Jump to content
Vaggelis Chrissofakis

ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ

Recommended Posts

Καλημερα σας,θα ηθελα να ρωτησω στα ποσα χλμ κανατε στρωσιμο κινητηρα,αγορα το 1,5 150 βενζινη και μου ειπαν μεχρι 2,500 χλμ να το πηγαινω χαλαρα,εσεις στα ποσα κανατε στρωσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Και στα 3000 να το πας ακόμα καλύτερα.

 

Το σωστό στρώσιμο είναι πολύ σημαντικό για το μοτέρ.

 

Και εμένα στο Polo τότε στα 3000 μου είχαν πει, αλλά εγώ τότε το είχα πάει και παραπάνω στα 4000 4500 το έστρωσα. 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

μεχρι 3.5 στροφες,αυτοματο κιβωτιο,μου ειπαν να μην το βαλω στο sport,ενταξει θα ηθελα βεβαια να το ανοιγα λιγο να δω πως παει,αλλα θα κανω υπομονη....καπου εκει θα το φτασω 3000-4000 χλμ και στα 5.000 χλμ θα του κανω μια αλλαγη λαδιων.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Vaggelis Chrissofakis said:

μεχρι 3.5 στροφες,αυτοματο κιβωτιο,μου ειπαν να μην το βαλω στο sport,ενταξει θα ηθελα βεβαια να το ανοιγα λιγο να δω πως παει,αλλα θα κανω υπομονη....καπου εκει θα το φτασω 3000-4000 χλμ και στα 5.000 χλμ θα του κανω μια αλλαγη λαδιων.

Και αυτόματο να μην είχες πάλι στην ίδιες στροφές θα σου έλεγαν.

 

Όσο ποίο χαλαρό και νορμάλ  στρώσιμο κάνεις τόσο ποίο καλά είναι. 

Link to comment
Share on other sites

Οσο πιο στρωτα το πας τοσο "ασφαλεστερο" απο βλαβες μοτερ θα εχεις μετα ειχε πει ενας μαστορας. Αν δεν μπορεις να κανεις υπομονη για τα χλμ ξεκινα και κανε ταξιδια στην εθνικη για να φτασεις τα χλμ πιο γρηγορα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Γυρισα σε σφυρηλατα το μοτερ.  Στρωσιμο ξανα...
 

Τα πρωτα 450-500 χλμ. Μαξ 3000-3500 στροφες

Μετα αλλα 1500-2000 μεχρι 4000-4500 στροφες , και κατεβασματα απο 4η σε 3 (εφοσον στην 4η εισαι πχ στις 2500). 


Ιδανικα οχι σε ευθειες, αλλα 'ταξιδιαρικα' χιλιομετρα, πχ Σουνιο κλπ με στροφες οπου θα υπαρχει ανεβοκατεβασμα στροφων

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , Kostas Tranoulis said:

Οσο πιο στρωτα το πας τοσο "ασφαλεστερο" απο βλαβες μοτερ θα εχεις μετα ειχε πει ενας μαστορας. Αν δεν μπορεις να κανεις υπομονη για τα χλμ ξεκινα και κανε ταξιδια στην εθνικη για να φτασεις τα χλμ πιο γρηγορα

Πολύ σωστά είναι αυτό που λές αγαπητέ.

 

Να θυμίσω ότι ΑΝ ΚΆΝΕΤΕ τον κόπο να διαβάσετε το βιβλίο του αμαξιού. 

 

Λέει για το πώς θα πρέπει να στρωφή ο καινούργιος κινητήρας σε ένα αμάξι..

 

Γράφει το τι γίνεται με σωστό στρώσιμο και τι όχι 

 

Αρκεί βέβαια να διαβάσετε το βιβλίο σάς 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου εγώ ανάλογα τη θερμοκρασία λαδιού αν βλέπω πάνω από 85 το απενεργοποιώ πάντα γιατί θεωρώ ότι σε τόσο μεγάλο θερμοκρασία είναι βλάκα να μην ανανεώνεται το λάδι που περνάει από το τούρμπο. Γενικά το χρησιμοποιώ σπάνια. Για το στρώσιμο δεν το έχω πάει πάνω από 3χιλ στροφές ίσως να πήγε 1 με 2 φορές που μου διέφυγε. Επίσης έχω 3χιλ χιλιόμετρα και σκοπεύω να το οδηγώ εβλαβικα μέχρι τις 5 που θα αλλάξω και τα λάδια.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, gianniskar said:

Φίλε μου εγώ ανάλογα τη θερμοκρασία λαδιού αν βλέπω πάνω από 85 το απενεργοποιώ πάντα γιατί θεωρώ ότι σε τόσο μεγάλο θερμοκρασία είναι βλάκα να μην ανανεώνεται το λάδι που περνάει από το τούρμπο. Γενικά το χρησιμοποιώ σπάνια. Για το στρώσιμο δεν το έχω πάει πάνω από 3χιλ στροφές ίσως να πήγε 1 με 2 φορές που μου διέφυγε. Επίσης έχω 3χιλ χιλιόμετρα και σκοπεύω να το οδηγώ εβλαβικα μέχρι τις 5 που θα αλλάξω και τα λάδια.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

σε ευχαριστω για την απαντηση σου,και εγω ετσι το εχω σκεφτει να το κανω,να το φτασω μεχρι 5,000 χλμ που θα κανω την πρωτη αλλαγη λαδιων,και μετα να το παταω παραπανω,τωρα για το start/stop ειναι λιγο σπαστικο,ειδικα αν το εχω μεσα σε κινηση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικα επίσης σημαντικό να προσέχεις κρύες εκκινήσεις και αν ανεβάσει πάνω από 90 95 να περιμένεις να πέσει πριν το σβήσεις..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, gianniskar said:

Γενικα επίσης σημαντικό να προσέχεις κρύες εκκινήσεις και αν ανεβάσει πάνω από 90 95 να περιμένεις να πέσει πριν το σβήσεις..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πολυ σωστα ναι,εχεις δικιο σε αυτο που λες...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εμένα πάλι η γνωστή αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας ότι το μοτέρ είναι στρωμένο. Εγώ προσωπικά προσπαθώ να τηρώ  το όριο των 2χιλιάδων στροφών καθώς έχω κάνει 500 χιλιόμετρα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

εμένα πάλι η γνωστή αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας ότι το μοτέρ είναι στρωμένο. Εγώ προσωπικά προσπαθώ να τηρώ  το όριο των 2χιλιάδων στροφών καθώς έχω κάνει 500 χιλιόμετρα
Ποιο όριο των 2000 στροφών? Εσύ το ξεστρωνεις δε το στρώνεις. Δε χρειάζεται να οδηγάς στα κόκκινα αλλά ούτε να οδηγάς κοντά στο ρελαντι. Μην είμαστε των άκρων.
Οδηγα φυσιολογικά με αλλαγές όπως θα έκανες κάθε μέρα (δηλαδή στις 3.000 άντε βαριά 3.500 στροφές).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.