Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Αν θες την γνωμη μου μην χαλασεις το αμαξι χωρις λογο.

Βαλε ενα εξτερναλ να γουσταρεις και αστο οπως ειναι,αν εχεις καλο μοτερ και τουρμπο κριμα ειναι.

Δεν θα ηρεμησεις ποτε ξανα απο συνεργεια/αξιοπιστια/λεφτα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το εξτερναλ για k04 ποσό θα πάει ; 

Εκει θα καταλήξω μάλλον άντε μια ttrs. 

Δεν το ξερα ότι μπαινει εξτερναλ στην κ04. Σκέφτομαι και για σκαστρα forte αν και μ είπε μια χαρά είμαι οπωσ Είμαι Θα κερδίσω καθόλου σε ροπή μ αυτά ; Είμαι στα 43 κιλά αυτή τ στιγμή στα 300 τροχό 1.4 πίεση  .

λιγα μου φαίνονται 

Link to comment
Share on other sites

Απο εξτερναλ μην με ρωτας γιατι και εγω το εχω παρει και το εχω στο γκαραζ,δεν γνωριζω τιμες..

 

Θα μπορουσες να το σηκωσεις λιγο πιεση ακομα θεωρω χωρις να σπασει.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις καμια 40αρα αλογα ακομα να παρεις.

Βαλε αντλια υψηλης + μεθανολη και κανε remap και μεινε εκει.

Ασε την external ησυχη, βαλε μια forge με μπλε η κοκκινο ελατηριο και θα εισαι οκ

Τωρα με n75 στα αλογα που εισαι ειναι σχεδον daily και σχετικα ασφαλες για τις μπιελες σου.
μετα θες ενα boost control να το ρυθμιζεις. Να μην εχεις high boost + meth συνεχεια για ψυλλου πηδημα θα ζοριστει το μοτερ.
Φυσικα ξεχνας τα πατηματα απο χαμηλα και καφριλες θα το παρεις στο χερι.

Ttrs η ttrs υβριδιο μην βαλεις, εκτος αν το κανεις σφυριλατο πρωτα.



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε στοκ μοτέρ δεν μπαινει μεθανόλη για θα σπάσει ..

αντλια υψηλης έχω autotech 

παρηγγειλα και θα βάλω το iboost για να πάω 310 ρόδα όχι μοτέρ ποσό άλλο να πάω στοκ ;

δεν θέλω να σπάσω τπτ

 

Επίσης έχω σκαστρα s3 αν βάλω forge δεν κερδίζω κάτι πέρα από ήχο μιας κ αν αλλάξω τουρμπο θα πάω σε tial 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν το έθεσα σωστά .. Αν είσαι 310 ρόδα σε στοκ μοτέρ golf 5gti θα το άφηνες στοκ θα έβαζες μεθ και θα σήκωνες και άλλη πίεση ,1.8 ας πούμε και θα ήσουν οκ ;

επισης αν είσαι 250 άλογα μοτέρ στο ίδιο μοτέρ υπάρχει λόγος να βάλεις μεθ; 

Για αυτό λέω πρέπει να είναι σφυρήλατο το μοτέρ για μεθ 

Αριστερά και δεξιά ακούω  -όχι από δω - έλα μωρε εγώ το χα στοκ 380 ρόδα με 55 κιλά ροπή και ήμουν οκ .. απορώ που τα μετράνε και τους χαρίζουν άλογα .

Επίσης external στην κ04 όντως γίνεται αλλά είναι για γέλια αυτές οι πατέντες 

 

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο ρε παιδιά προφυλακτήρα r32 τον πίσω Αθήνα που να πάω να πάρω ; 

Ξερω μαγαζι στη θες/κη αλλά φοβάμαι μην τον φέρουν σπασμένο .

αθηνα ξέρει κάποιος ; 

Link to comment
Share on other sites

Άστο όπως είναι, έχεις κάνει αυτά που πρέπει για αυτο το μοτέρ, το παραπάνω είναι πλεονασμός.

 

Απορώ πως ο κόσμος συνεχίζει να βάζει precision, με τόσο καλές ρουλεμανατες που κυκλοφορούν (βλέπε kinugawa και mamba), Ακόμα και οι κινεζικές με διπλο ρουλεμάν (maxpeedingrods) πολυ πιο value for money είναι.

 

Άστο μοτέρ όπως είναι, πεταμένα λεφτά και οι μεθανολες και το big turbo. Για μετατροπή big turbo θα σου πάρουν 3 χιλιάρικα τουλάχιστον (1500 έχει μόνο η τουρμπίνα), ΠΑΡΕ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ (που θα έχει και καλύτερη αξία μεταπώλησης), άμα σου περισσεύουν.

 

Και να σου περισσεύουν όμως τα λεφτά δεν είναι φρόνιμο να τα σπαταλας ανούσια γιατί μπορεί να έρθει ο καιρός που δε θα σου περισσεύουν.

 

Με αγάπη τα λέω αυτά και δεν απευθύνονται μονο σε σένα αλλά σε όλα τα παιδιά που (σαν και εμένα όταν ήμουν μικρότερος) πετάνε τα λεφτά σε ασύμφορες μετατροπές για να καυχιουνται ότι έχουν το πιο γρήγορο αμαξι.

 

 

 

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα 

οντως τα χρήματα είναι παρά πολλά και αποτρεπτικά  . Μια πρώτη τιμη μόνο για το μοτέρ σφυρί με ότι καλύτερο υπάρχει παντού  βγαίνει στα 6 χιλ χωρίς τουρμπο κιτ - καινούργια όλα .

Δεν είμαι τύπος που όσο γκάζι κ να χω θα τρέχω και θα προκαλώ  .

προσφατα έβαλα το  iboost controller.

απο τα καλύτερα της αγοράς ίσως το καλύτερο αυτή τη στιγμή 

Πολύ ωραίο και καμία σχέση με το πριν 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άμα θες ντε και καλά να το κανεις ψιλο-τερας σχετικά οικονομικά, πάρε μονο τις μπιελες, κεραμική στα πιστονια, gtx3076 κίνα (με τα νερά συνδεδεμένα), πολλαπλή - καζανια κίνα. Μαζί με πρόγραμμα και εργατικά θα σου βγει κανα 3χιλιαρο. και πάλι δε συμφέρει, αλλά θα βγάλει πολυ δύναμη.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν και γ κω να αλλάξω κ να πάρω κάτι άλλο s3 μόνο 2009 αν θ άλλαζα αυστηρά 

 

Αλλα είναι όλα καινούργια αυτά π έχω πάνω τουρμπίνΑ γνήσια κ καινούργια μπεκ κουλερ δίσκο μοτέρ Είναι οκ οθόνες τιμόνια αντλία υψηλης 

γιατι να κάνω μάγκα κάποιον και να πάρω κάτι το οποίο ναι μεν πολύ ωραία αλλά άμα δεν βγει ;

 

συν ότι τ βάζεις αγγελία και το παίζουν κ δύσκολοι Και θέλουν να ναι δυνατό με ψίχουλα 

 

αλλα όταν το δώσω θα τ κάνω κ03 τα χω τ πράγματα  θα τ πάρω όλα αυτά π έβαλα 

 

Η λύση για 6466 μ βγαίνει 10 με τετρακίνηση πολλά χρήματα 

 

και ttrs αν δώσω τα δικά πιστεύω με ένα 3αρι 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα από έναν νέο στο club. 

Αγόρασα πρόσφατα μια γριά GOLF V GTI κατασκευής 26-9-2005 με AXX με 110.000 χλμ

Αφού διάβασα όλες τις σελίδες (81!) κατέληξα στα εξής:

1. τρομερή αξία το φόρουμ! δωρεάν γνώση από ανθρώπους με το ίδιο μεράκι

2. καφενείο των φιλάθλων...οι μισές σελίδες τσακωμοί και ίντριγκες...να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...

3. όταν αποφασίσεις να βελτιώσεις το αυτοκίνητο σου ψάχτο καλά και βάλε στο κεφάλι σου ότι το ρίσκο είναι 100% δικό σου..

 

Μετά από όλα αυτά αποφάσισα για πρώτο στάδιο με στόχο τα 270ps και :

1. down pipe και καταλύτης διακοσάρης ( το υπόλοιπο για αρχή θα κρατήσω το μαμά)

2. εισαγωγή (πιθανόν μεταχειρισμένη)

3. intercooler από S3 (πιθανόν μεταχειρισμένο)

4. πρόγραμμα από Σάλια

5. έλεγχος αν έχω εκκεντροφόρο Α ή Β

6. αλλαγή ποτηράκι

7. η σκάστρα έχει ήδη αλλαχτεί με REVISION D

8, έχω κάνει ήδη 5.000 χλμ χωρίς να κάψει σταγόνα λάδι

 

Ερωτήσεις:

1. downpipe 76  ή 70? επώνυμο ή και ελληνικής κατασκευής?

2. πουλάει μέλος του φόρουμ Κ&Ν στα 230€ τι λέτε?

3. αντλία λέω να μην αλλάξω. Λάθος?

 

Γενικά δεν θα δώσω πολλά χρήματα στο αυτοκίνητο καθώς θα το κρατήσω maximum 3 χρόνια.

Συγνώμη για το μεγάλο post και ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις ή προτάσεις!

 

Edited by vertigo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια εχω ενα golf gti v με προγραμμα APR stage 2, φιλτρο ελευθερας, ιντερκουλερ forge η Αpr δεν ξερω λογο οτι ο πρωιγουμενος το ειχε βαλει και μου ειπε οτι ενα απο τα δυο εχει απλα δεν θυμοταν 800-900 ευρο το ειχε  παρει λεει τελος παντον downpipe apr με 200 καταλυτη μπορει κ ποιο μικρο και το υπολοιπο μαμα. εγω καλοκαιρι θα φτιαξω r32 εξατμισει δλδ downpipe αυτο που εχω και μετα σωληνας και ενα καζανακι ελευθερο και διπλες μπουκες στην μεση 80 αρες η ερωτησει μου ειναι θα σκαει να γινεται πολεμος μολις αφηνω το γκαζι γτ πηρα την apr και δεν εχει για το 5αρι cracles , επησεις τι διαστασεις σωληνα ειναι καλυτερο να φορεσω ? 73/80 ? για να μην χασω να το βοηθησω θελω οσο πιο πολυ γινεται. Και τι αλλο μπορω να αλλαξω να βοηθησω το μοτερ να δουλευει στο αριστο ?

126.000 χλμ εχω εκτος του ποτηριου που ξερω οτι πρεπει να το αλλαζω ειναι του 2008 bwa μοτερ 

ξανα λεω τι φοραω 

 

APR προγραμμα stage 2 

ιντερκουλερ forge η APR 

APR downpipe 200 καταλυτη και το υπολοιπο μαμα 

ελευθερας φιλτρο (χοανη)

Edited by KOSTAS GTI V
Link to comment
Share on other sites

76άρα κάνε την υπόλοιπη και θα είναι μια χαρά. Αν θες να το κάνεις και σωστά πάρε το υπόλοιπο κομμάτι από την apr.

 

Αν είναι μπροστά και είναι μικρό front mount είναι forge, έχουν και λογότυπο.

Αν δεν φαίνεται, είναι apr και αντικαθιστά το εργοστασιακό. Το apr είναι πολύ καλύτερο.

 

Τα crackles και τα μπαμ μπουμ κάνουν και ζημιά στον λ και στις βαλβίδες.

 

 

Link to comment
Share on other sites

47 λεπτά πριν , nikdev said:

76άρα κάνε την υπόλοιπη και θα είναι μια χαρά. Αν θες να το κάνεις και σωστά πάρε το υπόλοιπο κομμάτι από την apr.

 

Αν είναι μπροστά και είναι μικρό front mount είναι forge, έχουν και λογότυπο.

Αν δεν φαίνεται, είναι apr και αντικαθιστά το εργοστασιακό. Το apr είναι πολύ καλύτερο.

 

Τα crackles και τα μπαμ μπουμ κάνουν και ζημιά στον λ και στις βαλβίδες.

 

 

76 όλη μετά το downpipe? Δεν θα χάσει? Apr είναι τότε γιατί δεν φαίνεται έχει βγει το μαμά κ έχει μπει αυτό μ έχει πει, τουλάχιστον θα είμαστε άνετοι το καλοκαίρι χωρίς θέματα μέχρι πόσα άλογα παροχή έχει? . Καλώς καταλαβα τι μου προτείνεις για αναβαθμίσει για να λειτουργεί ακόμα καλύτερα το μοτέρ σκέφτηκα για πολλαπλασιαστες r8 ngk spark σκαστρα κάτι άλλο? 

Επησεις λέω μετά το καλοκαίρι να γίνει ένα σέρβις τούρμπο 126.000 έχει να δούμε κ σε τι κατάσταση είναι. Λέω και για αλλαγή προγράμματος σε etuners που είναι αρκετά καλή από  ότι έχω ακούσει τι πιστεύεται αξίζει η αλλαγή από APR σε etuners  

Edited by KOSTAS GTI V
Link to comment
Share on other sites

Δες τα τελευταία ποστ, αυτά πρέπει να τσεκάρεις κι εσύ Και αν χρειαστεί ν΄αλλάξεις.

 

Δεν χρειάζεται r8. Μια χαρά θα είναι η εξάτμιση προχώρα

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , nikdev said:

Δες τα τελευταία ποστ, αυτά πρέπει να τσεκάρεις κι εσύ Και αν χρειαστεί ν΄αλλάξεις.

 

Δεν χρειάζεται r8. Μια χαρά θα είναι η εξάτμιση προχώρα

Καλώς τι γνώμη έχεις για αλλαγή προγράμματος σε etuners που είναι αρκετά καλή από  ότι έχω ακούσει τι πιστεύεται αξίζει η αλλαγή από APR σε etuners

Link to comment
Share on other sites

Άστο το αυτοκίνητο apr, και βάλε APR RSC catback.

Αν σε τρώει η τσέπη κάντο σωστό και προχώρα σε Κ04, μην κάνεις ανούσιες αλλαγές και πετάς λεφτά.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Just now, nikdev said:

Άστο το αυτοκίνητο apr, και βάλε APR RSC catback.

Αν σε τρώει η τσέπη κάντο σωστό και προχώρα σε Κ04, μην κάνεις ανούσιες αλλαγές και πετάς λεφτά.

Σωστός λέω να το κρατήσω κ03 φουλλ πρώτο στάδιο γιατί μετά πάει πολύ το πράγμα για κ04 και ξεφεύγει αρκετά ας έχουμε ένα αρκετά δυνατό κ03 και να δουλεύει άψογα αυτό μας νοιάζει 

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , nikdev said:

Άστο το αυτοκίνητο apr, και βάλε APR RSC catback.

Αν σε τρώει η τσέπη κάντο σωστό και προχώρα σε Κ04, μην κάνεις ανούσιες αλλαγές και πετάς λεφτά.

 

Κοίτα είμαι λίγο καγκουρας θέλουμε να κάνει θόρυβο και της apr δεν κάνει τόσο γιαυτό έλεγα 76+ και ένα καζανάκι ελευθέρας για να κόβει κ λίγο στα χαμηλά να μπορούμε να πάμε κάπου χαλαρά χωρίς πολύ θόρυβο 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους εχοντας διαβασει πλεον πολλες σελιδες και αναρτησεις νεος στο κοσμο τον σπορ αυτοκινητων θελω να προχωρησω στην αγορα ενος golf 5 gti  θα μπορουσε καποιος να βοηθησει για τις διαφορες τις πρωτης γενιας μοτερ (AXX) και της δευτερης (BWA) και ποιος ειναι καλυτερο εχοντας υποψην οτι θα βελτιωθει το αμαξι μεχρι ενα σημειο 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Πιστονια-συμπιεση-εκκεντροφοροι κυριοτερες διαφορες.

 

Καλα ειναι και τα 2 μοτερ.

 

Στα χιλιόμετρα που θα εχει (σβησμένα σίγουρα) το καλυτερο ειναι κατευθείαν πιστόνια s3, αλλαγή εκκεκτροφορου εισαγωγης με τον B αν ειναι ΑΧΧ (με τον Α γιατι τα τελευταια ηταν με Β), έλεγχο στο αμυγδαλο εκκεντροφορου στο ποτηράκι, αλλαγη στο ποτηρακι, αλλαγη αντλιας υψηλης >100-130Κ χλμ και σωθικά autotech η apr ολοκληρη και κατευθείαν Κ04 light

~300

 

Αφου το μαζεψεις ολοκληρο και βαλεις μπεκ s3, εξατμιση, εισαγωγη και λοιπα (φρενα, αναρτηση) πας για 350+

 

Δες τον ιμαντα - αντλια νερου, αλλαγη αν χρειαζεται και σιγουρα βασεις κινητηρα καθως και λαδια στο κιβωτιο βαλβολινες ειτε μηχανικο ειτε αυτοματο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Κάτοχος GTI MKV, BWA stock μοτερ με 186000, πρώτος κάτοχος.

Υπάρχουν τα παρακάτω πράγματα που συγκεντρώθηκαν με πολύ κόπο και είναι έτοιμα να μπουν στο αμάξι.

1. Κ04-064

2.Intercooler S3

3. Πολλαπλασιαστες NGK R8

4.Autotech για αντλία υψηλής

5.Αντλία χαμηλής S3

6.Μπεκ S3

7. FPRV RS4 (μπρουτζάκι)

8. Ποτηράκι εκκεντροφόρου

 

Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις και κάθε βοήθεια δεκτή.

1. Εξάτμιση σκέφτομαι για 76/70 mm χειροποίητη με καταλύτη πάντα. Θεωρείτε σωστή την επιλογή μου?

2. Θα ήθελα την γνώμη σας στο τι θα μπορούσα να συμπληρώσω στα παραπάνω πράγματα για την πιο σωστή λειτουργία του μοτερ.

3. Ποια είναι θεωρητικα η max πίεση που θα μπορέσω να σηκώσω ωστε να μην πάρω το μοτερ στα χέρια μιας κ ειναι stock (έχει ελεγχθει κ έχουν αλαχτεί ελατηρια/ δεν καίει λαδι)?

4. Τί άλογα θα πάρω με ασφάλεια?

5. Σκεφτόμουν τη λύση ενος boost controller για επιλογή μιας ρύθμισης με μικρότερη πίεση/κατανάλωση, ποιό θα προτείνατε?

 

Σας Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.