Jump to content
topmar

Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Recommended Posts

Δειξε μας και μεσα το σαλονι. Θελω να δω αυτες τις +2 θέσεις που μπαίνουν και πώς χωράνε.
 
Θα βρω την ευκαιρία και θα βγάλω, μην ξεχνάς ότι είναι το Allspace και όχι το σκέτο Tiguan (πιο μεγάλο σε μήκος).

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως αυτο το allspace ρε παιδι μου αυτη η επιμηκυνση που εχουν κανει στο πισω μερος χαλαει εντελως τις αρμονικες γραμμες του απλου. Φαινεται σαν βεβιασμενο σχεδιο, σαν οι designers να μην ειχαν εμπνευση και απλα να τραβηξαν στο 3D το πισω μερος ιαα ισα για να τελειωνουν. Ασε που και το εμπρος καπω δεν ειναι εξισου ωραιο με το απλο tiguan το οποίο με τις δύο γραμμωσεις φαίνεται πολύ πιο επιθετικό. Δυστυχώς στο facelift υιοθετηθηκε αυτό του allspace


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vwwv74 said:

Παντως αυτο το allspace ρε παιδι μου αυτη η επιμηκυνση που εχουν κανει στο πισω μερος χαλαει εντελως τις αρμονικες γραμμες του απλου. Φαινεται σαν βεβιασμενο σχεδιο, σαν οι designers να μην ειχαν εμπνευση και απλα να τραβηξαν στο 3D το πισω μερος ιαα ισα για να τελειωνουν. Ασε που και το εμπρος καπω δεν ειναι εξισου ωραιο με το απλο tiguan το οποίο με τις δύο γραμμωσεις φαίνεται πολύ πιο επιθετικό. Δυστυχώς στο facelift υιοθετηθηκε αυτό του allspace


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εμενα μου αρεσει περισσοτερο. ΕΙναι πιο SUV. Το μικρο ειναι... μικρο! Μικρο πορτ μπαγκαζ και ειναι σαν υπερυψωμενο golf.

 

Link to comment
Share on other sites



Παντως αυτο το allspace ρε παιδι μου αυτη η επιμηκυνση που εχουν κανει στο πισω μερος χαλαει εντελως τις αρμονικες γραμμες του απλου. Φαινεται σαν βεβιασμενο σχεδιο, σαν οι designers να μην ειχαν εμπνευση και απλα να τραβηξαν στο 3D το πισω μερος ιαα ισα για να τελειωνουν. Ασε που και το εμπρος καπω δεν ειναι εξισου ωραιο με το απλο tiguan το οποίο με τις δύο γραμμωσεις φαίνεται πολύ πιο επιθετικό. Δυστυχώς στο facelift υιοθετηθηκε αυτό του allspace


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ότι στα μάτια σου φαίνεται άσχημο, στα δικά μου είναι πανέμορφο! Γούστα είναι αυτά.... Εμένα μου αρέσει πολύ που είναι XXL και πύραυλος για τα δεδομένα του πάντως

Εμενα μου αρεσει περισσοτερο. ΕΙναι πιο SUV. Το μικρο ειναι... μικρο! Μικρο πορτ μπαγκαζ και ειναι σαν υπερυψωμενο golf.
 


Αυτό ακριβώς!

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου αρεσει περισσοτερο. ΕΙναι πιο SUV. Το μικρο ειναι... μικρο! Μικρο πορτ μπαγκαζ και ειναι σαν υπερυψωμενο golf.
 
Έτσι όπως το λες και το allspace τιγκουαν είναι σαν υπερηψωμενο Στέισον γκολφ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους σας.

Παραθέτω μερικά στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου στην Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με επιβάτες και αποσκευές συν μπαγκαζιερα οροφής.

Χιλιόμετρα = 4.189 ΚΜ

Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία - Τσεχία - Σλοβακία - Πολωνία

Κόστος διοδίων = 70€

Ταχύτητες Κίνησης = Εντός ορίων οδών, εκτός από αυτοκινητόδρομους όπου κινήθηκα με ταχύτητες 135-140 Km/h.

Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus = 370 L

Κόστος Καυσίμων = 733 €

Μέση Κατανάλωση = 8,83 l/100Km (με μπαγκαζιερα οροφής + 5 άτομα + αποσκευές)

Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,98€/ l

Φθηνότερο Diesel Plus = Πολωνία (1,63€/l)

Ακριβότερο Diesel Plus = Σλοβακία (2,35€/l)

Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,175€/Km

Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C

Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 120 C

Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 107 C

Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 14 C έως 37 C

Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης στο ΜΑΧ

Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω


Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι! 46a401af994ccecde30627eb5caa9910.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater





  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μέτρηση λαδιών σήμερα μετά από αρκετά εξαντλητικά χιλιόμετρα εν μέσω θέρους, με την συμπλήρωση 10.370 ΚΜ χρήσης του λαδιού Ravenol VMP 5W-30 USVO.

Ο δείκτης είναι περίπου στο 75% της ένδειξης, οπότε υπολογίζω 200-250 ml κατανάλωση λαδιού στα χιλιόμετρα που αναφέρω πιο πάνω.

Θα γίνουν άλλα 650 ΚΜ εντός της επόμενης εβδομάδας και μετά θα τα πετάξω (στους 5 μήνες - 11.000 ΚΜ χρήσης δηλαδή) και θα βάλω και το 2ο - και τελευταίο - δοχείο από το ίδιο λάδι (που έχω ήδη στην αποθήκη μου).

Μετά, επιστροφή στο κλασσικό και παραδοσιακό Castrol Edge, με αλλαγές έως τα 15.000 ΚΜ (max).

Υ.Γ: Θερμοκρασίες δεν είδα ποτέ πάνω από 128 C, πουθενά.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτές τις 30 μέρες που ξαναγύρισα στο valvoline πήγε μέχρι 97 και με καύσωνα.
128 και τα έχεις ακόμα και σκέφτεσαι να τα ξαναβάλεις?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτές τις 30 μέρες που ξαναγύρισα στο valvoline πήγε μέχρι 97 και με καύσωνα.
128 και τα έχεις ακόμα και σκέφτεσαι να τα ξαναβάλεις?
Οι θερμοκρασίες που βλέπω είναι εντός του εύρους τιμών κατασκευαστή (100 - 140 C), για το συγκεκριμένο μοτέρ.

Το μοτέρ σου είναι το ίδιο (BiTDi) και βλέπεις ως 97; Γιατί οι συγκρίσεις μήλων με πορτοκάλια, δεν είναι σωστές.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites



Οι θερμοκρασίες που βλέπω είναι εντός του εύρους τιμών κατασκευαστή (100 - 140 C), για το συγκεκριμένο μοτέρ.

Το μοτέρ σου είναι το ίδιο (BiTDi) και βλέπεις ως 97; Γιατί οι συγκρίσεις μήλων με πορτοκάλια, δεν είναι σωστές.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater



Αν εσύ αισθάνεσαι ωραία όταν βλέπεις 128 βαθμους εγώ πάω πάσο.
Μη ξεχνάμε ότι με άλλο λάδι έβλεπες άλλες θερμοκρασίες.
Επίσης και εγώ με άλλο λάδι έβλεπα πιο υψηλές θερμοκρασίες.
Άρα η λαϊκή έκφραση μήλα πορτοκάλια ενώ παω να βοηθήσω μου λέει "αστον δε καταλαβαίνει"
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, topmar said:

Καλησπέρα, μέτρηση λαδιών σήμερα μετά από αρκετά εξαντλητικά χιλιόμετρα εν μέσω θέρους, με την συμπλήρωση 10.370 ΚΜ χρήσης του λαδιού Ravenol VMP 5W-30 USVO.

Ο δείκτης είναι περίπου στο 75% της ένδειξης, οπότε υπολογίζω 200-250 ml κατανάλωση λαδιού στα χιλιόμετρα που αναφέρω πιο πάνω.

Θα γίνουν άλλα 650 ΚΜ εντός της επόμενης εβδομάδας και μετά θα τα πετάξω (στους 5 μήνες - 11.000 ΚΜ χρήσης δηλαδή) και θα βάλω και το 2ο - και τελευταίο - δοχείο από το ίδιο λάδι (που έχω ήδη στην αποθήκη μου).

Μετά, επιστροφή στο κλασσικό και παραδοσιακό Castrol Edge, με αλλαγές έως τα 15.000 ΚΜ (max).

Υ.Γ: Θερμοκρασίες δεν είδα ποτέ πάνω από 128 C, πουθενά.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
 

από που τα αγόρασες?

Link to comment
Share on other sites








Αν εσύ αισθάνεσαι ωραία όταν βλέπεις 128 βαθμους εγώ πάω πάσο.
Μη ξεχνάμε ότι με άλλο λάδι έβλεπες άλλες θερμοκρασίες.
Επίσης και εγώ με άλλο λάδι έβλεπα πιο υψηλές θερμοκρασίες.
Άρα η λαϊκή έκφραση μήλα πορτοκάλια ενώ παω να βοηθήσω μου λέει "αστον δε καταλαβαίνει"


Δεν τίθεται θέμα αίσθησης ωραίου ή όχι, είναι εντός εύρους βλέπω, αυτό.

Και με τα Castrol και με τα Liqui Moly σε παραπλήσιες θερμοκρασίες έφτανε, βέβαια πρέπει να κινείται στο ίδιο δρομολόγιο με παρόμοιες συνθήκες για άμεση σύγκριση.

Τέλος πάντων, θα μπει και το άλλο δοχείο στην επόμενη αλλαγή τέλος του μήνα.... ή θα το δώσω και θα γυρίσω στο Castrol.

από που τα αγόρασες?


Από Ebay.de....γιατί;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, topmar said:


 

 


Δεν τίθεται θέμα αίσθησης ωραίου ή όχι, είναι εντός εύρους βλέπω, αυτό.

Και με τα Castrol και με τα Liqui Moly σε παραπλήσιες θερμοκρασίες έφτανε, βέβαια πρέπει να κινείται στο ίδιο δρομολόγιο με παρόμοιες συνθήκες για άμεση σύγκριση.

Τέλος πάντων, θα μπει και το άλλο δοχείο στην επόμενη αλλαγή τέλος του μήνα.... ή θα το δώσω και θα γυρίσω στο Castrol.



Από Ebay.de....γιατί;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

 

55 minutes ago, topmar said:


 

 


Δεν τίθεται θέμα αίσθησης ωραίου ή όχι, είναι εντός εύρους βλέπω, αυτό.

Και με τα Castrol και με τα Liqui Moly σε παραπλήσιες θερμοκρασίες έφτανε, βέβαια πρέπει να κινείται στο ίδιο δρομολόγιο με παρόμοιες συνθήκες για άμεση σύγκριση.

Τέλος πάντων, θα μπει και το άλλο δοχείο στην επόμενη αλλαγή τέλος του μήνα.... ή θα το δώσω και θα γυρίσω στο Castrol.



Από Ebay.de....γιατί;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

έλεγα μην είναι καμιά ρώσικη ή πολωνέζικη μαιμουδιά….αλλά από ebay με τίποτα.

Πάντως και εγώ που είχα βάλει τα mobil esp formula 5w30 είχα ανεβασμένες θερμοκρασίες. Υπάρχει καταγραμμένο πόστ μου :)

και τα δικά σου και τα mobil είναι υποτίθεται PAO (polyalphaolefin) που θεωρούνται top.  

Είχες οδηγήσει σε τέτοιες συνθήκες και με τα castrol? 

Εκτός από το θέμα τις θερμοκρασίας έχει παρατηρήσει κάτι άλλο?

Δεν μπορεί να φταίνε μόνο τα λάδια 

Link to comment
Share on other sites

Μπα, από Ebay εγγύηση είναι.

Τι θερμοκρασίες είδες στο δικό σου δηλαδή και ποιο μοτέρ είναι;

Είδα πολύ γρήγορη - πιο γρήγορη από τα Castrol & LM - πτώση θερμοκρασίας του λαδιού, όταν πήγαινα χαλαρά μετά από πίεση, έπεφτε πολύ πιο γρήγορα η θερμοκρασία του λαδιού στο Ravenol.

Τίποτα άλλο δεν παρατηρήθηκε, πλην της κατανάλωσης 200ml στα 11.000 ΚΜ περίπου (στο Castrol δεν είχα δει καμία κατανάλωση στα ίδια ΚΜ, το δε LM το άλλαξα στα 5.000 ΚΜ).

Δεν έγραψα ότι φταίνε κάπου τα συγκεκριμένα λάδια ρε παιδιά, απλά την εμπειρία μου στις θερμοκρασίες τους καταγράφω.

Με 2 Turbo και καλοκαίρι, είναι μάλλον φυσιολογικές οι τιμές αυτές, στο συγκεκριμένο μοτέρ.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, topmar said:

Μπα, από Ebay εγγύηση είναι.

Τι θερμοκρασίες είδες στο δικό σου δηλαδή και ποιο μοτέρ είναι;

Είδα πολύ γρήγορη - πιο γρήγορη από τα Castrol & LM - πτώση θερμοκρασίας του λαδιού, όταν πήγαινα χαλαρά μετά από πίεση, έπεφτε πολύ πιο γρήγορα η θερμοκρασία του λαδιού στο Ravenol.

Τίποτα άλλο δεν παρατηρήθηκε, πλην της κατανάλωσης 200ml στα 11.000 ΚΜ περίπου (στο Castrol δεν είχα δει καμία κατανάλωση στα ίδια ΚΜ, το δε LM το άλλαξα στα 5.000 ΚΜ).

Δεν έγραψα ότι φταίνε κάπου τα συγκεκριμένα λάδια ρε παιδιά, απλά την εμπειρία μου στις θερμοκρασίες τους καταγράφω.

Με 2 Turbo και καλοκαίρι, είναι μάλλον φυσιολογικές οι τιμές αυτές, στο συγκεκριμένο μοτέρ.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
 

παντώς αν έχεις κατανάλωση να ξέρεις δεν είναι πολύ καλό.

Αυτό μάλλον συμβαίνει οτι λόγω μεγάλων θερμοκρασιών εξατμίζονται.

Με τα mobil esp 5w30 είχα δει 120άρες έχω τον 1.0 tsi.

Μάλιστα τα πέταξα σε 2000χλμ τα λάδια γιατί νόμιζα οτι μου είχε βάλει ο μάστορας μούφα λάδια.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται, κάπου εδώ (10-11.000 ΚΜ) αντέχουν τα Ravenol, οπότε θα αλλαχτούν εδώ.

Η επιστροφή στα Castrol είναι δεδομένη, όπως και η συνέχιση αλλαγής των λαδιών στον κινητήρα κάθε 12-15.000 ΚΜ.

Βέβαια, είναι απολύτως αμελητέα (για να μην πω γελοία) η "κατανάλωση" 200ml στα 11.000 ΚΜ σε BiTDi μοτέρ, την ώρα που σε αυτοκίνητα 2 φίλων μου, έχουμε κατανάλωση 500ml/11.000 KM (BMW F30 330e) και 1l/20.000 KM (Mercedes E Class W213 220d)



VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έγινε σήμερα και το καθιερωμένο 6μηνιαίο update στους χάρτες του Discovery Media.

Υπάρχουσα έκδοση = ECE AS 2023 1910 v.16

Νέα έκδοση = ECE AS 23/24 2010 v.17.7

Για κατέβασμα, δίνω το link:

https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2010_V17.7z



VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater





baa0e5125ba6e7b610a8323e8af1d71d.jpg83e69992ffd91819df689ab6e07ed776.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. 

 

Με αφορμή και ιδέα από φίλο με Tiguan  1.6D, ο οποίος άλλαξε το παγούρι του αντιψυκτικού υγρού και το υγρό G13, πετώντας και το σακουλάκι Silikat που υπάρχει μέσα στο εν λόγω δοχείο, λόγω πιθανότητας σκισίματος και προξένησης μεγάλης ζημιάς στον κινητήρα, και τοποθέτησης νέου παγουριού και υγρού G12Evo, έκανα το ίδιο σήμερα και στο δικό μου. 

 

Η όλη "επιχείρηση" έγινε στην τοπική αντιπροσωπεία, με διάρκεια 5 ωρες και συνολικό κόστος - μετά από έκπτωση - 238€. 

 

Είχε και σχεδόν 5 έτη το υγρό, οπότε μια χαρά βόλεψε και μπήκε και φρέσκο. 

 

Όσο για την αναγκαιότητα να γίνει αυτό, όπως λένε και οι Άγγλοι, "Better safe than sorry"! 

 

Στις φωτογραφίες που επισυνάπτω:

 

1η φώτο: νέο παγούρι προ τοποθέτησης 

2η φώτο: παλιό παγούρι με G13 + Silikat 

3η φώτο: νέο παγούρι με G12Evo 

IMG_20230316_084632.jpg

IMG_20230316_082802.jpg

IMG_20230316_142309.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για να μην έχει την ένδειξη "Mit Silikat", για να μην αναγκαστώ να βγάλω το σακουλάκι από μέσα, για να γίνει ολοκληρωμένη δουλειά. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, topmar said:

Για να μην έχει την ένδειξη "Mit Silikat", για να μην αναγκαστώ να βγάλω το σακουλάκι από μέσα, για να γίνει ολοκληρωμένη δουλειά. 

 

μπεσα θα σου πω οτι δεν καταλαβαινω τιποτα απο οτι λες!

Τι ειναι το Mit Silikat? ποιο σακουλακι ?

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο έχει ως υγρό αντιψυκτικό το G13, που προϋποθέτει την ύπαρξη ενός υλικού σιλικόνης (μπαλίτσες) σε ένα σακουλάκι, που βυθίζεται μέσα στο παγούρι του αντιψυκτικού. Ο ρόλος του είναι (της σιλικόνης) να διαλύεται από το υγρό, σε πολύ αργό ρυθμό, έτσι ώστε να διατηρεί σε άριστη κατάσταση το ίδιο το υγρό αντιψυκτικό και δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή. 

 

Όμως, παρατηρήθηκε σε πολλά αυτοκίνητα, να σχίζεται το σακουλάκι, να βγαίνουν οι μπαλίτσες αυτές και να φράζουν τις διόδους που περνάει το υγρό στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, οπότε προκαλεί μεγάλη ζημιά. 

 

Προληπτικά λοιπόν, αλλάζω το παγούρι και πετάω το υγρό G13, βάζοντας μέσα το νεότερης τεχνολογίας G12evo, που είναι μακράς διάρκειας (αλλαγή στα 8 έτη) και δεν έχει αυτό το σακουλάκι σιλικόνης μέσα στο παγούρι. 

 

Το δε παγούρι με υγρό G13, γράφει απ'έξω του στα Γερμανικά "Mit Silikat", που δηλώνει την ύπαρξη αυτού του υλικού (στο σακουλάκι) μέσα στο παγούρι. Το νέο παγούρι που μπήκε, δεν έχει αυτή την ένδειξη απ'έξω φυσικά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, topmar said:

Το αυτοκίνητο έχει ως υγρό αντιψυκτικό το G13, που προϋποθέτει την ύπαρξη ενός υλικού σιλικόνης (μπαλίτσες) σε ένα σακουλάκι, που βυθίζεται μέσα στο παγούρι του αντιψυκτικού. Ο ρόλος του είναι (της σιλικόνης) να διαλύεται από το υγρό, σε πολύ αργό ρυθμό, έτσι ώστε να διατηρεί σε άριστη κατάσταση το ίδιο το υγρό αντιψυκτικό και δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή. 

 

Όμως, παρατηρήθηκε σε πολλά αυτοκίνητα, να σχίζεται το σακουλάκι, να βγαίνουν οι μπαλίτσες αυτές και να φράζουν τις διόδους που περνάει το υγρό στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, οπότε προκαλεί μεγάλη ζημιά. 

 

Προληπτικά λοιπόν, αλλάζω το παγούρι και πετάω το υγρό G13, βάζοντας μέσα το νεότερης τεχνολογίας G12evo, που είναι μακράς διάρκειας (αλλαγή στα 8 έτη) και δεν έχει αυτό το σακουλάκι σιλικόνης μέσα στο παγούρι. 

 

Το δε παγούρι με υγρό G13, γράφει απ'έξω του στα Γερμανικά "Mit Silikat", που δηλώνει την ύπαρξη αυτού του υλικού (στο σακουλάκι) μέσα στο παγούρι. Το νέο παγούρι που μπήκε, δεν έχει αυτή την ένδειξη απ'έξω φυσικά. 

 

Και βγαινει τετοιο παγουρι συγκεκριμενα για αυτο το αμαξι? ή universal ? Και ποιος ο λογος που πηγε 253€. 253€ για να αλλαξεις νερα στο ψυγειο και ενα παγουρι ? εντυπωση μου κανει.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έγινε σήμερα και μία νέα προσθήκη στο Infotainment, που την είχα απωθημένο. 

 

Μπήκε το Performance Monitor, μέσω ενός script, με χρήση SD Card χωρίς να χρειάζεται OBDEleven ή VCDS. 

 

Τις επόμενες ημέρες θα το δοκιμάσω να δω εάν δείχνει σωστά τα kW, που είναι 220 μετά την βελτίωση (από 176 εργοστασιακό). 

PXL_20230318_134126093_MP.jpg

Edited by topmar
Link to comment
Share on other sites

Μπαινει σε ολες τις οθονες? Εγω εχω το "καλο" υποτιθεται. Τωρα που το εκανες εχω μαζεμενες τις οδηγιες και το αρχειο που πρεπει να κατεβασω?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.