kospasTSI12345 Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 Καλησπέρα έχω ένα polo gti 6R 2010. Τον τελευταίο χρόνο έχω το εξής θέμα το αμάξι όταν είμαι πχ με 6 η και κάνω kickdown μου κάνει κόμπιασμα για να δώσει ή όταν πατάω απότομα το γκάζι ανεβάζει μεν αλλά μου κάνει μερικά κομπιασματα. Για την ιστορία άλλαξα πρόσφατα megatronic .... αλλά το ίδιο το έκανε και πριν την αλλαγή. Κάποιοι μου είπαν πολλαπλασιαστές ... αλλά νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση θα έκανε μόνιμο τρέμολο και στο ρελαντί καθώς επειδή είναι μεταλλικοί χαλάνε μια και έξω ... κάποιοι άλλοι είπαν καθαρισμό μπεκ. Δεν ξέρω έχετε καμία ιδέα; Ευχαριστώ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vempire_G4 Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 2 hours ago , kospasTSI12345 said: Για την ιστορία άλλαξα πρόσφατα megatronic .... αλλά το ίδιο το έκανε και πριν την αλλαγή. Δεν ξέρω έχετε καμία ιδέα; Άρα, η mechatronic δεν είχε πρόβλημα. Έχω φίλο, που έχει παρόμοιο θέμα, και οι μηχανικοί επιμένουν για mechatronic. Τι error σου έβγαζε πριν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 5, 2019 Author Report Share Posted March 5, 2019 Δεν μου βγαζει κανένα error ... αυτό είναι το περίεργο. Ακόμα και όταν άλλαξα το megatronic δεν μας έβγαλε κάποιο error πιο πριν απλά μια μέρα δεν έπαιρνε το αμάξι μπροστά. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vempire_G4 Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 Και το ότι δεν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας έχει σχέσει με το σασμάν; Δεν είναι ειρωνική ερώτηση, απλά δεν ξέρω. (Δεν έχω ιδέα από DSG) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 5, 2019 Author Report Share Posted March 5, 2019 Ναι δεν ξεκινάει καθόλου. Οι ενδείξεις ανάβουν κανονικά αλλά δεν λειτουργεί τίποτα.... και το χειρότερο ξέρεις πιο είναι ... να είσαι μέσα σε χαμηλοτάβανο εμπορικό στον 2ο όροφο. Λοιπόν τελικά μιλησα με τον τεχνικό μου και μου είπε ότι είναι πολλαπλασιαστές και ότι δεν βγάζουν σφάλμα οι συγκεκριμένοι ... το καταλαβαίνεις μόνο αν βγάλεις το αμάξι έξω ... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 Ισχύει, κ εμένα έκανε τέτοια κομπιασματα πριν καιρό κ ήταν τελικά οι πολλαπλασιαστές. Κανένα σφάλμα στον εγκέφαλο. Τους άλλαξα κ βρήκε την υγειά του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Μετρα block 14-15 για αυξηση missfires 020 για cfs και 140 για αντλια συμπληρωματικα.Αν δεν μπορεις βρες συνεργειο.Να το πειτε και στους τεχνικους που δεν βρισκουν τους πολλαπλασιαστες Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...