Jump to content
lary7

Τιμόνι σε Golf MKV- Έχει χάσει την ακρίβεια του και θόρυβος

Recommended Posts

Καλημέρα.

Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούργιο και πραγματικά είχε το πιο ακριβές τιμόνι σε σχέση με τα αρκετά αμάξια που έχω οδηγήσει. Εδώ και 2-3 χρόνια όμως έχει χάσει σε ακρίβεια ιδιαίτερα σε εθνική οδό όπου κάνω και πολλά χλμ. Το νιώθω να έχει αποκτήσει λίγο τζόγο, να έχει μια τάση να στρίβει προς τα δεξιά ευκολότερα ενώ και η ευθεία του θέλει το τιμόνι 0.5 μοίρες περίπου στριμμένο δεξιά. Γενικά είναι δύσκολο να περιγράψω το πρόβλημα, αλλά έχει γίνει πιο ασαφές και λιγότερο απολαυστικό στην οδήγηση. Ευθυγράμμιση έχει γίνει πρίν 8 μήνες όταν και άλλαξα τα αμορτισέρ και το αμάξι δεν τραβάει στον δρόμο.

Πριν 10 μέρες πήγα ένα ταξίδι εξωτερικό, και μετά από αναμονή 1 ώρας στα σύνορα και σε θερμοκρασίες 35C++ άρχισε να κάνει ένα θόρυβο έντονο όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά αριστερά, περίεργος ο θόρυβος αργότερα εξαφανίστηκε οπότε τον αποδίδω στο ότι κάτι ζεστάθηκε.

Θέλοντας να επαναφέρω το σύστημα σε σωστή κατάσταση αναρωτιέμαι τι χρειάζεται αλλαγή; Πάω για ακρόμπαρα; Μπάρα τιμονιού; Υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να προκαλεί αυτήν την συμπεριφορά και καλό είναι προληπτικά να το αλλάξω;

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , lary7 said:

Καλημέρα.

Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούργιο και πραγματικά είχε το πιο ακριβές τιμόνι σε σχέση με τα αρκετά αμάξια που έχω οδηγήσει. Εδώ και 2-3 χρόνια όμως έχει χάσει σε ακρίβεια ιδιαίτερα σε εθνική οδό όπου κάνω και πολλά χλμ. Το νιώθω να έχει αποκτήσει λίγο τζόγο, να έχει μια τάση να στρίβει προς τα δεξιά ευκολότερα ενώ και η ευθεία του θέλει το τιμόνι 0.5 μοίρες περίπου στριμμένο δεξιά. Γενικά είναι δύσκολο να περιγράψω το πρόβλημα, αλλά έχει γίνει πιο ασαφές και λιγότερο απολαυστικό στην οδήγηση. Ευθυγράμμιση έχει γίνει πρίν 8 μήνες όταν και άλλαξα τα αμορτισέρ και το αμάξι δεν τραβάει στον δρόμο.

Πριν 10 μέρες πήγα ένα ταξίδι εξωτερικό, και μετά από αναμονή 1 ώρας στα σύνορα και σε θερμοκρασίες 35C++ άρχισε να κάνει ένα θόρυβο έντονο όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά αριστερά, περίεργος ο θόρυβος αργότερα εξαφανίστηκε οπότε τον αποδίδω στο ότι κάτι ζεστάθηκε.

Θέλοντας να επαναφέρω το σύστημα σε σωστή κατάσταση αναρωτιέμαι τι χρειάζεται αλλαγή; Πάω για ακρόμπαρα; Μπάρα τιμονιού; Υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να προκαλεί αυτήν την συμπεριφορά και καλό είναι προληπτικά να το αλλάξω;

 

Το καλύτερο είναι να πας σε κατάστημα με ευθυγράμμιση. 

Αν είσαι από Αθήνα τότε πηγαίνεις στον rabbit  στο περιστέρι.

https://el-gr.facebook.com/Rabbit.gr/

 

Να τα δει όλα.

 

Λάστιχα πότε έχεις αλλάξει?? ,Ένας παράγοντας εκτός από αυτά που ανέφερες μπορεί να είναι και τα ίδια τα λάστιχα σου... 

Αμορτισέρ γιατί άλλαξες?? Είχαν χαλάσει? 

 

Μπορεί να φταίνε και αυτά ίσως, αν το πρόβλημα παρουσιάστηκε αμέσως μετά την αλλαγή.

Έβαλες τα ίδια που είχε από το εργοστάσιο η κάτι άλλο?

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αθήνα λίγο δύσκολο να ξανα-κατέβω αφού είμαι στην Κατερίνη.

Λάστιχα άλλαξα πριν 1.5 χρόνο, αλλά αλλάζω κάθε χρόνο χειμερινά-θερινά και η αίσθηση του τιμονιού είναι η ίδια. Αμορτισέρ άλλαξα μετά από 175.000χλμ γιατί το αμάξι είχε γίνει βάρκα και έβαλα sachs που είναι ίδια με τα εργοστασιακά. Το θέμα (πλήν του θορύβου) το είχε από πριν, το ανέφερα στον μάστορα που άλλαξε τα αμορτισέρ και μου είπε πως μετά την ευθυγράμμιση θα λυθεί, κάτι που δεν έγινε.  Για αυτό σκέφτομαι τί άλλο θα μπορεί να είναι (βάσεις ψαλιδιών άλλαξα μαζί με τα αμορτισερ).

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Να αναφέρω & γω με τη σειρά μου (από τις διαφορες αυτοκινητιστικές εμπειρίες μου) πως το θέμα εύρεσης καλού «ευθυγραμμισά» έχει αποδειχτεί δύσκολο για μένα. Να φανταστείτε, πρότεινα αυτόν που είχα (& έχω ακόμα) χρόνια στον κολλητό μου για το Auris του & δεν έπιασε η ευθυγράμμιση (2 φορές), δεν ισιώνει με τίποτα στον συγκεκριμένο (ή στο συγκεκριμένο μηχάνημα).

Ο θόρυβος που αναφέρεις υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στην κρεμαγιέρα; Αλλά λόγω της κρεμαγιέρας μπορεί να αντιμετωπίζεις το θέμα που έχεις άραγε; 

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

O μάστορας για τις ευθυγραμμίσεις είναι ο καλύτερος της πόλης θεωριτικά. Θα μπορούσε να είναι κρεμμαργιέρα, αλλά σκέφτομαι να δώ αρχικά τα πιο απλά, αν κανείς έχεις ασχοληθεί με τα ακρόμπαρά τους θα ήταν χρήσιμη η εμπειρία του.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , lary7 said:

Αθήνα λίγο δύσκολο να ξανα-κατέβω αφού είμαι στην Κατερίνη.

Λάστιχα άλλαξα πριν 1.5 χρόνο, αλλά αλλάζω κάθε χρόνο χειμερινά-θερινά και η αίσθηση του τιμονιού είναι η ίδια. Αμορτισέρ άλλαξα μετά από 175.000χλμ γιατί το αμάξι είχε γίνει βάρκα και έβαλα sachs που είναι ίδια με τα εργοστασιακά. Το θέμα (πλήν του θορύβου) το είχε από πριν, το ανέφερα στον μάστορα που άλλαξε τα αμορτισέρ και μου είπε πως μετά την ευθυγράμμιση θα λυθεί, κάτι που δεν έγινε.  Για αυτό σκέφτομαι τί άλλο θα μπορεί να είναι (βάσεις ψαλιδιών άλλαξα μαζί με τα αμορτισερ).

Αν είσαι σίγουρος ότι δεν φταίνε τα λάστιχα σου τότε να κοιτάξεις τα ημιμπαρα  και ακρομπαρα στο αμάξι.

 

Αν ένα από τα ημιμπαρα  έχει αρπάξει (στράβωσε) έστω και λίγο τότε όσες ευθυγράμμισης και να κάνεις δεν πρόκειται να έρθει ποτέ στην ευθεία το αμάξι.

 

Κανονικά (Αν πιστεύεις ότι έχεις βρει καλό μάστορα) θα έπρεπε να σου το έχει πει από την αρχή ότι εκεί έχεις πρόβλημα. 

 

Είναι κάτι που μπορεί να το δει αν είναι καλώς. 

 

Είχα και εγώ πρόβλημα πριν από αρκετά χρόνια στο polo που είχα τοτε και το πρόβλημα ήταν το ημιμπαρο το ένα.  

 

Έκανα ένα σωρό ευθυγραμμισης  στην αντιπροσωπεία και δεν μπορούσαν να φέρουν το αμάξι στη  ευθεία του.

Άλλαξα μάστορα και το βρήκε αμέσως.

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , Polakias TDI said:

Να αναφέρω & γω με τη σειρά μου (από τις διαφορες αυτοκινητιστικές εμπειρίες μου) πως το θέμα εύρεσης καλού «ευθυγραμμισά» έχει αποδειχτεί δύσκολο για μένα. Να φανταστείτε, πρότεινα αυτόν που είχα (& έχω ακόμα) χρόνια στον κολλητό μου για το Auris του & δεν έπιασε η ευθυγράμμιση (2 φορές), δεν ισιώνει με τίποτα στον συγκεκριμένο (ή στο συγκεκριμένο μηχάνημα).

Ο θόρυβος που αναφέρεις υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στην κρεμαγιέρα; Αλλά λόγω της κρεμαγιέρας μπορεί να αντιμετωπίζεις το θέμα που έχεις άραγε; 

Εγώ βρήκα την υγειά μου με τον rabbit στο περιστέρι,  αν έχεις αμφιβολίες μια επίσκεψη θα σε πείσει για την δουλειά του.

 

Ίσως και ο μοναδικός στην Αθήνα  για την αξιοπιστία της δουλειά του.

 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης κάτι ακόμα φίλε lary7 που ξέχασα να αναφέρω από ζαντες εισαι ενταξει??

 

Μήπως  κάποια έχει στραβώσει? , θα σου πρότεινα να κανεις και μια ζυγοσταθμισει επάνω στο αμάξι χωρίς να αφαιρεθούν η ζάντες.

 

Έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα 

Link to comment
Share on other sites

Απο ζάντες λογικά είμαι ΟΚ, χειμώνα βάζω σιδερένιες και δεν αλλάζει η συμπεριφορά. Θα κάνω μια επίσκεψη στον μάστορα μέσα στην εβδομμάδα, θα ζητήσω έλεγχο ακρόμπαρων - ημίμπαρων να δώ αν είναι εκεί το πρόβλημα. Δυστυχώς δεν μπορώ να αναπαράγω τον θόρυβο που έκανε για να μπορεί να γίνει πιο σωστή διάγνωση. Θα πάω να ζαλίσω λίγο τον μάστορα μπας και βγεί άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Αν και διαγνώσεις εξ'αποστάσεως δεν γίνονται ο θόρυβος που άκουσες ίσως είναι από τα ελατήρια στο σημείο που πατάνε στο πιατέλο τον αμορτισέρ 
Το κάνει και εμένα αν κάνω ταξίδι φορτωμένος όταν σταματήσω και στρίβω αριστερά δεξιά σταματημένος ακούγονται τα ελατήρια όταν ξεφορτώσει και κάνω μια βόλτα μετά στρώνει 
Το κάνει από όταν έβαλα τα coilover εδώ και μερικά χρόνια δεν είχαν και δεν έβαλα λάστιχο στις κάτω πρώτες στείρες των ελατηρίων
Στην περίπτωση σου ίσως να κόπηκε το λάστιχο που έχει στο σημείο ανάμεσα στο ελατήριο και το πιατέλο-βάση ελατηρίου στο αμορτισέρ (αν έχει)

Παρόμοιο θέμα με την ακρίβεια του τιμονιού είχα όταν άρχισαν να χαλάνε τα συνεμπλόκ των ψαλιδιών εμπρός, αν και η ευθυγράμμιση ήταν καλή το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να έχει την τάση να τραβάει προς δεξιά και αριστερά, όταν τα άλλαξα έστρωσε
Αλλα στο θέμα τις ευθυγράμμισης είναι σχετικά δύσκολο να βρείς κάποιον με καλοσυντηρημένο μηχάνημα σχετικά καινούριο και όχι αρχαίο που να ξέρει και να θέλει να κάνει την δουλειά σωστά

Όταν είχα αλλάξει τα αμορτισέρ πριν χρόνια πέρασα από 4 μέχρι να βρω κάποιον να έχει καινούριο μηχάνημα να ξέρει τι κάνει και να έχει όρεξη να ασχοληθεί αλλά βρήκα την υγεία μου, πήγα πάλι όταν άλλαξα τα λάστιχα και έκανε ευθυγράμμιση καλύτερη και από την εργοστασιακή ποιο λεπτομέρεια δεν παίρνει

Aσχετο με το θέμα, εχει και ένα μηχάνημα ζυγοστάθμισης που έχει ράουλα σαν δυναμόμετρο ένα πράγμα  που ζυγίσει το έκκεντρο βάρος του ελαστικού και της ζάντας ξεχωριστά και δείχνει αν θυμάμαι καλά ποιο λάστιχο να ταιριάξει με ποια ζάντα πόσο να στρίψει το λάστιχο πάνω στην ζάντα για να κεντράρει το βάρος ώστε να χρειαστεί όσο το δυνατόν λιγότερα βαρίδια και να ταιριάξουν να μπούνε σε σημείο πίσω από ακτίνα για να μην φαίνονται
eQ4FQhk.jpg

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , OMINUS said:

Εγώ βρήκα την υγειά μου με τον rabbit στο περιστέρι,  αν έχεις αμφιβολίες μια επίσκεψη θα σε πείσει για την δουλειά του.

 

Ίσως και ο μοναδικός στην Αθήνα  για την αξιοπιστία της δουλειά του.

 

μην βαζεις και το χερι σου στη φωτια για τον συγκεκριμενο στο polo που ειχα μετα από τοποθέτηση αμορτισέρ με στέλνει συστημενο ο μαστορας για ευθυγραμμηση  και δεν την πετυχε ποτε τραβαγε μονιμος δεξια του το πηγα 4 φορες και αφου δεν το καταφερε μου ελεγε οτι φταιει η κρεμαγιέρα το πηγα αντιπροσωπεια για ευθυγραμιση και ξαφνικα πηγενε ευθεια χωρίς να τραβαει...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.