Jump to content
topmar

Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Recommended Posts

Οτι θες κανεις με το προγραμμα. Κ διπλασια νουμερα αν θελεις βλεπεις. Το θεμα ειναι η μακροζωια......


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γιαυτό ειπα ότι θα ήθελα να δω το afr...
Link to comment
Share on other sites

Light είναι, μην ανησυχεις για το afr
 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Light είναι, μην ανησυχεις για το afr


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κοίτα. Δε διαφωνώ για κάτι που δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι τα άλογα δεν είναι φυστίκια για να πάρει ένα αμάξι με ένα Light πρόγραμμα 50hp (+20%). Προσωπικά θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός να πιστέψω μια διαφημιστική δυναμομετρηση (πλέον η δυναμομετρηση είναι πολύ οικονομική και θα έκανα οπωσδήποτε πριν και μετά) και σίγουρα δεν θα διακινδυνευα τη μακροζωία του κινητήρα που μπορεί να προκαλούσε ένα κακό afr. Δυναμομετρηση χωρίς afr είναι τουλάχιστον επικίνδυνη αν όχι ύποπτη.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, απαντώ περιληπτικά γιατί είμαι σε διακοπές:

Το μοτέρ έχει 2 Turbo, υπόψιν.

Οι τιμές βελτίωσης που πήρα από 4 βελτιωτες γνωστούς στη Β. Ελλάδα (REVO, APR, SPTUNES, REMAPTRONIC) ήταν από 280HP έως 310ΗΡ, απλά για Stage 1.

Το μοτέρ είναι σε άψογη κατάσταση, σχεδόν άστρωτο με πολύ λίγα ΚΜ για Diesel.

Δυναμομετρηση έγινε πριν + μετά από τις δοκιμές, τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπετε στο έγγραφο.

Η δυναμομετρηση γίνεται On the road, με ειδικό εξάρτημα που προσαρμόζεται στον πίσω τροχό, όχι σε ραουλα σταθερά.

Η θερμοκρασία των δοκιμών ήταν πάρα πολύ υψηλή την ημέρα εκείνη (31-32 C), που σημαίνει ότι σε νορμάλ θερμοκρασία 20 C η ισχύς είναι υψηλότερη (η εκτίμηση του βελτιωτη είναι 295-297 ΗΡ), θα επαναληφθεί η δοκιμή εντός του ερχόμενου Φθινοπώρου για σύγκριση.

Αυτά τα ολίγα, καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μετά από ένα αρκετά μεγάλο ταξίδι, με μικτές και δύσκολες διαδρομές, σε πολύ υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, κράτησα μερικά στατιστικά τα οποία παραθέτω προς μελέτη και σχολιασμό:

Χιλιόμετρα = 3.266 ΚΜ
Σύνολο Καυσίμων = 287,37 L
Κόστος Καυσίμων = 416€
Μέση Κατανάλωση = 8,79 l/100Km
Μέσο κόστος ανά ΚΜ = 0,127€/Km

Σημείωση1:
Χιλιόμετρα με μπαγκαζιερα = 1.396 ΚΜ (42,75% των συνολικών χιλιομέτρων).

Σημείωση2:
Ταχύτητες στην Ε.Ο με 135 Km/h (με μπαγκαζιερα) & 140 Km/h (χωρίς μπαγκαζιερα).

Σημείωση3:
Ταχύτητες στην επαρχιακή οδό με 80-110 Km/h (με ή χωρίς μπαγκαζιερα).

Σημείωση3:
Κίνηση σε Ε.Ο (60%), σε επαρχιακή οδό (35%) με αναβάσεις σε βουνά (έως 1220μ υψόμετρο) και σε πόλεις (5%) κυρίως Αθήνα-Κέντρο με πολύ κίνηση.

Σημείωση4:
Όλες οι κινήσεις με 5 άτομα στο όχημα.

Σημείωση5:
Με νέο λάδι κινητήρα Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 και Remap 291HP.

Σημείωση6:
Βάρος μεικτό από 2,3Τ (χωρίς μπαγκαζιερα) έως 2,4Τ (με μπαγκαζιερα).

Με εξωτερικές θερμοκρασίες μεταξύ 33 - 40 C που κινήθηκα όλες τις φορές, είδα τις παρακάτω ανώτερες θερμοκρασίες λαδιού:

100 Km/h ευθεία = 95 C
100 Km/h ανηφόρα = 105 C
125 Km/h ευθεία = 104 C
125 Km/h ανηφόρα = 114 C
135 Km/h ευθεία = 108 C
135 Km/h ανηφόρα = 122 C
135 Km/h ανηφόρα διαρκείας = 128 C

Τέλος, μετά από 4.401 ΚΜ χρήσης (δύσκολης, αυτής παραπάνω που περιγράφω) του νέου λαδιού, ο δείκτης εξακολουθεί να βρίσκεται στο Max, όπως είναι αναμενόμενο φυσικά.

Αυτά προς το παρόν, καλό καλοκαίρι.

Υ.Γ: Το 128 C ως θερμοκρασία λαδιού με προβλημάτισε λίγο.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μετά από ένα αρκετά μεγάλο ταξίδι, με μικτές και δύσκολες διαδρομές, σε πολύ υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, κράτησα μερικά στατιστικά τα οποία παραθέτω προς μελέτη και σχολιασμό:

Χιλιόμετρα = 3.266 ΚΜ
Σύνολο Καυσίμων = 287,37 L
Κόστος Καυσίμων = 416€
Μέση Κατανάλωση = 8,79 l/100Km
Μέσο κόστος ανά ΚΜ = 0,127€/Km

Σημείωση1:
Χιλιόμετρα με μπαγκαζιερα = 1.396 ΚΜ (42,75% των συνολικών χιλιομέτρων).

Σημείωση2:
Ταχύτητες στην Ε.Ο με 135 Km/h (με μπαγκαζιερα) & 140 Km/h (χωρίς μπαγκαζιερα).

Σημείωση3:
Ταχύτητες στην επαρχιακή οδό με 80-110 Km/h (με ή χωρίς μπαγκαζιερα).

Σημείωση3:
Κίνηση σε Ε.Ο (60%), σε επαρχιακή οδό (35%) με αναβάσεις σε βουνά (έως 1220μ υψόμετρο) και σε πόλεις (5%) κυρίως Αθήνα-Κέντρο με πολύ κίνηση.

Σημείωση4:
Όλες οι κινήσεις με 5 άτομα στο όχημα.

Σημείωση5:
Με νέο λάδι κινητήρα Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 και Remap 291HP.

Σημείωση6:
Βάρος μεικτό από 2,3Τ (χωρίς μπαγκαζιερα) έως 2,4Τ (με μπαγκαζιερα).

Με εξωτερικές θερμοκρασίες μεταξύ 33 - 40 C που κινήθηκα όλες τις φορές, είδα τις παρακάτω ανώτερες θερμοκρασίες λαδιού:

100 Km/h ευθεία = 95 C
100 Km/h ανηφόρα = 105 C
125 Km/h ευθεία = 104 C
125 Km/h ανηφόρα = 114 C
135 Km/h ευθεία = 108 C
135 Km/h ανηφόρα = 122 C
135 Km/h ανηφόρα διαρκείας = 128 C

Τέλος, μετά από 4.401 ΚΜ χρήσης (δύσκολης, αυτής παραπάνω που περιγράφω) του νέου λαδιού, ο δείκτης εξακολουθεί να βρίσκεται στο Max, όπως είναι αναμενόμενο φυσικά.

Αυτά προς το παρόν, καλό καλοκαίρι.

Υ.Γ: Το 128 C ως θερμοκρασία λαδιού με προβλημάτισε λίγο.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater



Μάλλον το λάδι δεν…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Για πες και γιατί.... Η VW δίνει ως εύρος λειτουργίας λαδιού, το 101 - 140 C πάντως

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater



Link to comment
Share on other sites

Έχει πολλή ζέστη μια χαρά είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχει πολλή ζέστη μια χαρά είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κι εγώ αυτό σκέφτηκα, με 38 C εξωτερική θερμοκρασία, πρέπει να είναι φυσιολογικό....

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Θα δούμε το τελικό συγκριτικό πάντως εγώ από όσο έχω παρατηρήσει στο δικό μου και το αμαροκ η εξωτερική θερμοκρασία επηρεάζει αλλά όχι τόσο πολύ!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως στο 190αρι, πανωαπο 105c δεν εχω δει.
Ουτε χθες που με 5 ατομα, και μπαγκαζια, ανεβαινα σε βουνο στροφιλικι.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, μάλλον ισχύουν άλλα δεδομένα, αναλόγως το μοτέρ.... Το 98 είναι η χαμηλότερη θερμοκρασία που βλέπω, ενώ σε cruising συνήθως είναι στα 102-104....οπότε σίγουρα ισχύουν άλλα νούμερα... Υπόψιν ότι στο δικό μου ψύχει 2 Turbo, όχι 1 όπως στο δικό σου....

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Το 128 ισως να οφειλεται στην ιδιαιτεροτητα του μοτερ. Ισως τα 2 turbo???Παντως στο δικο μου βενζινης που σερνω κ βαρκα ενος τονου στα βουνα κ με φορτωμενο αμαξι, δεν εχω δει ποτε πανω απο 112.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/18/2021 at 12:01 AM, topmar said:

Για πες και γιατί.... Η VW δίνει ως εύρος λειτουργίας λαδιού, το 101 - 140 C πάντως

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater


 

είχες δεί σε ίδιες συνθήκες πιο χαμηλότερες θερμοκρασίες με το προηγούμενο? Μην ξεχνάς οτι είσαι και με πρόγραμμα και αυτό όσο ναι ανεβάζεις την θερμοκρασία. Εγώ πιστεύω οτι είσαι μια χαρά. 

Απλά λόγω προγράμματος πλέον θέλεις σίγουρα αλλαγές στα 10000 χλμ.

Επίσης συχνά check από κάτω για τυχόν διαρροές. Νομίζω οτι το ύψος του suv είναι πλεονέκτημα για αυτή τη δουλειά. 

Σε μένα παντώς μετά την αλλαγή της αντλίας νερό με πολύ ξύλο και θερμοκρασίες πολύ υψηλές έχω παρατηρήσει 5 βαθμούς κάτω στην θερμοκρασία λαδιού. Πλέον τους 100 κελσίου δεν μπορώ να του φτάσω με τίποτα. Ούτε κάν με ανοιχτό aircondition και ταχύτητες 160-170. Στις ίδιες ταχύτητες και συνθήκες είχα δει και 120 κελσίου με το 5w40 που μου είχε βάλει στην πρώτη αλλαγή ο Φιλοσίδης!

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

είχες δεί σε ίδιες συνθήκες πιο χαμηλότερες θερμοκρασίες με το προηγούμενο? Μην ξεχνάς οτι είσαι και με πρόγραμμα και αυτό όσο ναι ανεβάζεις την θερμοκρασία. Εγώ πιστεύω οτι είσαι μια χαρά. 
Απλά λόγω προγράμματος πλέον θέλεις σίγουρα αλλαγές στα 10000 χλμ.
Επίσης συχνά check από κάτω για τυχόν διαρροές. Νομίζω οτι το ύψος του suv είναι πλεονέκτημα για αυτή τη δουλειά. 
Σε μένα παντώς μετά την αλλαγή της αντλίας νερό με πολύ ξύλο και θερμοκρασίες πολύ υψηλές έχω παρατηρήσει 5 βαθμούς κάτω στην θερμοκρασία λαδιού. Πλέον τους 100 κελσίου δεν μπορώ να του φτάσω με τίποτα. Ούτε κάν με ανοιχτό aircondition και ταχύτητες 160-170. Στις ίδιες ταχύτητες και συνθήκες είχα δει και 120 κελσίου με το 5w40 που μου είχε βάλει στην πρώτη αλλαγή ο Φιλοσίδης!

Όντως τώρα; Εμένα 99-100 ειχα δει 103 και 105 με 39 βαθμούς κάπου στα 150χιλ/ωρα εννοείται με αιρ-κοντίσιον κτλ. Λάδι Castrol που κοντεύει τα 10.000.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 19/7/2021 at 3:40 ΜΜ, gianniskar said:


Όντως τώρα; Εμένα 99-100 ειχα δει 103 και 105 με 39 βαθμούς κάπου στα 150χιλ/ωρα εννοείται με αιρ-κοντίσιον κτλ. Λάδι Castrol που κοντεύει τα 10.000.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ναι αλήθεια. έκανα ένα ταξίδι περίπου 200 χλμ με ανηφόρα κατακαλόκαιρο με αιρκοντισιον και 3 άτομα μέσα με τις αποσκευές τους. Είχα αρχίσει να το σκίζω στα όρια του μέχρι και μετά την Κόρινθο είδα 120 θερμοκρασία. Τα λάδια τα είχα αλλάξει πριν μια εβδομάδα 5w40 castrol magnetec από το βαρελάκι :)

 

Live Fast Die Young :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 7/19/2021 at 9:36 AM, topmar said:

Καλημέρα, μάλλον ισχύουν άλλα δεδομένα, αναλόγως το μοτέρ.... Το 98 είναι η χαμηλότερη θερμοκρασία που βλέπω, ενώ σε cruising συνήθως είναι στα 102-104....οπότε σίγουρα ισχύουν άλλα νούμερα... Υπόψιν ότι στο δικό μου ψύχει 2 Turbo, όχι 1 όπως στο δικό σου....

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

Παρόμοιες θερμοκρασίες έχω κι εγώ στον 2,0 Biturbo, σε ταξίδι κλπ και έχω και κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου...

Οπότε μάλλον καλά είμαστε... ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



 
Παρόμοιες θερμοκρασίες έχω κι εγώ στον 2,0 Biturbo, σε ταξίδι κλπ και έχω και κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου...
Οπότε μάλλον καλά είμαστε...


Όταν λες "... κοντά το διπλάσιο βάρος αυτοκινήτου...", σε σχέση με ποιο; Πόσο βάρος έχει το δικό σου;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου, χωρίς τα εξτρά της έκδοσης έχει 3.040 κιλά!!!
Ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 291HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Σωστά... Το Amarok 2,0 με αυτόματο κιβώτιο...

 

Έχει πάνω κάποια εξτρά της έκδοσης που έχω (Canyon λέγεται), όπως είναι οι μπάρες πίσω, τα σκαλοπάτια, κάποιες ποδιές, το μεταλλικό ρολό κλπ...

Edited by Hellas4x4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επέτειος 2 ετών κατοχής προ ολίγων ημερών και είπα να το γιορτάσω λίγο.....

Υ.Γ: Τιμή όχι κοντέρ και είχε πολύ ακόμα αλλά με έκοψαν
1d57b64472874b4b8c6ba7cc8c9abb33.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 291HP DSG7 R-Line 7seater



  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σήμερα ειδική περιποίηση για το θηρίο μου, κάτι που θα έπρεπε να είχα κάνει εδώ και χρόνια.... γυάλισμα και κεραμική επίστρωση

Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, πραγματικά εκπληκτικό, σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, καθρέφτης έγινε

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



592d9e02d86e43d23e52a7536bdac9c3.jpg418fa240a737b28187f9294c1555c257.jpgabf79829679c20ad7cab8fc95b0dd47e.jpg498be2649e4b5743964e6d844c3dedfb.jpg28c0caa1ffeca1a9d62a164b906ae542.jpg868c464792a02baef8789fe510369117.jpga8b29e53d7a5dd68cd51b7ba2cdbc046.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.