panagiotis8521 Posted November 15, 2017 Report Share Posted November 15, 2017 16 hours ago , nikdev said: Ρίξε μια ματιά εδώ που στο έχω μεταφέρει. Η δική μου εμπειρία είναι ότι το μοτέρ που αναφέρεις δεν καίει λάδι, εκτός αν έχει φθορά το ίδιο ή η τουρμπίνα φυσικά. Ευχαριστω φιλε μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos1908 Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 καλησπερα σας! ονομάζομαι Αριστος και σκέφτομαι να αγοράσω ένα golf 5 ή 6. αν και τείνω στο 6 εκτος αν μου πείτε πως το 5 είναι πιο αξιόπιστο. το αυτοκίνητο θα αγοραστεί και θα οδηγείτε στην Γερμανία. το θέλω αυτόματο δλδ DSG. εχω διαβάσει διάφορα και με εχει ανησυχήσει το θεμα με τα μοτερ. πιο μοτερ προτεινετε? σκεφτομουν 1.4tsi. εχω δει με 140,122,170 αλογα και 1.2 tsi bluemotion με 105 αλογα. ευχαριστώ για τον χρόνο σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Διαβασες τα ηδη ανοιχτα θεματα;Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos1908 Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Ναι εχω διαβασει αρκετα νηματα αλλα είμαι ακομη σε προβληματισμό. Αν μπορουσατε να βοηθησετε θα το εκτιμουσα! Ευχαριστω για τον χρονο σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted June 17, 2018 Report Share Posted June 17, 2018 Ναι εχω διαβασει αρκετα νηματα αλλα είμαι ακομη σε προβληματισμό. Αν μπορουσατε να βοηθησετε θα το εκτιμουσα! Ευχαριστω για τον χρονο σας!Φιλε μου το 5 με το 6 εχουν διαφορα εννοειται εξωτερικα κ εσωτερικα το 6αρι ειναι καλυτερο σε πλαστικα που δεν τριζουν τουλαχιστον οχι οσο στο 5αρι. Μηχανικα δεν εχουν μεγαλες διαφορες. Το 122 ειναι κοινο κ στα δυο με αδυναμια στη wastegate της τουρμπινας. 140/170 στο 5αρι 160 στο 6αρι. Η φιλοσοφια κ εδω ιδια με ελαχιστες διαφορες τεχνικα μονο η χαρτογραφιση αλλαζει γιαυτο κ η διαφορα στα αλογα. Επισης το 160αρι ειναι μεταγενεστερο αν κ ειχε μεχρι το πρωτο εξαμηνο του 2011 θεμα με τον μαμα προγραμματισμο (ανακαλεσε η vw) εσπαγε ελατηρια πιστονιου...διορθωθηκε μετα. Τα 140/170 ειχαν αδυναμια στην αντλια νερου. Κατα τα αλλα φοβερα μοτερ οτι καλυτερο εχει βγαλει η vwSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos1908 Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 On 6/18/2018 at 1:27 AM, Ilias87 said: Φιλε μου το 5 με το 6 εχουν διαφορα εννοειται εξωτερικα κ εσωτερικα το 6αρι ειναι καλυτερο σε πλαστικα που δεν τριζουν τουλαχιστον οχι οσο στο 5αρι. Μηχανικα δεν εχουν μεγαλες διαφορες. Το 122 ειναι κοινο κ στα δυο με αδυναμια στη wastegate της τουρμπινας. 140/170 στο 5αρι 160 στο 6αρι. Η φιλοσοφια κ εδω ιδια με ελαχιστες διαφορες τεχνικα μονο η χαρτογραφιση αλλαζει γιαυτο κ η διαφορα στα αλογα. Επισης το 160αρι ειναι μεταγενεστερο αν κ ειχε μεχρι το πρωτο εξαμηνο του 2011 θεμα με τον μαμα προγραμματισμο (ανακαλεσε η vw) εσπαγε ελατηρια πιστονιου...διορθωθηκε μετα. Τα 140/170 ειχαν αδυναμια στην αντλια νερου. Κατα τα αλλα φοβερα μοτερ οτι καλυτερο εχει βγαλει η vw Sent from my iPhone using Tapatalk δηλαδή ποιο μοτέρ να προτιμήσω? το 160? σε golf 6 αναφέρομαι. το 5αρι το ανέφερα μονο αν μου λέγατε πως ειναι πιο αξιόπιστο. τι προβλήματα συνηθίζουν να βγάζουν(6αρι)? έκανα μια σκέψη και για το polo 1.4 gti αλλά εχω διαβάσει οτι καίνε πάρα πολύ λάδι.. δεν ξέρω.. οσο διαβάζω τοσο περισσότερο προβληματίζομαι και με τρομάζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 δηλαδή ποιο μοτέρ να προτιμήσω? το 160? σε golf 6 αναφέρομαι. το 5αρι το ανέφερα μονο αν μου λέγατε πως ειναι πιο αξιόπιστο. τι προβλήματα συνηθίζουν να βγάζουν(6αρι)? έκανα μια σκέψη και για το polo 1.4 gti αλλά εχω διαβάσει οτι καίνε πάρα πολύ λάδι.. δεν ξέρω.. οσο διαβάζω τοσο περισσότερο προβληματίζομαι και με τρομάζει... Διαβασε τι εγραψα για το 160 πιο πανω. Το polo 1.4 gti ακουγεται να εχει θεμα με την αντλια λαδιου γιαυτο κ καιει λαδι. Οσοι το διορθωσαν ειπαν οτι εστρωσε μετα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos1908 Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 6 minutes ago, Ilias87 said: Διαβασε τι εγραψα για το 160 πιο πανω. Το polo 1.4 gti ακουγεται να εχει θεμα με την αντλια λαδιου γιαυτο κ καιει λαδι. Οσοι το διορθωσαν ειπαν οτι εστρωσε μετα. Sent from my iPhone using Tapatalk τα εχω διαβάσει αλλα δεν κατάλαβα σωστά τι εννοείς ακριβός. η ζημιά στο 6αρι με τα 160 γινότανε λόγω λάθους χαρτογράφησης και μετά η vw αναβάθμισε την ecu και το πρόβλημα λύθηκε? δλδ για παράδειγμα ενα 160 του 2010 που έγινε η αναβάθμιση έχουν διορθωθεί τα προβλήματα? στην τελική μου λες να το προχωρήσω και να μην ανησυχώ? ευχαριστώ για τον χρόνο σου και λυπάμαι αν σε μπέρδεψα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 τα εχω διαβάσει αλλα δεν κατάλαβα σωστά τι εννοείς ακριβός. η ζημιά στο 6αρι με τα 160 γινότανε λόγω λάθους χαρτογράφησης και μετά η vw αναβάθμισε την ecu και το πρόβλημα λύθηκε? δλδ για παράδειγμα ενα 160 του 2010 που έγινε η αναβάθμιση έχουν διορθωθεί τα προβλήματα? στην τελική μου λες να το προχωρήσω και να μην ανησυχώ? ευχαριστώ για τον χρόνο σου και λυπάμαι αν σε μπέρδεψα!Ναι απο λαθος χαρτογραφιση. Για να καταλαβεις τα 160αρια αμα τα δουλευες απο 2500 στροφες κ πανω δεν ειχαν θεμα. Το προβλημα εβγαινε αν εκανες πολλα χλμ απο κει κ κατω ακριβως επειδη η χαρτογραφιση απο το εργοστασιο ζητουσε πιο πολλα αποτι πρεπει ενω το μειγμα ειναι φτωχο σε τοσες στροφες. Τα πρωτα τα ανακαλεσε κ αργοτερα το 2011 το διορθωσε μαζι με την πιο ενισχυμενη καδενα.Βρες ενα απο το 2011 κ προχωρα γιατι το αμαξι αξιζει.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos1908 Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 10 minutes ago, Ilias87 said: Ναι απο λαθος χαρτογραφιση. Για να καταλαβεις τα 160αρια αμα τα δουλευες απο 2500 στροφες κ πανω δεν ειχαν θεμα. Το προβλημα εβγαινε αν εκανες πολλα χλμ απο κει κ κατω ακριβως επειδη η χαρτογραφιση απο το εργοστασιο ζητουσε πιο πολλα αποτι πρεπει ενω το μειγμα ειναι φτωχο σε τοσες στροφες. Τα πρωτα τα ανακαλεσε κ αργοτερα το 2011 το διορθωσε μαζι με την πιο ενισχυμενη καδενα. Βρες ενα απο το 2011 κ προχωρα γιατι το αμαξι αξιζει. Sent from my iPhone using Tapatalk σε ευχαριστώ πολύ φίλε για την βοήθεια! γιατι με τόσα που είχα διαβάσει ειχα μπερδευτεί πολυ περισσότερο! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nexus1982 Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 Με το dsg τι γίνεται αν βγάλει πρόβλημα σε μεταχειρισμένο? Υπάρχει κάποιο όριο χιλομέτρων ή χρονολογίας για να έχουμε κάποια έκπτωση στην επισκευή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikospanago Posted July 11, 2019 Report Share Posted July 11, 2019 Καλησπέρα στην ομάδα (καινούριο μέλος) πρόκειται να αγοράσω το golf mk6 1.4 160hp.Δεν έχω καταλήξει όμως αν αξίζει να το πάρω σε Dsg η χειροκίνητο .θα ήθελα να ακούσω τα θετικά και τα αρνητικά σε κάθε περίπτωση από τα δύο ... ευχαριστω εκ των προτέρων !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis1 Posted July 11, 2019 Report Share Posted July 11, 2019 Καλησπέρα στην ομάδα (καινούριο μέλος) πρόκειται να αγοράσω το golf mk6 1.4 160hp.Δεν έχω καταλήξει όμως αν αξίζει να το πάρω σε Dsg η χειροκίνητο .θα ήθελα να ακούσω τα θετικά και τα αρνητικά σε κάθε περίπτωση από τα δύο ... ευχαριστω εκ των προτέρων !!!Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με dsg Στα θετικά είναι η άνεση που σου προσφέρει ένα αυτόματο κιβώτιο και συγκεκριμένα το dsg με τις πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και την πολύ καλή λειτουργία του Τώρα τα αρνητικά είναι οι δυο πιο συχνές βλάβες του 1:πολυδισκο με κόστος κοντά στα 1000€2:εγκέφαλος μεγκατρονικ κόστος πάνω από 1000€Προσωπικά όπως και πολλοί άλλοι κάτοχοι dsg παρά τις ακριβές βλάβες θα ξανά αγόραζαν αυτοκίνητο με dsg γιατί η οδήγηση είναι απολαυστική και ως γνωστών οι απολαύσεις πληρώνονται Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikospanago Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 17 hours ago , Giannis1 said: Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με dsg Στα θετικά είναι η άνεση που σου προσφέρει ένα αυτόματο κιβώτιο και συγκεκριμένα το dsg με τις πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και την πολύ καλή λειτουργία του Τώρα τα αρνητικά είναι οι δυο πιο συχνές βλάβες του 1:πολυδισκο με κόστος κοντά στα 1000€ 2:εγκέφαλος μεγκατρονικ κόστος πάνω από 1000€ Προσωπικά όπως και πολλοί άλλοι κάτοχοι dsg παρά τις ακριβές βλάβες θα ξανά αγόραζαν αυτοκίνητο με dsg γιατί η οδήγηση είναι απολαυστική και ως γνωστών οι απολαύσεις πληρώνονται Sent from my iPhone using Tapatalk Ευχαριστώ πολύ φίλε μου θα τα έχω υπόψη μου αυτά!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capt-dimitris Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι και εγώ υποψήφιος αγοραστής του Vw Golf VI 160ps DSG .. Έχω βρει δύο το ένα του 2009 με 160.000 είναι η full full extra έκδοση με θερμενομενα και ρύθμιση σκλήρυνσης ανάρτησης κτλ..με 9000€ και άλλο ένα του 2010 πάλι με DSG και 64.000χλμ με εγγύηση 1 χρόνο ακομα κτλ αλλά δεν έχει τόσα εξτρα. Η λογική λέει αυτό με τα λίγα χλμ αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες και τι πρόβληματα θα συναντήσω με αυτόν το κινητήρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 6 hours ago, capt-dimitris said: Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι και εγώ υποψήφιος αγοραστής του Vw Golf VI 160ps DSG .. Έχω βρει δύο το ένα του 2009 με 160.000 είναι η full full extra έκδοση με θερμενομενα και ρύθμιση σκλήρυνσης ανάρτησης κτλ..με 9000€ και άλλο ένα του 2010 πάλι με DSG και 64.000χλμ με εγγύηση 1 χρόνο ακομα κτλ αλλά δεν έχει τόσα εξτρα. Η λογική λέει αυτό με τα λίγα χλμ αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες και τι πρόβληματα θα συναντήσω με αυτόν το κινητήρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Για μενα να πας σ αυτο που έχει αλλαξει τις συχνές βλάβες του μοντελου (αντλια νερου δλδ και τα σχετικα), δηλαδη είναι πιο πιθανο να έχει αλλαξει 5 πράγματα τ αμαξι με τα 160 απο αυτο αυτο με τα 64, οπου παιζει να εχει αλλαξει μονο λαδια-φιλτρα-μπουζι-τακακια. επισης η φουλ εξτρα εκδοση εχει το υπερ οτι δεν θα κοιτας μετα να προσθεσεις διαφορα πραγματα, θα τα εχει πανω του και θα ειναι και γνησια, οχι aftermarket εγω ετσι το βλεπω, οποτε θα πηγαινα για το πρωτο (με την προϋπόθεση οτι ειναι ατρακαριστα και τα 2 ελεγμένα για βλαβες κτλ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 καλημερες...συμφωνω με kostas_Tr....αντλια νερου, καδενα ειναι πραγματα στα οποια ποναει το συγκεκρυμενο μοτερ..επισης η επισκευη τους δεν ειναι και οτι πιο οικονομικοτερο...οποτε αν ολα αυτα εχουν αλαχτει το μοτερ εχει αλλα τοσα και χλμ ζωης...προσωπικα αν ημουνα σε ερευνα αγορας αυτοκινητου τετοιας χρονολογιας θα ηταν απο τα πρωτα πραγματα που θα κοιταζα εκτος βεβαια απο τα προφανη, τρακαρισμα κλπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 8 hours ago , capt-dimitris said: Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι και εγώ υποψήφιος αγοραστής του Vw Golf VI 160ps DSG .. Έχω βρει δύο το ένα του 2009 με 160.000 είναι η full full extra έκδοση με θερμενομενα και ρύθμιση σκλήρυνσης ανάρτησης κτλ..με 9000€ και άλλο ένα του 2010 πάλι με DSG και 64.000χλμ με εγγύηση 1 χρόνο ακομα κτλ αλλά δεν έχει τόσα εξτρα. Η λογική λέει αυτό με τα λίγα χλμ αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες και τι πρόβληματα θα συναντήσω με αυτόν το κινητήρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Καλημέρα σε όλους και από μένα. Έχω το μοντέλο που κοιτάς με τα 160 με 167000 χλμ για την ώρα τελείως μαμά. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τα παιδιά πιο πάνω με ερωτηματικό για την αντλία νερού. Την άλλαξα στα 40k γιατί είχε τον ήχο της "σκουριασμένης κούνιας" χωρίς να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα και μέχρι τώρα δεν έχει χρειαστεί αλλαγή. Βγάζει κάποιο ήχο το μοτέρ σαν να χτυπάνε βαλβίδες σε σχέση με τα 0 χλμ αλλά όπως έχω διαβάσει και σε ξένα site αυτό είναι θέμα της αντλίας νερού και ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία του μοτέρ. Παίζει τεράστιο ρόλο πώς το δουλεύεις αυτό το μοτέρ (ζέσταμα πάντα μέχρι τους 80 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού, άπλωμα ταχυτήτων να ανεβαίνουν οι στροφές για να περιορίζονται οι επικαθήσεις στις βαλβίδες, και κρύωμα μέχρι τους 90) και πώς το συντηρείς. Πχ σε κάποια βουλώνουν τα μπεκ (λόγω 95ρας ή κακής ποιότητας καυσίμου). Εγώ έβαζα 95ρα μόνο στην αρχή και μετά 97ρα από shell, τα τελευταία 50k μόνο 100ρα. Η καδένα τώρα είναι ένα περίεργο θέμα. Σε άλλους σπάει από τα 100k. Σε άλλους κρατάει μέχρι τα 300 όπως έχω ακούσει σε golf 5 gt. Όταν είχα ρωτήσει σε γνωστή αντιπροσωπία μου είπανε ότι η καλή λίπανσή της είναι το σημαντικότερο. Αν αλλάζεις συχνά λάδια μου είπαν ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά αν πχ βάλεις όπισθεν και το αφήσεις να τσουλήσει στην κατηφόρα θα ζοριστεί και θα σου πηδήξει δόντι οπότε θέλεις αλλαγή άμεσα. Ακόμα δεν την έχω αλλάξει και θα κοιτάξω στα 200k να την αλλάξω αν δε μου χει βγάλει μέχρι τότε λαμπακι κινητήρα (τότε απλά το σβήνεις και το αφήνεις να το πάρει οδική για να μην πάρεις τα πιστόνια στη μασχάλη). Το DSG είναι πολύ ωραίο αλλά δεδομένα θα σου βγάλει πρόβλημα (στα 60; στα 100; δεν είναι δεδομένο) οπότε θές 2000 για αλλαγή πολύδισκου. Επίσης είναι ένα αμάξι που δεν είναι για σταμάτα ξεκίνα εντός πόλης, είναι ένα gt αποστάσεων και εκεί θα το ευχαριστηθείς. Από εκεί και πέρα για μένα τα σημαντικότερα εξτρά που μπορεί να έχει αυτό το αμάξι είναι το πακέτο αυτόματων φώτων, υαλοκαθαριστήρων, καθρεπτών (που το έχω, δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ πρόβλημα και το γουστάρω κάθε φορά που ανάβω το αμάξι) και η ηλιοροφή (που δεν την έβαλα και το μετάνιωσα τα τελευταία χρόνια). Τα θερμαινόμενα αν δεν μένεις σε κεντρική Ευρώπη και βόρειες χώρες είναι πλεονασμός. Ποτέ δεν κρύωσα και δε μου έλειψε εδώ στην Ελλάδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrouliasp Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι και εγώ υποψήφιος αγοραστής του Vw Golf VI 160ps DSG .. Έχω βρει δύο το ένα του 2009 με 160.000 είναι η full full extra έκδοση με θερμενομενα και ρύθμιση σκλήρυνσης ανάρτησης κτλ..με 9000€ και άλλο ένα του 2010 πάλι με DSG και 64.000χλμ με εγγύηση 1 χρόνο ακομα κτλ αλλά δεν έχει τόσα εξτρα. Η λογική λέει αυτό με τα λίγα χλμ αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες και τι πρόβληματα θα συναντήσω με αυτόν το κινητήρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Του 2010 και έχει ακόμη ένα χρόνο εγγύηση; κάτι δε μας λες καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 19 hours ago, stavrouliasp said: On 2/20/2020 at 2:38 AM, capt-dimitris said: Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι και εγώ υποψήφιος αγοραστής του Vw Golf VI 160ps DSG .. Έχω βρει δύο το ένα του 2009 με 160.000 είναι η full full extra έκδοση με θερμενομενα και ρύθμιση σκλήρυνσης ανάρτησης κτλ..με 9000€ και άλλο ένα του 2010 πάλι με DSG και 64.000χλμ με εγγύηση 1 χρόνο ακομα κτλ αλλά δεν έχει τόσα εξτρα. Η λογική λέει αυτό με τα λίγα χλμ αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες και τι πρόβληματα θα συναντήσω με αυτόν το κινητήρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Του 2010 και έχει ακόμη ένα χρόνο εγγύηση; κάτι δε μας λες καλά. προφανώς είναι από μάντρα ή αντιπροσωπεία και δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας μεταχειρισμένου ενός έτους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrouliasp Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 προφανώς είναι από μάντρα ή αντιπροσωπεία και δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας μεταχειρισμένου ενός έτουςΤο φαντάστηκα. Οπότε εξίσου προφανώς η εγγύηση αυτή δεν είναι εγγύηση και τα χιλιόμετρα αυτά δεν είναι πραγματικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 Προφανώς και πας σε αυτό με τα λίγα χιλιόμετρα, αν είναι όντως αυτά. Και να μη εχουν αλλαχτεί αυτά που λένε τα παιδιά τα αλλάζεις όλα με καινούργια το πολύ με 500 ευρώ και έχεις αυτοκίνητο με 100.000 λιγότερα χιλιόμετρα. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 500 ευρωπουλα για να αλλαξεις σετ καδενας και αντλια νερου το βλεπω λιγο χλωμο...ποιο σημαντικο για μενα θα ελεγα να δει και στα 2 αυτοκινητα τι εχει περαστει στο βιβλιο...και τι ειναι πραγματικο και τι οχι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 300 καδενα + 50 το πολύ αντλία. Τα άλλαξα πρόσφατα. + περαστικά. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted February 21, 2020 Report Share Posted February 21, 2020 οταν λες καδενα, εννοεις καδενα ή ολο το σετ??δηλαδη καδενα, τεντωτηρες, γραναζι, γραναζι μεταβλητου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...