Jump to content
panagiotispoulios

Αντιψυκτικο G12 & Redline Water wetter

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους.

 

Προσφατα αντιμετωπισα (και αντιμετωπιζω οδευοντας προς την λυση σιγα σιγα με συνεχεις αλλαγες) προβλημα με το αντιψυκτικο.

 

Μια ωραια πρωια ετοιμαζομενος για να παω ταξιδι αποφασιζω να ριξω μια τελικη ματια κατω απο το καπω (γενικη εικονα μηχανοστασιου). Προς κακη μου τυχη παρατηρησα το δοχειο του αντιψυκτικου να εμανιζει ελαφρως καφετι χρωμα. Ανοιγω το καπακι λοιπον και βλεπω μια κατασταση οπως οι επισυναπτομενες φωτογραφιες και αρχιζουν να με "ζωνουν" τα φιδια... Βουταω και μια χαρτοπετσετα μεσα στο δοχειο και βγαινει εχοντας επανω περιεργα ιχνη με υφη λαδιου...

received_394369897883608.jpeg

received_689663861446069.jpeg

received_739703729800184.jpeg

received_896854364005058.jpeg

Edited by panagiotispoulios
Link to comment
Share on other sites

Εν συνεχεια και εχοντας κατα νου οτι σε 1 ωρα πρεπει να εχω ξεκινησει για διακοπες ειναι και Σαββατο προσπαθωντας να δω λιγο πιο καλα τι υπαρχει μεσα στο δοχειο αποφασιζω και φωτιζω απο το πλαι το δοχειο με ενα πολυ δυνατο φακο led. Εχω προσπαθησει προηγουμενως με το κινητο αλλα το φως ηταν πολυ αχνο. Για καλη μου τυχη βλεπω το χρωμα της φωτογραφιας παρακατω και αναπτερωνεται λιγο το ηθικο μου αποφασιζοντας να παω το ταξιδι μου για διακοπες.

received_370392090314540.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , nikoskallithea said:

Πας για μεγάλες δουλειές

Κι ομως φιλε τα φαινομενα απατουν. Περιμενε και θα δεις...

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , panagiotispoulios said:

Εν συνεχεια και εχοντας κατα νου οτι σε 1 ωρα πρεπει να εχω ξεκινησει για διακοπες ειναι και Σαββατο προσπαθωντας να δω λιγο πιο καλα τι υπαρχει μεσα στο δοχειο αποφασιζω και φωτιζω απο το πλαι το δοχειο με ενα πολυ δυνατο φακο led. Εχω προσπαθησει προηγουμενως με το κινητο αλλα το φως ηταν πολυ αχνο. Για καλη μου τυχη βλεπω το χρωμα της φωτογραφιας παρακατω και αναπτερωνεται λιγο το ηθικο μου αποφασιζοντας να παω το ταξιδι μου για διακοπες.

received_370392090314540.jpeg

Γυρνωντας απο τις διακοπες μετα απο 10 μερες και 1200 χλμ αποφασιζω και ξαναριχνω μια ματια στο δοχειο υπερπληρωσης. Δεν παρατηρω καποια αλλαγη και αποφασιζω λοιπον να τραβηξω το περιεχομενο του δοχειου σε ενα αδειο πλαστικο μπουκαλι νερου. Βλεπω λοιπον το ακολουθο περιεχομενο. Στο φως του ηλιου φαινεται καφετι αν ομως βαλω τον ηλιο απο την αλλη μερια του μπουκαλιου το χρωμα ειναι το κλασσικο χρωμα του G12 το ροζουλι απλα ειναι θολο το ολο διαλυμα. Το αφηνω και μια μερα να κατσει ηρεμο περιμενοντας να δω σημαδια που θα με οδηγησουν σε μερεμετια.Το δοχειο του αντιψυκτικου στο πατο του εχει ιχνη μαυρα σαν σταγονιδια καμμενου λαδιου η κατι παρομοιο. Μου ξαναερχονται λοιπον περιεργες σκεψεις και με ζωνουν τα φιδια παλι. 

IMG_20190830_154224.jpg

IMG_20190830_154249.jpg

IMG_20190830_154256.jpg

IMG_20190830_154307.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αποφασιζω λοιπον σαν επομενο βημα να προχωρησω μονος μου σε πλυσιμο του δοχειου. Το αφαιρω απο το αυτοκινητο και προσπαθω να μαζεψω με ενα πανι τις "λαδιλες". Το καταφερνω εν μερει και εξεταζοντας τις επικαθησεις του δοχειου διαπιστωνω προς μεγαλη θετικη μου εκπληξη οτι δεν ειναι λαδιλα αλλα κατι σαν μακα οπως αυτη που βγαινει οταν τριβουμε για λιγη ωρα δυο δαχτυλα του χεριου μας που ειναι λερωμενα.  Μετα απο αυτο πιανω διαφορα καθαριστικα στο χερι και ξεκιναω το "σεικερ" με σκοπο να τα βγαλω αλλα χωρις μεγαλη επιτυχια. Αναλαμβανει λοιπον το πιεστικο νερου και ολα γινονται οπως πρεπει. Φερνω το δοχειο στην παρακατω κατασταση... και φυσικα το γεμιζω με αντιψυκτικο G12+.

IMG_20190830_162704.jpg

IMG_20190830_162718.jpg

IMG_20190830_163959.jpg

IMG_20190830_164022.jpg

Edited by panagiotispoulios
Link to comment
Share on other sites

Την επομενη μερα βγαινω μια βολτα με το αυτοκινητο και κανω καμμια 80αρια χλμ πηγαινοντας μια βολτα απο Παιανια στο Λαυριο για ενα καφε. Γυρνοντας αφηνω το αυτοκινητο να κρυωσει και ριχνω μια ματια παλι στο δοχειο και βλεπω να εχει θολωσει παλι χωρις ομως να εχει τοσο εντονο καφετι χρωμα. Για μια κομα φορα βγαζω το περιεχομενο του δοχειου σε ενα πλαστικο μπουκαλι νερου και βλεπω οτι ειναι πιο διαμπερες σε σχεση με πριν. Περιμενω παλι λιγες ωρες για ιχνη λαδιου μηπως εμφανιστει κατι αλλα τιποτα. 

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σε διαδικασια "αντικαταστασης" του αντιψυκτικου με την διαδικασια που ανεφερα παραπανω (καθε 1-2 μερες αντικαθιστω τοπεριεχομενο τοδοχειου με καινουριο και βελτιωνεται συνεχως η εικονα.Ποτε δεν εχει εμφανιστει λαδι και κραταω τα μπουκαλια που βγαζω απλα για αναφορα. Θα σηκωσω κι αλλες φωτο καποια στιγμη. Το συμπερασμα που ηθελα να τονισω (και ζητω συγνωμη σε οσους εγινα κουραστικος) οτι στα αυτοκινητα μας με αντιψυκτικο G12 η νεοτερου τυπου ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην βαλετε REDLINE Water Wetter. Ψαχνοντας και σε φορουμ του εξωτερικου βρηκα σχολια απο αλλους ιδιοκτητες με ακριβως το ιδιο προβλημα, δηλαδη οτι σιγα σιγα καφετιζει το αντιψυκτικο και μπορει να σας βαλει σε εννοιες και μεγαλα εξοδα ειδικα αν δρασετε εν θερμω και ο μηχανικος σας εχει καθαρα πελατειακη σχεση μαζι σας (ο νοων νοητω). Εχοντας στειλει τις φωτογραφιες σε διαφορα συνεργεια, ονοματα δεν θα αναφερω, ολοι με προιδεαζαν για το χειροτερο. Ο μηχανικος μου μονο μου συνεστησε ψυχραιμια και την διαδικασια που προτεινα (αλλαγη αντιψυκτικου απο το δοχειο.... οχι το πλυσιμο ,αυτο ηταν δικη μου πρωτοβουλια)

Edited by panagiotispoulios
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κάτι παρόμοιο συνέβη και με το αυτοκίνητο του κουνιάδου μου πέρυσι το καλοκαίρι το πήγε για service και στην αλλαγή αντιψυκτικού του βάλανε G12 
Το αυτοκίνητο δεν είναι VW και δεν παίρνει g12 αλλά το original έχει παρόμοιο χρώμα σκούρο κόκκινο και έξω από το  πλαστικό δοχείο φαίνεται κάπως σαν μοβ

Το αποτέλεσμα μετά από ένα μηνα έγινε σαν να ειχε μέσα λάσπη με σκουριά και λαδίλα 
Πριν κάνει οτιδήποτε το πήγε στο συνεργείο που είχε κάνει το service και του είπε ότι έκαψε φλάντζα του έβγαλε και κοστολόγιο...

Για να το καθαρίσω αρχικά έβγαλα τα κολάρα του ψυγείου πάνω - κάτω το ξέπλυνα με νερο με το λάστιχο μέχρι να σταματήσει να βγάζει σαβούρα το ίδιο έκανα και στο block (εννοείτε κρύο) έπλυνα και το δοχείο 

Στη συνέχεια έβαλα σκέτο απιονισμένο νερό 2 φορές αφήνοντας το μέσα να δουλέψει για 2-3 μέρες κάθε φορά να ξεπλυθεί
Στη συνέχεια έβαλα το κανονικό αντιψυκτικό που παίρνει και πάλι μετά από ένα μήνα είχε σκουρύνει το χρώμα του αλλά χωρίς να έχει σαβούρα και κατακάθια τα άλλαξα πάλι και τώρα ένα χρόνο μετά είναι μια χαρά σαν καινούριο 

Αν κάτσει στραβή με μίξη αντιψυκτικών και πιάσει μέσα μάκα είναι ταλαιπωρία να καθαρίσει και να έρθει στα ισα του  

Edited by Deus164
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδη οντως τι μακα εχει πιασει μεσα τωρα κανεις δεν ξερει μιλησα με το μηχανικο μου και θα το παω μεθαυριο σε ειδικο μαγαζι που κανει καθαρισμο κλειστου κυκλωματος ψυξης με ειδικο μηχανημα με δεξαμενη και ειδικα σαπουνια για να πλυθει και να καθαρισει πληρως ολο το κυκλωμα.

 

Θα επανελθω με πληροφοριες και κοστος.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη οντως τι μακα εχει πιασει μεσα τωρα κανεις δεν ξερει μιλησα με το μηχανικο μου και θα το παω μεθαυριο σε ειδικο μαγαζι που κανει καθαρισμο κλειστου κυκλωματος ψυξης με ειδικο μηχανημα με δεξαμενη και ειδικα σαπουνια για να πλυθει και να καθαρισει πληρως ολο το κυκλωμα.
 
Θα επανελθω με πληροφοριες και κοστος.
Γιατί δεν εβαζες από την αρχή αντιψυκτικό της μάνας τους και έβαλες red water?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 4/9/2019 at 2:46 ΜΜ, takpanos said:

Γιατί δεν εβαζες από την αρχή αντιψυκτικό της μάνας τους και έβαλες red water?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μου ειχε πει καποιος ανθρωπος πουδραστηριοποιειται με ανταλλακτικα στο χωρο (ονοματα δε λεμε) οτι θα βοηθησει στη μειωση θερμοκρασιων του κινητηρα γενικοτερα αν το βαλω. Δεν το εβαλα ομως μονο του αραιωμενο με νερο αλλα το συμπληρωσα μεσα στο G12. 

 

Δυο λοιπον τα λαθη του "γνωστου" γιατι δεν ηξερε οτι: Το αυτοκινητο μου δεν ειναι συμβατο με το Water wetter της Redline (το αντιψυκτικο δηλαδη) και δευτερον οτι το Water Wetter ειναι για χρηση σε αγωνιστικα κυριως.

Link to comment
Share on other sites

On 1/9/2019 at 12:54 ΜΜ, panagiotispoulios said:

Ειμαι σε διαδικασια "αντικαταστασης" του αντιψυκτικου με την διαδικασια που ανεφερα παραπανω (καθε 1-2 μερες αντικαθιστω τοπεριεχομενο τοδοχειου με καινουριο και βελτιωνεται συνεχως η εικονα.Ποτε δεν εχει εμφανιστει λαδι και κραταω τα μπουκαλια που βγαζω απλα για αναφορα. Θα σηκωσω κι αλλες φωτο καποια στιγμη. Το συμπερασμα που ηθελα να τονισω (και ζητω συγνωμη σε οσους εγινα κουραστικος) οτι στα αυτοκινητα μας με αντιψυκτικο G12 η νεοτερου τυπου ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην βαλετε REDLINE Water Wetter. Ψαχνοντας και σε φορουμ του εξωτερικου βρηκα σχολια απο αλλους ιδιοκτητες με ακριβως το ιδιο προβλημα, δηλαδη οτι σιγα σιγα καφετιζει το αντιψυκτικο και μπορει να σας βαλει σε εννοιες και μεγαλα εξοδα ειδικα αν δρασετε εν θερμω και ο μηχανικος σας εχει καθαρα πελατειακη σχεση μαζι σας (ο νοων νοητω). Εχοντας στειλει τις φωτογραφιες σε διαφορα συνεργεια, ονοματα δεν θα αναφερω, ολοι με προιδεαζαν για το χειροτερο. Ο μηχανικος μου μονο μου συνεστησε ψυχραιμια και την διαδικασια που προτεινα (αλλαγη αντιψυκτικου απο το δοχειο.... οχι το πλυσιμο ,αυτο ηταν δικη μου πρωτοβουλια)

Επισυναπτω λοιπον εδω μια φωτογραφια με το περιεχομενοπου εβγαζα καθε μερα απο το δοχειο φυσικα συμπληρωνοντας την ιδια με καινουριο G12. Απο αριστερα προς τα δεξια ειναι η πρωτη με την τελευταια αλλαγη. Κανενα Ιχνος λαδιου κινητηρα σε κανενα μπουκαλι, το χρωμα συνεχως αλλαζε και η διαυγεια βελτιωνοτανε.

IMG_20190902_091434.jpg

IMG_20190902_091722.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αποφασισα λοιπον και εχτες ο μηχανικος μου με πηγε σε συνεργειο που εξειδικευεται στα κυκλωματα ψυξης οπου και εγινε πληρης καθαρισμος ολου του κυκλωματος του κινητηρα, καλοριφερ κτλπ.. κτλπ και προστεθηκε το φρεσκο αντιψυκτικο υγρο G12+ της Febi. Συνολικο κοστος με τα υγρα 50 ευρω.

 

Οδηγησα και το αυτοκινητο για 100 χλμ μετα για να βεβαιωθω οτι ολα οκ και φυσικα εβγαλα φωτογραφια απο το περιεχομενο του δοχειου (για να ειμαι σιγουρος).

 

Θελω να πιστευω πως τελος καλο και ολα καλα.

IMG_20190905_193525.jpg

IMG_20190905_193555.jpg

images.jpg

Edited by panagiotispoulios
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , panagiotispoulios said:

Αποφασισα λοιπον και εχτες ο μηχανικος μου με πηγε σε συνεργειο που εξειδικευεται στα κυκλωματα ψυξης οπου και εγινε πληρης καθαρισμος ολου του κυκλωματος του κινητηρα, καλοριφερ κτλπ.. κτλπ και προστεθηκο το φρεσκο αντιψυκτικο υγρο G12 της Febi. Συνολικο κοστος με τα υγρα 50 ευρω.

 

Οδηγησα και το αυτοκινητο για 100 χλμ μετα για να βεβαιωθω οτι ολα οκ και φυσικα εβγαλα φωτογραφια απο το περιεχομενο του δοχειου (για να ειμαι σιγουρος).

 

Θελω να πιστευω πως τελος καλο και ολα καλα.

IMG_20190905_193525.jpg

IMG_20190905_193555.jpg

Το febi είναι πολύ καλό φίλε μου το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και δεν αντιμετώπισα απολύτως κανένα πρόβλημα.

 

Αλλά γιατί έβαλες όμως το G12 και όχι το G13 που είναι πλέων ο νεώτερος κωδικός. Του Group vag??

 

 

Εγώ έβαλα της febi G13 πριν απο Ένα χρόνο και μέχρι σήμερα όλα καλά και χωρίς προβλήματα.

 

 

Το γνήσιο της vw η Hepu η febi ειναι.

 

Και πλέων είναι λίγο δύσκολα να βρεις το γνήσιο σε καταστήματα έξω στην αγωρα. 

 

Κάποτε που είχα αγοράσει το G12+ το πήρα 12€- 14€.

 

Όταν η επίσημη αντιπροσωπεία ζητούσε 25€

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , OMINUS said:

Το febi είναι πολύ καλό φίλε μου το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και δεν αντιμετώπισα απολύτως κανένα πρόβλημα.

 

Αλλά γιατί έβαλες όμως το G12 και όχι το G13 που είναι πλέων ο νεώτερος κωδικός. Του Group vag??

 

 

Εγώ έβαλα της febi G13 πριν απο Ένα χρόνο και μέχρι σήμερα όλα καλά και χωρίς προβλήματα.

 

 

Το γνήσιο της vw η Hepu η febi ειναι.

 

Και πλέων είναι λίγο δύσκολα να βρεις το γνήσιο σε καταστήματα έξω στην αγωρα. 

 

Κάποτε που είχα αγοράσει το G12+ το πήρα 12€- 14€.

 

Όταν η επίσημη αντιπροσωπεία ζητούσε 25€

Επειδη δεν ειχα αγορασει αντιψυκτικο και δεν φανταστηκα οτι δεν θα ειχε το συνεργειο. Απλα για να γλιτωσω μετακινησεις χωρις αυτοκινητο πλεον (ταξι, εξοδα επιπλεον κτλπ κτλπ)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά καλό θα είναι σε όλους να αποφεύγουν της μίξης άλλον η και διάφορων παρά φλου στα αμάξια γιατί μόνο καλό δεν κάνουν.

 

Καλύτερα είναι να βάλετε σκέτο νερό. Και να το πετάξετε μετά.

 

Η ακόμα έστω και παραφλου παρόμοιου τύπου το οποίο βέβαια και αυτό θα πεταχτεί ΑΜΈΣΩΣ!

 

Για να αποφύγετε την γλίτσα που δημιουργείται με τον καιρό μέσα στο κύκλωμα του ψυγείου και έχει ως αποτέλεσμα να μαζεύει όλη τη μάκα.

 

Εγώ πάλι από την άλλη συμπλήρωμα κάνω μόνο με καθαρό  παραφλου όταν με τον καιρό πέσει λίγο η στάθμη του.

 

Εγώ που χρησιμοποίησα το g13 από το 2018 έως και τώρα δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω παραφλού ακόμα οι στάθμη είναι στο max.

Link to comment
Share on other sites

Το febi είναι πολύ καλό φίλε μου το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και δεν αντιμετώπισα απολύτως κανένα πρόβλημα.
 
Αλλά γιατί έβαλες όμως το G12 και όχι το G13 που είναι πλέων ο νεώτερος κωδικός. Του Group vag??
 
 
Εγώ έβαλα της febi G13 πριν απο Ένα χρόνο και μέχρι σήμερα όλα καλά και χωρίς προβλήματα.
 
 
Το γνήσιο της vw η Hepu η febi ειναι.
 
Και πλέων είναι λίγο δύσκολα να βρεις το γνήσιο σε καταστήματα έξω στην αγωρα. 
 
Κάποτε που είχα αγοράσει το G12+ το πήρα 12€- 14€.
 
Όταν η επίσημη αντιπροσωπεία ζητούσε 25€
Δε βάζεις g13 άμα παίρνει g12

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καθαρισμα στο κυκλωμα με καθαριστικο κι ενα κυκλο λειτουργιας με νερο θελει στη 10ετια,
5ετια αν κανει μονο χιλιομετρα πολης και αλλαγη με g13. ( cc )

Καλοειναι να μπαινει g13 original.



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , takpanos said:

Δε βάζεις g13 άμα παίρνει g12

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

G13 βάζουν πλέων και συνάδελφος πριν από λίγες ημέρες πήγε το golf 5 σε αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη και του άλλαξαν τα υγρά όλα και του έβαλαν το G13.

 

Πήρε και ενα που περίσσεψε G13 γράφει επάνω.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Τα g12 (ροζ), γίνονται καφέ ούτως η άλλως άμα σκουριασουν όλα μέσα, γι αυτό πρέπει να αλλάζεις παραφλου κάθε 2 χρονια, όπως λένε και τα περισσότερα repair manual. Άμα αφήνεις τα ίδια παραφλου 5 και 6 Χρόνια, πιάνει τόσο καφέ σκουριά που θέλουν μετα καθάρισμα όλα και ακόμα και κάθε χρόνο να αλλάζεις μετα παραφλου, πάλι γίνονται καφέ. Το water wetter το δω δοκιμάσει, κάνει αυτά που υπόσχεται και δεν είχα ποτέ προβλημα, ούτε αλλαγή χρώματος.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.