Jump to content
Leonidas Sofianidis

Ανεβασμένες στροφές στο ρελαντί με αποτέλεσμα να ανάβει το βεντιλατερ

Recommended Posts

Καλημέρα. Κάτοχος golf tdi 1.6 mk7. Μετά το σέρβις των 90.000 διαπίστωσα ότι όταν βάζω μπρος είμαι στις 780 στροφές. Μετά από 2 με 3 λεπτά κίνησης οι στροφές στο ρελαντί είναι 1000 με αποτέλεσμα ακόμη και σε μικρές διαδρομές 2 3 χιλιομέτρων η θερμοκρασία κινητήρα να φτάνει 90 βαθμούς (η τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα οργανα) σε αντίθεση με τα λάδια που είναι στους 50 και κλείνοντας την μηχανή να λειτουργεί για 2 με 3 λεπτά το βεντιλατερ. Αυτό είχε παρατηρηθεί και πριν το σέρβις και ενώ το είχα επισημάνει ο τεχνικός μου είπε ότι είναι καθαρό και ίσως υπάρχει κάποια ρύθμιση χωρίς κάτι άλλο. Πλέον εδώ και 2 μέρες παρατηρώ αυτό το θέμα. Μια βοήθεια να ξέρω τι με περιμένει ώστε να κατευθύνω και το συνεργείο. Νέος κάτοχος vw golf και diesel με αποτέλεσμα να μαι κουτάβι και να μην ξέρω τι αντιμετωπίζω. Ευχαριστώ συνβαγκιτες

Link to comment
Share on other sites

1α από όλα διάβασες ποτέ το μανιουαλ;μάλλον όχι.

2ον αυτό που γίνεται είναι ότι το αμάξι σου έχει ξεκινήσει αναγέννηση στο φίλτρο μικροσωματιδιων που έχουν όλα τα ντίζελ για αυτό πρέπει να κάνεις μια μεγάλη βόλτα περίπου για 15 χλμ χωρίς να σβήσεις το αμάξι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.