Jump to content
Gio7

Αλλαγή λαδιών Haldex

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα!

Προσφατα κάτοχος μεταχειρισμένου Τιguan 2010 1.4 Tsi 4motion με 140000km αγορασμένο από επίσημη αντιπροσωπεία με όλα τα service να έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία.

Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα ότι δεν έχει τικαριστει ποτέ στο βιβλίο service,η αλλαγή λαδιών συμπλέκτη Haldex.(όπου σύμφωνα με το βιβλιο,πρέπει να αλλάζεται κάθε 3χρονια)

Σε ερώτηση στην αντιπροσωπεία και σε διασταύρωση με το ιστορικό του αυτοκινήτου,μου επιβεβαίωσαν ότι δεν έχει αλλαχτεί ποτέ!

Το παρήγγειλαν και θα το αλλάξουν άμεσα.

 Ο `φοβος’ μου είναι ,για το τι προβλήματα μπορεί να έχουν δημιουργηθεί,αν θα είχα κάποια ενδεικτική λυχνία και γενικότερα τι άλλο θα μπορούσα να τσεκάρω για να είμαι σίγουρος ότι δεν έχει προκληθεί κάποια επιβάρυνση/πρόβλημα?

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε τα όπως και θα κάνεις.

 

Οι αλλαγές λιπαντικού βοηθούν στην μακροχρόνια χρήση με λιγότερες φθορές.

Η ανοχή των συγκεκριμένων υλικών είναι μεγάλη, φρόντισε να τηρείς το πρόγραμμα μελλοντικά, καθώς όσο ανεβαίνουν τα χρόνια και μαζεύει χιλιόμετρα

η φθορά είναι περισσότερη και η φροντίδα πρέπει να είναι τακτική και στην ώρα της.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Αλλαξα haldex λαδι στο Tiguan 4motion 2.0l προληπτικά μια που ειναι 3μιση χρονων και 52000χλμ

Δεν ξερω αν ειναι απο αυτο, αλλα απο εκεινη την ημερα, ακουγεται θορυβος πισω. Ενα γκαγκ γκαγκ , σαν κλώτσημα , οταν ξεκιναω στριμμενος αριστερα ή ακόμα και σε πορεία όταν πατάω γκάζι για να φύγω.Αλλες φορες ειναι πιο light, Και αλλες φορες πιο εντονο.

Λαδι μπηκε γνήσιο VW. Ανοιχτηκε η κατω βιδα αδειασε, και μετά γέμισε απο την πάνω βίδα με "σύριγγα"

 

Καμιά ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Ξαναγύρνα στο συνεργείο που σου τα άλλαξε και ανέφερε το.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, topmar said:

Ξαναγύρνα στο συνεργείο που σου τα άλλαξε και ανέφερε το.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Τον εχω παρει ηδη τηλεφωνο. Δευτερα πρωι θα ξαναπαω.

Τι μπορει να ειναι ομως? Μια βιδα ανοιξε αδειασε, και μια απο πανω ξαναγέμισε.

Θέλει καμιά ειδική διαδικασία για να τα αλλαξεις αυτά τα λάδια ?

Link to comment
Share on other sites

@ Aramis Πάρα πολύ κατατοπιστικο το κείμενο σου, για την διαδικασία όλη.

Ήθελα να ρωτήσω, σε Tiguan '2018 αλλάζει κάτι σε σχέση με αυτά που έγραψες;

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν βγαλαμε καμια αντλια. Απλα το παλιο λαδι βγάλαμε και βαλαμε το καινουργιο. 

Ταπες σιγουρα δεν αλλαξαμε. Και σιγουρα δεν καναμε την διαδικασια που λες με το να βαλουμε μπροστα.
Οι ταπες σφιχτηκαν χωρις δυναμοκλειδο οπως φανταζεσαι. Ποιος αραγε χρησιμοποιει δυναμοκλειδο? Μονο εγω στο μηχανακι μου....

Τελος παντων.
Ελπιζω να μην πεταξε το περισσευμα απο το λαδι μου, και να το εχει κρατησει στο μαγαζι για να συμπληρωσουμε.

 

Οπότε οσο αφορα το διαφορικό δεν υπάρχει ουσιαστικά κάτι να έχει γίνει λάθος. Μόνο να χρειάζεται και αλλο λάδι.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , topmar said:



Ήθελα να ρωτήσω, σε Tiguan '2018 αλλάζει κάτι σε σχέση με αυτά που έγραψες;


 

 
Όχι δεν αλλαζει κατι, ολα τα Tiguan δευτερης γενιας (και διαφορα μοντελα άλλα του γκρουπ VW) εχουν gen5 haldex, που ειναι και η πιο προσφατη εκδοση.

Edited by Aramis
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , gianniskar said:

Μήπως ξέρετε τι παίζει στο amarok από διαφορικά?
 

Το Amarok δεν εχει haldex.

Έχει κεντρικό διαφορικό torsen.

 

Haldex έχουν τα μοντέλα με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το Amarok δεν εχει haldex.

Έχει κεντρικό διαφορικό torsen.


 
Haldex έχουν τα μοντέλα με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα.

Thx

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 3/27/2021 at 9:13 PM, Aramis said:

 

Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο.

 

Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό.

 

Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm.

 

Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα:

 

-το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex.

 

-το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό.

 

 

 

Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό.

 

Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml.

 

Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm.

Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.

 

 

"Ποια είσαι στα αληθεια κουνάντα?"

Με τι ασχολεισαι στην ζωη σου? δουλεύεις στην Καρέντα? σε VAG συνεργειο ? χομπίστας?

 

Οπως τα ειπες ακριβως!

παρόλο λοιπον που το λαδι βγηκε πεντακαθαρο, σημερα ξανααλλαξαμε λαδι γιατι βγαζοντας το σε μπουκαλακι λουτρακίου ήταν μαύρο και άραχνο σε 2 μέρες.

Βγαλαμε την αντλια, και περα απο γρεζακια στην σιτα που ειχε που λαμπιρίζαν, ειχε μια καταπληκτικη λασπη-μυξα μαυρη, που την επιανα με το δαχτυλο και λαστιχαριζε. Δεν ξερω τι πραγμα ειναι αυτο.

Καθαριστηκε με καθαριστικο καρμπυρατερ και η αντλια και η φωλια, μπηκε καινουργιο λαδι haldex, πηρε μπροστα με κλειστο ESP και γυρναγε επανω στο αναβατοριο και μετα προστεθηκαν καμια 100αρια ml ακομα.

Ολα κομπλε! μου εκανε εντυπωση η μάκα που ειχε μεσα. Το αμαξι εχει μονο 52000χλμ.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 
Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο.

Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό.

Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm.

Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα:

-το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex.

-το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό.


 
Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό.

Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml.

Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm.
Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.

Αυτό το ποστ πρέπει να γίνει sticky. Ο άνθρωπος πρόσφερε γνώσεις και έγραψε κατεβατό
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το σκεφτομουν τωρα το απογευμα. Εννοειται οτι λαδια haldex θα αλλαζω καθε 30.000χλμ μαζι με καθαρισμο στο μοτεράκι. Εγώ αυτή την μύξα δεν την ξανααφήνω μεσα να γινει καμια μαλακια να κλαιμε.

 

Οι βίδες γιατι πρέπει να αλλάζονται κάθε φορά? Για θέμα ασφάλειας? μην κλωτσήσει καμία και έχει διαρροή ?

 

Edited by andreasp
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έγινε εχθές και στο δικό μου το η αλλαγή του λαδιού HALDEX, χωρίς να γίνουν επακριβώς όπως τα περιέγραψε ο φίλος Aramis πιο πάνω.

Δηλαδή, έγιναν όλα πλην της δεύτερης πλήρωσης μετά την λειτουργία του αυτοκινήτου και δεν βγήκε η αντλία για καθαρισμό.

Μεθαύριο Δευτέρα θα τους πάρω τηλέφωνο να δω τι θα απαντήσουν, αν και όταν τα ανέφερα στο μηχανικό είπε ότι έκανε ότι προβλέπει ο κατασκευαστής

Τώρα τι κάνουμε;

Υ.Γ: Το αμάξι είναι 3 ετών και έχει 41.000 ΚΜ.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, topmar said:

Καλησπέρα, έγινε εχθές και στο δικό μου το η αλλαγή του λαδιού HALDEX, χωρίς να γίνουν επακριβώς όπως τα περιέγραψε ο φίλος Aramis πιο πάνω.

Δηλαδή, έγιναν όλα πλην της δεύτερης πλήρωσης μετά την λειτουργία του αυτοκινήτου και δεν βγήκε η αντλία για καθαρισμό.

Μεθαύριο Δευτέρα θα τους πάρω τηλέφωνο να δω τι θα απαντήσουν, αν και όταν τα ανέφερα στο μηχανικό είπε ότι έκανε ότι προβλέπει ο κατασκευαστής emoji848.png

Τώρα τι κάνουμε;

Υ.Γ: Το αμάξι είναι 3 ετών και έχει 41.000 ΚΜ.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Που το έκανες?

Επειδη περασα και απο τις δυο φασεις, μονο η δευτερη ειναι σωστή λύση.

Αδειάζεις, καθαρίζες μοτεράκι, γεμίζεις, βάζεις μπροστα στο ανυψωτικο με κλειστο esp για να δουλεψει το διαφορετικο, και ξανασυμπληρωνεις.

Ολα τα αλλα ειναι προχειροδουλειες.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης και όλες οι εργασίες γίνονται στην αντιπροσωπεία, εκεί έγινε.

Δε νομίζω να βγει κάτι πηγαίνοντας εκεί ξανά από Δευτέρα.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, topmar said:

Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης και όλες οι εργασίες γίνονται στην αντιπροσωπεία, εκεί έγινε.

Δε νομίζω να βγει κάτι πηγαίνοντας εκεί ξανά από Δευτέρα.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Στην αντιπροσωπία και σου εκαναν τετοια δουλεια?
Συγχαρητήρια να τους πεις στους γελοιους.
Ποσα πλήρωσες? κανενα 150αρι?

Link to comment
Share on other sites

Μόνο για το HALDEX πρέπει να βγήκε κάνα 100€.....55€ έκανε το 1L λάδι... Το θυμάμαι

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, topmar said:

Μόνο για το HALDEX πρέπει να βγήκε κάνα 100€.....55€ έκανε το 1L λάδι... Το θυμάμαι

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι υπαρχει σοβαρο προβλημα με την ποιοτητα υπηρεσιων στο σερβις αυτοκινητων και μοτοσυκλετών.

Στις αντιπροσωπειες δε, ειναι σχεδον στον πατο η ποιοτητα της υπηρεσιας και ταυτόχρονα στο θεό οι τιμές.

Σημαντικότατος λόγος που δεν αγοράζω καινούργια αυτοκίνητα. Ο ψυχολογικος "εχει εγγυηση, να το παω στην αντιπροσωπεια"
Πηγα Suzuki Vstrom σε εξουδιοτημενο για πρωτα λαδια. Πόσο δύσκολο ειναι να αλλαξεις λάδια σε ενα μηχανάκι?

2700 παιρνει με το φιλτρο. 3 λιτρα εριξε μεσα, γιατι βαριοταν να κοψει το χερι του λιγο πριν.

Να τον παρεις να τον κοπανας στον τοιχο μεχρι να φτυσει το γαλα της μάνας του!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όντως, λες και κάνουν αγγαρεία ρε φίλε.... Τι να πω.... Θα τους πάρω τηλέφωνο τη Δευτέρα να δω τι θα απαντήσουν... Αν και υποψιάζομαι ήδη...

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Just now, topmar said:

Όντως, λες και κάνουν αγγαρεία ρε φίλε.... Τι να πω.... Θα τους πάρω τηλέφωνο τη Δευτέρα να δω τι θα απαντήσουν... Αν και υποψιάζομαι ήδη...

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας πως θα το χειριστεις. Πιο παλια πλακωνομουν συνεχεια! πια εχω βαρεθει. Απλα γινομαι επιθετικος, εριστικος, τους φτυνω στην μουρη και φευγω.

να τους παρεις και να τους πεις οτι χτυπαει το διαφορικο πισω. Οτι οταν ξεκινας με στριμμενο τιμονι συνηθως προς τα αριστερα, χτυπαει πισω και ειναι λες και δουλευει esp στους πισω τροχους. Σαν να τραβιεται χειροφρενο... ή κατι τέτοιο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

 

Σε 1.500 ΚΜ συμπληρώνω τα 90.000 ΚΜ στο αυτοκίνητο της υπογραφής και πάω για την δεύτερη αλλαγή λαδιών HALDEX.

 

Αυτή τη φορά θα απαιτήσω το βγάλσιμο της αντλίας και τον καθαρισμό της μεταλλικής σίτας, στην αντιπροσωπεία (όχι όπως την προηγούμενη φορά στα 42.000 ΚΜ που το αρνήθηκαν). 

 

Μετά το σέρβις θα ποστάρω και την εμφάνιση του φίλτρου (σίτας) και την κατάσταση του, με αυτά τα ΚΜ. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.