Jump to content
VWGR2019

Aνεβασμα θερμοκρασιας

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια.Golf MK5 tsi 140hp  full επισκευασμενο μοτερ και full σερβις 1 μηνων.Προχοραω απευθειας στο θεμα μου.O αδερφος μου ενω ειχε ενα ταξιδι,κατα την διαρκεια της επιστροφης στον αυτοκινητοδρομο, ειδε οτι ανεβηκε η θερμοκρασια του αμαξιου στους 110+ βαθμους,μολις το προσεξε ελαττωσε ταχυτητα και ειπε μολις εβαλε νεκρα ενω κυλουσε το αμαξι η θερμοκρασια αρχισε να κατεβαινει.Η θερμοκρασια σε πολυ λιγα λεπτα και εφτασε στα φυσιολογικα 90.(YΓ:Mην πεσετε να με φατε γιατι και εγω πρωτη φορα ακουω κατι τετιοιο να ανεβασει θερμοκρασια και ενω εβαλες νεκρα σε πολυ λιγο να πεσει .Ο μαστορας μου ειπε θα μας τρελλανεις μολις του το ειπα).Μολις επεστρεψε το πηρα απευθειας στον μηχανικο για ελεγχο.Ελεγξε το νερο,λαδια  εαν εχασε και επισης ελεγξε την πιεση της τρομπας του νερου αν δεν κανω λαθος.Εβαλε κατι σαν μετρητη πιεσης μεσα στο δοχειο το οποιο βαζεις νερο και ολα ηταν ενταξει δεν βρηκε κατι.Επισης ελεξγε αν υπαρχει καποια διαρροη απο καποιο σωληνα κτλ και επισης τιποτα.Μου ειπε να το αφησω εκει να το ελεγξει ξανα μπας και δεν προσεξε καλα.Μου ειπε θα αλλαξει τον θερμοστατη για καλο και για κακο.Τελοςπαντων περνα η μερα πηγαινω το περνω μου λεει ολα ενταξει τωρα μπορεις να το παρεις να φυγεις..Μετα απο ωρες που πηγα για μια δουλεια νυχτα κιολας, σαν γυρνουσα σπιτι,στην εξοδο στον αυτοκινητηδρομο ειδα τον δεικτη θερμοκρασιας να παει να ανεβει,δηλαδη απο το 90 να παει λιγο πανω 95-96 το πολυ,μολις το προσεξα αφησα γκαζι και περιμενα να δω αν ανεβει και αλλο αλλα κατεβηκε στα φυσιολογικα του..Οταν σταματησα σπιτι,ανοιξα το καπο να δω αν εχασε νερο η κατι και προσεξα τα ΦΑΝ να δουλευουν,που απο τι ξερω δουλευουν οταν ανεβασει θερμοκρασια το αυτοκινητο..Το πηρα 15λεπτη βολτα στην περιοχη να δω αν ανεβασει και εμεινε στο 90 δεν ανεβασε ξανα,το αφησα να ηρεμησει λιγο και το ξαναπηρα ξανα 15λεπτη βολτα και παλι ολα καλα ουτε θερμοκρασια ουτε κατι περιεργο και τα φαν δεν δουλεψαν.Αυτο με ανυσηχει πολυ διοτι ουτε ο μαστορας βρηκε κατι τα ελεξχε ολα ουτε διαροη υπαρχει ουτε καποια δυσλειτουργια στην πιεση του νερου..Και δεν ξερω γιατι δουλευαν τα φαν ενω το αυτοκινητο δεν ειχε ζεσταθει μονο οταν το προσεξα πως πηγε 95 και μετα απευθειας εππεσε στους 90.Οσο το κρατουσα στην πολυ παντως ολα καλα ο δεικτης αναμενει ακομα στους 90..Τι αλλο μπορει να ειναι? Και αποτι καταλαβα το κανει ενω ειμαι πολυ ωρα στον αυτοκινητοδρομο,δεν πηγα ξανα βολτα στο highway  για να δω ΑΝ  ξαναναψηλωσει .Αν μπορειτε απαντηστε να δουμε τι μπορει να είναι ή αν απλα το αμαξι μας κοροιδευει. :p

 

Και

Edited by VWGR2019
Link to comment
Share on other sites

ισως εχουν θεμα τα φαν σου και να ειναι σε φαση να χαλασουν δλδ να καουν μια και εξω στο δικο μου εντελως ξαφνικα ανεβασε θερμοκρασια και επειδη ειμαι λιγο ψειρας καταλαβα οτι κατι δεν παει καλα χωρις λογο δουλευαν συνεχεια τα φαν μου αλλα οταν το ανοιξα το καπο ειδα οτι δουλευαν μονο τα μικρο  τα μεγαλο καθολου ειχε καει και ετσι βαλαμε καινουριο μεγαλο.τωρα στο δικο σου δεν ξερω αν ειναι σε μεγεθος ιδια αλλα απο εμπειρια πιστευω οτι το θεμα σου ειναι στα φαν κολλανε καποιες φορες  αφου τα ελεγξες ολα και αλλαξες θερμοστατη και δεν εχεις διαρροη ουτε στο ψυγειο σου τοτε μαλλον ειναι αυτο.αν στο ξανακανει εν μεσω ταξιδιου καλο ειναι εκεινη τη ωρα να εχεις ανοικτο το καλοριφερ για να αντισταθμιστει και να μην ανεβασει πολυ θερμοκρασια..αλλα ειμαι σιγουρος οτι τα φαν εχουν θεμα ..γενικα τα γκολφ βγαζουν τετοια θεματα στα ηλεκτρικα γενικως

Edited by Panagiotis Lamprinos
Link to comment
Share on other sites

Εξαέρωση να γίνει ξανά. Το 5άρι δεν έχει θέμα με τα μοτέρ ανεμιστήρων, το 4άρι είχε ακόμη και το S3. Είχα αλλάξει στην εγγύηση τότε ένα δικό μου.

 

Άνοιξε το A/c και δες και το μεγάλο αν δουλεύει.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Panagiotis Lamprinos said:

ισως εχουν θεμα τα φαν σου και να ειναι σε φαση να χαλασουν δλδ να καουν μια και εξω στο δικο μου εντελως ξαφνικα ανεβασε θερμοκρασια και επειδη ειμαι λιγο ψειρας καταλαβα οτι κατι δεν παει καλα χωρις λογο δουλευαν συνεχεια τα φαν μου αλλα οταν το ανοιξα το καπο ειδα οτι δουλευαν μονο τα μικρο  τα μεγαλο καθολου ειχε καει και ετσι βαλαμε καινουριο μεγαλο.τωρα στο δικο σου δεν ξερω αν ειναι σε μεγεθος ιδια αλλα απο εμπειρια πιστευω οτι το θεμα σου ειναι στα φαν κολλανε καποιες φορες  αφου τα ελεγξες ολα και αλλαξες θερμοστατη και δεν εχεις διαρροη ουτε στο ψυγειο σου τοτε μαλλον ειναι αυτο.αν στο ξανακανει εν μεσω ταξιδιου καλο ειναι εκεινη τη ωρα να εχεις ανοικτο το καλοριφερ για να αντισταθμιστει και να μην ανεβασει πολυ θερμοκρασια..αλλα ειμαι σιγουρος οτι τα φαν εχουν θεμα ..γενικα τα γκολφ βγαζουν τετοια θεματα στα ηλεκτρικα γενικως

Ναι φίλε..Αλλα το θεμα ειναι ποια ειναι η αιτια που το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια ενω ειναι ολα ενταξει αποσο ξερουμε..

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, nikdev said:

Εξαέρωση να γίνει ξανά. Το 5άρι δεν έχει θέμα με τα μοτέρ ανεμιστήρων, το 4άρι είχε ακόμη και το S3. Είχα αλλάξει στην εγγύηση τότε ένα δικό μου.

 

Άνοιξε το A/c και δες και το μεγάλο αν δουλεύει.

Να προσεξω το φαν το μεγαλο που ειναι στην μπροστα μερια του κινητηρα? Το θεμα  ειναι γιατι σηκωνει στο ετσι θερμοκρασια το αμαξι ενω αναφερα ολα αυτα πιο πανω και ειναι ενταξει τσεκαρισμενα..

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, nikdev said:

Εξαέρωση να γίνει ξανά. Το 5άρι δεν έχει θέμα με τα μοτέρ ανεμιστήρων, το 4άρι είχε ακόμη και το S3. Είχα αλλάξει στην εγγύηση τότε ένα δικό μου.

 

Άνοιξε το A/c και δες και το μεγάλο αν δουλεύει.

Το εκανα,υπαρχουν 2 φαν ενα μεγαλο και ενα μικρο.Δουλεουν και τα δυο οταν αναψα το Α/C και μολις το εσβησα σταματησαν 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε δεν σου έγραψε μόνο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα ξανα αν εχει προβλημα το ενα απο τα 2 φαν σου θα δεις αν δουλευουν σωστα αφου το αμαξι δουλεψει αρκετη ωρα και φτασει στη σωστη θερμοκρασια σε ταξιδι η σε πολη,αν δεις οτι στο ξανακανει δεν το σβηνεις ανοιγεις καπο και ελεγχεις αν δουλευουν τα φαν σου ολα .αν δουλευει μονο το ενα απο τα δυο τοτε βρηκες τη λυση.η λυση του καλοριφερ η αιρκοντισιον στην ειπα στη περιπτωση που δεν μπορεις να σταματησεις για να προλαβεις το κακο και να μην ανεβει πιο πολυ η θερμοκρασια.οταν δουλευει το καλοριφερ η το κρυο ειναι για να μη γινει η ζημια στον κινητηρα μεχρι το συνεργειο.ακομη μια γνωμη μου ειναι να ξερεις καποιον ψυκτικο αυτοκινητων που περναει αιρκοντισιον σε φορτηγα η λεωφορεια να παρεις και μια γνωμη και απο εκει αφου εχεις αποκλεισει ολα τα ενδεχομενα..στο δικο μου το καταλαβα ως εξης ημουν σταματημενος ρελαντι με αιρκοντισιον και βλεπω τη θερμοκρασια να ανεβαινει χωρις λογο την πρωτη φορα ηταν διαρροη  παραφλου απο το σωληνακι ,το αλλαζω ..τη δευτερη φορα ενω δουλευε κανονικα το αμαξι εντος πολεως ακουγα το βιντιλατερ να δουλευει ασταματητα κατι που δεν το συνηθιζε και μιλαω και ανοιξη καιρο,οχι με κρυο ,τελοςπαντων το παρατηρω και ανοιγω καπο αφου το ξανακανει και βλεπω εκπληκτος οτι το μεγαλο φαν δεν δουλευε καθολου με αποτελεσμα το μικρο να κανει υπερωριες αλλα με αυτο το θεμα των φανς  θελει πολυ ψαξιμο και φυσικα ελεγχο παλι για διαρροη.το πιο πιθανο να εχεις καπου που δεν φαινεται.αν θες τη γνωμη μου δεν ξερω που πας για σερβις πανε στον Θεοδωριδη στη τερμα Μακρυγιαννη και πες οτι σε στελνει ο λαμπρινος παναγιωτης ειναι αυθεντια στα vw και θα στο βρει το προβλημα αμεσα.μη ταλαιπωριεσαι αδικα.με εχει φτιαξει το αμαξι απειρες φορες και πηγα με προβληματα απο σερρες που εδω δεν τα εβρισκαν οσο μερες και να τα αφηνα σε συνεργεια και εχω αλλαξει 2 σε 14 χρονια και αυτος σε λιγη ωρα ηξερε τι ειχε το αμαξι.αυτα απο εμενα αν θες καποια διατυπωση και τηλεφωνα του θεοδωριδη στειλε μου π/μ.και κατι τελευταιο προσφατα αλλαξα διακλαδωτη και εχανα ψυκτικο υγρο για να το ξερεις αν χανεις υγρο και δουλεψει το οχημα φυσικο ειναι να ανεβασει αν το πας με νεκρα που ειπες εννοειται θα πεσει η αν το σβησεις αλλα επειδη εχω φαει πολλες μπιπ απο μαστορια και εχω πληρωσει τρελα λεφτα σε μαστορες του γλυκου νερου λιγοι γνωριζουν αυτα τα αμαξια.για αυτο και επειδη δεν εχω εμπιστοσυνη  σε συνεργεια και αφου ειπες οτι το αφησες και εφυγες και δεν ησουν παρων αν στο εφτιαξε ...πανε και στο Θεοδωριδη Αθανασιο για μια δευτερη γνωμη η αποψη μου μπορεις να γλιτωσεις χρονο και χρημα ετσι απο το να αγχωνεσαι τι φταιει .

Edited by Panagiotis Lamprinos
Link to comment
Share on other sites

Εκει που το αφηνεις το αμαξι σου για ωρα τσεκαρε απο κατω αν εχεις κηλιδες υγρου εγω ετσι εχω βρει 2 διαρροες που ειχα στο αμαξι μου απο το δοχειο η τον διακλαδωτη..μονο ετσι ξερεις αν χανει απο καπου.

Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2019 at 9:39 AM, Panagiotis Lamprinos said:

Καλημερα ξανα αν εχει προβλημα το ενα απο τα 2 φαν σου θα δεις αν δουλευουν σωστα αφου το αμαξι δουλεψει αρκετη ωρα και φτασει στη σωστη θερμοκρασια σε ταξιδι η σε πολη,αν δεις οτι στο ξανακανει δεν το σβηνεις ανοιγεις καπο και ελεγχεις αν δουλευουν τα φαν σου ολα .αν δουλευει μονο το ενα απο τα δυο τοτε βρηκες τη λυση.η λυση του καλοριφερ η αιρκοντισιον στην ειπα στη περιπτωση που δεν μπορεις να σταματησεις για να προλαβεις το κακο και να μην ανεβει πιο πολυ η θερμοκρασια.οταν δουλευει το καλοριφερ η το κρυο ειναι για να μη γινει η ζημια στον κινητηρα μεχρι το συνεργειο.ακομη μια γνωμη μου ειναι να ξερεις καποιον ψυκτικο αυτοκινητων που περναει αιρκοντισιον σε φορτηγα η λεωφορεια να παρεις και μια γνωμη και απο εκει αφου εχεις αποκλεισει ολα τα ενδεχομενα..στο δικο μου το καταλαβα ως εξης ημουν σταματημενος ρελαντι με αιρκοντισιον και βλεπω τη θερμοκρασια να ανεβαινει χωρις λογο την πρωτη φορα ηταν διαρροη  παραφλου απο το σωληνακι ,το αλλαζω ..τη δευτερη φορα ενω δουλευε κανονικα το αμαξι εντος πολεως ακουγα το βιντιλατερ να δουλευει ασταματητα κατι που δεν το συνηθιζε και μιλαω και ανοιξη καιρο,οχι με κρυο ,τελοςπαντων το παρατηρω και ανοιγω καπο αφου το ξανακανει και βλεπω εκπληκτος οτι το μεγαλο φαν δεν δουλευε καθολου με αποτελεσμα το μικρο να κανει υπερωριες αλλα με αυτο το θεμα των φανς  θελει πολυ ψαξιμο και φυσικα ελεγχο παλι για διαρροη.το πιο πιθανο να εχεις καπου που δεν φαινεται.αν θες τη γνωμη μου δεν ξερω που πας για σερβις πανε στον Θεοδωριδη στη τερμα Μακρυγιαννη και πες οτι σε στελνει ο λαμπρινος παναγιωτης ειναι αυθεντια στα vw και θα στο βρει το προβλημα αμεσα.μη ταλαιπωριεσαι αδικα.με εχει φτιαξει το αμαξι απειρες φορες και πηγα με προβληματα απο σερρες που εδω δεν τα εβρισκαν οσο μερες και να τα αφηνα σε συνεργεια και εχω αλλαξει 2 σε 14 χρονια και αυτος σε λιγη ωρα ηξερε τι ειχε το αμαξι.αυτα απο εμενα αν θες καποια διατυπωση και τηλεφωνα του θεοδωριδη στειλε μου π/μ.και κατι τελευταιο προσφατα αλλαξα διακλαδωτη και εχανα ψυκτικο υγρο για να το ξερεις αν χανεις υγρο και δουλεψει το οχημα φυσικο ειναι να ανεβασει αν το πας με νεκρα που ειπες εννοειται θα πεσει η αν το σβησεις αλλα επειδη εχω φαει πολλες μπιπ απο μαστορια και εχω πληρωσει τρελα λεφτα σε μαστορες του γλυκου νερου λιγοι γνωριζουν αυτα τα αμαξια.για αυτο και επειδη δεν εχω εμπιστοσυνη  σε συνεργεια και αφου ειπες οτι το αφησες και εφυγες και δεν ησουν παρων αν στο εφτιαξε ...πανε και στο Θεοδωριδη Αθανασιο για μια δευτερη γνωμη η αποψη μου μπορεις να γλιτωσεις χρονο και χρημα ετσι απο το να αγχωνεσαι τι φταιει .

Καλησπερα φιλε,μενω Λεμεσο και οχι Ελλαδα ευχαριστω που μου προτεινες δικο σου ατομο.Τα φαν ολα δουλεουν κανονικα και οταν το αμαξι δουλεψει αρκετη ωρα,επισης και  με ανοικτο aircondition που μου ειπε πιο παν ο nikdev.Εκει που το εχω παρκαρισμενο καθε μερα το τσεκαρω ηδη μια εβδομαδα δεν βρηκα ουτε κηλιδες ουτε καπου να χανει.Το κοιταω και απο κατω.

Edited by VWGR2019
Link to comment
Share on other sites

Τωρα αν συνεχιζει το προβλημα δοκιμασε να πας σε επισημη αντιπροσωπεια να το δουνε και αυτοι μια 2 γνωμη ισως ειναι καλυτερα..αφου μενεις κυπρο.αρα διαρροη δεν εχεις,,επιμενω οτι ο μαστορας μαλλον σε δουλευει και αμφιβαλλω αν αλλαξε θερμοστατη ...γιατι εφοσον δεν χανει απο πουθενα τοτε δεν αλαλξε τιποτα.και ξανα επιμενω δοκιμασε αντιπροσωπεια για 2 γνωμη!ΓΙΑ να μη τρελαθεις!

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF 6 160PS DSG

 

Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ ΣΤΟΥΣ 90 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ 95 ΑΛΛΑ ΚΑΙ 100 ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ? ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ

 

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ? ΕΧΕΙ 162.000 ΚΜ ΣΤΟ SERVICE ΤΩΝ 150.000 ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

 

ΠΑΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , PANOS13 said:

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF 6 160PS DSG

 

Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ ΣΤΟΥΣ 90 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ 95 ΑΛΛΑ ΚΑΙ 100 ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ? ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ

 

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ? ΕΧΕΙ 162.000 ΚΜ ΣΤΟ SERVICE ΤΩΝ 150.000 ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

 

ΠΑΝΟΣ

Ειναι κανονικό..Μετα το πρώτο άνοιγμα του θερμοστάτη στους 87,5 βαθμούς η βελόνα μένει καρφωμένη στους 90 βαθ. περίπου ενώ η θερμοκρασία ανεβαίνει μεχρις τους 102 που παίρνει η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ.

Αυτό γίνεται για να μην μπερδευεται ο οδηγός και  ψάχνει. Ανησυχούμε αν ο δείκτης ανεβοκατεβαίνει,όπως πχ άν χα΄λάσει ο θερμοστάτης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καμιά φορά το μικρό χαλάει και θέλει αλλαγή, οπότε αναλαμβάνει το μεγάλο συνήθως σε Golf / Audi και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Εκεί καμιά φορά σε ζόρι (ανηφόρα - ζέστη) και βελτιωμένο θα κάνει η θερμοκρασία ένα spike αλλά μόλις μπεί το μεγάλο θα ξαναπέσει.

 

Μπορούμε να το καταλάβουμε (αν έχει κολλήσει/χαλάσει το μικρό) και όταν ζεστάνει ο καιρός, μόλις το σβήσουμε από πορεία, ανάβει πάντα το μεγάλο για να ρίξει θερμοκρασία.

Καλό είναι να αντικατασταθεί για να μην ζορίζεται το μεγάλο και καταναλώνει τσάμπα ενέργεια με το a/c off. (το μεγάλο είναι αρκετά πιο ακριβό)
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.