Jump to content
granset

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβλήματα με Missfires, Cfs, Κομπιάσματα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Όπως είπα και προηγουμένως το αμάξι φαίνεται να δουλεύει σωστά και πάλι με το 95άρι της revo.

 

Μίλησα τηλεφωνικά και με cargate, ανέφερα το πρόβλημα που υπήρχε με το 98άρι και τους φάνηκε περίεργο είναι η αλήθεια (ειδικά με την 100άρα βενζίνη), χωρίς βέβαια να μπορούν να κάνουν κάτι εξ αποστάσεως.

 

Φυσικά ρώτησα για το αν υπάρχουν διάφορα 95άρια της revo (για τον 1.4 tsi 160 scirocco), και ο Κώστας μου ξεκαθάρισε πως όχι. Μόνο ένα υπάρχει, και σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να πειράξουν αβανσ, πιέσεις ή οτιδήποτε άλλο. Μου είπε πως μάλλον ο dealer θα μπερδεύτηκε όταν μιλήσαμε τηλεφωνικά, καθώς σε κάποια άλλα μοντέλα (πχ s3 8p) μπορούν να επιλέξουν κάποιες ρυθμίσεις που βέβαια τις έχει κάνει η revo ( τα λεγόμενα adjustable). Τα ίδια βέβαια λέει και η revo στο επίσημο site της.

Προφανώς γι' αυτό και όταν πήγα από εκεί, μου είπε να το γυρίσουμε κατευθείαν στο 95άρι που είχα πριν (και όχι να δοκιμάσουμε κάτι άλλο, όπως μου είχε πει στο τηλ).....

Με ξένισε η συμπεριφορά του (του εδώ dealer..) για να πω την αλήθεια. Προτιμώ όταν λέγεται κάτι, να λέγεται υπεύθυνα και όχι να πετάμε αερολογίες.

 

Αυτά από μένα! Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους έχω ένα θέμα με το  golf v gt όταν του άνοιξα την τριτη κ του έβαλα την Τετάρτη μου έκανε κοψίματα κ μου πυροσε η τουρμπίνα 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ιωάννης Τσαρουχάς said:

Καλησπέρα σε όλους έχω ένα θέμα με το  golf v gt όταν του άνοιξα την τριτη κ του έβαλα την Τετάρτη μου έκανε κοψίματα κ μου πυροσε η τουρμπίνα κ άναψε το check

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους έχω ένα θέμα με το  golf v gt όταν του άνοιξα την τριτη κ του έβαλα την Τετάρτη μου έκανε κοψίματα κ μου πυροσε η τουρμπίνα 
 
 
 

Καλησπερα φιλε δωσε περισσοτερες πληροφοριες για το αμαξι σου. Ειναι μαμα; Εχει καποια specs; Ποια ειναι αυτα; Κωδικος κινητηρα; Χιλιομετρα; Αναψε λαμπακι; Εχει κρατησει καποιο σφαλμα; Το κανει μονο στη τεταρτη; Στις ποσες στροφες ηταν ο κινητηρας; 

Δωσε πληροφοριες στο λαο!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

...Μεταφερω το σχολιο μου στο σωστο thread.

 

Καλησπερα παιδια,αντιμετωπιζω το εξης προβλημα σε GOLF V FSI 115hp με 259.000km πρωτο χερι αγορασμενο το 2004.

 

Πριν 10 μερες παρατηρησα να κανει καποια κοψιματακια και κομπιασματα στις πολυ χαμηλες στροφες εως τις 2200 οταν πατουσα το γκαζι πολυ ή λιγο,δεν εχει καμια σημασια.Τις πρωτες φορες τα κομπιασματα ηταν παρα πολυ συντομα και ηπια,σταδιακα ομως μερα με την μερα γινονταν εντονοτερα.Τωρα εχει αρχισει να μου κανει καποιες φορες και ενα ηπιο τρέμουλο στο ρελαντι σαν αρρυθμια και καποια σκασιματακια απο την εξατμιση(οχι σε cold start).Τα κομπιασματα και το ηπιο τρεμουλο στο ρελαντι παρουσιαζονται μετα απο καποια χιλιομετρα δηλ οταν ζεσταθει το αυτοκινητο.Εχει γινει κουραστικο απο φαναρι να βαζω 1η μετα 2α και να κανει αυτα τα κοψιματακια ή σε καποιο κατεβασμα κτλ...μ εχει κουρασει.

Επισης παρατηρησα πως οταν κινουμαι με 3η σε δρομο ισιο,στο φασμα στροφων μεταξυ 1700-2000,πατωντας το γκαζι διαρκως και σταθερα για να κρατησω σταθερη ταχυτητα το αμαξι δεν κινειται ομαλα,σα να διακοπτεται η παροχη ενεργειας απο το γκαζι,δεν ειναι κατι εντονο αλλα το καταλαβαινω.

 

Τα μπουζι αλλαχτηκαν στο προηγουμενο σερβις πριν περιπου 9.000κμ

 

Πολλαπλασιαστη μια φορα χρειαστηκε να αλλαξω τον σεπτεμβριο του 2021,αλλαχτηκε αυτος του 4ου κυλινδρου.

 

Οταν κραταω τις στροφες πανω απο τις 2200 ολα καλα ,ανοιγματα και επιταχυνσεις απροβληματιστα,ουτε καποιος θορυβος απο κινητηρα ουτε αυξημενη καταναλωση,θερμοκρασιες κανονικες,σταθμη λαδιων και ψυκτικου χωρις απωλειες...ολα κομπλε.

 

Μαστορας σε εξωτερικο συνεργειο συνεδεσε το vag com και τα σφαλματα που εδειξε ηταν

Α. ΝΟΧ , το check engine για τον nox μου αναβει κοντα 13 χρονια

Β. αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ή καπως ετσι(οχι θερμοστατης)

 

Ο μαστορας μου ειπε οτι τοσο ο nox οσο και ο αισθητηρας θερμοκρασιας του ψυχκτικου υγρου δυσκολα να ευθυνονται γι αυτα τα συμπτωματα και για αρχη με συμβουλεψε να δουλεψω για ενα διαστημα το αμαξι με 100σταρα βενζινη και αν δεν αλλαξει κατι να παω σ ενα εξουσιοδοτημενο που θα εχει γνησιο διαγνωστικο να κανουν εναν ελεγχο κι ενα επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.,Στο αμαξι βαζω 98αρα και καποιες φορες 100σταρα βενζινη.Τα τελευταια 10 χρονια χρησιμοποιω συγκεκριμενο πρατηριο BP με πολυ καλης ποιοτητας καυσιμο.Τα σερβις στην ωρα τους κτλ. Επισης καθαρισε την πεταλουδα γκαζιου η οποια ηταν αρκετα βρωμικη.

 

Ελπιζω να την γλυτωσω με αλλαγη πολλπλασιαστη ή πολλαπλασιαστων και να μην ειναι κατι σοβαρο οπως  διαβασα πιο πανω που θελει ρεκτιφιε γιατι λεφτα δεν υπαρχουν.Ποσο μαλλον γι αλλο αμαξι.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/6/2022 at 2:11 ΜΜ, kou said:

 

Ο μαστορας μου ειπε οτι τοσο ο nox οσο και ο αισθητηρας θερμοκρασιας του ψυχκτικου υγρου δυσκολα να ευθυνονται γι αυτα τα συμπτωματα και για αρχη με συμβουλεψε να δουλεψω για ενα διαστημα το αμαξι με 100σταρα βενζινη και αν δεν αλλαξει κατι να παω σ ενα εξουσιοδοτημενο που θα εχει γνησιο διαγνωστικο να κανουν εναν ελεγχο κι ενα επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.,Στο αμαξι βαζω 98αρα και καποιες φορες 100σταρα βενζινη.Τα τελευταια 10 χρονια χρησιμοποιω συγκεκριμενο πρατηριο BP με πολυ καλης ποιοτητας καυσιμο.Τα σερβις στην ωρα τους κτλ. Επισης καθαρισε την πεταλουδα γκαζιου η οποια ηταν αρκετα βρωμικη.

 

Ελπιζω να την γλυτωσω με αλλαγη πολλπλασιαστη ή πολλαπλασιαστων και να μην ειναι κατι σοβαρο οπως  διαβασα πιο πανω που θελει ρεκτιφιε γιατι λεφτα δεν υπαρχουν.Ποσο μαλλον γι αλλο αμαξι.

 

Γράψε και τι έκανες να μη μαντεύουμε

 

7 hours ago , kou said:

Τι εγινε ρε παιδια...κανενας?

Αυτό δεν χρειάζεται.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εγραψα μηπως και καποιος γνωριζει τι μπορει να ευθυνεται,σε καποια αλλα threads με περιπου αντιστοιχα θεματα δεν δινοταν καποια σαφη απαντηση.

 

Απο την μερια μου μεχρι στιγμης αυτα που εκανα ειναι:

Α.αλλαγη βαλβιδας ελεγχου θερμοκρασιας  ψυκτικου υγρου ή οπως λεγεται...το προβλημα παρεμεινε...αναμενομενο.

Β.γεμισμα με 100σταρα και προσθηκη ενος αμερικανικου fuel injection cleaner,δεν θυμαμαι μαρκα.Εκανα περιπου 200χλμ+ στον αυτοκινητοδρομο δηγωντας σε υψηλες στροφες και αρκετα ανοιγματα.Ειδα μια μικρη βελτιωση,αν μπορω να την ποσοστοποιησω θα ελεγα οτι η βελτιωση ειναι καπου στο 25% ? δεν ξερω,ισως και πιο λιγο ακομη.

 

Το αυτοκινητο συνεχιζει να εχει τα ιδια συμπτωματα(αυτα που εχω γραψει παραπανω)...καποιες φορες εντονοτερα καποιες οχι τοσο....τα συμπτωματα συνηθως ξεκινουν να εμφανιζονται οταν το αυτοκινητο ζεσταθει και ειναι πιο εντονα οταν υπαρχει φορτιο οπως ανηφορικη κλιση,φορτωμενο το αμαξι,αναμμενο κλιματιστικο.

 

Σφαλμα δεν εμφανιζεται.Ανυσηχω ομως γιατι απ οτι φαινεται αυτη η ιστορια θα με τραβηξει και δεν ξερω αν κανω ζημια στο αμαξι που το κινω.

 

 

Edited by kou
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση που δειξατε.

Πολλαπλασιαστες αλλαξα και το προβλημα λυθηκε.Το διαγνωστικο δεν εβγαζε καποιο σφαλμα.

 

Link to comment
Share on other sites

Golf 6 tsi160 CavD.

 

Έχω φτάσει αισίως τα 215.912χλμ.

 

Σήμερα το πρωί παίρνοντάς το για τη δουλειά παρατηρώ ότι δεν ανεβάζει πάνω από τις 3.000 στροφές. Το σβήνω το ξανανάβω και δεν έχει πρόβλημα, ανεβάζει κανονικά σε όλες τις στροφές. Δε ανάβει επίσης κάποιο λαμπάκι στο καντράν. Πρόβλημα βενζίνης το απέκλεισα γιατί βάζω μόνο 100ρα από ένα συγκεκριμένο και δεν τη λυπάμαι να την κάψω οπότε χλωμό για επικαθίσεις. Απρογραμμάτιστο είναι. Πολλαπλασιαστής; Κάτι άλλο; Σίγουρα απέκλεια να είναι κάτι σοβαρό.

 

Πήγα καπάκια στο μάστορά μου, το φυσώσαμε, πρόβλημα στο κλαπέτο του κομπρέσσορα (κατάλαβα ότι ανοίγει όταν σταματάει να δουλεύει ο κομπρέσσορας και στέλνει αέρα απευθείας στο τούρμπο), δεν το έχω αλλάξει ποτέ, αντικατάσταση με ίδιας μάρκας με το εργοστάσιο (Continental-VDO-Siemens, και τα 3 ισχύουν μου είπε).

 

Κόστος 260 συμπ.ΦΠΑ.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να σας μεταφέρω την εμπειρία που είχα στο 1.4 GT Sport 140 BMY 2007 της γυναίκας μου. Από χρόνια διέκρινα κάποια μικρά misfires στο ρελαντί και λίγο δισταγμό στις μεσαίες στροφές. Πρόσφατα άναψε το check engine, τα misfires έγιναν κανόνας μέχρι τις μεσαίες στροφές, ο κινητήρας πήγαινε καλά όταν ήταν κρύος αλλά μόλις ζεσταινόταν ζοριζόταν πολύ να ανεβάσει στροφές, έβαλα το διαγνωστικό και έδωσε κωδικό P0301 για πρόβλημα misfires στον κύλινδρο #1. Αλλαξα 4 μπουζί και το #1 coil. Για καλό και κακό άλλαξα coil και στο #2 αφού έκανα που έκανα τη δουλειά, και οι συγκεκριμένοι κύλινδροι 1&2 είναι οι πιό δύσκολοι για να γίνει η αλλαγή. Τόσο το coil όσο και το μπουζί στο #1 ήταν χάλια, με χρωματική αλοίωση εξωτερικά. Στο #2 το μπουζί ήταν μέτριο, και στα #3 και #4 ήταν ΟΚ. Με τις αλλαγές (κόστος υλικών λίγο πάνω από 100 ευρώ), ο κινητήρας δουλεύει ρολόϊ, έχει γίνει άλλο πράμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.