνέπεσε δυστυχώς και με χαμηλή τάση μπαταρίας (μετά το κατάλαβα). Υπάρχει περίπτωση να έφταιγε αυτό (να μην έπαιρναν καλή τάση οι πολλαπλασιαστές)? Τα μπουζί τα έχω 7000km. Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ. Στο δρόμο πάει μια χαρά!!Αν και δεν το ζορίζω γενικά.. ούτε κοψίματα έχω, ούτε αναβόσβησε ποτέ check engine, και δεν παρατήρησα κάποιο κροτάλισμα από καδένα (δεν την έχω αλλάξει ποτέ) ή οποιαδήποτε αστάθεια στο ρελαντί. Αντλία νερού έχει αλλαχτεί πολύ πρόσφατα.

 

Κάθε βοήθεια ευπρόδεκτη!!

 

ΥΓ: Την μπαταρία την άλλαξα εννοείται, αλλα λόγω δουλειάς δεν πρόλαβα να οδηγήσω και να μετρήσω ξανά. θα το κάνω με την 1η ευκαιρία και θα ενημερώσω.

Edited by scir160a
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά! Θα χρειαστώ τη βοήθειά σας. Κάτοχος scirocco (2009 model) 1.4 tsi manual 160-->200 με πρόγραμμα revo stg1, ιντερκούλερ s3 και καζάνια από δίλιτρο. 86000km
Σε σχετικά απότομο πάτημα του γκαζιού (είτε τελείως είτε όχι) και σε όλο το φάσμα στροφών κόβει μέχρι 4,5ο D KW (ενδείξεις από Polarfis) σε όλους τους κυλίνδρους. Το ίδιο φαινόμενο και με σταθερό γκάζι σε ελαφρώς ανηφορικό αυτοκινητόδρομο. Όταν το πάω πολύ χαλάρα όλα καλά: παντού 0. To θέμα ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες, όταν άλλαξα σε ρεβο 98 ron.. Ή τουλάχιστον τότε το παρατήρησα. Ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να φταίει το πιο πιεσμένο πρόγραμμα (ρωτάω μιας και είναι "κονσέρβα" και αρκετά δοκιμασμένο); Απ' όσο ξέρω δεν είναι φυσιολογικές τιμές, αλλά ούτε και έβλεπα τέτοιες διορθώσεις με το 95άρι πρόγραμμα.
Όμως:
Το πρόβλημα συνέπεσε δυστυχώς και με χαμηλή τάση μπαταρίας (μετά το κατάλαβα). Υπάρχει περίπτωση να έφταιγε αυτό (να μην έπαιρναν καλή τάση οι πολλαπλασιαστές)? Τα μπουζί τα έχω 7000km. Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ. Στο δρόμο πάει μια χαρά!!Αν και δεν το ζορίζω γενικά.. ούτε κοψίματα έχω, ούτε αναβόσβησε ποτέ check engine, και δεν παρατήρησα κάποιο κροτάλισμα από καδένα (δεν την έχω αλλάξει ποτέ) ή οποιαδήποτε αστάθεια στο ρελαντί. Αντλία νερού έχει αλλαχτεί πολύ πρόσφατα.
 
Κάθε βοήθεια ευπρόδεκτη!!
 
ΥΓ: Την μπαταρία την άλλαξα εννοείται, αλλα λόγω δουλειάς δεν πρόλαβα να οδηγήσω και να μετρήσω ξανά. θα το κάνω με την 1η ευκαιρία και θα ενημερώσω.

Το -4,5 που βλεπεις ειναι νορμαλ τιμη. Συνηθως απο -5 και πανω υπαρχει υποψια για τη καθαροτητα της βενζινης. Το ιδανικο νουμερο ειναι μεχρι -3 η και -3,5. Οποτε για αρχη αλλαζεις πρατηριο κανεις δυο αδειασματα στο ρεζερβουαρ και βλεπεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2022 at 9:25 PM, Ilias87 said:


Το -4,5 που βλεπεις ειναι νορμαλ τιμη. Συνηθως απο -5 και πανω υπαρχει υποψια για τη καθαροτητα της βενζινης. Το ιδανικο νουμερο ειναι μεχρι -3 η και -3,5. Οποτε για αρχη αλλαζεις πρατηριο κανεις δυο αδειασματα στο ρεζερβουαρ και βλεπεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Η βενζίνη που έχω είναι 100άρα ΕΚΟ από πρατήριο εντός πόλης, από το οποίο βάζω συχνά χωρίς προβλήματα.. εμφανή τουλάχιστον.. Παρόλα αυτά θα φουλάρω 100άρα και από αλλού να δω αν υπάρξει διαφορά. Εν τω μεταξύ θα με βοηθούσε αν κι άλλοι συνάδελφοι με ρέβο 98, μας έλεγαν τι τιμές βλέπουν στα δικά τους μοτέρ!! Ή και με άλλα προγράμματα!!

Στόχος για μένα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι με ασφάλεια πάνω απ' όλα..

Εννοείται θα το πάω και για διάγνωση μόλις βρω χρόνο, αλλά μην αρχίσουμε και αλλάζουμε πράγματα τσάμπα αν απλώς φταίει το πρόγραμμα. 

Edited by scir160a
Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Η βενζίνη που έχω είναι 100άρα ΕΚΟ από πρατήριο εντός πόλης, από το οποίο βάζω συχνά χωρίς προβλήματα.. εμφανή τουλάχιστον.. Παρόλα αυτά θα φουλάρω 100άρα και από αλλού να δω αν υπάρξει διαφορά. Εν τω μεταξύ θα με βοηθούσε αν κι άλλοι συνάδελφοι με ρέβο 98, μας έλεγαν τι τιμές βλέπουν στα δικά τους μοτέρ!! Ή και με άλλα προγράμματα!!
Στόχος για μένα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι με ασφάλεια πάνω απ' όλα..
Εννοείται θα το πάω και για διάγνωση μόλις βρω χρόνο, αλλά μην αρχίσουμε και αλλάζουμε πράγματα τσάμπα αν απλώς φταίει το πρόγραμμα. 

Εφοσον δεν εχεις προβληματα με κοψιματα, κομπιασματα και λαμπακια τοτε δυσκολα να φταιει το προγραμμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , scir160a said:

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Η βενζίνη που έχω είναι 100άρα ΕΚΟ από πρατήριο εντός πόλης, από το οποίο βάζω συχνά χωρίς προβλήματα.. εμφανή τουλάχιστον.. Παρόλα αυτά θα φουλάρω 100άρα και από αλλού να δω αν υπάρξει διαφορά. Εν τω μεταξύ θα με βοηθούσε αν κι άλλοι συνάδελφοι με ρέβο 98, μας έλεγαν τι τιμές βλέπουν στα δικά τους μοτέρ!! Ή και με άλλα προγράμματα!!

Στόχος για μένα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι με ασφάλεια πάνω απ' όλα..

Εννοείται θα το πάω και για διάγνωση μόλις βρω χρόνο, αλλά μην αρχίσουμε και αλλάζουμε πράγματα τσάμπα αν απλώς φταίει το πρόγραμμα. 

 

σε golf 5 ειχα revo για 98αρα και δεν ειχα ποτε τετοιες τιμες. θεωρω οτι φταει η βενζινη σε ΕΚΟ πρατηριο να βρεις να βαζεις μονο σε πρατηρια καληψω που ειναι εταιρικα ή shell παλι εταιρικο. υπαρχει μια εφαρμογη για android FuelGr λεγεται που εχει μεσα τα περισσοτερα πρατηρια και λεει που ανοικει και εχει κριτικες για τα βενζιναδικα. αυτη χρησιμοποιω ειναι καλη για να βλεπω πληροφοριεσ για βενζιναδικα

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, gtse said:

 

σε golf 5 ειχα revo για 98αρα και δεν ειχα ποτε τετοιες τιμες. θεωρω οτι φταει η βενζινη σε ΕΚΟ πρατηριο να βρεις να βαζεις μονο σε πρατηρια καληψω που ειναι εταιρικα ή shell παλι εταιρικο. υπαρχει μια εφαρμογη για android FuelGr λεγεται που εχει μεσα τα περισσοτερα πρατηρια και λεει που ανοικει και εχει κριτικες για τα βενζιναδικα. αυτη χρησιμοποιω ειναι καλη για να βλεπω πληροφοριεσ για βενζιναδικα

 

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Άρα κι εσύ πιστεύεις πως δεν φταίει το πρόγραμμα, αφού το είχες κιόλας.. θα ενημερώσω ξανά μετά το καινούριο γέμισμα!

 

ΥΓ: Αν θυμάσαι πάντως μέχρι τι τιμές έκοβε στο δικό σου (ΑΝ ΕΚΟΒΕ) και υπο ποιες συνθήκες (φουλ πατημένο γκάζι? μισόγκαζο?σε ποιες στροφές?) θα με βοηθούσε για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης!

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , scir160a said:

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Άρα κι εσύ πιστεύεις πως δεν φταίει το πρόγραμμα, αφού το είχες κιόλας.. θα ενημερώσω ξανά μετά το καινούριο γέμισμα!

 

ΥΓ: Αν θυμάσαι πάντως μέχρι τι τιμές έκοβε στο δικό σου (ΑΝ ΕΚΟΒΕ) και υπο ποιες συνθήκες (φουλ πατημένο γκάζι? μισόγκαζο?σε ποιες στροφές?) θα με βοηθούσε για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης!

 δυστηχως δεν θυμαμαι αλλα θα σου προτεινα να περασεις απο cargate να το δουν και εκει 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gtse said:

 δυστηχως δεν θυμαμαι αλλα θα σου προτεινα να περασεις απο cargate να το δουν και εκει 

Θα περάσω και από ρεβο κάποια στιγμή, απλώς δεν είμαι από Αθήνα, και πρέπει να κάνω 1 ώρα ταξίδι για τον πιο κοντινό αντιπρόσωπο. Θα φανεί πιστεύω στο επόμενο γέμισμα αν χρειαστεί.. σ' ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!

Link to comment
Share on other sites

Η 100αρα σου φταει πιθανοτατα, αλλα πρεπει να δεις ολους τους κυλινδρους.
Γέμισε 2 φορες φουλ και μετα θα δεις ξανα αν εχεις επιστροφες.

Αν εχεις vagcom μπορεις να logαρεις
Απο 4κ εως κοφτη n75-αντλια υψηλης-επιστροφες-πεταλουδα.
Με τα ματζαφλαρια δεν εχεις ολοκληρωμενη εικονα μονο με vagcom.

Το 98 revo θελει 100αρα πάντα
Και προγραμμάτισε να βάλεις downpipe και καταλύτη

Εχω δουλέψει 98αρι revo με 63,5 catback με 100βενζινη, ήταν πάντα χωρίς επιστροφές.

Με 95αρα βενζίνη έχεις επιστροφές 4,5-6,5 σαυτο το setup

Δεν υπαρχει λογος να πας στην cargate

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , scir160a said:

Θα περάσω και από ρεβο κάποια στιγμή, απλώς δεν είμαι από Αθήνα, και πρέπει να κάνω 1 ώρα ταξίδι για τον πιο κοντινό αντιπρόσωπο. Θα φανεί πιστεύω στο επόμενο γέμισμα αν χρειαστεί.. σ' ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!

 

 

βρηκα λογκαρισμα που ειχα κανει και δεν ειχα καθολου επιστροφες ειναι ολα στο 0 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikdev said:

Η 100αρα σου φταει πιθανοτατα, αλλα πρεπει να δεις ολους τους κυλινδρους.
Γέμισε 2 φορες φουλ και μετα θα δεις ξανα αν εχεις επιστροφες.

Αν εχεις vagcom μπορεις να logαρεις
Απο 4κ εως κοφτη n75-αντλια υψηλης-επιστροφες-πεταλουδα.
Με τα ματζαφλαρια δεν εχεις ολοκληρωμενη εικονα μονο με vagcom.

Το 98 revo θελει 100αρα πάντα
Και προγραμμάτισε να βάλεις downpipe και καταλύτη

Εχω δουλέψει 98αρι revo με 63,5 catback με 100βενζινη, ήταν πάντα χωρίς επιστροφές.

Με 95αρα βενζίνη έχεις επιστροφές 4,5-6,5 σαυτο το setup

Δεν υπαρχει λογος να πας στην cargate

Ευχαριστώ για τη βοήθεια! Θα κάνω βόλτες χαλαρά μέσα στην εβδομάδα, ώστε να ξοδέψω την υπάρχουσα βενζίνη και θα ξαναγεμίσω από εταιρικό πρατήριο αυτή τη φορά..  Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι θα έπρεπε να έχω πολύ μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση βενζίνης αν δεν ήταν καλή (αν ισχύει αυτό που λέω φυσικά), κάτι που δεν συμβαίνει...

 

πληροφοριακά να αναφέρω ότι ν75 και 249 αλλάχτηκαν πρίν από ενάμισι χρόνο περίπου προληπτικά (και για να έχω τον τελευταίο καλύτερο κωδικό..) και δεν έχω κάνει ούτε 10.000 χλμ από τότε.

 

Downpipe και καταλύτη το σκέφτομαι, αλλά φοβάμαι πόσο παραπάνω θόρυβο θα κάνει.. στα ταξίδια δεν θέλω θόρυβο (140 με 170 πάω συνήθως) και ήδη έχω αρκετό μπάσο στο εύρος 3000-4000 στροφές. Αν υπάρχει κάποια δοκιμασμένη λύση πχ κάποιου είδους resonated downpipe, extra καζάνι τύπου vibrant resonator ή κάτι άλλο παρακαλώ ενημερώστε με!!!

 

ΥΓ1: Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά τους τελευταίους μήνες ένιωθα το αμάξι σαν να μην είχε τόσο απότομο-δυνατό μπαμ όταν πάταγα γκάζι πχ για να κάνω προσπέραση.. όχι κάτι τραγικό βέβαια, απλά αναγκαζόμουν να ανεβάσω στροφές λίγο πιο ψηλά απ' ότι συνήθως. Έτσι πίστεψα ότι μπορεί απλά να συνήθισα το 95άρι (το έχω και από το 2014 το πρόγραμμα) και γι' αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω και το 98άρι.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtse said:

 

 

βρηκα λογκαρισμα που ειχα κανει και δεν ειχα καθολου επιστροφες ειναι ολα στο 0 

Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Άρα σίγουρα δεν είναι απο το πρόγραμμα.. θα ξαναενημερώσω με την 1η ευκαιρία μετά το καινούριο γέμισμα!

Link to comment
Share on other sites

On 2/28/2022 at 6:26 PM, scir160a said:

Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Άρα σίγουρα δεν είναι απο το πρόγραμμα.. θα ξαναενημερώσω με την 1η ευκαιρία μετά το καινούριο γέμισμα!

Παιδιά, άφησα να τελειώσει η 100άρα που είχα βάλει (7 λίτρα να απέμειναν το πολύ, υπολογίζω), μπας και ήταν νοθευμένη, και έβαλα 100άρα από εταιρικό πρατήριο αυτή τη φορά (εκο). Αποτέλεσμα: τα ίδια και χειρότερα.. σε απότομο πάτημα του γκαζιού από τις 3.700rpm (φουλ γκάζι με τρίτη) έκοψε 6 μοίρες, ίσως και λίγο παραπάνω (σε όλους τους κυλίνδρους και πάλι). Είναι το μέγιστο που έχω δεί. Δεν το ζόρισα παραπάνω γιατί φοβήθηκα μη μείνω με τα πιστόνια στο χέρι. Επίσης νομίζω ότι για τόσο που πάτησα το γκάζι δεν έδωσε πολύ το αμάξι. Δεν είχε δλδ το "πέταγμα" που θα περίμενα ώστε να με κολλήσει στο κάθισμα. Ότι ένιωθα δλδ και με το 95άρι setup στα ψηλά. Καμιά ιδέα;

 

ΥΓ1: vagcom δεν έχω δυστυχώς

ΥΓ2: το πήγα σε συνεργείο, εξήγησα τι παρουσιάζει, ζήτησα να μετρήσει ότι νομίζει, αλλά επέμεινε πως ό,τι και να μετρήσει δεν θα μπορούσε να βρεί άκρη από τη στιγμή που δεν έχει ανάψει λαμπάκι στο καντράν. Ισχύει;

ΥΓ3: Να ξαναμετρήσω κάτι άλλο με το polarfis (realtime); τι; αν ξέρει κάποιος ας δει τη λίστα με τις παραμέτρους εδώ:

https://www.autopolar.net/wiki/index.php/PolarFIS#Diagnostics_2 και ας μου πει.

 

Μήπως να το ξαναγυρίσω άμεσα σε 95άρι setup για να μην πάθει ζημιά το αμάξι;;

Link to comment
Share on other sites

μιλα με αυτον που σου περασε το προγραμμα να το λογκαρει και να δει με vagcom τι παιζει και μιλα τηλεφωνικα και με cargate.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtse said:

μιλα με αυτον που σου περασε το προγραμμα να το λογκαρει και να δει με vagcom τι παιζει και μιλα τηλεφωνικα και με cargate.

Το ξαναγύρισα στο 95άρι και όσο το οδηγησα (50 χλμ περίπου) φαίνεται να είναι εντάξει! Οι επιστροφές ξανά στο 0 σε όλους τους κυλίνδρους! Οπότε θα το αφήσω έτσι που λειτουργούσε απροβλημάτιστα για αρκετά χρόνια. Αν ξαναδώ κάτι θα επανέλθω..

 

ΥΓ: μου είπε ο εδώ dealer της revo (κατά Θεσσαλία μεριά) όταν μιλησαμε τηλεφωνικά, πως υπάρχουν δύο 95άρια "file": ένα απλό (που φόραγα απο παλιά) και ένα με αυξημένο αβανς (που το ρυθμίζει μέσω του υπολογιστή).. Ισχύει κάτι τέτοιο; Ρωτάω γιατί μόλις έφτασα στο μαγάζι μου είπε κατευθείαν ότι θα με γυρίσει στο απλό 95άρι και όχι στο άλλο, για να είμαστε σίγουροι. Βασικά αυτό ήθελα κι εγώ, απλώς ρωτάω γιατί πρώτη φορά το ακούω.......... και ούτε στο επίσημο site της revo technic λέει κάτι τέτοιο ούτε και στις ρυθμίσεις του sps. Στο τελευταίο αναφέρει πως έχει το στοκ, και performance A (95 ron),  performance B (98 ron),  performance C (100 ron). Θα ήθελα να ξέρω τι παίζει... Μπερδεύτηκε με το δίλιτρο (που νομίζω μπορείς να πειράξεις λίγο πίεση και αβανς, προρυθμισμένα πάντα μιλάμε) ή απλά μου πούλαγε φούμαρα;

 

ΥΓ2: Για λογκάρισμα από αυτόν ούτε λόγος...παρόλο που του ζήτησα! 

Link to comment
Share on other sites

Το ξαναγύρισα στο 95άρι και όσο το οδηγησα (50 χλμ περίπου) φαίνεται να είναι εντάξει! Οι επιστροφές ξανά στο 0 σε όλους τους κυλίνδρους! Οπότε θα το αφήσω έτσι που λειτουργούσε απροβλημάτιστα για αρκετά χρόνια. Αν ξαναδώ κάτι θα επανέλθω..
 
ΥΓ: μου είπε ο εδώ dealer της revo (κατά Θεσσαλία μεριά) όταν μιλησαμε τηλεφωνικά, πως υπάρχουν δύο 95άρια "file": ένα απλό (που φόραγα απο παλιά) και ένα με αυξημένο αβανς (που το ρυθμίζει μέσω του υπολογιστή).. Ισχύει κάτι τέτοιο; Ρωτάω γιατί μόλις έφτασα στο μαγάζι μου είπε κατευθείαν ότι θα με γυρίσει στο απλό 95άρι και όχι στο άλλο, για να είμαστε σίγουροι. Βασικά αυτό ήθελα κι εγώ, απλώς ρωτάω γιατί πρώτη φορά το ακούω.......... και ούτε στο επίσημο site της revo technic λέει κάτι τέτοιο ούτε και στις ρυθμίσεις του sps. Στο τελευταίο αναφέρει πως έχει το στοκ, και performance A (95 ron),  performance B (98 ron),  performance C (100 ron). Θα ήθελα να ξέρω τι παίζει... Μπερδεύτηκε με το δίλιτρο (που νομίζω μπορείς να πειράξεις λίγο πίεση και αβανς, προρυθμισμένα πάντα μιλάμε) ή απλά μου πούλαγε φούμαρα;
 
ΥΓ2: Για λογκάρισμα από αυτόν ούτε λόγος...παρόλο που του ζήτησα! 

Αυτα τα 95 απλα και 95 με ανεβασμενα αβανς προγραμματα τα εχω ξανακουσει και καλο ειναι να μεινεις μακρια οταν ακους τετοια γιατι το -6 με μετρια ποιοτητα βενζινης μπορει να γινει και -8,-10 και καπου εκει δεν ξερεις πως θα συμπεριφερθει το μοτερ οπου κατα καιρους εχουν ακουστει να τα safe modes κτλπ…κρατα το στη νορμαλ ρυθμιση 95 εκει που οντως εισαι στα 0 οπως λες και ολα καλα. Οταν πας για τα πολλα χανεις και τα λιγα.

Τωρα οταν βλεπεις να αποφευγει loggαρισμα ο προγραμματιστης η αν ποτε ακουσεις οτι θα σου αλλαξει το προγραμμα και θα γινει δοκιμη στον δρομο, τρεχα οσο πιο μακρια μπορεις! Απο κομπογιαννιτες γεμισε ο τοπος! Εχουν σπασει μοτερ (παθων) και οσο ψαχνεις τοσο θα απελπιζεσαι με αυτα που θα ακους. Κρατα το ετσι οπως ειναι απροβληματιστο και εισαι μια χαρα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

On 16/3/2022 at 2:01 ΜΜ, scir160a said:

Το ξαναγύρισα στο 95άρι και όσο το οδηγησα (50 χλμ περίπου) φαίνεται να είναι εντάξει! Οι επιστροφές ξανά στο 0 σε όλους τους κυλίνδρους! Οπότε θα το αφήσω έτσι που λειτουργούσε απροβλημάτιστα για αρκετά χρόνια. Αν ξαναδώ κάτι θα επανέλθω..

 

ΥΓ: μου είπε ο εδώ dealer της revo (κατά Θεσσαλία μεριά) όταν μιλησαμε τηλεφωνικά, πως υπάρχουν δύο 95άρια "file": ένα απλό (που φόραγα απο παλιά) και ένα με αυξημένο αβανς (που το ρυθμίζει μέσω του υπολογιστή).. Ισχύει κάτι τέτοιο; Ρωτάω γιατί μόλις έφτασα στο μαγάζι μου είπε κατευθείαν ότι θα με γυρίσει στο απλό 95άρι και όχι στο άλλο, για να είμαστε σίγουροι. Βασικά αυτό ήθελα κι εγώ, απλώς ρωτάω γιατί πρώτη φορά το ακούω.......... και ούτε στο επίσημο site της revo technic λέει κάτι τέτοιο ούτε και στις ρυθμίσεις του sps. Στο τελευταίο αναφέρει πως έχει το στοκ, και performance A (95 ron),  performance B (98 ron),  performance C (100 ron). Θα ήθελα να ξέρω τι παίζει... Μπερδεύτηκε με το δίλιτρο (που νομίζω μπορείς να πειράξεις λίγο πίεση και αβανς, προρυθμισμένα πάντα μιλάμε) ή απλά μου πούλαγε φούμαρα;

 

ΥΓ2: Για λογκάρισμα από αυτόν ούτε λόγος...παρόλο που του ζήτησα! 

 

δεν εχω ακουσει για κατι τετοιο οταν πήγα να περασω προγραμμα στην cargate τους ειπα τι περιφερειακα φοράω και οτι θελω κατι safe και οτι βαζω παντα vpower απο εκει και περα το συνδεσαν στο λαπτοπ και αυτοι δεν εκαναν κατι περασαν το file απο την μαμα εταιρεια. και στην συνεχεια μου εδωσαν εγγυηση που ανεγραφε το version του file και τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. αβανσ σιγουρα δεν πειραξαν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.