Jump to content
Deus164

Διαρροή φρεον Skoda Superb

Recommended Posts

Καλησπέρα πριν μερικές μέρες είδα στο  superb 1.8tsi CDAA ότι έχει μια μικρή διαρροή φρεον από τον compressor στο σημείο που είναι η τροχαλία με αποτέλεσμα να τα πετάει από την πόδια τις μηχανής κάτω μέχρι πάνω το καπώ...

Το πήγα στην αντιπροσωπεία για έναν έλεγχο τράβηξαν το φρεον το μέτρησαν και έλειπε ελάχιστο, επιβεβαίωσαν και τη διαρροή με το ειδικό φωσφόριζε φρεον και τον φακό 
Μέχρι στιγμής δουλεύει κανονικά χωρίς θορύβους και οτιδήποτε περίεργο 

Το άσχημο είναι ότι μου ζήτησαν 500 euro μονο για τον ανταλλακτικό compressor...  Γνωρίζει κανεις αν επισκευαζεται και αν αξίζει? 
Αν έχετε και κάπου να προτείνεται για την επισκευή καλοδεχούμενο

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν μεταχειρισμένα από τρακαρισμένα από 150-200Ε.

Να δουν και τη βαλβίδα υψηλής πίεσης ψυκτικού μέσου, από χάνουν πολλές φορές. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την κοιτάξανε και δεν χάνει 
Bγάζει ελάχιστα από τον άξονα του κομπρέσορα εσωτερικά το ξερνάει έξω στην πλευρά τις τροχαλίας και με τον καιρό το πετάει ο ιμάντας και η τροχαλία  τριγύρω
Το καθάρισα πριν 3 μέρες έχω κάνει κάπου στα 50 χιλιόμετρα και ακόμα δεν έχει πετάξει

Ψάχνοντας βρήκα ανακατασκευασμένο στα 205 ευρο πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω και μου είπε ότι ίσως να συμφέρει και η επισκευή σε αυτόν που έχω να κοστίσει λιγότερο
Δεν είναι καλύτερη επιλογή από μεταχειρισμένο?

   

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Αν το μεταχειρισμένο έχει λίγα χλμ όχι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν καιρό τελικά πήγα τον compresor για επισκευή γιατί ξαναέχασε freon και όλα καλά με την διαρροή αλλάχτηκε η τσιμούχα   
Μόλις όμως έσφιξε η ζεστη το ac δεν απέδιδε σωστά όπως παλιά ξαναπήγα στον τεχνικό και δεν ήταν θέμα freon χρειάστηκε αλλαγή το φίλτρο - αφυγραντήρας που έχει διπλα στο ψυγείο τουac 
(μου είχε πει όταν έγινε η επισκευή να το αλλάξω αλλα δεν το άλλαξα να δω πως θα πάει)Τώρα φτύνει παγκάκια!
Συνολικό κόστος και για τις 2 επισκέψεις κάπου γύρω στα 220 euro βάλε - βγάλε, ανταλλακτικά, εργασία, freon 

Link to comment
Share on other sites

Να αλλάζετε φρεον κάθε 2 με 3 Χρόνια με καθαρισμό του συστήματος γιατί γι αυτο βρωμίζει το φίλτρο του συμπιεστη.

Δε μπορεί να έχουμε 10 Χρόνια το ίδιο φρεον και μετα να απορούμε που χάλασε ο συμπιεστης.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 27/7/2019 at 10:06 ΠΜ, alexturbo said:

Να αλλάζετε φρεον κάθε 2 με 3 Χρόνια με καθαρισμό του συστήματος γιατί γι αυτο βρωμίζει το φίλτρο του συμπιεστη.

Δε μπορεί να έχουμε 10 Χρόνια το ίδιο φρεον και μετα να απορούμε που χάλασε ο συμπιεστης.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

Γράφετε  ότι  παπάτζα  σας  έρθει  στο  μυαλό  με  ύφος  περισπούδαστο  ,αποφοίτου  τουλάχιστον  ΜΙΤ.

Δεν  ξέρεις  καν  τι  είναι  ψυκτικό  υγρό,  πως  λειτουργεί  και  έβγαλες  τεχνική  οδηγία.

Έχεις  κάποια  επίσημη  τεχνική  οδηγία  από  κατασκευαστή  ψυκτικών  μηχανημάτων  , οπού  να  αναφέρει  την  αλλαγή  ανά  διετία;

Παρουσίασε τη.

Τη  βλακεία  που  σας  λένε  στα  συνεργεία, την  αναπαραγάγετε  ως  τεχνικό  θέσφατο.

Το  ψυκτικό υγρό  δεν  χαλάει, δεν  μπαγιατεύει, δεν  μουχλιάζει, δεν σαπίζει, δεν  έχει  ημερομηνία λήξεως, δεν, δεν, δεν.

Το  ψυγείο  της  γιαγιά σου  που  είναι  πενήντα  χρονών (το  ψυγείο εννοώ) γιατί  δεν του  έχει  αλλάξει  φέρον, το  κλιματιστικό  που  έβαλε  η  μαμά  το  1995  γιατί  δεν  του  έχει  αλλάξει  φέρον;

Edited by TASOS M,
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει ακριβώς ίδια λειτουργία το κομπρεσέρ του Α/c στα αυτοκίνητα με το μοτέρ απο το ψυγείο της γιαγιάς σου. Οι μικροδιαρροες είναι που προκαλουν το πρόβλημα, ενώ δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχει και το φίλτρο.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα ψυγεία έχουν r22 ή r410 που είναι διαφορετικό. Το R134a που χουν τα αμάξια δεν είναι τόσο "αθάνατο" οδό το r22 ή το cf22 που χαν τα παλιότερα ψυγεία. Το μοτέρ επίσης έχει διάφορες, στα αμάξια παράγεται περισσοτερα κατάλοιπα απο τα περισσότερα κινούμενα μεταλλικά μέρη. Πρόβλημα επίσης είναι και οι πολυ περισσότεροι κραδασμοί που έχει το σύστημα στο αμαξι σε σχέση με ενα κλιματιστικό τοίχου ή ενα ψυγείο. Έχεις ενα δίκιο όμως, ήμουνα λίγο υπερβολικός στα 2-3 Χρόνια, κάθε 5 είναι καλύτερα για το αμαξι και κάθε 2 καθαρισμός, συμπλήρωμα με καλο μηχανημα.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , turbomaniac said:

Τα ψυγεία έχουν r22 ή r410 που είναι διαφορετικό. Το R134a που χουν τα αμάξια δεν είναι τόσο "αθάνατο" οδό το r22 ή το cf22 που χαν τα παλιότερα ψυγεία. Το μοτέρ επίσης έχει διάφορες, στα αμάξια παράγεται περισσοτερα κατάλοιπα απο τα περισσότερα κινούμενα μεταλλικά μέρη. Πρόβλημα επίσης είναι και οι πολυ περισσότεροι κραδασμοί που έχει το σύστημα στο αμαξι σε σχέση με ενα κλιματιστικό τοίχου ή ενα ψυγείο. Έχεις ενα δίκιο όμως, ήμουνα λίγο υπερβολικός στα 2-3 Χρόνια, κάθε 5 είναι καλύτερα για το αμαξι και κάθε 2 καθαρισμός, συμπλήρωμα με καλο μηχανημα.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

Να παρουσιάσεις  βιβλιογραφία  κατασκευαστών  και  μόνο.

Σίγουρα  στα  πλοία, οι  κραδασμοί  και  τα  κινούμενα  μέρη  στον  κλιματισμό, στην  ψυκτική, είναι  πολύ  περισσότερα  από  ότι σε ένα  αυτοκινητάκι, αλλά  κανένας  κατασκευαστής  δεν  αναφέρει  να  πετάξεις  διακόσια  κιλά  ψυκτικό  υγρό,  γιατί  χάλασε.

Από  κάποιον  που  ξέρει  τον  κλιματισμό  τριάντα πέντε  χρόνια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Τα νέα αυτοκίνητα θα έρχονται η έχουν αρχίσει ήδη και έρχονται με freon R1234yf
 Το κόστος αγοράς της είναι πάνω από 500 euro η τρίλιτρη φιάλη, με αλλαγή κάθε 2 χρόνια καλύτερα ανεμιστήρας από τη λαϊκή :P

Aπό ότι μου είπε ο τεχνικός χρειάζεται αλλαγή το φίλτρο κάθε μερικά χρόνια το ιδανικό είναι κάθε 3 γιατί περιέχει silica gel η κάποιο παρόμοιο υλικό που απορροφάει την υγρασία (το κόστος του ανταλλακτικού  φίλτρου ήταν 25 euro)
Με τον καιρό το υλικό αυτό διογκώνεται από την υγρασία που απορροφάει και ανάλογα την κατασκευή του περιορίζει την ροή του freon με αποτέλεσμα από την υψηλή πίεση που δημιουργείται κάποιοι κομπρεσορες που δεν είναι και οι ποίο ανθεκτικοί όπως της vw να τα τινάζουν  

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.