Jump to content
Stelios1

Τι προτείνετε για νέο λάστιχο στο Tiguan 17 ζάντα;

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

Μετά από 3,7 χρόνια με τα μαμά είναι ώρα για αλλαγή. Το αμάξι κινείται έξω από την πόλη εντός Αττικής και είναι τετρακίνητο. Στα 3,7 χρόνια έχει κάνει 35.000χλμ και έχουμε πάει τέσσερις φορές βουνό με χιόνι το χειμώνα και δύο φορές προς θάλασσα όχι όμως άμμο τα καλοκαίρια. Δεν βγαίνει καθόλου εκτός και 95% και πάνω κινείται για την οικογένεια με τα παιδιά.

 

Προσωπικά συνήθως πέρνω Michelin.

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτέρων. 

Link to comment
Share on other sites

Τι διαστάσεις έχει σαν ελαστικό? Και τι μάρκα φοράει τώρα?

 

Για να μπορέσουν να σε βοηθήσουν.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με πιρελλι Σκορπιον που φοράει από τη μάνα του είναι εξαιρετικο μετά από 3 χρόνια και 25000 χλμ

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

215/65/17 φοράει. Το pirelli scorpion verde φαίνεται πολύ καλή επιλογή οντως απλά εμένα μετά από τρία χρόνια και 35000 έχει αρκετά κομμάτια που λείπουν και έλεγα μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο. Αν από τη σύντομη έρευνα μου είναι σωστό ότι το pirelli κρατάει καλύτερα σε σχέση με το Michelin που είναι πιο μαλακό στο πλάι τότε θα καταλήξω σε αυτό λόγω και ότι δεν οι εταιρείας σα αυτήν την διάσταση δεν έχουν.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι μετά από αρκετά ταξίδια και φορτωμένο το αμάξι και ταχύτητες γύρω στα 150 για ώρες έχει πολύ καλή συμπεριφορά.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με πιρελλι Σκορπιον που φοράει από τη μάνα του είναι εξαιρετικο μετά από 3 χρόνια και 250000 χλμ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μήπως έκανες λάθος στα μηδενικά; 250.000? Ή 25.000?

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Stelios1 said:

215/65/17 φοράει. Το pirelli scorpion verde φαίνεται πολύ καλή επιλογή οντως απλά εμένα μετά από τρία χρόνια και 35000 έχει αρκετά κομμάτια που λείπουν και έλεγα μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο. Αν από τη σύντομη έρευνα μου είναι σωστό ότι το pirelli κρατάει καλύτερα σε σχέση με το Michelin που είναι πιο μαλακό στο πλάι τότε θα καταλήξω σε αυτό λόγω και ότι δεν οι εταιρείας σα αυτήν την διάσταση δεν έχουν.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι μετά από αρκετά ταξίδια και φορτωμένο το αμάξι και ταχύτητες γύρω στα 150 για ώρες έχει πολύ καλή συμπεριφορά.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Για continental και Μισελεν γενικά μείνε Μακριά! 

 

Δεν βγάζουν χιλιόμετρα πολλά και έχουν πολύ γρήγορα φθορές σαν λάστιχα...

 

Πολύ καλή επιλογή είναι το pirelli που αναφέρεται ποιο πάνω.

 

Μπορείς βέβαια να δεις και το Falken 

https://www.skroutz.gr/s/15006552/Falken-Ziex-ZE914-Ecorun-215-65R17-99V.html

 

Μιας και τα καινούργια SUV της VW έχουν Falken από την μάνα τους.

 

Αλλά και σε Bridgestone.

 

https://www.konstantinou-tyres.gr/elastika/17635/bridgestone-d-sport-21565r17-99v?skr_prm=WyJlNTcxNjBiYy03MTdlLTQ3MWItYmEwOS0zOTRlZmM1ZmQzMjQiLDE1Njg0MDgzMjMxMTYseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsInRhZ3MiOiIifV0

 

Link to comment
Share on other sites

Για continental και Μισελεν γενικά μείνε Μακριά! 
 
Δεν βγάζουν χιλιόμετρα πολλά και έχουν πολύ γρήγορα φθορές σαν λάστιχα...
 
Πολύ καλή επιλογή είναι το pirelli που αναφέρεται ποιο πάνω.
 
Μπορείς βέβαια να δεις και το Falken 
https://www.skroutz.gr/s/15006552/Falken-Ziex-ZE914-Ecorun-215-65R17-99V.html
 
Μιας και τα καινούργια SUV της VW έχουν Falken από την μάνα τους.
 
Αλλά και σε Bridgestone.
 
https://www.konstantinou-tyres.gr/elastika/17635/bridgestone-d-sport-21565r17-99v?skr_prm=WyJlNTcxNjBiYy03MTdlLTQ3MWItYmEwOS0zOTRlZmM1ZmQzMjQiLDE1Njg0MDgzMjMxMTYseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsInRhZ3MiOiIifV0
 

Σε ευχαριστώ.
Τα Michelin από προσωπική εμπειρία για μέσα στη πόλη είναι τα καλύτερα αλλά στη διάσταση μου και για το τύπο αμαξιού μου δεν βγάζει κάποιο καλό κωδικό. Πέδηση κράτημα άνεση αφορυβα μόνο και καλά τρώγονται ευκολα αλλά πάνω κάτω σαν όλα. Τα continental δε τα ξέρω αλλά θεωρούνται στις πρωτοδευτερες μάρκες δε θα τα έβαζα ούτε εγώ.

Για τα scorpion verde all season εχεις άποψη; Θα είναι καλύτερα συνολικά από τα scorpion verde τα απλά για πόλη, στεγνό που είναι το συνηθέστερο και οδική συμπεριφορά συγκριτικά σε ήχο και κατανάλωση; Αν όχι κλείνω για τα verde που είναι και τα μαμά μου και είναι δοκιμασμένα τρία χρόνια τώρα.

Τα flaken δε τα έχω καθόλου υπόψιν μου ούτε προέλευση ούτε αξιοπιστία. Δύσκολα κάνω τέτοιες δοκιμές γιατί δύσκολα αλλάζεις σύντομα αν δεν ικανοποιηθείς..

Η Bridgestone ενώ είναι σε μεγάλη υπόληψη από πολλούς έχω καταλάβει ότι είναι δυνατή για τα γρήγορα. Ωραίο φαίνεται αλλά θυμάμαι ότι είναι αρκετά σκληρά και ξηρενοντε γρήγορα.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Stelios1 said:


Σε ευχαριστώ.
Τα Michelin από προσωπική εμπειρία για μέσα στη πόλη είναι τα καλύτερα αλλά στη διάσταση μου και για το τύπο αμαξιού μου δεν βγάζει κάποιο καλό κωδικό. Πέδηση κράτημα άνεση αφορυβα μόνο και καλά τρώγονται ευκολα αλλά πάνω κάτω σαν όλα. Τα continental δε τα ξέρω αλλά θεωρούνται στις πρωτοδευτερες μάρκες δε θα τα έβαζα ούτε εγώ.

Για τα scorpion verde all season εχεις άποψη; Θα είναι καλύτερα συνολικά από τα scorpion verde τα απλά για πόλη, στεγνό που είναι το συνηθέστερο και οδική συμπεριφορά συγκριτικά σε ήχο και κατανάλωση; Αν όχι κλείνω για τα verde που είναι και τα μαμά μου και είναι δοκιμασμένα τρία χρόνια τώρα.

Τα flaken δε τα έχω καθόλου υπόψιν μου ούτε προέλευση ούτε αξιοπιστία. Δύσκολα κάνω τέτοιες δοκιμές γιατί δύσκολα αλλάζεις σύντομα αν δεν ικανοποιηθείς..

Η Bridgestone ενώ είναι σε μεγάλη υπόληψη από πολλούς έχω καταλάβει ότι είναι δυνατή για τα γρήγορα. Ωραίο φαίνεται αλλά θυμάμαι ότι είναι αρκετά σκληρά και ξηρενοντε γρήγορα.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Πάμε ένα ένα πρώτα.

 

Για τα pirelli εγώ τουλάχιστον θα έβαζα Μόνο τα Verde και όχι το Verde all season.

 

Στα λάστιχα όλον τον εποχών δεν πρόκειται να πάρεις στο 100% της αποδόσεις.

 

Αλλο να έχεις ένα λάστιχο που είναι χειμερινό καθαρά και άλλο καλοκαιριού.

 

Γενικά ΟΛΑ τα Bridgestone είναι λίγο ευπαθεί στο να  ξερενονται εύκολα.

 Ίσως να έχει βελτιωθεί η κατάσταση στα καινούργια T005.?

 

Τα Falken τα βάζει η VW από εργοστασιακά

 

Είναι Ιαπωνικά λάστιχα .

https://www.falkentyre.com/en

 

VW Tiguan

VW polo 

VW T-roc 

Toyota Corolla

 

είναι με Falken   

 

https://www.tyrepress.com/2017/01/volkswagen-selects-falken-ziex-ze914a-ecorun-as-oem-tyre-for-tiguan/

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου εργοστασιακό ήταν με ελαστικά Continental Sport Contact 5 SUV 255/40/R20 και μια χαρά τα βρίσκω.....

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πάμε ένα ένα πρώτα.
 
Για τα pirelli εγώ τουλάχιστον θα έβαζα Μόνο τα Verde και όχι το Verde all season.
 
Στα λάστιχα όλον τον εποχών δεν πρόκειται να πάρεις στο 100% της αποδόσεις.
 
Αλλο να έχεις ένα λάστιχο που είναι χειμερινό καθαρά και άλλο καλοκαιριού.
 
Γενικά ΟΛΑ τα Bridgestone είναι λίγο ευπαθεί στο να  ξερενονται εύκολα.
 Ίσως να έχει βελτιωθεί η κατάσταση στα καινούργια T005.?
 
Τα Falken τα βάζει η VW από εργοστασιακά
 
Είναι Ιαπωνικά λάστιχα .
https://www.falkentyre.com/en
 
VW Tiguan
VW polo 
VW T-roc 
Toyota Corolla
 
είναι με Falken   
 
https://www.tyrepress.com/2017/01/volkswagen-selects-falken-ziex-ze914a-ecorun-as-oem-tyre-for-tiguan/
 
 
 

Φαίνονται πολύ καλά και τα falken. Ένα από τα δυο, θα πάω και στο γνωστό που μου βάζω συνηθως να δω τι θα πει και ποσό και θα επανέλθω.
Πάντως αυτοί οι δυο Κωνσταντίνου από Σκρουτζ έχουν σημαντικές διάφορες από τους υπόλοιπους.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα verde σκέτο παρά all season αφού θα έχεις καλύτερο λάστιχο παντου όταν η θερμοκρασία είναι πανω από 5 βαθμούς και βρέχει ελάχιστα. Αν και όταν βρέχει όλοι πάμε πιο σιγα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Stelios1 said:


Φαίνονται πολύ καλά και τα falken. Ένα από τα δυο, θα πάω και στο γνωστό που μου βάζω συνηθως να δω τι θα πει και ποσό και θα επανέλθω.
Πάντως αυτοί οι δυο Κωνσταντίνου από Σκρουτζ έχουν σημαντικές διάφορες από τους υπόλοιπους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αυτά που έβαλα από το Σκρουτζ τα έβαλα καθαρά και μόνο ενδεικτικά και όχι λόγο τιμών.

 

Για τιμή μόνο από το κατάστημα και Face to face.

 

Γιατί άλλη τιμή περνάει από το τηλέφωνο , άλλη τιμή όταν είσαι παρών...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλοι μου,

 

Μετά από 3 χρόνια και 65000 χιλιόμετρα, ήρθε η στιγμή για νέα λάστιχα.

Αυτή τη στιγμή φοράει τα εργοστασιακά Falken 914 τα οποία αποδείχτηκαν εξαιρετικά.

Στο νομό Δράμας που κινούμαι και η άσφαλτος δεν είναι τόσο γυαλιστερή, ακόμη έχουν πολύ καλή πρόσφυση.

Στη Θεσσαλονίκη που πήγα όμως, αποκάλυψαν ότι τα παραέφαγαν τα ψωμιά τους και ευτυχώς που μου το υπενθύμισαν.

 

Τα Falken 914 με έβγαλαν ασπροπρόσωπο. Πιστεύω ότι έχουν ακόμα να δώσουν όμως δεν είμαστε για ρίσκο.

 

Τα επόμενα τα έχω ήδη παραγγείλει και είναι τα Falken ΖΧ310. Η τιμή στα 460 εδώ στη Δράμα.

Και για όσους ρωτήσουν τη χρήση που κάνω και έβγαλαν τόσα πολλά χιλιόμετρα,

40% αυτοκινητόδρομος, 30% επαρχιακοί δρόμοι, 30% πόλη

 

Αυτοκίνητο 1,6 tdi.

Διάσταση 215-65-17

Link to comment
Share on other sites



Καλησπέρα φίλοι μου,
 
Μετά από 3 χρόνια και 65000 χιλιόμετρα, ήρθε η στιγμή για νέα λάστιχα.
Αυτή τη στιγμή φοράει τα εργοστασιακά Falken 914 τα οποία αποδείχτηκαν εξαιρετικά.
Στο νομό Δράμας που κινούμαι και η άσφαλτος δεν είναι τόσο γυαλιστερή, ακόμη έχουν πολύ καλή πρόσφυση.
Στη Θεσσαλονίκη που πήγα όμως, αποκάλυψαν ότι τα παραέφαγαν τα ψωμιά τους και ευτυχώς που μου το υπενθύμισαν.
 
Τα Falken 914 με έβγαλαν ασπροπρόσωπο. Πιστεύω ότι έχουν ακόμα να δώσουν όμως δεν είμαστε για ρίσκο.
 
Τα επόμενα τα έχω ήδη παραγγείλει και είναι τα Falken ΖΧ310. Η τιμή στα 460 εδώ στη Δράμα.
Και για όσους ρωτήσουν τη χρήση που κάνω και έβγαλαν τόσα πολλά χιλιόμετρα,
40% αυτοκινητόδρομος, 30% επαρχιακοί δρόμοι, 30% πόλη
 
Αυτοκίνητο 1,6 tdi.
Διάσταση 215-65-17


Τι άλλες τιμές μάρκες είχες ρωτήσει?
Αφού είσαι ευχαριστημένος να βάλεις τα ίδια.
Πληροφοριακά τα έκανες μπρος πίσω και στα ποσά?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , takpanos said:

 

Πληροφοριακά τα έκανες μπρος πίσω και στα ποσά?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

 

Επειδή έθεσες ένα ωραίο ερώτημα.

 

Να αναφέρω λίγο την δικιά μου περίπτωση σχετικά με την τραμπα (μπρος πίσω ) 

 

Πριν από ένα μήνα έκανα και εγώ την τραμπα. 

 

Ακούστε τώρα τι γίνετε , στην αντιπροσωπεία που πήγα για service πριν από λίγες ημέρες, ο μηχανικός το κατάλαβε ότι έγινε αυτή η αλλαγή.

 

Και μου είπε ότι αυτή η διαδικασία που γίνετε με τα πίσω- μπροστά είναι λάθος και επικίνδυνη...

 

Και ότι το μόνο που είναι σωστό να γίνεται είναι αν δεν μπορούμε να βάλουμε μια 4αδα ελαστικά (καινούργια) είναι να πεταχτούν τα 2 μπροστά (τα παλιά) και να μπούνε 2 καινούργια λάστιχα.

 

Και τα πίσω να μείνουν όπως έχουν.

Και μετά αλλάζουμε και τα πίσω.

 

Είναι επικίνδυνο λέει που τα μπροστά λάστιχα τα βάζουμε πίσω.

Γιατί αν γίνει τίποτα με καμία βροχή και μας φύγει το πίσω μέρος του αμαξιού τι θα κάνω??

 

 

Εγώ ξέρω ότι την διαδικασία αυτή την συνιστούν και άλλες εταιρίες να γίνετε και το αναφέρουν στο βιβλίο.

 

 

είναι λάθος τελικά σαν διαδικασία?

Link to comment
Share on other sites



 
Επειδή έθεσες ένα ωραίο ερώτημα.
 
Να αναφέρω λίγο την δικιά μου περίπτωση σχετικά με την τραμπα (μπρος πίσω ) 
 
Πριν από ένα μήνα έκανα και εγώ την τραμπα. 
 
Ακούστε τώρα τι γίνετε , στην αντιπροσωπεία που πήγα για service πριν από λίγες ημέρες, ο μηχανικός το κατάλαβε ότι έγινε αυτή η αλλαγή.
 
Και μου είπε ότι αυτή η διαδικασία που γίνετε με τα πίσω- μπροστά είναι λάθος και επικίνδυνη...
 
Και ότι το μόνο που είναι σωστό να γίνεται είναι αν δεν μπορούμε να βάλουμε μια 4αδα ελαστικά (καινούργια) είναι να πεταχτούν τα 2 μπροστά (τα παλιά) και να μπούνε 2 καινούργια λάστιχα.
 
Και τα πίσω να μείνουν όπως έχουν.
Και μετά αλλάζουμε και τα πίσω.
 
Είναι επικίνδυνο λέει που τα μπροστά λάστιχα τα βάζουμε πίσω.
Γιατί αν γίνει τίποτα με καμία βροχή και μας φύγει το πίσω μέρος του αμαξιού τι θα κάνω??
 
 
Εγώ ξέρω ότι την διαδικασία αυτή την συνιστούν και άλλες εταιρίες να γίνετε και το αναφέρουν στο βιβλίο.
 
 
είναι λάθος τελικά σαν διαδικασία?


Αυτή την αλλαγή τη συνιστούν όλοι οι κατασκευαστές οπότε άσε τι λέει ο υπεύθυνος.
Πες του υπεύθυνου ότι άμα βάλεις δύο καινούρια μπροστά θα νομίζεις ότι τραβάει και κρατάει καλά το αμάξι και τότε θα φύγει το πίσω μερος

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , takpanos said:


 

 


Τι άλλες τιμές μάρκες είχες ρωτήσει?
Αφού είσαι ευχαριστημένος να βάλεις τα ίδια.
Πληροφοριακά τα έκανες μπρος πίσω και στα ποσά?

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Εγώ πήγα με στόχο τα Falken.

Παρόμοιες τιμές είχαν τα Continental, Hankook.

Τα Michelin έβγαιναν 560.

 

Το μπρος πίσω το έκανα στις 45000. Μου το έκαναν από την αντιπροσωπεία από μόνοι τους.

Έχουν και τέτοιες οδηγίες μου είπαν αλλά να οδηγώ με προσοχή στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα για να πάρει πατήματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήγα με στόχο τα Falken.
Παρόμοιες τιμές είχαν τα Continental, Hankook.
Τα Michelin έβγαιναν 560.
 
Το μπρος πίσω το έκανα στις 45000. Μου το έκαναν από την αντιπροσωπεία από μόνοι τους.
Έχουν και τέτοιες οδηγίες μου είπαν αλλά να οδηγώ με προσοχή στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα για να πάρει πατήματα.
Frankie λογικά εμεις έχουμε έλεγχο πίεσης μέσω abs έτσι? Δε χρειάστηκε κάτι ιδιαίτερο με την αλλαγή μπρος πίσω φανταζομαι

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , takpanos said:

Frankie λογικά εμεις έχουμε έλεγχο πίεσης μέσω abs έτσι? Δε χρειάστηκε κάτι ιδιαίτερο με την αλλαγή μπρος πίσω φανταζομαι

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Απλά ξαναελέγχεις πιέσεις και κάνεις set στο μενού για την προειδοποίηση

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 3000 χλμ σε όλων των ειδών τις συνθήκες, έχω να πω ότι το Falken Ziex 310 είναι πλέον το αγαπημένο μου ελαστικό.

Καταπληκτικό κράτημα σε στεγνό, ασφάλεια στο βρεγμένο και ικανοποιητικό πέρασμα σε λάσπη και χώμα από χωματόδρομο.

Έχω το προσθιοκίνητο μοντέλο.

Το μόνο χειρότερο με το 914 είναι ότι κάνει λίγο περισσότερο θόρυβο. Μπορεί και να είναι ιδέα μου. Δεν έβαλα ντεσιμπελόμετρο.

Πάντως, στα 460€ που τα τοποθέτησα, πιστεύω έκανα την καλύτερη επιλογή για τον τρόπο που κινούμαι.

40% αυτοκινητόδρομος, 30% επαρχιακοί δρόμοι, 30% πόλη

Link to comment
Share on other sites

Τα ελαστικά Falken είναι υποτιμημένα στην Ελλάδα, σε τεστ στην Γερμανία βγαίνουν στην 1η 3αδα συχνά....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μην ξεχνάτε ότι τα falken ειναι και πρώτη τοποθέτηση από την vw στα αμάξια της οπως και τα hankook

Link to comment
Share on other sites

continental το παρελαβα με sport contact 5 με τεχνολογια να μην σκαει το λαστιχο...και αυτο θα του ξαναβαλω.3 χρονια θα με βγαλουν ηδη εχω 20000 χλμ ,τα πηγα για ελενχο ,και μου ειπαν για αλλα 10000 το πολυ.σε  αυτοκινητο που δεν κινειται στην πολη αλλα σε ταξιδια εγω προσωπικα δεν μπαινω καν σε διαδικασια αλλης μαρκας εκτος αν μου εγγυηθουν οτι δεν σκαει το λαστιχο οπως αυτα...self sealing technology λεγεται και το εστειλε η Vw  με αυτο.σε 19αρα ρλινε,κοστος 700 ευρο πανω κατω αλλα οπως εχω τσεκαρει μεχρι τωρα δεν εχει κανει κιχ σε υδρολισθησεις και νερα απο βροχες.πολυ ικανοποιημενος για ταξιδια ,μαλακο λαστιχο αλλα οσο κραταει ειναι τρενο το αμαξι...τωρα σκληρα λαστιχα για οφφροαντ και για να με βγαζουν 5ετια δεν το σκεφτομαι καν .μια αλλαγη στα 3 χρονια η 30000 χλμ ειναι αρκετα καλα πιστευω με απαιτιτικη οδηγηση οποτε χρειαστει

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, XIONOULIS said:

continental το παρελαβα με sport contact 5 με τεχνολογια να μην σκαει το λαστιχο...και αυτο θα του ξαναβαλω.3 χρονια θα με βγαλουν ηδη εχω 20000 χλμ ,τα πηγα για ελενχο ,και μου ειπαν για αλλα 10000 το πολυ.σε  αυτοκινητο που δεν κινειται στην πολη αλλα σε ταξιδια εγω προσωπικα δεν μπαινω καν σε διαδικασια αλλης μαρκας εκτος αν μου εγγυηθουν οτι δεν σκαει το λαστιχο οπως αυτα...self sealing technology λεγεται και το εστειλε η Vw  με αυτο.σε 19αρα ρλινε,κοστος 700 ευρο πανω κατω αλλα οπως εχω τσεκαρει μεχρι τωρα δεν εχει κανει κιχ σε υδρολισθησεις και νερα απο βροχες.πολυ ικανοποιημενος για ταξιδια ,μαλακο λαστιχο αλλα οσο κραταει ειναι τρενο το αμαξι...τωρα σκληρα λαστιχα για οφφροαντ και για να με βγαζουν 5ετια δεν το σκεφτομαι καν .μια αλλαγη στα 3 χρονια η 30000 χλμ ειναι αρκετα καλα πιστευω με απαιτιτικη οδηγηση οποτε χρειαστει

φιλε να σε ρωτησω...αυτη η τεχνολογια γνωριζεις αν υπαρχει και σε michelin;;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , XIONOULIS said:

continental το παρελαβα με sport contact 5 με τεχνολογια να μην σκαει το λαστιχο...και αυτο θα του ξαναβαλω.3 χρονια θα με βγαλουν ηδη εχω 20000 χλμ ,τα πηγα για ελενχο ,και μου ειπαν για αλλα 10000 το πολυ.σε  αυτοκινητο που δεν κινειται στην πολη αλλα σε ταξιδια εγω προσωπικα δεν μπαινω καν σε διαδικασια αλλης μαρκας εκτος αν μου εγγυηθουν οτι δεν σκαει το λαστιχο οπως αυτα...self sealing technology λεγεται και το εστειλε η Vw  με αυτο.σε 19αρα ρλινε,κοστος 700 ευρο πανω κατω αλλα οπως εχω τσεκαρει μεχρι τωρα δεν εχει κανει κιχ σε υδρολισθησεις και νερα απο βροχες.πολυ ικανοποιημενος για ταξιδια ,μαλακο λαστιχο αλλα οσο κραταει ειναι τρενο το αμαξι...τωρα σκληρα λαστιχα για οφφροαντ και για να με βγαζουν 5ετια δεν το σκεφτομαι καν .μια αλλαγη στα 3 χρονια η 30000 χλμ ειναι αρκετα καλα πιστευω με απαιτιτικη οδηγηση οποτε χρειαστει

τα SSR run flat λες ετσι? 

 

η ειναι κάτι ποιο εξειδικευμένο?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.