Jump to content
DimitrisNaf

VW transporter t4 πρόβλημα με επιτάχυνση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά σε όλους... Είμαι καινούργιος εδώ και θα ήθελα την βοήθεια σας. Λοιπόν έχω ένα vw t4 του 92 2000 κυβικά βενζίνη. Το πήρα πριν 2 χρόνια και όταν το πήρα το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά απλά τσίμπαγε λίγο λάδι. Το πήγα στο συνεργείο για γενικό σέρβις και για να φτιάξουμε το θέμα με το λάδι. Μετά το σέρβις το αυτοκίνητο έμεινε ακινητοποιημένο για 1 μήνα και όταν πήγα να το βάλω μπροστά το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάρει με τίποτα μπροστά. Φωνάζω έναν μηχανικό να το δεί μου λέει φίλε έχει βγεί το τρισυμπιτέρ θέλει ηλεκτρολόγο φωνάζω ηλεκτρολόγο φίλε μου λέει πρέπει να το πάρω στο μαγαζί το και μετά από μια μέρα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει φίλε έλα να το πάρεις δεν μπορώ να το φτιάξω έχει ξεσυγχρονιστει θέλει μηχανικό φωνάζω τον μηχανικό που του έκανε το γενικό σέρβις και το έκανε 2-3 φορές μπροστά πίσω έβλεπε κάτι σημάδια και έτσι το χρονισε και μου λέει πως το αυτοκίνητο έχει πηδήξει 2 δόντια. Πώς γίνεται το αμάξι μετά από μεγάλο σέρβις  παρκαρισμένο για 1 μήνα και να ξεσυγχρονιζεται δεν μπόρεσα ποτέ να το καταλάβω. Το πρόβλημα όμως είναι πως μετά από όλο αυτό το θέμα το αυτοκίνητο δεν πάει καθόλου 100 χιλιόμετρα με το ζόρι. Όταν είναι στην νεκρά και πατάς γκάζι δουλεύει κανονικά πιάνει κόφτη αμέσως και πολύ γρήγορα όταν όμως βάζεις ταχύτητα και πατάς τέρμα το γκάζι δεν πάει καθόλου και είναι σαν να μπερδεύει σαν κάτι να το τραβάει πίσω επίσης πλέον βγάζει μαύρο καπνό πίσω την βενζίνη την πάει αμάσητη. Σημείωση ( αν το αμάξι είναι φορτωμένο δεν μπορεί να βγάλει ούτε μικρή ανηφόρα ) και κάτι τελευταίο παιδιά τώρα πλέον όταν πατάω γκάζι το αμάξι καθυστερεί λίγο να ανταποκριθεί δηλαδή πατάω γκάζι και μαρσαρει μετά από κάποια δευτερόλεπτα και στο δρόμο όταν πηγαίνω με τρίτη χωρίς γκάζι και θέλω να πατήσω γκάζι το πατάω και κάνει ένα μικρό κόψιμο σας πάλι να το κρατάει κάτι για λίγα δευτερόλεπτα και μετά δείνει πολύ απότομα σε σημείο να σε κολλάει στο κάθισμα. Αυτά παιδιά τώρα δεν ξέρω αν τα είπα μπερδεμένα είναι τόσα τα προβλήματα που μου κάνει που έχω χάσει την μπάλα.

 

Εγώ για ένα γενικό σέρβις πήγα...

Link to comment
Share on other sites

ετεροχρονισμενα,αλλα θα γραψω για να καταγραφει γνωση σε ενα φορουμ,διοτι στα φατσοβιβλια χανεται....κλασικη περιπτωση αποχρονισμου.ο μαστορας εκανε οτι εκανε στο σερβις.αλλα δεν γνωριζε οτι με τον ιμαντα χρονισμου των βαλβιδων,κινηται και ο αξονας του ντιστριμπιτερ,οποτε ,τον μετακινησε και αντε γεια.εχω το ιδιο με ιδια υλοποιηση,και το επαθα και εγω.4 μαστορες της vw ,δεν μπορεσαν να το εκκινησουν,καποιοι δεν γνωριζαν και την σειρα των μπουζοκαλωδιωμ στο ντιστριμπιτερ πανω.εν τελη το εκανα μονο μου με πολλεεεεες δοκιμες θεσεων,και αφου εσκασε το μοτερ,παιξιμο με αβανς και τερμα......εχει ενα γραναζι ιδιο με του εκεντροφορου ,κατω διπλα στον στροφαλο,που κινει το ντιστριμπιτερ στην αλλη ακρη του μπλοκ.αν εισαι βιαστικος η απροσεκτος κατα την αλλαγη ιμαντα χρονισμου,ανετα πηδαει ενα δυο δοντια οποτε ανοιγεις δουλιτσα.αν εισαι δε ,περιεργος,οπως εγω,το γυρνας για να δεις τι κινει "αυτο το γραναζι ρε γμτ",οποτε ανοιγεις γαματη δουλεια......εχω το οχημα πρωτο χερι ,απο το 91,με βενζινη(την τελευταια δεκαετια με αεριο πρωτης γενιας).μετα την 5ετια που ειχε εγγυηση,δεν ξαναπηγα σε συνεργειο,παρα μονο για 2 αλλαγες συμπλεκτου,καθοτι ζορικη δουλιτσα(αλλα οχι απαγορευμενη για 2 φιλους)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.