cjgeorgio Posted February 24, 2019 Report Share Posted February 24, 2019 (edited) Την Παρασκευή όταν γυρνάω από την δουλειά σε μια φάση ακούω το μοτέρ να σφυρίζει σαν να γλιστράει ο ιμάντας από το δυναμό. Παρκάρω ανοίγω καπό και ακούγεται αυτός ο συνεχής ήχος. Σβήνω το αμάξι και το βάζω μπρος μετά από 10 λεπτά. Δεν ακούγεται κάτι. Παταω μερικές γκαζιες και στο αφημα του γκαζιού καθώς πέφτουν οι στροφές ακούω ένα ελαφρύ σφύριγμα. Έχει μια τρύπα μικρή η PCV δεξιά. Βάζω αφήνω το δάχτυλο και καταλαβαίνω ότι ρουφάει αέρα από εκεί και κάθε φορά που το κάνω υπάρχει μια μικρή διαφορά στο ήχο του μοτέρ. Το ψάχνω λίγο και βλέπω είναι θέμα που έχει βγάλει και σε άλλα μοτέρ 1.8TSI και 2.0TSI. Παράγγειλα το ανταλλακτικό το οποίο κάνει 100€ και θα το αλλάξω μόνος από βδομάδα που θα το έχω. 11 βίδες είναι. Ελπίζω το καινούργιο ανταλλακτικό να είναι πιο ενισχυμένο από αυτό που είχε πάνω το αμάξι μου. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited February 24, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted February 24, 2019 Report Share Posted February 24, 2019 Αν την ωρα που κανει τον θορυβο βγαλεις τον δικτη λαδιου και σταματησει, 100% ειναι pcv, αλλα αν κανει το τσιριχτο σαν ιμαντας, αυτο ειναι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 24, 2019 Author Report Share Posted February 24, 2019 Αν την ωρα που κανει τον θορυβο βγαλεις τον δικτη λαδιου και σταματησει, 100% ειναι pcv, αλλα αν κανει το τσιριχτο σαν ιμαντας, αυτο ειναι.Μέχρι να περάσω την καινούργια αν κυκλοφορώ το αμάξι και το πηγαίνω σιγά θα έχει θέμα;Δεν κάνει τον θόρυβο πλέον. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 24, 2019 Report Share Posted February 24, 2019 (edited) Το έχω αναλύσει και στα Golf, η ευκολότερη διάγνωση είναι με το δείκτη του λαδιού ή απλά ένα χαρτί στην pcv (ή απλά την ανοίγεις και βλέπεις τη μεμβράνη) Είναι έχουν βγει νέα revisions φαίνεται η μεμβράνη που σκίζεται στο παρακάτω σκαρίφημα Edited February 24, 2019 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 24, 2019 Report Share Posted February 24, 2019 (edited) Κι εδώ το update: 06H103495H Έχει προστεθεί μια μικροβαλβίδα η οποία παραλαμβάνει "ρουφώντας" τα αέρια -αναθυμιάσεις κάτω απ' το κεφαλάρι Edited February 24, 2019 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 4, 2019 Author Report Share Posted March 4, 2019 Αυτό που παρατήρησα.Το αμάξι πριν έκανε κάποια μπερδέματα στο ρελαντί καμία φορά. Κρατούσε λίγο πιο πολύ ρελαντί η τρεμοεπαιζε. Τώρα δεν κάνει τίποτα. Αυτά τα συμπτώματα τα είχε κανένα μήνα πριν αρχίσει να σφυρίζει. Πάντως με το που ακούσεις τον ήχο το καλύτερο είναι να μην το κινήσεις καθόλου το αμάξι. Παίρνεις το ανταλλακτικό και το περνάς μόνος σου.. Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...