Jump to content
topmar

Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Recommended Posts





Ρε σεις δεν μπήκα στην διαδικασία να συγκρίνω ούτε το T roc ούτε να κατακρίνω το VWTiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater. Κακώς μεν ασχολήθηκα αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο του να ασχολείτε κάποιος τόσο μανιωδώς με νούμερα, πράξεις, υπολογισμούς, φωτογραφίες και εάν σωρό άλλες παραμέτρους από το πολύ απλό. Ένα όμορφο ταξίδι μια ωραία στριφτερη βόλτα κα. Εάν κάποιον τον απασχολεί τόσο πολύ η κατανάλωση επιλέγει αντίστοιχα τι αντέχει η τσέπη του να κινείται. Τα παραδείγματα τα έφερα γιατί λίγο πολύ όλοι έχουμε πλέον υπολογιστές ταξιδιού και άλλα τζιτζιμπλικια και ξέρουμε πόσες παρλαπιπες δείχνουν συχνά πυκνά.
Χαρείτε την ζωή γιατί είναι μικρή και όλα τα άλλα να χαμε να λέγαμε. Καλή συνέχεια σε όλους!


Φίλε Γιάννη, για το χαβαλέ μας γράφουμε εδώ μέσα, ελπίζω να είναι κατανοητό από όλους. Δεν παρεξηγούμαστε και δεν παρεξηγούμε, χόμπι έχουμε όλοι, μερικοί δε έχουν τα νούμερα, τις πράξεις, τους υπολογισμούς και τις φωτογραφίες, ειδικά εάν αποδεικνύουν το ρητό "Και πάει και δεν καίει"

και την ωρα που μιλατε για μωτ, καταναλωσεις εν σταση κλπ...ερχεται ο υβριδικος με το καλωδιακι του για να φορτισει και εκει τελειωνουν ολα...


Ο υβριδικός αφενός δεν έχει μόνο ηλεκτροκινητηρα αλλά και συμβατικό μοτέρ βενζίνης, αφετέρου και το ρεύμα έχει κόστος. Με μία πρόχειρη ματιά, το πρόσφατα αποκτηθεν BMW F30 330e Hybrid του φίλου μου, έχει ως κόστος κίνησης (βενζίνη + ρεύμα) τα 0,10€-0,12€/KM, που σημαίνει ένα +20% στο κόστος κίνησης πάνω από το δικό μου (ίδιας δύναμης και κυβισμού αλλά τεράστια διαφορά σε όγκο - αεροδυναμική - βάρος). Οπότε, το υβριδικό βγαίνει πιο κοστοβορο, σε μεικτή χρήση. Στην πόλη όμως το δικό μου καταναλώνει +200% πάνω

 
Ο υβριδικος ομως ,μάστορα θα πρέπει να ψάχνει να βρει μπριζα για να βάλει την μπαλαντεζα.... και + θα πρέπει να περιμένεις να φορτίσει...


Αν υπολογίσουμε και το χρόνο ως παράγοντα, τότε "κλαφτα Χαράλαμπε". Από 30' έως 60' η στάση σε ταχυφορτιστή δημόσιο (γιατί στο σπίτι χρειάζεται 14 ώρες ) , κι αυτό αν δεν φορτίζει ήδη άλλος και περιμένεις στην ουρά. Οπότε το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 10 ώρες, πάει πολύ

τωρα....σε λιγα χρονια δεν νομιζω


Σε λίγα χρόνια, θα βλέπουμε και την αύξηση του κόστους της KWh όμως, γιατί ως γνωστόν, ο κανόνας της προσφοράς και ζήτησης ισχύει πάντα. Με τα σημερινά δεδομένα, τα υβριδικά - ηλεκτρικά συμφέρουν μόνο ως οχήματα πόλης αποκλειστικά, τελεία και παύλα.

Επειδή έχω το amarok v6 με τα 258 ποιο οικονομικό δεν ειναι. Βασικά έχει μόνο 5.000 και δεν έχω κάνει μετρήσεις απλά θα σας αναφέρω τι γράφει συνήθως είναι 8.5 με 9 χωρίς να προσέχουμε ποτέ την κατανάλωση...αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι όσο και να πιεστεί δεν πάει πάνω από 10.τα εξακυλινδρα θέλουν καυσιμοοο

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αυτό είναι 3.0 TDI V6; Μια χαρά είναι τότε.... Σχεδόν ίδιες τιμές τιμές με το δικό μου δηλαδή που είναι 2λιτρο (αλλά Biturbo).

Ο υβριδικός δεν χρειάζεται μπαλαντεζα.ο ηλεκτρικός χρειάζεται oldipbemoticons_wink.gif


Λάθος, και ο υβριδικός χρειάζεται μπαλαντέζα αφού έχει και ηλεκτροκινητηρα και παίρνει ρεύμα μέσω φόρτισης πρωτίστως (αλλά και εν κινήσει συμπληρωματικά). Είπαμε, μόνο για την πόλη αξίζουν, στα ταξίδια ως βενζινοκινητα δουλεύουν και ρουφάνε (τεστ της 330e στην Μαλαισία έδειξε μέση κατανάλωση τα 8,4 l/100Km, σε πραγματικές μικτές συνθήκες)

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Το υβριδικό δεν μπαίνει ποτέ στην πρίζα. Το phev αν θες το φορτίζεις στην πρίζα αν δεν θες το χρησιμοποιείτε καθαρά ως "κλασσικό υβριδικό". Εννοείται συμφέρει να το φορτίζεις και να κάνεις τις καθημερινές σου διαδρομές σπίτι-δουλεια, μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (ή όχι πιο κοντά γίνεται σε αυτό).
Το καινούριο Tiguan θα έχει μοντέλο phev

Link to comment
Share on other sites

δεν πιανεστε εσεις...δεν σας βρισκω πουθενα...ρε παιδια αν εχω υβριδικο με χρηση μεσα σε πολη και 2 ταξιδια το χρονο δεν συμφερει πιο πολυ απο ενα πχ βενζινοκινητο με την ιδια χρηση;;;;το οτι μπορει να μπαινει σε λειτουργια ο βενζινοκινητηρας και να ρουφαει οταν ταξιδευω δεν μου λεει κατι εφοσον κανω ταξιδι 2 φορες το χρονο...η χρηση του αυτοκινητου χαρακτηριζεται απο το που κινειται το μεγαλυτερο διαστημα του χρονου...εφοσον ισχυουν οι παραπανω συνθηκες χρηση τοτε πολυ απλα ενα υβριδικο ειναι ο βασιλιας στο κομματι της καταναλωσης...

 

δυστυχως ή ευτυχως η τεχνολογια εξελισσεται...τα ηλεκτροκινητα ηρθαν για να μεινουν και προβλεπω οτι ο χωρος για τα υποδυεστερης μορφης καυσιμα σιγα σιγα θα μειωθει...ως ρομαντικος και λατρης του παλιου αυτοκινητου και μοτοσυκλετας ειναι ενα κομματι που σιγουρα θα μου λειψει...επισης η τεχνολογια θα φερει νεες καινοτομιες και στις βελτιωτικες εταιριες...αληθεια πως μπορει κανεις να βελτιωσει ενα ηλεκτροκινητο αυτοκινητο;;;ερωτημα οπως και αλλα που θα μας απασχολησουν εν καιρω....ασχετο μια βολτα με το biturbo θα πεθαινα για να παω:roadrage:

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , gianniskar said:

Επειδή έχω το amarok v6 με τα 258 ποιο οικονομικό δεν ειναι. Βασικά έχει μόνο 5.000 και δεν έχω κάνει μετρήσεις απλά θα σας αναφέρω τι γράφει συνήθως είναι 8.5 με 9 χωρίς να προσέχουμε ποτέ την κατανάλωση...αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι όσο και να πιεστεί δεν πάει πάνω από 10.τα εξακυλινδρα θέλουν καυσιμοοο emoji1787.png
 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

 

τα χιλιόμετρα που έχεις είναι πολύ λίγα για να βγουν συμπεράσματα ακόμα.

 

αν πάμε με τα δικά σου δεδομένα.

 

τότε σαν νούμερα τα βλέπω σχετικά καλά. (Κάνοντας πάντα σύγκριση ιδιο τύπου οχήματος )

 

το Nissan Navara D40 του 2007 2000cc 200hp άνετα καίει πολύ περισσότερο.

Που το δικό σου ειναι 3000cc 258hp

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Όχι. Το υβριδικό δεν μπαίνει ποτέ στην πρίζα. Το phev αν θες το φορτίζεις στην πρίζα αν δεν θες το χρησιμοποιείτε καθαρά ως "κλασσικό υβριδικό". Εννοείται συμφέρει να το φορτίζεις και να κάνεις τις καθημερινές σου διαδρομές σπίτι-δουλεια, μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (ή όχι πιο κοντά γίνεται σε αυτό).
Το καινούριο Tiguan θα έχει μοντέλο phev
Κάπου τα μπέρδεψες φίλε.... Από Wikipedia διαβάζουμε τον ορισμό του υβριδικού:

"Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο «ήπια» προς το περιβάλλον τεχνολογία, όπως έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερη ισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, σε σχέση με αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο βενζίνη ή πετρέλαιο. Μία σημαντική υποκατηγορία υβριδικών οχημάτων αποτελούν τα επαναφορτιζόμενα (plug-in) υβριδικά οχήματα με συσσωρευτές (PHEV). Το plug-in υβριδικό είναι ένα υβριδικό όχημα το οποίο διαθέτει τόσο συσσωρευτές (μπαταρίες) όσο και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αποθηκευμένη ενέργεια στους συσσωρευτές επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση που εξαρτάται από το μέγεθος της μπαταρίας και τη μηχανική του διάταξη (σειρά ή παράλληλη)."

Επομένως, ΝΑΙ τα υβριδικά μπαίνουν στην πρίζα, όχι απαραίτητα όλα, αλλά μπαίνουν (τουλάχιστον τα νεότερα). Τώρα, κατά πόσο δεν χρειάζεται να το φορτίζει ο κάτοχος αλλά να το δουλεύει απλά ως βενζινοκινητο ή αν έχει λογική αυτό, είναι άλλο θέμα συζήτησης.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Έχει επικρατήσει οταν κάποιος λέει "υβριδικό" να εννοεί τα τύπου Toyota ή τα "self charging", όπως αρέσει στην Toyota να τα αποκαλεί. Αυτά ΔΕΝ φορτίζονται με πρίζα.

Όταν κάποιος αναφέρει phev, είναι ακριβώς αυτό που λένε τα αρχικά και αυτό που αναφέρεις από το λήμμα της Wikipedia.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites



δεν πιανεστε εσεις...δεν σας βρισκω πουθενα...ρε παιδια αν εχω υβριδικο με χρηση μεσα σε πολη και 2 ταξιδια το χρονο δεν συμφερει πιο πολυ απο ενα πχ βενζινοκινητο με την ιδια χρηση;;;;το οτι μπορει να μπαινει σε λειτουργια ο βενζινοκινητηρας και να ρουφαει οταν ταξιδευω δεν μου λεει κατι εφοσον κανω ταξιδι 2 φορες το χρονο...η χρηση του αυτοκινητου χαρακτηριζεται απο το που κινειται το μεγαλυτερο διαστημα του χρονου...εφοσον ισχυουν οι παραπανω συνθηκες χρηση τοτε πολυ απλα ενα υβριδικο ειναι ο βασιλιας στο κομματι της καταναλωσης...


Από ένα βενζινοκινητο συμφέρει, από ένα πετρελαιοκινητο όμως; Και εφόσον κινείται στην πόλη κατά 90%, αξίζει τόσα πολλά χρήματα το υβριδικό, ενώ θα μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου με ένα 2ο μικρό για πόλη, με αέριο; Εγώ έτσι πορεύομαι πάντως....

δυστυχως ή ευτυχως η τεχνολογια εξελισσεται...τα ηλεκτροκινητα ηρθαν για να μεινουν και προβλεπω οτι ο χωρος για τα υποδυεστερης μορφης καυσιμα σιγα σιγα θα μειωθει...ως ρομαντικος και λατρης του παλιου αυτοκινητου και μοτοσυκλετας ειναι ενα κομματι που σιγουρα θα μου λειψει...επισης η τεχνολογια θα φερει νεες καινοτομιες και στις βελτιωτικες εταιριες...αληθεια πως μπορει κανεις να βελτιωσει ενα ηλεκτροκινητο αυτοκινητο;;;ερωτημα οπως και αλλα που θα μας απασχολησουν εν καιρω....ασχετο μια βολτα με το biturbo θα πεθαινα για να παω:roadrage:


Μέχρι να προσγειωθουν σε τιμές τα ηλεκτρικά, να αυξηθούν οι σταθμοί φόρτισης, να αυξηθεί η πραγματική εμβέλεια τους με φυσιολογικές συνθήκες (A/C - USB Charging - Lights - Infotainment Systems σε διαρκή λειτουργία) σε μικτές διαδρομές (όχι μόνο Ε.Ο) και να αναφέρουν το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους οι εταιρείες (το κρύβουν επιμελώς), έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε. Μέχρι τότε λοιπόν, Diesel Rules

Για βόλτα, έλα Σέρρες να κεράσω, φέρε γλυκά όμως

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

α εσυ εχεις παει σε αλλο επιπεδο....

 

βαλτο να οργωσει λεμε το εργαλειο....εκει οπως εισαι στην αμμο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βόλτα στο δάσος σήμερα, όπου είδα και άγρια θηρία όπως βλέπετε 889296107b0e86ca2885f523003aa36d.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

κολλησες;;;να ρθω να σε τραβηξω;;;;u:
2Τ είναι, βαστάει;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, topmar said:

2Τ είναι, βαστάει; emoji23.png

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

κατι θα κανουμε για το θηριο..το πολυ πολυ να κολλησω και εγω..ε μετα να φωναξουμε ενα ναβαρα να μας τραβηξει και τους 2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, gianniskar said:

Υπάρχει και ΑΜΑΡΟΚ στη παρέα emoji16.png

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

μεγαλη τιμη να με συρει ενα αμαροκ

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , gianniskar said:

Υπάρχει και ΑΜΑΡΟΚ στη παρέα emoji16.png

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

εσένα πλάκα πλάκα σε ξεχάσαμε; 

Μουγκα στην στρούγκα για το amarok...δεν μας έχεις 2 πράγμα ακόμα για το όχημα:sword:

11 hours ago , TMESSOLO said:

μεγαλη τιμη να με συρει ενα αμαροκ

 

κοίτα μην βρεθείς κάτω από το amarok :frantics:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, παράξενο πρόβλημα εμφανίστηκε εδώ και μέρες στο αυτοκίνητο, όσον αφορά όσον αφορά τη σύνδεση του κινητού τηλεφώνου και την λειτουργία του Android Auto.

Ενώ δούλευε κανονικά προ μερικών ημερών, από την περασμένη εβδομάδα που το συνδέω στο αυτοκίνητο, δεν συνδέεται στην εφαρμογή, ούτε καν αναγνωρίζεται στη σύνδεση (μόνο φορτίζεται) με την θύρα USB του αυτοκινήτου.

Δεν έχω αλλάξει καλώδιο, για να πεις ότι φταίει αυτό, δούλευε πριν με αυτό κανονικά.

Το παράξενο είναι ότι δεν βγάζει καθόλου το γνωστό παράθυρο επιλογής, όταν συνδέεται με usb θύρα το κινητό (δείτε φώτο), όπου επέλεγα την 1η επιλογή και συνδεόταν στο Android Auto κανονικά. Τώρα, με το που θα το συνδέσω στη θύρα USB του αυτοκινήτου, ξεκινά να φορτίζεται, ενώ σε δοκιμή σύνδεσης σε θύρα USB του Η/Υ, βγαίνει κανονικά το παράθυρο επιλογής σύνδεσης.

Όποτε, το πρόβλημα επικεντρώνεται στο αυτοκίνητο, όχι στη σύνδεση ή στην εφαρμογή Android Auto ή στο κινητό τηλέφωνο.

Καμιά ιδέα τι φταίει και πως το φτιάχνω;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater



376ecf34b2ce5f7486919855ae96b700.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ 99% απίθανο να φταίει το αυτοκίνητο. Για να γίνει 100% βρες έναν φίλο σου να δοκιμάσει το δικό του κινητό. Φταίει είτε το καλώδιο είτε κάποια αναβάθμιση έγινε στο τηλέφωνο σου και άλλαξε κάτι στις ρυθμίσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το λες, θυμάμαι να έγινε update στην εφαρμογή Android Auto στο Google Play, προ ολίγων ημερών..... Λες από αυτό να είναι;; Οπότε, δεν διορθώνεται και περιμένω νέο update της εφαρμογής, μπας και διορθωθεί;;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το λες, θυμάμαι να έγινε update στην εφαρμογή Android Auto στο Google Play, προ ολίγων ημερών..... Λες από αυτό να είναι;; Οπότε, δεν διορθώνεται και περιμένω νέο update της εφαρμογής, μπας και διορθωθεί;;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Ναι σβήσε την εφαρμογή και κατέβασε τη ξανα.. επίσης αν συνεχίζετε κατέβασε άλλη εκδοση της εφαρμογής..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπαν κ τα παιδια πιο πανω, να εχςι θεμα το αμαξι πολυ δυσκολο εως αδύνατο. Καποιο θεμα με την εφσρμογη υπαρχει. Απεγκατασταση κ εγκατασταση ξανα. Κ αν δεν παιζει καλο ειναι να δοκιμασεις κ με αλλο καλωδιο της ιδιας εταιριας(xiaomi) γιατι το συγκεκριμενα κινητα δεν αγαπουν καλωδια αλλης εταιριας. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, η εφαρμογή είναι του συστήματος, δεν γίνεται απεγκατασταση. Μπόρεσα όμως και έκανα απεγκατασταση ενημερώσεων, μπας και διορθωθεί γυρνώντας στην αρχική κατάσταση, αλλά μάταια, πάλι τα ίδια.

Δοκίμασα επιπλέον άλλη θύρα usb, άλλο γνήσιο καλώδιο Xiaomi του κινητού και επανεκκίνηση, προσπάθησε να συνδεθεί, έκανα όλα τα βήματα της ρύθμισης της εφαρμογής και στο τελευταίο βήμα κλείνει η εφαρμογή χωρίς λόγο και τίποτα....




VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Κάνε εγκατάσταση το aptoide(είναι android market σαν το google play) από εκεί μπορείς να διαγράψεις την εφαρμογή.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το είχα το Apptoide, έκανα απεγκατάσταση των update πρώτα στην εφαρμογή και μετά από εκεί έβαλα άλλη έκδοση του Android Auto, όχι την τελευταία, 2 εκδόσεις πίσω, μπας και διορθωθεί, αλλά πάλι τα ίδια.

Πλήρη απεγκατάσταση όμως μέσω του Apptoide δεν είχα κάνει.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.