Jump to content
topmar

Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Recommended Posts

On 28/4/2020 at 9:03 ΜΜ, topmar said:

.

 

[mention=31341]OMINUS[/mention] Όποτε θες, αρκεί να συμπεριληφθεί τσίπουρο με μεζέ emoji12.pngemoji1787.png

 

 

 

 

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

 

 

ΠΑΝΤΑ !! Φίλε μου

 

 

 

On 28/4/2020 at 9:23 ΜΜ, topmar said:

Είναι απίστευτη ευκολία, σε 30" έτοιμη, την βάζεις στο κεφάλι, σφίγγεις, βιδώνεις και τα ενδιάμεσα συγκράτησης, ούτε " παραπάνω. Μετά μόνο κρέμασμα τα ποδήλατα και έφυγες. Αξιζε η επένδυση μέχρι τελευταίου €.

 

Μαζί με την μπαγκαζιερα οροφής, είναι οι καλύτερες επενδύσεις σε κάθε αυτοκίνητο οικογενειαρχη, ειδικά με παιδιά πολλά.

 

 

 

 

 

 

Συμφωνώ με ότι λες.

 

ΑΛΛΑ εδώ θα ήθελα να κάνω μια ΓΕΝΙΚΉ παρατήρηση.

 

Προς πάσα κατεύθυνση.

 

Δυστυχώς μια μερίδα κόσμου έχει την τάση να κυκλοφορεί μέρα νύχτα με βάσεις ποδηλάτου σαν αυτού του τύπου.hermes-ps1.jpg.8fb438f4d4f289b1a3160f33124c3a99.jpg

 

 

Χωρίς καν να κουβαλάει ποδήλατα.

 

Η συγκεκριμένες βάσεις είναι επικίνδυνες αν δεν αφαιρείται από το αμάξι επάνω.

 

Έχω δει εδώ στην Αθήνα αλλά και στην Έδεσσα από το αμάξι επάνω δεν της βγάζουν ΠΟΤΈ 

 

Και άνθρωπος μπορεί να τραυματιστεί σοβαρά.

 

Αλλά και ζημιά μπορεί να γίνει σε αμάξι 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


Μια χαρα μπαινει κοτσαδορος στο tig 1.5 απ’ οτι ξερω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aftermarket όχι εργοστασιακός όμως. Ίσως επειδή έπεσα πάνω στον χαμό της αλλαγής wltp, αλλά πανευρωπαϊκά, όταν πήρα το δικό μου, δεν έβαζαν κοτσαδορο στο 1.5.

Μέχρι να τελειώσει η εγγύηση δεν έχω σκοπό να το πειράξω.
Link to comment
Share on other sites

 
Συμφωνώ με ότι λες.
 
ΑΛΛΑ εδώ θα ήθελα να κάνω μια ΓΕΝΙΚΉ παρατήρηση.
 
Προς πάσα κατεύθυνση.
 
Δυστυχώς μια μερίδα κόσμου έχει την τάση να κυκλοφορεί μέρα νύχτα με βάσεις ποδηλάτου σαν αυτού του τύπου.hermes-ps1.jpg.8fb438f4d4f289b1a3160f33124c3a99.jpg
 
 
Χωρίς καν να κουβαλάει ποδήλατα.
 
Η συγκεκριμένες βάσεις είναι επικίνδυνες αν δεν αφαιρείται από το αμάξι επάνω.
 
Έχω δει εδώ στην Αθήνα αλλά και στην Έδεσσα από το αμάξι επάνω δεν της βγάζουν ΠΟΤΈ 
 
Και άνθρωπος μπορεί να τραυματιστεί σοβαρά.
 
Αλλά και ζημιά μπορεί να γίνει σε αμάξι 
 
Συμφωνώ, αυτοί είναι γίδια ολκής..... Εγώ βάλε - βγάλε κάθε φορά είμαι....
Aftermarket όχι εργοστασιακός όμως. Ίσως επειδή έπεσα πάνω στον χαμό της αλλαγής wltp, αλλά πανευρωπαϊκά, όταν πήρα το δικό μου, δεν έβαζαν κοτσαδορο στο 1.5.

Μέχρι να τελειώσει η εγγύηση δεν έχω σκοπό να το πειράξω.
Το δικό μου 2018 μοντέλο εργοστασιακό έχει, ηλεκτρονικό αναδιπλουμενο...

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , forza said:

Aftermarket όχι εργοστασιακός όμως. Ίσως επειδή έπεσα πάνω στον χαμό της αλλαγής wltp, αλλά πανευρωπαϊκά, όταν πήρα το δικό μου, δεν έβαζαν κοτσαδορο στο 1.5.

Μέχρι να τελειώσει η εγγύηση δεν έχω σκοπό να το πειράξω.

https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/13136634-skoulikas-towbar-tiguan?lang=en

 

https://www.barolas4x4.gr/en/component/virtuemart/kotsadoros-vw-tiguan-detail.html?tmpl=component&print=1

 

https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/8331055/

Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε, προφανώς και μπαίνει. Δεν μπορούσε να μπει όμως από την αρχική παραγγελία ο ηλεκτρικά αναδιπλούμενος εργοστασιακός. Εγώ αυτόν ήθελα.
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , topmar said:

Συμφωνώ, αυτοί είναι γίδια ολκής..... Εγώ βάλε - βγάλε κάθε φορά είμαι.... Το δικό μου 2018 μοντέλο εργοστασιακό έχει, ηλεκτρονικό αναδιπλουμενο...

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

Καλά στην δικιά σου περίπτωση (που είναι ότι καλύτερο για μένα) εσύ ούτως η άλλως θες δεν θες αναγκαστικά θα την βγάλεις για να μπορείς να ανοίξεις το Πορτ μπαγκαζ σού

Link to comment
Share on other sites

Καλά στην δικιά σου περίπτωση (που είναι ότι καλύτερο για μένα) εσύ ούτως η άλλως θες δεν θες αναγκαστικά θα την βγάλεις για να μπορείς να ανοίξεις το Πορτ μπαγκαζ σού
Αυτή που είχα μπορούσε να "πέσει" για να ανοίξεις Πορτ μπαγαζ. Η δική μου ήταν 3ων θέσεων όμως δεν ξέρω αν βγαίνει και 4αρα που "πέφτει"
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , forza said:
10 λεπτά πριν , OMINUS said:

Ναι βρε, προφανώς και μπαίνει. Δεν μπορούσε να μπει όμως από την αρχική παραγγελία ο ηλεκτρικά αναδιπλούμενος εργοστασιακός. Εγώ αυτόν ήθελα.

Ααααα εγώ κατάλαβα ότι γενικά δεν μπορείς να βάλεις.

 

Άστο όσοι δεν μπορέσετε και όχι μόνο σαν μάρκα και μοντέλο ,σας έφαγε το WLTP.

 

Ο κοτσαδόρος είναι βάρος επάνω στο αμάξι δεν μπορούσαν να περάσουν λόγο ρύπων.

 

Όπως και η Ρεζέρβα (κανονική ρόδα) 

Την πλήρωνες έξτρα την είχαν βάλει πολλές εταιρίες ως έξτρα 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αυτή που είχα μπορούσε να "πέσει" για να ανοίξεις Πορτ μπαγαζ. Η δική μου ήταν 3ων θέσεων όμως δεν ξέρω αν βγαίνει και 4αρα που "πέφτει"
Και η δική μου πέφτει για να ανοίξει το πορτ μπαγκαζ, κανονικά

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τη ρεζέρβα την είχα κανονικά. Το αστείο εκείνη την εποχή ήταν ότι στα karoq και kodiaq έμπαινε κοτσαδορος στο 1.5 (ή τουλάχιστον έτσι ισχυριζόταν :) )
Μπαχαλο γενικά τότε. Τουλάχιστον την βγάλαμε καθαρή με 160 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ;)

Link to comment
Share on other sites

160€; Χαχαχαχα... Μη μιλάς.... 408€ εδώ....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

160€; Χαχαχαχα... Μη μιλάς.... 408€ εδώ....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater


Άλλη κατηγορία αυτοκινήτου, μόνο το ένα συνθετικό του ονόματος έχουμε κοινό :)
Σου εύχομαι να μείνεις τόσο και να μην σε ανεβάσουν γιατί πολλά έχουν δει τα ματάκια μας με φορολογία τα τελευταία 20 χρόνια!
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχα... Ρε φίλε, 11,5 χρόνια πλήρωνα ήδη για δίλιτρο με Φόρο Πολυτελείας κιόλας, 1000€.....τι να λέμε τώρα.... Είμαι βετεράνος.... Τώρα το 400αρι μου φαίνεται φιλοδώρημα.... Χαχαχαχαχα

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

topmar ευχαριστω για τις πληροφοριες για την βαση...συμφωνω και εγω..εχω δει αυτοκινητα με βασεις πανω να κυκλοφορουν χωρις ποδηλατα...επισης καλο ειναι οταν εχουμε την μπαγκαζιερα αδεια να την βγαζουμε απο το αυτοκινητο...βλεπω πολλους που πανε διακοπες το καλοκαιρι κι την αφηνουν πανω μεχρι το επομενο καλοκαιρι...επισης να πω οτι οι βασεις αυτες με τους ιμαντες κανουν και ζημια στο αυτοκινητο..σημαδια και ξησιματα στο χρωμα...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, στο αυτοκίνητο μου ένα από τα σπαστικά που έχει είναι το ότι δεν δουλεύουν τα παράθυρα (ανέβασμα - κατέβασμα) απλά με το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, αλλά πρέπει να πατηθεί πρώτα και το κουμπί Start-Stop της έναρξης, για να δώσει ρεύμα στο αυτοκίνητο, και μετά δουλεύουν.

Αυτό αλλάζει με κάποιο τρόπο;; Δηλαδή με το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, να δίνεται ρεύμα στα παράθυρα για να δουλεύουν;

Γιατί είναι πολύ πρόβλημα να ξεκλειδώνω το αυτοκίνητο αλλά τα παιδιά μπαίνοντας μέσα, να μην μπορούν να ανοίξουν τα παράθυρα για παράδειγμα, και θα πρέπει να πατήσω πρώτα το κουμπί της μίζας στην πρώτη θέση.

Να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα στο προηγούμενο όχημα μου (BMW '2008) και δούλευαν κανονικά, από εκεί έχω κακομάθει

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω γίνεται κάπου το είχα διαβάσει με κωδικοποίηση...

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και που το κάνω;; Στην αντιπροσωπεία;;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , topmar said:

Καλησπέρα, στο αυτοκίνητο μου ένα από τα σπαστικά που έχει είναι το ότι δεν δουλεύουν τα παράθυρα (ανέβασμα - κατέβασμα) απλά με το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, αλλά πρέπει να πατηθεί πρώτα και το κουμπί Start-Stop της έναρξης, για να δώσει ρεύμα στο αυτοκίνητο, και μετά δουλεύουν.

Αυτό αλλάζει με κάποιο τρόπο;; Δηλαδή με το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, να δίνεται ρεύμα στα παράθυρα για να δουλεύουν;

Γιατί είναι πολύ πρόβλημα να ξεκλειδώνω το αυτοκίνητο αλλά τα παιδιά μπαίνοντας μέσα, να μην μπορούν να ανοίξουν τα παράθυρα για παράδειγμα, και θα πρέπει να πατήσω πρώτα το κουμπί της μίζας στην πρώτη θέση.

Να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα στο προηγούμενο όχημα μου (BMW '2008) και δούλευαν κανονικά, από εκεί έχω κακομάθει emoji12.png

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

Καλημέρα,

αν και σε καταλαβαίνω με τα παιδιά απόλυτα γιατί το ζω νομίζω ότι τσάμπα θα πηδάς τη μπαταρία χωρίς να το δουλεύεις.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι υπάρχει η λύση του παρατεταμένου πατήματος στο κουμπί ξεκλειδωματος για 3", οπότε κατεβαίνουν τα παράθυρα, αλλά έλεγα εάν γίνεται αλλιώς χωρίς την χρήση του τηλεχειρηστηριου.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, topmar said:

Ξέρω ότι υπάρχει η λύση του παρατεταμένου πατήματος στο κουμπί ξεκλειδωματος για 3", οπότε κατεβαίνουν τα παράθυρα, αλλά έλεγα εάν γίνεται αλλιώς χωρίς την χρήση του τηλεχειρηστηριου.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

παντως και εγω αυτην την λυση ετοιμαζομουν να σου προτεινω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μέτρηση λαδιών κινητήρα σήμερα, στα πλαίσια της φήμης περί κατανάλωσης λαδιών στα VW.

Υπενθυμίζω ότι το λάδι που χρησιμοποιώ είναι το Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00 και η πρώτη αλλαγή έγινε στα 18.000ΚΜ.

Οι μετρήσεις μου ξεκίνησαν από τα 5.000ΚΜ χρήσης του φρέσκου λαδιού, θα γίνονται κάθε 2.500ΚΜ και με τον ίδιο τρόπο πάντα, 3-5' μετά από το σβήσιμο του μοτέρ.

Τα αποτελέσματα λοιπόν, και στα 5.000ΚΜ και σήμερα στα 7.500ΚΜ χρήσης, τα ίδια ακριβώς, ένδειξη δείκτη στο ΜΑΧ και τις δύο φορές.

Επόμενη μέτρηση στα 10.000ΚΜ και τελευταία (μάλλον) προ της ετήσιας αλλαγής τους, στα 12.500ΚΜ, οπότε θα μοιραστώ τα αποτελέσματα.

Για BiTurbo Diesel, μια χαρά.... Βέβαια, καλοκαίρι δεν έβγαλαν τα λάδια για να δω τυχόν αλλαγή συμπεριφοράς τους.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Μιλωντας για λαδια, για καποιον περιεργο λογο η vw στους tsi κινητηρες προτεινει τα 508 0w-20 που σαν προδιαγραφη μου φαινονται λιγο περιεργα για κλιμα Ελλαδας οπου ειναι κλασσικο το 5w30 η 10w-40


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εάν το προτείνει ο κατασκευαστής, κάτι παραπάνω θα ξέρει....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vwwv74 said:

Μιλωντας για λαδια, για καποιον περιεργο λογο η vw στους tsi κινητηρες προτεινει τα 508 0w-20 που σαν προδιαγραφη μου φαινονται λιγο περιεργα για κλιμα Ελλαδας οπου ειναι κλασσικο το 5w30 η 10w-40


Sent from my iPhone using Tapatalk

για ποια μοτέρ όμως tsi??

 

γιατί και εγώ tsi που έχω

5w-40 προτείνουν

Link to comment
Share on other sites

για ποια μοτέρ όμως tsi??
 
γιατί και εγώ tsi που έχω
5w-40 προτείνουν

Αυτο που εχεις παιρνει και 5w30


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.