Jump to content
VASILISTFSI

Passat - Καδένα / Τεντωτήρας [Όλα τα μοτέρ]

Recommended Posts

Δηλαδη εγω που ειμαι στα 208.000 km με 1.6FSi (BLF) και ενω μου κανει το κροταλισμα κανα χρονο παω ακομα να μη μιλαω καθολου ετσι ;

Φανταστειτε οτι νομιζαπως κολλαγε καποιο γραναζι της μιζας που και που και δεν ειχε παει το μυαλο μου στη καδενα ....

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πάρα πάρα πάρα πολύ καιρό πίσω και εγώ.... Καλησπέρα σε όλη την ομάδα....  Έφτασε και για μένα η στιγμή της περιβόητης αλλαγής καδένας... Κυρίως για προληπτικούς λόγους μιας και δεν έχω ακούσει ακόμα το κρρρρρρ σε κρύα εκκίνηση... Θα ακολουθήσω τον δρόμο που περιλαμβάνει αγορά ανταλλακτικών από την αντιπροσωπία και τοποθέτηση στον μάστορα που κουράρει το πασσατάκι....  Το μόνο που χρειάζομαι είναι τα part number από τα εξαρτήματα γιατί με το ετκα δεν βρίσκω και πολύ άκρη.

Link to comment
Share on other sites

ενας μηχανικος ειπε μολις ειδε τον κινητηρα στην αδεια του αυτοκινητου (1.6 fsi) οτι εχει καδενα? εγω ηξερα για ιμαντα ρε παιδια τι λεει το παλικαρι ?

Link to comment
Share on other sites

ζουσα σε ενα ψεμα δηλαδη τοσο καιρο κι εγω θυμομουν στο βιβλιο για ιμαντα
Ο ιμάντας είναι εξωτερικός και γυρνάει την αντλία νερού και το δυναμό και όχι τους εκκεντροφόρους. Οι εκκεντροφόροι έχουν καδένα με την οποία δουλεύει και η αντλία λαδιού.

Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, μιας και εγω μπαινω σε τροχιά αντικαταστασης σετ καδενας στο BLF 1.6FSI μοτερ μου με 385.000χλμ (δεν εχω αλλαξει ποτε) δεν ξερω αν πρεπει να δωσω το παραπανω σε τιμες για ανταλλακτικα αντιπροσωπειας ή να προτιμησω SWAG ή κατι παρομοιο. Ακουω πολλες αποψεις του τυπου ο ενας λεει παρε ολο το σετ και ο αλλος λεει παρε την καδενα χρονισμου και λαδιου και γλιστρες/τεντωτηρες και μην αλλαζεις γραναζια,

 

Εχω να προσθεσω οτι με το Castrol Edge Titanium 5-30 LL που φοραω εδω και 3 αλλαγες εχω ξεχασει πως ακουγεται η καδενα στο ξεκινημα οποτε το λαδι κανει φοβερη δουλεια και το προτινω σε οποιον εχει τον ιδιο κινητηρα. Τις αλλαγες τις κανω μονος παντα με αλλαγη και φιλτρου ανα το πολυ 10.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντα ειμαι της άποψης για τέτοια ανταλλακτικά μόνο γνήσια αντιπροσωπείας και εννοείται να αλλάξεις ολο το σετ. Εφοσον θες να το κρατησεις το αμαξι για χρόνια ακομα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , GeorgeSmirlis said:

Καλησπερα παιδια, μιας και εγω μπαινω σε τροχιά αντικαταστασης σετ καδενας στο BLF 1.6FSI μοτερ μου με 385.000χλμ (δεν εχω αλλαξει ποτε) δεν ξερω αν πρεπει να δωσω το παραπανω σε τιμες για ανταλλακτικα αντιπροσωπειας ή να προτιμησω SWAG ή κατι παρομοιο. Ακουω πολλες αποψεις του τυπου ο ενας λεει παρε ολο το σετ και ο αλλος λεει παρε την καδενα χρονισμου και λαδιου και γλιστρες/τεντωτηρες και μην αλλαζεις γραναζια,

 

Εχω να προσθεσω οτι με το Castrol Edge Titanium 5-30 LL που φοραω εδω και 3 αλλαγες εχω ξεχασει πως ακουγεται η καδενα στο ξεκινημα οποτε το λαδι κανει φοβερη δουλεια και το προτινω σε οποιον εχει τον ιδιο κινητηρα. Τις αλλαγες τις κανω μονος παντα με αλλαγη και φιλτρου ανα το πολυ 10.000χλμ.

Σου προτείνω να αλλάξεις όλο το σετ χρονισμού.

Το Α και Ω για την καλή λειτουργία ενός κινητήρα είναι το λάδι-φίλτρο.

Ένα κουρασμένο λάδι με 15Κ+ χλμ το μόνο που κάνει είναι να φθείρει τον κινητήρα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.