Jump to content
andreas84

Βελτίωση απόδοσης 1.5 tsi evo 130 ps

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Είμαι νέος κάτοχος ενός Tiguan R-Line 1.5 Tsi Evo 130 ps.

Κατά την επιλογή του αυτοκινήτου επέλεξα μια ακριβότερη εκδοση αντί μιας φθηνότερης έκδοσης με τον 150αρη κινητήρα.

Είχα όμως στο μυαλό μου ότι υπάρχουν επιλογές βελτίωσης της απόδοσης του σε δεύτερο χρόνο.

Έχει βελτιώσει κάποιος τον εν λόγω κινητήρα με χρήση προγράμματος; Προσοχή, όχι με παράλληλο εγκέφαλο, αλλά με επαναπρογραμματισμό του υπάρχοντος εγκεφάλου. Αν ναι, πόσο στοιχίζει περίπου, ποιο είναι το αποτέλεσμα της βελτίωσης και ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιήθηκε;

 

Ευχαριστώ

 

Ανδρεας

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς ιδια περίπτωση και εγω...αν γνωρίζει κάποιος να απαντήσει!

δε ξερω ακομα αν έχουν βγάλει για το συγκεκριμένο μοντέλο αδελφέ λόγω τεχνολογίας act!

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω όλο και περισσότερα tiguan βενζίνης (1.5 tsi) να κυκλοφορουν στο δρόμο; Δεν εχει προχωρήσει κάποιος σε remap να μας δώσει τα φώτα του;

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , andreas84 said:

Βλέπω όλο και περισσότερα tiguan βενζίνης (1.5 tsi) να κυκλοφορουν στο δρόμο; Δεν εχει προχωρήσει κάποιος σε remap να μας δώσει τα φώτα του;

Αν έχουν εγγύηση ακόμα , λίγο δύσκολο να προχωρήσει κάποιος σε βελτίωση.

 

Αυτά μετά το τέλος της εγγύησης.

 

Αν όμως θέλεις και να είσαι και καλυμμένος καλό θα είναι να ρωτήσεις την ίδια την VW  με ποια εταιρία έχει συνεργία .

 

Τελευταία φορά ήταν με ABT και ΜΤΜ

Link to comment
Share on other sites

Για Revo δεν ξέρω τι έχει γίνει?

 

Αλλά παλιότερα δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα για την Revo εδώ στην Ελλάδα.

 

Πολλές ζημιές ,προβλήματα, και κάποιες περιπτώσεις ίσως? Με προϊόντα που δεν ήταν ούτε καν Revo...?

 

Δεν ξέρω? 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , OMINUS said:

Αν έχουν εγγύηση ακόμα , λίγο δύσκολο να προχωρήσει κάποιος σε βελτίωση.

 

Αυτά μετά το τέλος της εγγύησης.

Είναι μια λογική προσέγγιση, που τοποθετεί το remapping μετα τον 5ο/2021 βάσει της αρχικής τοποθέτησης του κινητήρα στο golf, απ' την άλλη πολύς κόσμος προχωράει σε stage 1 βελτιώσεις με το αυτοκίνητο στην εγγύηση.

 

Μπορεί όντως να ασχολούνται ήδη κάποιοι με τον κινητήρα, χωρίς να το αναφέρουν επίσημα στο  site τους άλλωστε. Φαντάζομαι ότι η αύξηση σταμεγεθη του 150αριου θα είναι ουσιαστικά το minimum μιας και πρόκειται ουσιαστικά για τα ίδια μηχανικά σύνολα. Σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα. Κατοχος Golf 7.5 με τον 1.5tsi 130 αλογα. Μιλησα προσφατα με Microchips tuning και με ενημερωσαν οτι δεν εχουν καποιο προγραμμα ακομα για το συγκεκριμενο μοτερ. Θα μιλησω και με mtm μηπως γνωριζουν κατι.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα. Κατοχος Golf 7.5 με τον 1.5tsi 130 αλογα. Μιλησα προσφατα με Microchips tuning και με ενημερωσαν οτι δεν εχουν καποιο προγραμμα ακομα για το συγκεκριμενο μοτερ. Θα μιλησω και με mtm μηπως γνωριζουν κατι.
Είχα ρωτήσεις και εγώ και από ότι ξέρω δεν έχουν βγει ακόμα για τους 1.5
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πριν πάρω το Tiguan με τα 150hp μιλησα με tuning store και μου ανέφεραν πως δεν είναι ίδιοι οι κινητήρες. Έχουν διαφορετικά parts. Καθώς και εγώ σκέφτηκα το ίδιο πράγμα, να πάρω δηλαδή το 130hp και με ενα πρόγραμμα να το κάνω πάνω κάτω σαν το 150. Με την δική τους συμβουλή πήρα τελικά το μοτέρ με τα 150hp.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους .
Κάτοχος Golf 7,5 1,5L 130PS (stock). 

Πριν από λίγους μηνες προχώρησα σε remap και stage1 (πλέον έχω φουλ ΦΠΕ) με τη βοήθεια της RTMG .

Για οποιαδήποτε ερώτηση ρωτήστε με  άφοβα 

 

https://www.r-tmg.com/chiptuning/volkswagen#velt-col-2

Link to comment
Share on other sites

Θα με ενδιεφερε η εμπειρία σου τόσο όσον αφορά το αποτέλεσμα που έχεις το αυτοκίνητό σου σε θέματα απόδοσης στο δρόμο και κατανάλωσης, όσο και το που το έβαλες και πόσο στοίχισε.

Προφανώς μιλάμε για ένα σημαντικά πιο ελαφρύ αυτοκίνητο και με καλύτερη αεροδυναμική, η βελτίωση όμως αναλογικά θα είναι αντίστοιχη λογικά.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υπόσχεται ιδιαίτερα σημαντική βελτίωση στην απόδοση, που το καθιστά λογικά σημαντικά πιο γρήγορο και από την έκδοση των 150 ίππων.

Link to comment
Share on other sites

Το αποτέλεσμα (=δυναμόμετρο) , έδειξε 190PS και 310NM , έχοντας φορεμένο φίλτρο ελευθερας στο μαμά φιλτροκουτι (χθες έβαλα και εισαγωγή carbon της Rtmg, όποτε η ροπή και τα άλογα στα ψιλά αυξήθηκαν κατά 8-10Ps και 40-50Nm) και ελεύθερη εξάτμιση με μαμά downpipe και καταλύτη , αλλά με αφαίρεση των δύο από τα τρία καζάνια. Το τελικό το άλλαξα και έβαλα μαμά “R”.
Όσον αφορά το Remap έγινε από την RTMG-ταξοπουλο & ζήτησα να μου  έφτιαξουν ένα επιθετικό(1,5-1,6 over έναντι 1,2-1,3 που έχει το «κανονικό» stage 1)  stage 1  98ron.  

Τελείως άλλο αμάξι όσον αφορά οδικά 

και η κατανάλωση του σε λογικά επίπεδα οδήγησης έπεσε περίπου 0,6L 

Όποτε τα περισσότερα St1 remap έτσι και αυτό κόστισε 400.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις και δυναμομετρηση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Εχεις και δυναμομετρηση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μάλιστα. Τα νούμερα που προαναφέρθηκαν, καταγράφηκαν  στο δυναμόμετρο του “Maikon ”.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikosstathis said:

Μάλιστα. Τα νούμερα που προαναφέρθηκαν, καταγράφηκαν  στο δυναμόμετρο του “Maikon ”.

Έχει ενότητα με δυναμομετρήσεις μπορείς να την αναρτήσεις εκεί

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλη βελτιωση και αποδοτικη...και οικονομικη γιατι παιζει και αυτο σημαντικο ρολο...απο σερβις/συντηρηση συνεχιζεις κανονικα οτι εκανες και πριν;;σου ευχομαι να το χαρεις....απο τα νουμερα που γραφεις οντως πρεπει να αλλο αμαξι στο δρομο

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , stavrouliasp said:
5 hours ago , nikosstathis said:
Μάλιστα. Τα νούμερα που προαναφέρθηκαν, καταγράφηκαν  στο δυναμόμετρο του “Maikon ”.

Και εγώ θα ήθελα να δω τη δυναμομετρηση.

Θα πάρω ένα τηλέφωνο να τη ζητήσω από τον Μιχάλη καθώς άλλαξα συσκευή και δε έχω προχωρήσει σε restore .
θα αναρτηθεί στην αντίστοιχη ενότητα  όπως προαναφέρθηκε .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άμα το βαρεθείς.. σε 1-2 χρόνια

υπάρχει λύση για υβριδικό τουρμπάκι 250-280άλογα αλλάζει εντελώς το αυτοκίνητο.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.