Jump to content
topmar

Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Recommended Posts

4,9l και το έγραψα ότι θα πάω το δικό μου λάδι....Για τα 2 φίλτρα και την εργασία, πάνω από 100€ δεν το βλέπω....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

60 ευρώ μου πήραν για εργασία και φίλτρο λαδιού μαζί με επιθεώρηση κτλ με δικό μου λάδι.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, δεύτερο γέμισμα Adblue στο θηρίο, ακριβώς 7150ΚΜ μετά το προηγούμενο.

 

Ποσότητα 8 λίτρα, κόστος 12,5€ στην αντιπροσωπεία.

 

Επιπλέον, το προηγούμενο μου update στο Navi (Discovery Media) για κάποιο λόγο δεν αναγνωρίζεται, μιας και το έκανα με τον νέο τρόπο που προτείνει η VW (delete old & paste new στην κάρτα SD). Πέρασα το παλιό πάλι (backup πάντα) και τώρα είμαι στη διαδικασία update με τον παλιό τρόπο, μέσω Volkswagen DiscoverCare εφαρμογής.

 

Ενημερωτικά και μόνο, το download του νέου χάρτη EU All είναι 14,5GB!!

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η αναβάθμιση χαρτών ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με το εύχρηστο πρόγραμμα DiscoverCare.

Διάρκεια: 3 ώρες.

Νέα έκδοση χαρτών: 1430 (από 1310).

Θα δοκιμαστούν λίαν συντόμως σε σημεία που υπάρχουν νέοι δρόμοι τους οποίους δεν έβρισκε με την προηγούμενη έκδοση χαρτών.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς με σιγουριά, εάν αυτό το αντιψυκτικο υγρό (G13) είναι το προβλεπόμενο για Tiguan 2.0 TDI ('2018);

 

Είδα την στάθμη κοντά στο MIN και θέλω να συμπληρώσω λίγο.

 

Παιδιά για συμπλήρωση, το βάζουμε όπως είναι στο δοχείο; Γράφει απ'εξω ότι είναι συμπυκνωμένο και έχει αναλογίες.... Αλλά για συμπλήρωση στο δοχείο, να το βάλω όπως είναι;;

c4ee8aedde50f39ce68fb3abfd5d62cc.jpg&key=8d850f89bb4605f29798ba7c75f0b4d33e576b5ca33b42008d09a033a49efc55

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

26f6d954e60bd502c9bfe82cd5b42b74.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10170210-0001.pdf

Για τόσο μικρή ποσότητα, βάλε όπως είναι G13 μην ασχολείσαι.

 

Για σωστή δουλεία θες διαθλασίμετρο, όταν θα το αδειάσεις για ανανέωση. Έχω ποστάρει αναλυτικά κάνε αναζήτηση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μια κ λεγαμε για αλλαγη λαδιων κ φιλτρου λαδιου το εκανα εκτος αντιπροσωπιας (χρησιμοποιωντας αυθεντικο φιλτρο vw) με κοστος 15€.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10170210-0001.pdf
Για τόσο μικρή ποσότητα, βάλε όπως είναι G13 μην ασχολείσαι.
 
Για σωστή δουλεία θες διαθλασίμετρο, όταν θα το αδειάσεις για ανανέωση. Έχω ποστάρει αναλυτικά κάνε αναζήτηση.
Τελικά συμπλήρωσα 500ml με μίξη 50-50 με απιονισμενο νερό. Ευχαριστώ πάντως....
Μια κ λεγαμε για αλλαγη λαδιων κ φιλτρου λαδιου το εκανα εκτος αντιπροσωπιας (χρησιμοποιωντας αυθεντικο φιλτρο vw) με κοστος 15€.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εντός εγγύησης είναι, άλλα 3 χρόνια σε αντιπροσωπεία υποχρεωτικά.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Και μενα εντος εγγυησης ειναι αλλα δεν υπαρχει τροπος να δουν οτι αλλαξα λαδια εκτος.. Σιγα μη τους δωσω 140€ που ζητανε για μια αλλαγη λαδιων.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μιλάω για την διετή αλλαγή λαδιών (μικρό σέρβις), κι εγώ στον 1 χρόνο τα αλλάζω ενδιάμεσα τα λάδια χωρίς ενημέρωση του BC, πάλι στην αντιπροσωπεία (με δικά μου λάδια πάντα).


VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Εχθές γύρισα από πολύωρο ταξίδι εξωτερικού, με το διτούρμπινο μου.

Ξεκούραστο ταξίδι δεν μπορώ να το πω, λόγω ιδιομορφίας της διαδρομής αλλά σίγουρα πολύ λίγη η κατανάλωση για τα δεδομένα του κινητήρα και σκάφους.

Μην σας ξεγελάει η ΜΩΤ, η διαδρομή για όσους γνωρίζουν είναι πάρα πολύ κουραστική με μόλις το 1/4 της σε αυτοκινητοδρομο (δείτε την μέγιστη ταχύτητα) και περιλαμβάνει φυσικά και τις στάσεις σε τελωνεία - σύνορα και ξεκούρασης - βενζινάδικα.

Στην αντλία λοιπόν (κλέβουν όλοι οι βενζινάδες) έβγαλε 7,85 l/100Km.... Στο BC του αυτοκινήτου έβγαλε 7 l/100Km....δεν διψάνε καθόλου τα 240ΗΡ του

Μοναδική παραφωνία η ελαφρώς κουραστική θέση οδήγησης (πιάνεται το δεξί πόδι), μετά από συνεχόμενες 3 ώρες ταξιδιού (πρέπει να παίζει ρόλο και το ύψος μου). 6e02daafa2879d34f2cd5a6bccf04623.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2020 at 12:00 ΠΜ, topmar said:

Εχθές γύρισα από πολύωρο ταξίδι εξωτερικού, με το διτούρμπινο μου.

Ξεκούραστο ταξίδι δεν μπορώ να το πω, λόγω ιδιομορφίας της διαδρομής αλλά σίγουρα πολύ λίγη η κατανάλωση για τα δεδομένα του κινητήρα και σκάφους.

Μην σας ξεγελάει η ΜΩΤ, η διαδρομή για όσους γνωρίζουν είναι πάρα πολύ κουραστική με μόλις το 1/4 της σε αυτοκινητοδρομο (δείτε την μέγιστη ταχύτητα) και περιλαμβάνει φυσικά και τις στάσεις σε τελωνεία - σύνορα και ξεκούρασης - βενζινάδικα.

Στην αντλία λοιπόν (κλέβουν όλοι οι βενζινάδες) έβγαλε 7,85 l/100Km.... Στο BC του αυτοκινήτου έβγαλε 7 l/100Km....δεν διψάνε καθόλου τα 240ΗΡ του emoji23.png

Μοναδική παραφωνία η ελαφρώς κουραστική θέση οδήγησης (πιάνεται το δεξί πόδι), μετά από συνεχόμενες 3 ώρες ταξιδιού (πρέπει να παίζει ρόλο και το ύψος μου). 6e02daafa2879d34f2cd5a6bccf04623.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Νομίζω πως η ΜΩΤ είναι ότι πιο αντιπροσωπευτικό για τον υπολογισμό κατανάλωσης.

Όταν εγώ κινούμε με ΜΩΤ αυτή που περιγράφεις  9 στις 10 φορές γυρίζει δυκύλινδρο και η κατανάλωση που αναφέρει το δικό μου πέφτει και έως 3,9lt. Όμως όσα ταξίδια έχω κάνει προσπαθώντας να πιάσω την καλύτερη  κατανάλωση κουράζομαι περισσότερο οδηγικά και θεωρώ ότι δεν αξίζει το κόπο.. Εάν ήθελα κάτι πιο οικονομικό θα το κοιτούσα εξαρχής. ΟΚ μία δύο φορές μετά γίνεται εμμονή όλο αυτό!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



Νομίζω πως η ΜΩΤ είναι ότι πιο αντιπροσωπευτικό για τον υπολογισμό κατανάλωσης.
Όταν εγώ κινούμε με ΜΩΤ αυτή που περιγράφεις  9 στις 10 φορές γυρίζει δυκύλινδρο και η κατανάλωση που αναφέρει το δικό μου πέφτει και έως 3,9lt. Όμως όσα ταξίδια έχω κάνει προσπαθώντας να πιάσω την καλύτερη  κατανάλωση κουράζομαι περισσότερο οδηγικά και θεωρώ ότι δεν αξίζει το κόπο.. Εάν ήθελα κάτι πιο οικονομικό θα το κοιτούσα εξαρχής. ΟΚ μία δύο φορές μετά γίνεται εμμονή όλο αυτό!


Με φιλική διάθεση, μάλλον δεν κατάλαβες τι αντιπροσωπεύει η ΜΩΤ στην συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει στάσεις για ξεμουδιασμα (με λειτουργία μοτέρ), τελωνεία 2 χωρών και κίνηση εντός πόλεων + χωριών.

Επιπλέον, εάν δεν έχεις σκούτερ 150cc, δεν νομίζω να ισχύει το 3,9 σε αυτοκίνητο (εκτός από συγκεκριμένη μικρή διαδρομή - κατήφορος, που το δικό μου έγραψε και 4,8 l/100Km).

Τέλος, δεν προσπάθησα να κινηθώ οικονομικά στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αντίθετο μάλιστα (δες την μέγιστη ταχύτητα που δείχνει η φωτογραφία). Απλά στη συγκεκριμένη διαδρομή, πέφτει η ΜΩΤ λόγω συνθηκών (βουνό, επαρχιακή οδός, φορτηγά, χωριά, πόλεις, κίνηση, στάσεις, τελωνεία κλπ) χωρίς να σημαίνει οικονομική οδήγηση σε καμία περίπτωση, το ακριβώς αντίθετο συνέβη αλλά με κίνηση εντός ορίων ταχύτητας (διότι σε αυτές τις χώρες, δεν παίζεις με αυτό). Μην ξεχνάμε και τα 241ΗΡ/1968Kg του και το πόσο ΔΕΝ διψάνε τελικά.

Υ.Γ: Εγώ δεν "λέω-ισχυρίζομαι", φωτογραφίζω τα νούμερα.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχθές γύρισα από πολύωρο ταξίδι εξωτερικού, με το διτούρμπινο μου.

Ξεκούραστο ταξίδι δεν μπορώ να το πω, λόγω ιδιομορφίας της διαδρομής αλλά σίγουρα πολύ λίγη η κατανάλωση για τα δεδομένα του κινητήρα και σκάφους.

Μην σας ξεγελάει η ΜΩΤ, η διαδρομή για όσους γνωρίζουν είναι πάρα πολύ κουραστική με μόλις το 1/4 της σε αυτοκινητοδρομο (δείτε την μέγιστη ταχύτητα) και περιλαμβάνει φυσικά και τις στάσεις σε τελωνεία - σύνορα και ξεκούρασης - βενζινάδικα.

Στην αντλία λοιπόν (κλέβουν όλοι οι βενζινάδες) έβγαλε 7,85 l/100Km.... Στο BC του αυτοκινήτου έβγαλε 7 l/100Km....δεν διψάνε καθόλου τα 240ΗΡ του

Μοναδική παραφωνία η ελαφρώς κουραστική θέση οδήγησης (πιάνεται το δεξί πόδι), μετά από συνεχόμενες 3 ώρες ταξιδιού (πρέπει να παίζει ρόλο και το ύψος μου). 6e02daafa2879d34f2cd5a6bccf04623.jpg&key=13690d5113af329ac6e4aacb12c9432c173067a1ee3a5b2f0e9e7a9d79424540

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



Δοκιμασε ναλλαξεις τη μεσαια ρυθμιση πρωτα της μεσης, βοηθαει.
Μετα οπως λες δες τη γωνια του γονατου, οσο πιο μικρη τοσο κουραζει σε μεγαλο ταξιδι

Η καταναλωση ειναι εξαιρετικη με τα υποψη δεδομενα (οχημα βαρος διαδρομη οδηγηση)

Εχω κανει αντιστοιχα τη διαδρομη, αλλα και μεχρι ουκρανια θυμαμαι πριν χρονια με audi a4 500ps με καλο φιλο, ευτυχως το στρωναμε στο πηγαινε, στο ελα ειχαμε κοντα στο 20λιτρο καταναλωση.

Αλλες εποχες.. τα νεα μοτερ ειναι εξαιρετικα πραγματικα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την μεσαία ρύθμιση της μέσης (lumbar support) την άλλαζα διαρκώς στο ταξίδι, βοηθούσε πολύ.

Με τα πόδια ήταν το θέμα, καθόσον είμαι λίγο τέρας (1,90μ - 1??Kg) και δεν μπορώ να βάλω τα γόνατα σε μεγαλύτερη γωνία, βρίσκουν στο κάτω μέρος του ταμπλό

Το σημαντικότερο όλων στο συγκεκριμένο ταξίδι ήταν η απίστευτη ευκολία του DSG7, με χειροκίνητο θα είχα ψοφήσει πιστεύω, μεγάλη υπόθεση τελικά.

Ξέχασα να αναφέρω - για συγκριτικους λόγους - ότι ταξίδευα παρέα με φίλο που οδηγούσε μια MB W212 E220d ('2013), βελτιωμένη (Remap + Downpipe + DPF Off) από 170ΗΡ σε 220ΗΡ, πηγαίνοντας με τον ίδιο ρυθμό (καροτσάκι) πάντα. Στο τέλος της διαδρομής μας, αυτουνού το BC έγραφε μέση κατανάλωση 6,4 l/100Km

Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν τον άθλο του δικού μου στο θέμα κατανάλωση, στην ίδια διαδρομή, μιας και το MB είχε 300Kg λιγότερα, αεροδυναμική σωστή (όχι ψυγείου) και αποτέλεσμα μόλις 0,6l/100Km περισσότερη κατανάλωση για το δικό μου !!

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , topmar said:


 

 


Με φιλική διάθεση, μάλλον δεν κατάλαβες τι αντιπροσωπεύει η ΜΩΤ στην συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία περιλαμβάνει στάσεις για ξεμουδιασμα (με λειτουργία μοτέρ), τελωνεία 2 χωρών και κίνηση εντός πόλεων + χωριών. emoji41.png

Επιπλέον, εάν δεν έχεις σκούτερ 150cc, δεν νομίζω να ισχύει το 3,9 σε αυτοκίνητο (εκτός από συγκεκριμένη μικρή διαδρομή - κατήφορος, που το δικό μου έγραψε και 4,8 l/100Km).emoji39.png

Τέλος, δεν προσπάθησα να κινηθώ οικονομικά στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αντίθετο μάλιστα (δες την μέγιστη ταχύτητα που δείχνει η φωτογραφία). Απλά στη συγκεκριμένη διαδρομή, πέφτει η ΜΩΤ λόγω συνθηκών (βουνό, επαρχιακή οδός, φορτηγά, χωριά, πόλεις, κίνηση, στάσεις, τελωνεία κλπ) χωρίς να σημαίνει οικονομική οδήγηση σε καμία περίπτωση, το ακριβώς αντίθετο συνέβη αλλά με κίνηση εντός ορίων ταχύτητας (διότι σε αυτές τις χώρες, δεν παίζεις με αυτό). Μην ξεχνάμε και τα 241ΗΡ/1968Kg του και το πόσο ΔΕΝ διψάνε τελικά. emoji23.png

Υ.Γ: Εγώ δεν "λέω-ισχυρίζομαι", φωτογραφίζω τα νούμερα. emoji6.png

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

Η ΜΩΤ ταχύτητα αντιπροσωπεύει αυτό ακριβώς που λέει καθώς επίσης και Μέση Ταχύτητα κίνησης. Το εάν εσύ πάτησες στα 194 στιγμιαία αυτό σίγουρα σου αύξησε προσωρινά τη ΜΩΤ αλλά μιλάμε για πολύ μικρά νούμερα. Όταν κάνω ένα ταξίδι μία φορά το μήνα για 250 χλμ ακολουθώ επαρχιακό δρόμο (Κάζα) και μετά βγαίνω εθνική για τα υπόλοιπα 170χλμ. Στη Κάζα λοιπόν τα νούμερα είναι χαμηλά (χαλαρή οδήγηση κουβεντούλα κλπ) και της Μέσης κατάλωσης αλλά και της ΜΩΤ.

Όταν όμως πατάω εθνική κλειδώνω με το ACC 140 με 6η και μένω εκεί. Στο τέλος της διαδρομής κάνοντας τη σούμα δεν θα δεις ποτέ ΜΩΤ 130 ούτε κατανάλωση 6,5lt/h που μπορεί να βλέπεις σταδιακά στην εθνική και ανάλογα το τερέν. Βλέπεις αντίστοιχα νούμερα του Μέσου όρου και αυτό είναι το φυσιολογικό να συμβαίνει.

Επίσης εάν μετά από χρήση μισής ώρας αφήσεις το όχημα σου 1ώρα στο ρελαντί (σου περιγράφω λίγο τις στάσεις που αναφέρεις) αυτό θα σου δείξει ΜΩΚ κάτω από 1 που θα καίει στο ρελαντί; Προφανώς και όχι.

Άρα λοιπόν παίζει ρόλο το τερέν και οι συνθήκες οδήγησης για να βγει η ΜΩΤ και ΜΩΚ συνολικά και ναι όσο και εντυπωσιακό να σου φαίνεται το T-ROV 1.500CC στην ευθεία των Μεγάρων με 4 άτομα, κλειδωμένο το ACC στα 140, 6ή ταχύτητα και στροφές 2900 θα δεις να σου φέρνει στο trip και 3,9lt/h και ας μην έχω εμμονή να το έχω σε φωτογραφίες. Όμως ξαναλέω εάν όλο το υπόλοιπο ταξίδι γράφει πάνω από 5,5 αυτές οι λίγες φορές των 3,9 θα επηρεάσουν ελάχιστα το Μέση κατανάλωση.

Φιλικά πάντα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάπου έχεις μπερδευτεί και τα κάνεις σαλάτα λίγο Γιάννη..... Τα στοιχεία που παρέθεσα αφορούν συγκεκριμένη διαδρομή κατ'αρχην και όχι κάθε διαδρομή....τελευταίες επεξηγήσεις:


Η ΜΩΤ ταχύτητα αντιπροσωπεύει αυτό ακριβώς που λέει καθώς επίσης και Μέση Ταχύτητα


Κινείσαι για 10' με 180 Km/h σε αυτοκινητοδρομο (διανύεις 30ΚΜ), για άλλα 10' μέσα στην πόλη λόγω κίνησης (όχι για οικονομία) με 30 Km/h (διανύεις 5ΚΜ) και στο τέλος της διαδρομής το αφήνεις και στο ρελαντί (για να κρυώσει και το Turbo) άλλα 5'. Ποια η μέση ταχύτητα κίνησης σου λοιπόν; Είναι αντιπροσωπευτικη για το ταξίδι σου; Δηλαδή σημαίνει ότι πήγαινες αργά, για οικονομία; Όχι, το αντίθετο μάλιστα, απλά η κίνηση στην πόλη με τα όρια ταχύτητας και το ρελαντί εν στάση έχουν ρίξει δραματικά την μέση ταχύτητα κίνησης, αλλά δεν αναιρεί τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία).

Το εάν εσύ πάτησες στα 194 στιγμιαία αυτό σίγουρα σου αύξησε προσωρινά τη ΜΩΤ αλλά μιλάμε για πολύ μικρά νούμερα.


Στιγμιαία 194 Km/h ούτε η Bugatti δεν πατάει, η μέγιστη ταχύτητα σε όλη την διαδρομή ήταν και φυσικά δεν δείχνει εάν πήγα τόσο για 15" ή 15'. Εφόσον υπήρξαν πολλά ΚΜ κίνησης εντός πόλεων και χωριών με τα όρια ταχύτητας, λογικό ήταν να ρίξουν την ΜΩΤ, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία).

Όταν κάνω ένα ταξίδι μία φορά το μήνα για 250 χλμ ακολουθώ επαρχιακό δρόμο (Κάζα) και μετά βγαίνω εθνική για τα υπόλοιπα 170χλμ. Στη Κάζα λοιπόν τα νούμερα είναι χαμηλά (χαλαρή οδήγηση κουβεντούλα κλπ) και της Μέσης κατάλωσης αλλά και της ΜΩΤ.
Όταν όμως πατάω εθνική κλειδώνω με το ACC 140 με 6η και μένω εκεί. Στο τέλος της διαδρομής κάνοντας τη σούμα δεν θα δεις ποτέ ΜΩΤ 130 ούτε κατανάλωση 6,5lt/h που μπορεί να βλέπεις σταδιακά στην εθνική και ανάλογα το τερέν. Βλέπεις αντίστοιχα νούμερα του Μέσου όρου και αυτό είναι το φυσιολογικό να συμβαίνει.


Τα αυτονόητα δεν χρειάζονται εξήγηση, αλλά και πάλι αυτό που γράφεις ισχύει για την συγκεκριμένη διαδρομή σου (αν ανέφερες και το χρόνο που έκανες θα μπορούσε να υπολογιστεί η μέση ταχύτητα κίνησης). Και πάλι όμως, αυτό δεν αναιρεί τον τρόπο οδήγησης του δικού μου συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία).

Επίσης εάν μετά από χρήση μισής ώρας αφήσεις το όχημα σου 1ώρα στο ρελαντί (σου περιγράφω λίγο τις στάσεις που αναφέρεις) αυτό θα σου δείξει ΜΩΚ κάτω από 1 που θα καίει στο ρελαντί; Προφανώς και όχι.


Έχεις παρατηρήσει ποτέ το δείκτη στιγμιαίας κατανάλωσης εν στάση και το γράφεις αυτό; Ξέρεις πόσο καταναλώνει εν στάση ένα μοτέρ, σε σχέση με κατανάλωση εν κινήσει; Στο δικό μου γράφει 21-27 l/100Km πάντως (δεν σημαίνει ότι τόσο καίει) αλλά είναι ενδεικτικό του πόσο πολύ καίει εν στάση, με αντίκτυπο - εκτός από την πτώση της μέσης ταχύτητα κίνησης - και την αύξηση της μέσης κατανάλωσης.

Άρα λοιπόν παίζει ρόλο το τερέν και οι συνθήκες οδήγησης για να βγει η ΜΩΤ και ΜΩΚ συνολικά και ναι όσο και εντυπωσιακό να σου φαίνεται το T-ROV 1.500CC στην ευθεία των Μεγάρων με 4 άτομα, κλειδωμένο το ACC στα 140, 6ή ταχύτητα και στροφές 2900 θα δεις να σου φέρνει στο trip και 3,9lt/h και ας μην έχω εμμονή να το έχω σε φωτογραφίες.


Από που να ξεκινήσω εδώ, από την άτοπη σύγκριση; Από το ότι αναφέρεσαι σε στιγμιαία κατανάλωση (σε l/h κιόλας;oldipbemoticons_wink.gif και όχι σε μέση; Ή στην ειρωνεία περί εμμονής (μου) περί φωτογραφιών; Απόδειξη λέγεται η φωτογραφία, διότι μπορώ να γράψω 2 l/100Km κι εγώ σαν εσένα (έχω και φωτογραφία εάν ενδιαφέρεσαι, άσχετα αν αφορά κατηφορική διαδρομή βεβαίως - βεβαίως), εξάλλου στην Ελλάδα ότι θέλει δηλώνει ο καθένας! Για μέση κατανάλωση ταξιδιού μιλάμε (πολύ γρήγορη κίνηση και όχι με γνώμονα την οικονομία).

Όμως ξαναλέω εάν όλο το υπόλοιπο ταξίδι γράφει πάνω από 5,5 αυτές οι λίγες φορές των 3,9 θα επηρεάσουν ελάχιστα το Μέση κατανάλωση.
Φιλικά πάντα!


Αυτονόητο και αυτό και πάλι όμως, αυτό δεν αναιρεί την πολύ μικρή - σχετικά - κατανάλωση του δικού μου, με τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου ταξιδιού (πολύ γρήγορα και όχι με γνώμονα την οικονομία). Εάν ήταν το δικό σου δίπλα - δίπλα, στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, πιστεύω γύρω στο +35% θα ήταν από άποψη κατανάλωσης. Ήδη έγραψα για το MB με μόλις -8,57% λιγότερη κατανάλωση (άλλα μεγέθη κιόλας, βάρους, αεροδυναμικής, κλπ). Αυτό του προσδίδει περισσότερη αξία, στο θέμα της κατανάλωσης.

Αρκετά κουράσαμε τους λοιπούς αναγνώστες, ας είμαστε γεροί να τα χαιρόμαστε Γιάννη.

Υ.Γ :Το VW T-Roc 1.5 TSI 6MT έχει μέση κατανάλωση - σύμφωνα με το έγκυρο Spritmonitor.de, για πραγματικές καταναλώσεις - τα 6,8 l/100Km. Το δικό μου όχημα έχει - στο ίδιο site - μέση κατανάλωση 8,6 l/100Km (η οποία είναι σχεδόν πανομοιότυπη με τις δικές μου ετήσιες μετρήσεις, στο 8,71 l/100Km). Όποτε, με τους μέσους όρους των τιμών καυσίμων της περιοχής μου (1,126€/Diesel Premium - 1,439€/Βενζίνη 95), μεταφράζεται σε 0,968€/ΚΜ για το δικό μου και σε 0,979€/ΚΜ για το T-Roc. Παρότι άτοπη η σύγκριση (μεγέθους, ισχύος, μοτέρ, βάρους), πιο οικονομικό αποδεικνύεται βλέπω.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι "κανόνας" οτι ενα αμάξι αν ειναι 2000cc 2500cc κτλ.

 

Οτι θα εχει Πολύ περισσότερη κατανάλωση απο ενα που μπορει να ειναι 1400cc 1600cc 1800cc.

 

Ασχετα με την μάρκα του αυτοκινήτου μπορει να αγοράσεις ενα 1600αρι και να καίει πολύ περισσότερο απο ενα 2000cc 

 

Ακομα και μοτέρ της ίδιας εταιρίας (μιας και λέμε για VW )  ο Φιλος μας topman εχει το 2000cc TDI στο tiguan. 

Ποίος μου λεει εμένα αν το Amarok TDI 3000cc V6 δεν ειναι ποιο οικονομικό?^_^

 

 

Και εγω που εχω το passat 1400cc 122hp (Βενζίνη )για το σκάφος και το βάρος του εγω βγάλεις πολυ καλύτερα νούμερα σε Οικονομία και κατανάλωση

 

Σε σχέση με το προηγούμενο αμαξι μου που ηταν 1600cc 115hp (diesel) 

Έκαιγε περισσότερο απο την Βενζίνη.

 

 

Στην οικογένια υπάρχει το Nissan Navara D40 2007 diesel, σας πληροφορώ οτι του ξαδέρφου μου το Nissan στην κατηγορία αυτή είναι μεγάλη Dieselρουφυχτρα . 

Σε σχέση με αλλες μάρκες στην ιδια κατηγορία οχήματος.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις δεν μπήκα στην διαδικασία να συγκρίνω ούτε το T roc ούτε να κατακρίνω το VWTiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater. Κακώς μεν ασχολήθηκα αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο του να ασχολείτε κάποιος τόσο μανιωδώς με νούμερα, πράξεις, υπολογισμούς, φωτογραφίες και εάν σωρό άλλες παραμέτρους από το πολύ απλό. Ένα όμορφο ταξίδι μια ωραία στριφτερη βόλτα κα. Εάν κάποιον τον απασχολεί τόσο πολύ η κατανάλωση επιλέγει αντίστοιχα τι αντέχει η τσέπη του να κινείται. Τα παραδείγματα τα έφερα γιατί λίγο πολύ όλοι έχουμε πλέον υπολογιστές ταξιδιού και άλλα τζιτζιμπλικια και ξέρουμε πόσες παρλαπιπες δείχνουν συχνά πυκνά.

Χαρείτε την ζωή γιατί είναι μικρή και όλα τα άλλα να χαμε να λέγαμε. Καλή συνέχεια σε όλους!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

και την ωρα που μιλατε για μωτ, καταναλωσεις εν σταση κλπ...ερχεται ο υβριδικος με το καλωδιακι του για να φορτισει και εκει τελειωνουν ολα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

και την ωρα που μιλατε για μωτ, καταναλωσεις εν σταση κλπ...ερχεται ο υβριδικος με το καλωδιακι του για να φορτισει και εκει τελειωνουν ολα...

 

Ο υβριδικος ομως ,μάστορα θα πρέπει να ψάχνει να βρει μπριζα για να βάλει την μπαλαντεζα.... και + θα πρέπει να περιμένεις να φορτίσει...

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, OMINUS said:

 

Ο υβριδικος ομως ,μάστορα θα πρέπει να ψάχνει να βρει μπριζα για να βάλει την μπαλαντεζα.... και + θα πρέπει να περιμένεις να φορτίσει...

τωρα....σε λιγα χρονια δεν νομιζω

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω το amarok v6 με τα 258 ποιο οικονομικό δεν ειναι. Βασικά έχει μόνο 5.000 και δεν έχω κάνει μετρήσεις απλά θα σας αναφέρω τι γράφει συνήθως είναι 8.5 με 9 χωρίς να προσέχουμε ποτέ την κατανάλωση...αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι όσο και να πιεστεί δεν πάει πάνω από 10.τα εξακυλινδρα θέλουν καυσιμοοο
 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 
Ο υβριδικος ομως ,μάστορα θα πρέπει να ψάχνει να βρει μπριζα για να βάλει την μπαλαντεζα.... και + θα πρέπει να περιμένεις να φορτίσει...
Ο υβριδικός δεν χρειάζεται μπαλαντεζα.ο ηλεκτρικός χρειάζεται oldipbemoticons_wink.gif
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.