Deus164 Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Καλησπέρα πριν μερικές μέρες είδα στο superb 1.8tsi CDAA ότι έχει μια μικρή διαρροή φρεον από τον compressor στο σημείο που είναι η τροχαλία με αποτέλεσμα να τα πετάει από την πόδια τις μηχανής κάτω μέχρι πάνω το καπώ... Το πήγα στην αντιπροσωπεία για έναν έλεγχο τράβηξαν το φρεον το μέτρησαν και έλειπε ελάχιστο, επιβεβαίωσαν και τη διαρροή με το ειδικό φωσφόριζε φρεον και τον φακό Μέχρι στιγμής δουλεύει κανονικά χωρίς θορύβους και οτιδήποτε περίεργο Το άσχημο είναι ότι μου ζήτησαν 500 euro μονο για τον ανταλλακτικό compressor... Γνωρίζει κανεις αν επισκευαζεται και αν αξίζει? Αν έχετε και κάπου να προτείνεται για την επισκευή καλοδεχούμενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Υπάρχουν μεταχειρισμένα από τρακαρισμένα από 150-200Ε. Να δουν και τη βαλβίδα υψηλής πίεσης ψυκτικού μέσου, από χάνουν πολλές φορές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted March 1, 2019 Author Report Share Posted March 1, 2019 (edited) Την κοιτάξανε και δεν χάνει Bγάζει ελάχιστα από τον άξονα του κομπρέσορα εσωτερικά το ξερνάει έξω στην πλευρά τις τροχαλίας και με τον καιρό το πετάει ο ιμάντας και η τροχαλία τριγύρω Το καθάρισα πριν 3 μέρες έχω κάνει κάπου στα 50 χιλιόμετρα και ακόμα δεν έχει πετάξει Ψάχνοντας βρήκα ανακατασκευασμένο στα 205 ευρο πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω και μου είπε ότι ίσως να συμφέρει και η επισκευή σε αυτόν που έχω να κοστίσει λιγότερο Δεν είναι καλύτερη επιλογή από μεταχειρισμένο? Edited March 1, 2019 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Αν το μεταχειρισμένο έχει λίγα χλμ όχι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted July 24, 2019 Author Report Share Posted July 24, 2019 Πριν καιρό τελικά πήγα τον compresor για επισκευή γιατί ξαναέχασε freon και όλα καλά με την διαρροή αλλάχτηκε η τσιμούχα Μόλις όμως έσφιξε η ζεστη το ac δεν απέδιδε σωστά όπως παλιά ξαναπήγα στον τεχνικό και δεν ήταν θέμα freon χρειάστηκε αλλαγή το φίλτρο - αφυγραντήρας που έχει διπλα στο ψυγείο τουac (μου είχε πει όταν έγινε η επισκευή να το αλλάξω αλλα δεν το άλλαξα να δω πως θα πάει)Τώρα φτύνει παγκάκια! Συνολικό κόστος και για τις 2 επισκέψεις κάπου γύρω στα 220 euro βάλε - βγάλε, ανταλλακτικά, εργασία, freon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexturbo Posted July 27, 2019 Report Share Posted July 27, 2019 Να αλλάζετε φρεον κάθε 2 με 3 Χρόνια με καθαρισμό του συστήματος γιατί γι αυτο βρωμίζει το φίλτρο του συμπιεστη. Δε μπορεί να έχουμε 10 Χρόνια το ίδιο φρεον και μετα να απορούμε που χάλασε ο συμπιεστης.Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted July 28, 2019 Report Share Posted July 28, 2019 (edited) On 27/7/2019 at 10:06 ΠΜ, alexturbo said: Να αλλάζετε φρεον κάθε 2 με 3 Χρόνια με καθαρισμό του συστήματος γιατί γι αυτο βρωμίζει το φίλτρο του συμπιεστη. Δε μπορεί να έχουμε 10 Χρόνια το ίδιο φρεον και μετα να απορούμε που χάλασε ο συμπιεστης. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Γράφετε ότι παπάτζα σας έρθει στο μυαλό με ύφος περισπούδαστο ,αποφοίτου τουλάχιστον ΜΙΤ. Δεν ξέρεις καν τι είναι ψυκτικό υγρό, πως λειτουργεί και έβγαλες τεχνική οδηγία. Έχεις κάποια επίσημη τεχνική οδηγία από κατασκευαστή ψυκτικών μηχανημάτων , οπού να αναφέρει την αλλαγή ανά διετία; Παρουσίασε τη. Τη βλακεία που σας λένε στα συνεργεία, την αναπαραγάγετε ως τεχνικό θέσφατο. Το ψυκτικό υγρό δεν χαλάει, δεν μπαγιατεύει, δεν μουχλιάζει, δεν σαπίζει, δεν έχει ημερομηνία λήξεως, δεν, δεν, δεν. Το ψυγείο της γιαγιά σου που είναι πενήντα χρονών (το ψυγείο εννοώ) γιατί δεν του έχει αλλάξει φέρον, το κλιματιστικό που έβαλε η μαμά το 1995 γιατί δεν του έχει αλλάξει φέρον; Edited July 28, 2019 by TASOS M, 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted July 29, 2019 Report Share Posted July 29, 2019 Δεν έχει ακριβώς ίδια λειτουργία το κομπρεσέρ του Α/c στα αυτοκίνητα με το μοτέρ απο το ψυγείο της γιαγιάς σου. Οι μικροδιαρροες είναι που προκαλουν το πρόβλημα, ενώ δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχει και το φίλτρο.Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted July 29, 2019 Report Share Posted July 29, 2019 Αφού γνωρίζεις τις διαφορές, παρουσίασε τες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted July 30, 2019 Report Share Posted July 30, 2019 Τα ψυγεία έχουν r22 ή r410 που είναι διαφορετικό. Το R134a που χουν τα αμάξια δεν είναι τόσο "αθάνατο" οδό το r22 ή το cf22 που χαν τα παλιότερα ψυγεία. Το μοτέρ επίσης έχει διάφορες, στα αμάξια παράγεται περισσοτερα κατάλοιπα απο τα περισσότερα κινούμενα μεταλλικά μέρη. Πρόβλημα επίσης είναι και οι πολυ περισσότεροι κραδασμοί που έχει το σύστημα στο αμαξι σε σχέση με ενα κλιματιστικό τοίχου ή ενα ψυγείο. Έχεις ενα δίκιο όμως, ήμουνα λίγο υπερβολικός στα 2-3 Χρόνια, κάθε 5 είναι καλύτερα για το αμαξι και κάθε 2 καθαρισμός, συμπλήρωμα με καλο μηχανημα.Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted July 30, 2019 Report Share Posted July 30, 2019 6 hours ago , turbomaniac said: Τα ψυγεία έχουν r22 ή r410 που είναι διαφορετικό. Το R134a που χουν τα αμάξια δεν είναι τόσο "αθάνατο" οδό το r22 ή το cf22 που χαν τα παλιότερα ψυγεία. Το μοτέρ επίσης έχει διάφορες, στα αμάξια παράγεται περισσοτερα κατάλοιπα απο τα περισσότερα κινούμενα μεταλλικά μέρη. Πρόβλημα επίσης είναι και οι πολυ περισσότεροι κραδασμοί που έχει το σύστημα στο αμαξι σε σχέση με ενα κλιματιστικό τοίχου ή ενα ψυγείο. Έχεις ενα δίκιο όμως, ήμουνα λίγο υπερβολικός στα 2-3 Χρόνια, κάθε 5 είναι καλύτερα για το αμαξι και κάθε 2 καθαρισμός, συμπλήρωμα με καλο μηχανημα. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Να παρουσιάσεις βιβλιογραφία κατασκευαστών και μόνο. Σίγουρα στα πλοία, οι κραδασμοί και τα κινούμενα μέρη στον κλιματισμό, στην ψυκτική, είναι πολύ περισσότερα από ότι σε ένα αυτοκινητάκι, αλλά κανένας κατασκευαστής δεν αναφέρει να πετάξεις διακόσια κιλά ψυκτικό υγρό, γιατί χάλασε. Από κάποιον που ξέρει τον κλιματισμό τριάντα πέντε χρόνια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted July 31, 2019 Author Report Share Posted July 31, 2019 (edited) Τα νέα αυτοκίνητα θα έρχονται η έχουν αρχίσει ήδη και έρχονται με freon R1234yf Το κόστος αγοράς της είναι πάνω από 500 euro η τρίλιτρη φιάλη, με αλλαγή κάθε 2 χρόνια καλύτερα ανεμιστήρας από τη λαϊκή :P Aπό ότι μου είπε ο τεχνικός χρειάζεται αλλαγή το φίλτρο κάθε μερικά χρόνια το ιδανικό είναι κάθε 3 γιατί περιέχει silica gel η κάποιο παρόμοιο υλικό που απορροφάει την υγρασία (το κόστος του ανταλλακτικού φίλτρου ήταν 25 euro) Με τον καιρό το υλικό αυτό διογκώνεται από την υγρασία που απορροφάει και ανάλογα την κατασκευή του περιορίζει την ροή του freon με αποτέλεσμα από την υψηλή πίεση που δημιουργείται κάποιοι κομπρεσορες που δεν είναι και οι ποίο ανθεκτικοί όπως της vw να τα τινάζουν Edited July 31, 2019 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...