Vaggelis Chrissofakis Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Καλημερα σας,θα ηθελα να ρωτησω στα ποσα χλμ κανατε στρωσιμο κινητηρα,αγορα το 1,5 150 βενζινη και μου ειπαν μεχρι 2,500 χλμ να το πηγαινω χαλαρα,εσεις στα ποσα κανατε στρωσιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Τοσα ξερω και εγω οτι χρειαζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 (edited) Και στα 3000 να το πας ακόμα καλύτερα. Το σωστό στρώσιμο είναι πολύ σημαντικό για το μοτέρ. Και εμένα στο Polo τότε στα 3000 μου είχαν πει, αλλά εγώ τότε το είχα πάει και παραπάνω στα 4000 4500 το έστρωσα. Edited April 17, 2019 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaggelis Chrissofakis Posted April 17, 2019 Author Report Share Posted April 17, 2019 μεχρι 3.5 στροφες,αυτοματο κιβωτιο,μου ειπαν να μην το βαλω στο sport,ενταξει θα ηθελα βεβαια να το ανοιγα λιγο να δω πως παει,αλλα θα κανω υπομονη....καπου εκει θα το φτασω 3000-4000 χλμ και στα 5.000 χλμ θα του κανω μια αλλαγη λαδιων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 1 ώρα πριν , Vaggelis Chrissofakis said: μεχρι 3.5 στροφες,αυτοματο κιβωτιο,μου ειπαν να μην το βαλω στο sport,ενταξει θα ηθελα βεβαια να το ανοιγα λιγο να δω πως παει,αλλα θα κανω υπομονη....καπου εκει θα το φτασω 3000-4000 χλμ και στα 5.000 χλμ θα του κανω μια αλλαγη λαδιων. Και αυτόματο να μην είχες πάλι στην ίδιες στροφές θα σου έλεγαν. Όσο ποίο χαλαρό και νορμάλ στρώσιμο κάνεις τόσο ποίο καλά είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Οσο πιο στρωτα το πας τοσο "ασφαλεστερο" απο βλαβες μοτερ θα εχεις μετα ειχε πει ενας μαστορας. Αν δεν μπορεις να κανεις υπομονη για τα χλμ ξεκινα και κανε ταξιδια στην εθνικη για να φτασεις τα χλμ πιο γρηγορα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ydinopoulos Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Γυρισα σε σφυρηλατα το μοτερ. Στρωσιμο ξανα... Τα πρωτα 450-500 χλμ. Μαξ 3000-3500 στροφες Μετα αλλα 1500-2000 μεχρι 4000-4500 στροφες , και κατεβασματα απο 4η σε 3 (εφοσον στην 4η εισαι πχ στις 2500). Ιδανικα οχι σε ευθειες, αλλα 'ταξιδιαρικα' χιλιομετρα, πχ Σουνιο κλπ με στροφες οπου θα υπαρχει ανεβοκατεβασμα στροφων 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 52 λεπτά πριν , Kostas Tranoulis said: Οσο πιο στρωτα το πας τοσο "ασφαλεστερο" απο βλαβες μοτερ θα εχεις μετα ειχε πει ενας μαστορας. Αν δεν μπορεις να κανεις υπομονη για τα χλμ ξεκινα και κανε ταξιδια στην εθνικη για να φτασεις τα χλμ πιο γρηγορα Πολύ σωστά είναι αυτό που λές αγαπητέ. Να θυμίσω ότι ΑΝ ΚΆΝΕΤΕ τον κόπο να διαβάσετε το βιβλίο του αμαξιού. Λέει για το πώς θα πρέπει να στρωφή ο καινούργιος κινητήρας σε ένα αμάξι.. Γράφει το τι γίνεται με σωστό στρώσιμο και τι όχι Αρκεί βέβαια να διαβάσετε το βιβλίο σάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaggelis Chrissofakis Posted April 17, 2019 Author Report Share Posted April 17, 2019 Το start/stop το λειτουργειτε εσεις η οτι εχετε απενεργοποιηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 Φίλε μου εγώ ανάλογα τη θερμοκρασία λαδιού αν βλέπω πάνω από 85 το απενεργοποιώ πάντα γιατί θεωρώ ότι σε τόσο μεγάλο θερμοκρασία είναι βλάκα να μην ανανεώνεται το λάδι που περνάει από το τούρμπο. Γενικά το χρησιμοποιώ σπάνια. Για το στρώσιμο δεν το έχω πάει πάνω από 3χιλ στροφές ίσως να πήγε 1 με 2 φορές που μου διέφυγε. Επίσης έχω 3χιλ χιλιόμετρα και σκοπεύω να το οδηγώ εβλαβικα μέχρι τις 5 που θα αλλάξω και τα λάδια.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaggelis Chrissofakis Posted April 19, 2019 Author Report Share Posted April 19, 2019 1 minute ago, gianniskar said: Φίλε μου εγώ ανάλογα τη θερμοκρασία λαδιού αν βλέπω πάνω από 85 το απενεργοποιώ πάντα γιατί θεωρώ ότι σε τόσο μεγάλο θερμοκρασία είναι βλάκα να μην ανανεώνεται το λάδι που περνάει από το τούρμπο. Γενικά το χρησιμοποιώ σπάνια. Για το στρώσιμο δεν το έχω πάει πάνω από 3χιλ στροφές ίσως να πήγε 1 με 2 φορές που μου διέφυγε. Επίσης έχω 3χιλ χιλιόμετρα και σκοπεύω να το οδηγώ εβλαβικα μέχρι τις 5 που θα αλλάξω και τα λάδια. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk σε ευχαριστω για την απαντηση σου,και εγω ετσι το εχω σκεφτει να το κανω,να το φτασω μεχρι 5,000 χλμ που θα κανω την πρωτη αλλαγη λαδιων,και μετα να το παταω παραπανω,τωρα για το start/stop ειναι λιγο σπαστικο,ειδικα αν το εχω μεσα σε κινηση... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 Γενικα επίσης σημαντικό να προσέχεις κρύες εκκινήσεις και αν ανεβάσει πάνω από 90 95 να περιμένεις να πέσει πριν το σβήσεις..Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaggelis Chrissofakis Posted April 19, 2019 Author Report Share Posted April 19, 2019 1 minute ago, gianniskar said: Γενικα επίσης σημαντικό να προσέχεις κρύες εκκινήσεις και αν ανεβάσει πάνω από 90 95 να περιμένεις να πέσει πριν το σβήσεις.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk πολυ σωστα ναι,εχεις δικιο σε αυτο που λες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karxas Posted October 18, 2022 Report Share Posted October 18, 2022 εμένα πάλι η γνωστή αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας ότι το μοτέρ είναι στρωμένο. Εγώ προσωπικά προσπαθώ να τηρώ το όριο των 2χιλιάδων στροφών καθώς έχω κάνει 500 χιλιόμετρα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted October 19, 2022 Report Share Posted October 19, 2022 εμένα πάλι η γνωστή αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας ότι το μοτέρ είναι στρωμένο. Εγώ προσωπικά προσπαθώ να τηρώ το όριο των 2χιλιάδων στροφών καθώς έχω κάνει 500 χιλιόμετραΠοιο όριο των 2000 στροφών? Εσύ το ξεστρωνεις δε το στρώνεις. Δε χρειάζεται να οδηγάς στα κόκκινα αλλά ούτε να οδηγάς κοντά στο ρελαντι. Μην είμαστε των άκρων.Οδηγα φυσιολογικά με αλλαγές όπως θα έκανες κάθε μέρα (δηλαδή στις 3.000 άντε βαριά 3.500 στροφές). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...