Jump to content
Vasillis6n

Polo 6N1 - Βελτίωση Κινητήρα AFH

Recommended Posts

Καλησπέρα στο Club νέο μελος εδώ και κάτοχος ενός polo 6n1 16v  με τον afh κινητηρα..η αλήθεια είναι πως ψαχνομαι καιρο για την βελτίωση του αλλά δεν έχω καταλήξει ακόμη..πρόσφατα μου έπεσαν στα χέρια φτηνά από κάποιο φίλο μια τουρμπίνα t3 και κάποια άλλα συναφή και η ερώτηση μου ειναι..έχει ασχοληθεί κανείς στο να κάνει light turbo έναν afh; Αντέχει; Μέχρι τι πίεση; Με τι φλάντζα - σχέση συμπίεσης; 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλησπέρα! Το θέμα είναι κατ αρχάς σε τι ιπποδύναμη σκοπεύεις. Αν θες άλογα παράλογα δεν γίνεται με αυτό το μοτέρ. Μπορείς πάντα να ψαχτείς στο google για αυτό το θέμα. Στο εξωτερικό λογικά όλο και κάποιος θα την έχει κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται ποιος είναι ο στόχος ιπποδύναμης που στοχεύεις και τι θες να κάνεις με αυτη την επιπλέον ιπποδύναμη αν αυτή η βελτίωση (τούρμπο) ή και σε περίπτωση τούρμπο αν κάνει η συγκεκριμένη τουρμπίνα. π.χ. με την Τ3 το μοτέρ σου θα έχει μεγάλο lag, δηλαδή μέχρι 3000-3500 rpm θα κοιμάται και μετά θα ξεσπά.

Link to comment
Share on other sites

Βαλε ρουλεμαν οχι t3.

Δες μια τουρμπινα συγχρονη μην βαλεις αρχαιολογιες


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βαλε κορμό απο 1.6 16V, μια κινεζική td04-19t (δεν αξίζει να δώσεις σε τόσο παλιο αμαξι 700 ευρω για τουρμπίνα) με custom φλαντζα 2 χιλιοστά, εγκεφαλακι split second, μια δίοδο zenner στον map, τετραφτερο ανά κατασκευή και εξάτμιση 63 με καζανια καινούργια απο κάποιο τούρμπο αμαξι με πανω απο 250 άλογα που να χωράνε. Καταλύτη after market.

 

Με 0.5 bar 180 άλογα με κόστος όλα κι όλα 2.5 χιλιάρικα. Aν δε θέλεις να βάλεις κορμό 1.6, πρέπει να βρεις μικρότερη τουρμπίνα και Μεταχειρισμένη k03 καλή θα του πέσει, αλλά υπολόγισε 140-150 άλογα στο 0.5 bar.

 

Η Τ3 πράγματι είναι αρχαιολογια.

 

Παραπάνω απο 2.5 χιλ ΔΕΝ αξίζει να δώσεις, ΠΑΡΕ μεταχειρισμένο Ibiza/skoda/Leon με μοτέρ 1.8 Τ

 

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και ατμοσφαιρική εναλλακτική για να φτάσεις περίπου τα 135-140 άλογα.

2 εκκεντροφόρους 264-10 dbilas, πολλαπλή εισαγωγής από Polo Gti με τα 125 άλογα, πλάνισμα κεφαλής 4 δέκατα, τσέπες πιστόνια, χταπόδι, πρόγραμμα και εξάτμιση Φ50 με καταλύτη
200αρη μεταλικό.
Με τσέπες στα πιστόνια θα φρεσκάρεις και το μοτέρ που λόγω παλαιότητας το χρειάζεται, με φρέσκα ελατήρια πιστονιών, τριμεταλικά στροφάλου και νέα φλάτζα.
Περίπου 2000-2200 ευρώ το σύνολο.

 

Προφανώς σαν value for money δεν είναι σαν τα τούρμπο σενάρια που αναφερθήκαν, αλλα για το χαρακτήρα του αμαξιού, που είναι πολύ ελαφρύ και του μοτέρ, που του αρέσει να στροφάρει, σίγουρα θα το αξιολογούσα.
Και η αξιοπιστία στα τούρμπο σενάρια, σε μοτέρ που δεν είναι σχεδιασμένο εξαρχής για τούρμπο αποτελεί ενα ερωτηματικό.
Προφανώς με σφυρήλατα, ατσαλινες μπιέλες και ένα άγραφο εγκέφαλο, η αξιοπιστία και σε αυτή την περίπτωση θα είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, αλλά δεν ξέρω αν διαθέτεις το αντίστοιχο budget....

 

Επιπλέον, αν είσαι και φαν του στριψίματος και όχι μόνο της ευθείας, τότε σίγουρα το ατμοσφαιρικό σενάριο θεωρώ ότι είναι καλύτερο για το αμάξι σου.

 

ps. Με μπλοκ από polo AVY ή ARC (1600 κυβικά) κερδίζεις άλλα 10 άλογα (145-150) και 2-3 κιλά ροπής με πολύ γεμάτες καμπύλες ροπής από χαμηλές στροφές.

Link to comment
Share on other sites

On 30/7/2019 at 12:59 ΜΜ, rippers4 said:

Υπάρχει και ατμοσφαιρική εναλλακτική για να φτάσεις περίπου τα 135-140 άλογα.

2 εκκεντροφόρους 264-10 dbilas, πολλαπλή εισαγωγής από Polo Gti με τα 125 άλογα, πλάνισμα κεφαλής 4 δέκατα, τσέπες πιστόνια, χταπόδι, πρόγραμμα και εξάτμιση Φ50 με καταλύτη
200αρη μεταλικό.
Με τσέπες στα πιστόνια θα φρεσκάρεις και το μοτέρ που λόγω παλαιότητας το χρειάζεται, με φρέσκα ελατήρια πιστονιών, τριμεταλικά στροφάλου και νέα φλάτζα.
Περίπου 2000-2200 ευρώ το σύνολο.

 

Προφανώς σαν value for money δεν είναι σαν τα τούρμπο σενάρια που αναφερθήκαν, αλλα για το χαρακτήρα του αμαξιού, που είναι πολύ ελαφρύ και του μοτέρ, που του αρέσει να στροφάρει, σίγουρα θα το αξιολογούσα.
Και η αξιοπιστία στα τούρμπο σενάρια, σε μοτέρ που δεν είναι σχεδιασμένο εξαρχής για τούρμπο αποτελεί ενα ερωτηματικό.
Προφανώς με σφυρήλατα, ατσαλινες μπιέλες και ένα άγραφο εγκέφαλο, η αξιοπιστία και σε αυτή την περίπτωση θα είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, αλλά δεν ξέρω αν διαθέτεις το αντίστοιχο budget....

 

Επιπλέον, αν είσαι και φαν του στριψίματος και όχι μόνο της ευθείας, τότε σίγουρα το ατμοσφαιρικό σενάριο θεωρώ ότι είναι καλύτερο για το αμάξι σου.

 

ps. Με μπλοκ από polo AVY ή ARC (1600 κυβικά) κερδίζεις άλλα 10 άλογα (145-150) και 2-3 κιλά ροπής με πολύ γεμάτες καμπύλες ροπής από χαμηλές στροφές.

Με stock block χωρίς τσέπες στα πιστονια..με όλα αυτά που προανέφερες εκτός από τους εκκεντροφόρους αν όχι dbillas αλλά reprofile σε παρόμοια spec και ένα καλό remap έχουμε ελπίδες για 125 πραγματικά αλογάκια; 

Link to comment
Share on other sites

H πολλαπλή της μάνας του είναι πολυ καλή ροικα δε θα κερδίσεις σπουδαία πράγματα με του polo gti 125 οποτε με reprofile μονο και της προκοπής Πρόγραμμα υπολόγισε περίπου 120 το πολυ.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2019 at 5:23 AM, Vasillis6n said:

Με stock block χωρίς τσέπες στα πιστονια..με όλα αυτά που προανέφερες εκτός από τους εκκεντροφόρους αν όχι dbillas αλλά reprofile σε παρόμοια spec και ένα καλό remap έχουμε ελπίδες για 125 πραγματικά αλογάκια; 

Μακρυά από reprofile σε αυτό το μοτέρ. 1ον γιατί από θέμα απόδοσης θα δεις ελάχιστες διαφορές και 2ον και κυριότερο η αξιοπιστία δεν είναι δεδομένη και μπορεί στην πορεία να τρώγεται το υλικό τους. Το έχω πάθει και ξέρω και άλλους που έχουν πάθει αντίστοιχη ζημια.
Οι τσέπες στα πιστόνια χρειάζονται γιατι θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να ανεβάσεις συμπίεση, δηλαδή να πλανίσεις την κυλινδροκεφαλή κατα 3-4 δέκατα. Αν δεν κάνεις τσέπες  με εκκεντροφόρους σαν τους 264-10 που ανέφερα θα βρίσκουν οι βαλβίδες στο ΑΝΣ στα πιστόνια. Επειδή το είχα δοκιμάσει παλιότερα το σενάριο εκκεντροφόροι 264-10 χωρίς πλάνισμα, τσέπες και λύσιμο κυλινδροκεφαλής το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Κέρδος 3-4 άλογα μετά τις 6500 rpm (118 συνολικά) και κάτω από τις 5000 rpm το αμάξι έχανε πάνω από 1.5-2 κιλά ροπή.  Οπότε αποκλείεται να δεις 125 άλογα με αυτό που έγραψες.

Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2019 at 8:31 AM, turbomaniac said:

H πολλαπλή της μάνας του είναι πολυ καλή ροικα δε θα κερδίσεις σπουδαία πράγματα με του polo gti 125 οποτε με reprofile μονο και της προκοπής Πρόγραμμα υπολόγισε περίπου 120 το πολυ.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

Και όμως του Polo Gti η εισαγωγή έχει πιο κοντούς αυλούς. Σε 14αρη ibiza με ΦΠΕ (χωρίς έκκεντρα) έδινε 3-4 άλογα. Σε άλλο ιβιζα β'σταδίου το κέρδος ήταν 6-7 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει πιο κοντούς αυλους, ναι θα δινει, ειδικά μετα τις 5000.

 

Ωραιο πρότζεκτ αυτο, ενα 14αρι με εκκεντροφορους, φλαντζα 1.5 χιλιοστο (δε θα βρίσκουν και οι βαλβίδες), πολλλαπλη polo gti 125 και απομιμα gtx2860, χωρίς πιστονια μπιελες. Θα βγάζει κοντά 200 στο 0.5 μπαρ, χωρίς πολυ ροπή να κουράζει τις μπιελες και να σπινιαρει. Και με κοφτη 7500 καλο θα είναι.

 

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/9/2019 at 3:28 ΜΜ, turbomaniac said:

Αν έχει πιο κοντούς αυλους, ναι θα δινει, ειδικά μετα τις 5000.

 

Ωραιο πρότζεκτ αυτο, ενα 14αρι με εκκεντροφορους, φλαντζα 1.5 χιλιοστο (δε θα βρίσκουν και οι βαλβίδες), πολλλαπλη polo gti 125 και απομιμα gtx2860, χωρίς πιστονια μπιελες. Θα βγάζει κοντά 200 στο 0.5 μπαρ, χωρίς πολυ ροπή να κουράζει τις μπιελες και να σπινιαρει. Και με κοφτη 7500 καλο θα είναι.

 

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Ανέλυσε το λίγο..θα αντέξει τόσα άλογα με αυτές τις μπιελες; Είναι ανάγκη οι εκκεντροφόροι σε αυτή την εφαρμογή;

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι μαμα μπιελες (εκτός αν είναι corsa opc) αντέχουν ροπή μέχρι και 100% παραπάνω. Πχ το polo που έχει 13 κιλά, αντέχει άνετα 25. Αν βάλεις μια μικρή τουρμπίνα θα βγάλει πες 180 στο 0.8 μπαρ με ξεσπασμα ροπή 26 κιλά. Με πιο μεγάλη τουρμπίνα (gtx2860) θα βγάλει τα ίδια άλογα με λιγότερη πίεση (0.5) και λιγότερη ροπή περίπου 21 κιλα, χωρίς ξέσπασμα.

Άμα προσθεσεις και εκκεντροφορους βγάζεις περίπου ακόμα 20 άλογα στο 0.5 μπαρ, χωρίς πολυ παραπάνω ροπη απο 21 κιλα αφού απλά θα μετατοπιστεί η καμπύλη ροπης λιγο πιο ψηλά. Έτσι θα έχεις γραμμική απόδοση, πιο πολλές ωφέλιμες στροφές (αν πάει και ο κοφτης 7500) και γενικα ενα πολυ δυνατό τουρμπο μοτέρ με συμπεριφορά ατμοσφαιρικου χωρίς ξεσπάσματα και ελάχιστο lag (η gtx2860 και η κινεζική απομίμηση της έχουν διπλο κεραμικό ρουλεμαν).

Βέβαια άμα αρχίσεις και σκαλίζεις την βαλβίδα του τουρμπο και πατάς όλη μερα με 1 μπαρ θα χρειαστείς σύντομα μπιελες. Εκεί είναι και το νόημα της σωστης low cost μετατροπής: να ξέρεις μέχρι που θα σταματήσεις. Κάτι σαν το τζόγο δηλαδη... Αν δε σου φτάνουν 200+ άλογα σε αμαξι 1000 κιλά δε το τραβάς απο τα μαλλιά, παίρνεις αλλο αμαξι σαν βάση για μετατροπές.

Αυτά που γράφω τα εχω εφαρμοσει ο ίδιος, δε μιλάω στον αέρα...

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ατμοσφαιρική βελτίωση με στόχο λιγότερη ροπή (17-18 κιλά) απο αυτή που αναφέρεις το πρώτο πραγμα που μου είπαν να αλλάξω και άλλαξα, ήταν οι μπιέλες. Τις μαμά μπιέλες του AFH τις τέσταρα μέχρι 148 άλογα, 15.2 κιλά ροπής και 7800 rpm στροφάρισμα.


Και εγώ για το συγκεκριμένο μοτέρ (AFH) δεν μιλάω θεωρητικά αφού έχω δοκιμάσει πολλές βελτιώσεις στο παρελθόν και ξέρω τα δυνατά και αδύνατα σημεία του. Οι μπιέλες του είναι σίγουρα από τα αδύναμα σημεία του. Τις έχω δει και εκτός μοτέρ πως είναι... και αν δεις πως είναι σε σύγκριση με ατσάλινες... καμία επαφή κυριολεκτικά.

Τα πιστόνια επίσης μειωνεκτούν γιατί δεν ψύχονται με μπεκ λαδιού από κάτω όπως άλλα νεότερα μοτέρ....

 

Τεσπά, πολύ θεωρία λέμε και αμφιβάλλω αν ο Βασίλης θα μπει σε τέτοια δύσβατα μονοπάτια είτε τούρμπο είτε ατμόσφαιρα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 20/9/2019 at 12:28 ΠΜ, rippers4 said:

Σε ατμοσφαιρική βελτίωση με στόχο λιγότερη ροπή (17-18 κιλά) απο αυτή που αναφέρεις το πρώτο πραγμα που μου είπαν να αλλάξω και άλλαξα, ήταν οι μπιέλες. Τις μαμά μπιέλες του AFH τις τέσταρα μέχρι 148 άλογα, 15.2 κιλά ροπής και 7800 rpm στροφάρισμα.


Και εγώ για το συγκεκριμένο μοτέρ (AFH) δεν μιλάω θεωρητικά αφού έχω δοκιμάσει πολλές βελτιώσεις στο παρελθόν και ξέρω τα δυνατά και αδύνατα σημεία του. Οι μπιέλες του είναι σίγουρα από τα αδύναμα σημεία του. Τις έχω δει και εκτός μοτέρ πως είναι... και αν δεις πως είναι σε σύγκριση με ατσάλινες... καμία επαφή κυριολεκτικά.

Τα πιστόνια επίσης μειωνεκτούν γιατί δεν ψύχονται με μπεκ λαδιού από κάτω όπως άλλα νεότερα μοτέρ....

 

Τεσπά, πολύ θεωρία λέμε και αμφιβάλλω αν ο Βασίλης θα μπει σε τέτοια δύσβατα μονοπάτια είτε τούρμπο είτε ατμόσφαιρα....

Ripper αν είσαι εσύ από το ibiza club με τις μετατροπές..καλησπέρα φιλαράκι..ο στόχος μου είναι 120 130 αλογάκια με όσο το δυνατόν λιγότερα λεφτά (ατμοσφαιρικά) έχω ήδη αγοράσει 2ο μοτέρ (afh) το οποίο είχε και χταπόδι επάνω (σου παραθέτω και μια φωτογραφια) το θέμα είναι ότι η εισαγωγή του gti έχει ίδια πεταλούδα και μπεκ; Αν όχι η πεταλούδα ταιριάζει με την πλεξούδα μου; ένα απλό ρεκτιφιε μπορεί να μου κάνει τσέπες χωρίς να γίνει ζημιά ; Επειδή τα έμβολα έχουν επίστρωση δεν έχουν θέμα με τις τσέπες; Αν οι εκκεντροφοροι γίνουν reprofile στον boubi θα έχουμε αποτέλεσμα; 

IMG_20190716_162819.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Vasillis6n said:

Ripper αν είσαι εσύ από το ibiza club με τις μετατροπές..καλησπέρα φιλαράκι..ο στόχος μου είναι 120 130 αλογάκια με όσο το δυνατόν λιγότερα λεφτά (ατμοσφαιρικά) έχω ήδη αγοράσει 2ο μοτέρ (afh) το οποίο είχε και χταπόδι επάνω (σου παραθέτω και μια φωτογραφια) το θέμα είναι ότι η εισαγωγή του gti έχει ίδια πεταλούδα και μπεκ; Αν όχι η πεταλούδα ταιριάζει με την πλεξούδα μου; ένα απλό ρεκτιφιε μπορεί να μου κάνει τσέπες χωρίς να γίνει ζημιά ; Επειδή τα έμβολα έχουν επίστρωση δεν έχουν θέμα με τις τσέπες; Αν οι εκκεντροφοροι γίνουν reprofile στον boubi θα έχουμε αποτέλεσμα; 

 

Ναι εγώ είμαι. Αν ο στόχος είναι τα συγκεκριμένα άλογα, τότε δεν χρειάζεσαι πολλαπλή εισαγωγής του polo gti. Αν και μπορείς πλεον να την βρεις σε καλή τιμή. Όχι δεν έχει ίδια μπεκ και πεταλούδα, αν και πρέπει να κουμπώνουν. Μπεκ & πεταλούδα του BBZ κινητήρα (ο 100αρης των Polo και ιβιζα 2004-2008) κούμπωναν κανονικότατα. Άρα ένα τσεκάρισμα χρειάζεται.
Μην καν ασχοληθείς με boubi. Πεταμένα λ7 με κακό αποτέλεσμα (120 max άλογα) και πιθανόν  να έχεις και θέμα αξιοπιστίας.

 

2 dbilas εκκεντροφόροι 264-10, πλάνισμα κυλινδροκεφαλής 4 δέκατα, τσέπες στα πιστόνια. Με αυτά + πρόγραμμα + εξάτμιση (έχεις το χταπόδι βλέπω) Φ50, θα πας σίγουρα στα 124-128 άλογα. Κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας και μιας και θα λύσεις μοτέρ θα σου έλεγα να αλλάξεις ελατήρια πιστονιών και μέταλα στροφάλου.
Καλό είναι να μετατρέψεις τα μαμά γρανάζια εκκεντροφόρων σε ρυθμιζόμενα για να παίξεις και με τον χρονισμό.
Μαζι με την πολλαπλή εισαγωγής του polo gti (εφόσον κουμπώνουν όλα που νομίζω θα κουμπώνουν) θα φτάσεις τα 135-140 αξιόπιστα άλογα.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , rippers4 said:

Ναι εγώ είμαι. Αν ο στόχος είναι τα συγκεκριμένα άλογα, τότε δεν χρειάζεσαι πολλαπλή εισαγωγής του polo gti. Αν και μπορείς πλεον να την βρεις σε καλή τιμή. Όχι δεν έχει ίδια μπεκ και πεταλούδα, αν και πρέπει να κουμπώνουν. Μπεκ & πεταλούδα του BBZ κινητήρα (ο 100αρης των Polo και ιβιζα 2004-2008) κούμπωναν κανονικότατα. Άρα ένα τσεκάρισμα χρειάζεται.
Μην καν ασχοληθείς με boubi. Πεταμένα λ7 με κακό αποτέλεσμα (120 max άλογα) και πιθανόν  να έχεις και θέμα αξιοπιστίας.

 

2 dbilas εκκεντροφόροι 264-10, πλάνισμα κυλινδροκεφαλής 4 δέκατα, τσέπες στα πιστόνια. Με αυτά + πρόγραμμα + εξάτμιση (έχεις το χταπόδι βλέπω) Φ50, θα πας σίγουρα στα 124-128 άλογα. Κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας και μιας και θα λύσεις μοτέρ θα σου έλεγα να αλλάξεις ελατήρια πιστονιών και μέταλα στροφάλου.
Καλό είναι να μετατρέψεις τα μαμά γρανάζια εκκεντροφόρων σε ρυθμιζόμενα για να παίξεις και με τον χρονισμό.
Μαζι με την πολλαπλή εισαγωγής του polo gti (εφόσον κουμπώνουν όλα που νομίζω θα κουμπώνουν) θα φτάσεις τα 135-140 αξιόπιστα άλογα.

Εννοείτε ότι θα γίνει rebuild..ερωτησουλα τα γρανάζια μου πως γίνεται να γίνουν ρυθμιζόμενα; Αν έχεις καμία φωτό στείλε μου να πάρω ιδεα. Αν έχει κάποιος από το club 264 και ρυθμιζόμενα γρανάζια ας μιλήσει να τα πάρω αλλιώς που μπορώ να βρω εδώ Ελλάδα ;

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που λέτε μανι-μανι βγαίνουν 3 χιλιάρικα..

Αξίζει;
Παίρνει ιbiza fr 1.8Τ και του περισσεύουν κι όλας....

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Vasillis6n said:

Εννοείτε ότι θα γίνει rebuild..ερωτησουλα τα γρανάζια μου πως γίνεται να γίνουν ρυθμιζόμενα; Αν έχεις καμία φωτό στείλε μου να πάρω ιδεα. Αν έχει κάποιος από το club 264 και ρυθμιζόμενα γρανάζια ας μιλήσει να τα πάρω αλλιώς που μπορώ να βρω εδώ Ελλάδα ;

Πολλοί ρεκτιφιατζήδες μοντάρουν στα μαμά γρανάζια μεταλική επιφάνεια που έχει υποδοχές για βίδες.
Αλλιώς πας για έτοιμα. Έχει ο catcams.com και κοστίζουν κάπου στα 150 ευρώ.
Για τους 264-10 αγοράζεις απευθείας από www.dbilas.de.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, turbomaniac said:

Όλα αυτά που λέτε μανι-μανι βγαίνουν 3 χιλιάρικα..

Αξίζει;
Παίρνει ιbiza fr 1.8Τ και του περισσεύουν κι όλας....

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

3 χιλιάρικα, όχι, 2200-2500. Συμφωνώ δεν είναι λίγα....
Οκ για το ibiza fr 1.8 νομίζω υπερβάλεις λίγο....
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα δεν αξίζει, αλλά είναι και τι θέλει ο καθένας, οπότε...

 

Είχα ένα γνωστό πριν 15+ χρόνια μπορεί και παραπάνω, το είχε κάνει 1.6 και μετά overbore με πιστόνια σε 1.7 κοντά στα 150-160 άλογα, αλλά στο τέλος το έδωσε.

Εκκεντροφόρο shrick αν θυμάμαι καλά φορούσε και στρόφαρε 7000, με εργοστασιακά σωθικά. Και με τα νέα πιστόνια κράτησε χαμηλά το στροφάρισμα στις 7000. Κεφαλή 1,4 χτισμένο σε 1,6. Αλλά με αγωνιστική, λόγω υψηλής συμπίεσης, πρέπει να ήταν 12:1 σίγουρα.

 

Θα πρέπει να δεις την κεφαλή από 1,6 (το ανάποδο δηλαδή) όπως σου είπε και ένας φίλος μας πιο πάνω, οι βαλβίδες είναι κλειδί για τη δύναμη που θες να βγάλεις. Είναι πιο συνηθισμένη λύση.

 

Του φίλου έπαιζε καλά με 150άρι 20vt :wink:

 

Turbo:

Τουρμπίνα αν θες να βάλεις έχει χταπόδι μαντεμένιο ο boulekos με πάτημα Τ25 για τουρμπίνα με Internal.

014-2003%20IBIZA%20TURBO%20KIT.jpg

Υπάρχει και η λύση να πας σε τουρμπάκι από Tsi :rock:στο 0,4 θα έχεις περίπου 150 άλογα, θέλει δουλίτσα όμως.

 

Άμα το μοτέρ είναι παλιό θα θέλει φρεσκάρισμα αλλιώς θα έχεις θέμα με την πίεση λαδιού ότι και να κάνεις, να το δεις στο rebuild.

 

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ Νίκο. Είναι το τι θέλει ο καθένας. Σιγουρα δεν είναι value for money!

Ο AFH αν έχεις λ7, το ψάξεις αρκετά και ένα πολύ καλό μηχανικό μπορεί να φτάσει ατμοσφαιρικά σε απίστευτα επίπεδα απόδοσης!


Ενδεικτικά ο δικός μου AFH με 1600cc (μπλοκ από AVY), συμπίεση 12,8:1, σφυρήλατα, ατσάλινες μπιέλες, εκκεντροφόρους υδραυλικούς 292 μοίρες εισαγωγής / 280 μοίρες εξαγωγής, ροική, oversize βαλβίδες, σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων, 4πετάλουδο και άγραφο έχει βγάλει 200 άλογα στις 8400 rpm και σχεδόν 19 κιλά ροπής (Maha Φωτεινέλης). Τα νούμερα είναι απίστευτα για υδραυλικά ωστήρια και κόφτη 8500 rpm. Με μηχανικά ωστήρια και πιο άγριο προφίλ εκκεντροφόρων άνετα περνάει τα 220 άλογα!

Αλλά και τα νούμερα δεν λένε κάτι.... παλιότερα όταν ασχολούμουν με ανοίγματα και με λιγότερα άλογα (~190) έπαιζα στα ισα ibiza fr 20vt πρώτου σταδίου από στάση και ρολ 1ες έως 700m.

Link to comment
Share on other sites

Στη θεσσαλονίκη πριν χρόνια, για όσους ξέρουν και θυμούνται κυκλοφορούσε και το μαύρο ibiza από γνωστό τουρμπινά

με πάνω από 200άλογα σε καρότσα πούπουλο, με μεγάλη πίεση ήταν 250 και είχε κεράσει πολύ κόσμο. (small block μοτέρ)

Με χτισμένο μοτέρ φυσικά, γιατί οι μπιέλες του AFH σπάνε σαν καλαμάκια. Μπορείς βέβαια αντί για σφυρίλατες να βάλεις από S3 με δαχτυλίδια.

Πιστόνια σφυρίλατα έβγαλε η Je και η Accralite, αλλά κούμπωναν και από Polo Gti (11,5:1) και overbore από G40. (75->76.5)

 

@rippers4 Οι βαλβίδες και η κεφαλή είναι κλειδί στο μοτέρ αυτό, τι μέγεθος έχεις εισαγωγής ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Νίκο 31 mm. Μπορείς να φτάσεις μέχρι και 31.5mm σε αυτό το μοτέρ. Δεν είναι μόνο όμως οι βαλβίδες.
Πρέπει να έχει γίνει και σωστό άνοιγμα των αυλών εισαγωγής και εξαγωγης σε ροομετρο, τα έκκεντρα να σου κάτσουν
και να συντονίσει το μοτέρ.
Εδώ π.χ. στο δικό μου πειραματίστηκα πολύ γιατί δεν ηθελα μηχανικά έκκεντρα (δεν ήθελα να πηγαινω συχνα για ρύθμισμα) και άγρια υδραυλικά έκκεντρα δεν υπήρχαν για τον AFH. Αυτά που φοράω ειναι custom Dbilas με προφιλ που του είπα εγώ...

 

Περιττό να σου πω πόσο σημαντικός ειναι ο χρονισμός και το πρόγραμμα.... που με τα χρόνια έμαθα να τα κάνω μόνος μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.