Jump to content
pi03b331

Polo 6R - Αλλαγή Αμορτισέρ & Ελατήριων [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

9 hours ago , Araya said:

Καλησπέρα,

Ήρθε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ στο αυτοκίνητο και ενώ διάβασα εδώ για κάποια αμορτισέρ που λέτε και της τιμές εμένα μου είπαν στο συνεργείο που πήγα αμορτισέρ μαζί με βάσεις και τοποθέτηση 468 ευρό για τα εργοστασιακά της sachs.

Έχει ιδέα κάποιος να με βοηθήσει που μπορώ να πάω στην Αττική για πιο φθηνά?

Αν έχεις την έκδοση Highline τα εργοστασιακά είναι της έκδοσης GTI.

 

Οπότε δώσε προσοχή στο τι βάλεις.

 

Link to comment
Share on other sites

εχω την highline εκδοση και το αμαξι ειναι σαν κατσικι, μπορω να αλλαξω μονο ελατηρια εφοσον τα αμορτισερ ειναι του gti ;

 

ευχαριστω για τις απαντησεις προκαταβολικα

 

Βασιλης 

Link to comment
Share on other sites

Παρ τα απο autodoc Sachs ή kyb με 150 ευρω και πάρε προσφορές για τοποθέτηση με κάνα 50άδικο μαζί με ευθυγράμμιση. Επίσης μπορείς να τα βρεις και Ελλάδα (on parts, parts.gr, κλπ) με ανάλογα φτηνή τιμή. Γενικά από όλα τα αμορτισέρ τα kayaba νομίζω έχουν τη μεγαλύτερη αντοχή στο χρονο (ειδικά η σειρά excel G που όμως είναι αρκετά πιο σκληρουτσικα από τα μαμα) και μετα τα Sachs. Για τα b6 εχω ακούσει και καλά και κακά λόγια ως προς την αντοχή τους.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

παιδιά να υποθέσω οτι οι παραπάνω προτάσεις αφορούν και το 6c polo?

 

Link to comment
Share on other sites

yeap, από όσο ξέρω το ίδιο πάτωμα έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά σε όλους, ας αναστήσω αυτό το θέμα.

 

Polo TSI 1.2 highline, είμαι για αλλαγή αμορτισέρ.

 

Προφανώς θα μπουν ένα εκ των

  1. Blistein Β4
  2. Kayaba Excel G
  3. Sachs
  4. Monroe OESpectrum

δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο. Εννοώ σε αυτή την κατηγορία. όχι τύπου Β8 / Koni sport.

Τι προτείνετε και γιατί.

Επίσης, το συγκεκριμένο μοντέλο τι φοράει από το εργοστάσιο γιατι έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις 

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , _vwpolo_ said:

Χρόνια Πολλά σε όλους, ας αναστήσω αυτό το θέμα.

 

Polo TSI 1.2 highline, είμαι για αλλαγή αμορτισέρ.

 

Προφανώς θα μπουν ένα εκ των

  1. Blistein Β4
  2. Kayaba Excel G
  3. Sachs
  4. Monroe OESpectrum

δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο. Εννοώ σε αυτή την κατηγορία. όχι τύπου Β8 / Koni sport.

Τι προτείνετε και γιατί.

Επίσης, το συγκεκριμένο μοντέλο τι φοράει από το εργοστάσιο γιατι έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις 

αν έχεις έκδοση highline και είναι από τον Φεβρουάριο η τον Μάρτιο του 2010 και μετά  (νομίζω Μάρτιο πρέπει να ήταν)το αμάξι έχει τα αμορτισέρ του GTI 

 

στης αρχές που βγήκε το polo 6R στην έκδοση Highline για ένα διάστημα τα αμορτισέρ ήταν ως έξτρα στον εξοπλισμό.

 

μετά έγιναν στάνταρ τα αμορτισέρ αυτά

 

εγώ είχα το highline 1.2 TSI και ήταν στάνταρ στον εξοπλισμό όταν το αγωρασα

 

 

κάπου είχα ανεβάσει και τον επίσημο κατάλογο εξοπλισμού όπως ακριβώς το είχα αγοράσει από την αντιπροσωπεία το 2010

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , OMINUS said:

αν έχεις έκδοση highline και είναι από τον Φεβρουάριο η τον Μάρτιο του 2010 και μετά  (νομίζω Μάρτιο πρέπει να ήταν)το αμάξι έχει τα αμορτισέρ του GTI 

Μάρτιος 2010.

ωραία ποιά αμορτισέρ έχει όμως το GTI? σε τι κατηγορία τιμής κυμαίνονται; Δηλαδή αν θέλω να βάλω ό,τι ποιο κοντά στα εργοστασιακά τι προτείνεις;

 

εγώ σκεφτόμουν να βάλω ένα από τα 4 που έγραψα. Βασικά δεν είχα πρόβλημα και με τα εργοστασιακά, οπότε και τα ίδια να μπαίνανε δε θα με χαλούσαν

αυτά που έγραψα παίζουν γύρω στα 200€

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα αμορτισέρ του GTI είναι μάρκα sachs 

 

φίλε μου για σου φύγουν η αμφιβολίες δες εδώ. 

 

 

 αυτή είναι η δική μου κατάλογοι.

 

πήγαινε εκεί που λέει ΑΜΟΡΤΙΣΈΡ  

 

Για να δεις ότι είναι πράγματι του GTI 

 

KAI δες και τον επόμενο κατάλογο με την τιμή που είχαν τότε 

πρόσεξε εγώ δεν τα πλήρωσα ως έξτρα.

 

αλλά ήταν είδη στάνταρ στο αμάξι 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν , OMINUS said:

για το 6R τότε η Bilsteine είχε βγάλει αυτά 

 

http://www.polodriver.com/polo-2009/bilstein-announces-b14-sports-suspension-kit-for-the-polo-6r/

 

Οπότε μέχρι τον Φεβ/Μαρτ του 2010 τα χρέωνε +210€ και μετά τα έδινε στον εξοπλισμό. Άρα και το δικό μου θεωρητικά τα ίδια θα έχει. Το πήρα τέλη Μαρτίου.

 

Με μπέρδεψες όμως λίγο (είναι και η ώρα) η BILSTEIN έβγαλε όπως λες τα B14 αλλά δεν είναι αυτά που φορούσε το αμάξι. Το αμάξι ερχόταν με sachs.

Τα  Β14 αν είδα καλά κοστίζουν 800€+. Αποκλείεται να φοράει το polo αυτά.

 

άρα έχουμε σαν δεδομένο ότι το highline δεν έχει ίδια αμορτισέρ με τις απλές εκδόσεις  αυτά που κοιτάω είναι ένα κλικ παρακάτω.

Οπότε αν θέλω κάτι στην ίδια κατηγορία πρέπει να κοιτάξω προς πχ BILSTEIN Β6.

 

Ωραία ξεκαθαρίστηκε, τώρα πρέπει να δω προς τα που θα κινηθώ 

 

Εσύ έχεις αλλάξει αμορτισερ; Αν ναι με ποια;

Κάποιος που αλλάξει να μας πει γνώμες γι αυτά που έβαλε σε σχέση με τα εργοστασιακά; Μήπως να βάλω τα εργοστασιακά και να μη το παιδεύω;

Link to comment
Share on other sites

Τα Bilstein δεν ειχαν καμια σχέση με τα μανισια αμορτισέρ.

 

Ηταν απο την ιδια την Bilstein ως εχτρα βελτίωση,  δεν εχει να κανει με κάτι εργοστασιακό.

 

Τα αμορτισέρ τα οποία ειχε το 6r ειναι μαρκα SACHS , 

 

Ναι στα επίπεδα τον αμορτισέρ του GTI ισως τα BilsteinΒ6 ισως ειναι στα ποιο κοντινά επίπεδα.

 

Και άλλη λύση ειναι να πάρεις τιμες για τα αμορτισέρ που εχει τωρα το αμάξι σου.

 

 

Εγω οχι δεν πρόλαβα να αλλάξω αμορτισέρ γιατι το έδωσα το αμάξι μετα απο μερικά χρόνια (το 2010 το είχα αγοράσει και εγω)

 

 

 

Αμορτισερ σε μάρκα Sachs μπορεις να δεις και το Sachs Advantage (αν εχει ξεμείνει κανενα ξεχασμένο set , γιατί εχει καταργηθεί ως τύπος-μοντέλο )

 

https://mamaswheels.gr/en/product/sachs-advantage-vw-polo-6r/

 

Αλλιώς το ST ?

 

https://www.rellasamortiser.gr/en/vw-polo-6r-2009-2015/1046-vw-polo-6r-sachs-2009-2015-314717-290887.html

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , OMINUS said:

Και άλλη λύση ειναι να πάρεις τιμες για τα αμορτισέρ που εχει τωρα το αμάξι σου.

Γύρω στα 400€ θέλουν σε αντιπροσωπεία και δε ξέρω τι να κάνω και ποια θα ήταν καλύτερη επιλογή.

Να βάλω κάτι από τα 4 φθηνά που έβαλα στην αρχή στα 200€, να πάω στα μαμά ή σε κατι άλλο (B6 =~500€)

 

ευχαριστώ για τις πληροφορίες πάντως, 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , _vwpolo_ said:

Γύρω στα 400€ θέλουν σε αντιπροσωπεία και δε ξέρω τι να κάνω και ποια θα ήταν καλύτερη επιλογή.

Να βάλω κάτι από τα 4 φθηνά που έβαλα στην αρχή στα 200€, να πάω στα μαμά ή σε κατι άλλο (B6 =~500€)

 

ευχαριστώ για τις πληροφορίες πάντως, 

 

Τα Β6 ισως ειναι στα ποιο κοντινά επίπεδα? Πλησιάζουν την τιμή τον εργοστασιακών 

 

 

 και στον κατάλογο της Sachs αυτά βλέπω απο τον κατάλογο 

 

 https://aftermarket.zf.com/go/en/sachs/catalogs/#/search?languageID=4&brandID=32,294&countryID=GR&vehicleTypeIDs=p&manufacturerID=121&modelID=8025&vehicleIDs=32813&assemblyGroupIDs=1626,919,1632,854,190,1180

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω τι αμορτισέρ θα βρεις, πάντως 4sachs στο autodoc κάνουν 180 ευρω. Σε συνεργείο της προκοπής μπορείς να τα πετύχεις 200 ευρώ τοποθετημένα και με ευθυγράμμιση. Excel g, sachs performance, b6 ειναι σκληρά για το δρομο και ειδικά για αναπτυσσόμενες χώρες όπως η δικιά μας που οι δρόμοι είναι άθλιοι. Μα θα μου πεις όλοι αυτά βάζουνε, ρωτά και τη μέση τους να σου πει.

Το αμάξι πρέπει να είναι άνετο. Η σκληρή ανάρτηση βοηθάει μόνο στην πίστα στους αγωνες. Ολα τα άλλα είναι μύθος για να τρέχουμε στους δημόσιους δρομους να μένουμε ανάπηροι ή να αφήνουμε αλλους ανάπηρους.

Sent from my A80Pro using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , turbomaniac said:

Δε ξέρω τι αμορτισέρ θα βρεις, πάντως 4sachs στο autodoc κάνουν 180 ευρω. Σε συνεργείο της προκοπής μπορείς να τα πετύχεις 200 ευρώ τοποθετημένα και με ευθυγράμμιση. Excel g, sachs performance, b6 ειναι σκληρά για το δρομο και ειδικά για αναπτυσσόμενες χώρες όπως η δικιά μας που οι δρόμοι είναι άθλιοι. Μα θα μου πεις όλοι αυτά βάζουνε, ρωτά και τη μέση τους να σου πει.

Το αμάξι πρέπει να είναι άνετο. Η σκληρή ανάρτηση βοηθάει μόνο στην πίστα στους αγωνες. Ολα τα άλλα είναι μύθος για να τρέχουμε στους δημόσιους δρομους να μένουμε ανάπηροι ή να αφήνουμε αλλους ανάπηρους.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

τα σκεφτόμουν κι εγώ αυτά που λες. Έχεις δίκιο για τους δρόμους, δεν είμαστε για σκληρά εδώ.

sachs , προφανώς εννοείς αυτά. Ένα από αυτά που σκεφτόμουν κι εγώ στο πρώτο Post που έγραψα.

 

Δε με καίει τόσο το ποσό που θα δώσω (εντάξει δε θα δώσω και 800€) όσο το να γίνει σωστή επιλογή. Μη πάρω τίποτα σκληρά και κοπανάει σαν κατσίκι. Γι αυτό έχω προβληματιστεί. Δυστυχώς έχω μόνο τα μαμά σαν βάση.

Και δε ξέρω πόσο διαφορετικό θα μου φαίνεται το αμάξι αν πάω σε κάτι διαφορετικό από αυτά που φοράει τώρα.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, turbomaniac said:

Δε ξέρω τι αμορτισέρ θα βρεις, πάντως 4sachs στο autodoc κάνουν 180 ευρω. Σε συνεργείο της προκοπής μπορείς να τα πετύχεις 200 ευρώ τοποθετημένα και με ευθυγράμμιση. Excel g, sachs performance, b6 ειναι σκληρά για το δρομο και ειδικά για αναπτυσσόμενες χώρες όπως η δικιά μας που οι δρόμοι είναι άθλιοι. Μα θα μου πεις όλοι αυτά βάζουνε, ρωτά και τη μέση τους να σου πει.

Το αμάξι πρέπει να είναι άνετο. Η σκληρή ανάρτηση βοηθάει μόνο στην πίστα στους αγωνες. Ολα τα άλλα είναι μύθος για να τρέχουμε στους δημόσιους δρομους να μένουμε ανάπηροι ή να αφήνουμε αλλους ανάπηρους.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

έχω βάλει excel g kyb στο micra..το αμάξι έχει πλέον κράτημα να κάνει ένα ταξίδι σαν άνθρωπος και όχι βάρκα γιαλό όπως πριν με τα sachs. Απλά είναι ο ορισμός του κατσικιού πλέον δεν κάνει καθόλου rebound. Σε όσους πήγα μου είπαν να βάλω kyb excel g γιατί είναι έτσι από την μάνα του. Όμως όταν ήταν καινούργιο ποτέ δεν κοπάναγε έτσι. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει με τα αμορτισερ του εμπορίου

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, OMINUS said:

Τα Bilstein δεν ειχαν καμια σχέση με τα μανισια αμορτισέρ.

 

Ηταν απο την ιδια την Bilstein ως εχτρα βελτίωση,  δεν εχει να κανει με κάτι εργοστασιακό.

 

Τα αμορτισέρ τα οποία ειχε το 6r ειναι μαρκα SACHS , 

 

Ναι στα επίπεδα τον αμορτισέρ του GTI ισως τα BilsteinΒ6 ισως ειναι στα ποιο κοντινά επίπεδα.

 

Και άλλη λύση ειναι να πάρεις τιμες για τα αμορτισέρ που εχει τωρα το αμάξι σου.

 

 

Εγω οχι δεν πρόλαβα να αλλάξω αμορτισέρ γιατι το έδωσα το αμάξι μετα απο μερικά χρόνια (το 2010 το είχα αγοράσει και εγω)

 

 

 

Αμορτισερ σε μάρκα Sachs μπορεις να δεις και το Sachs Advantage (αν εχει ξεμείνει κανενα ξεχασμένο set , γιατί εχει καταργηθεί ως τύπος-μοντέλο )

 

https://mamaswheels.gr/en/product/sachs-advantage-vw-polo-6r/

 

Αλλιώς το ST ?

 

https://www.rellasamortiser.gr/en/vw-polo-6r-2009-2015/1046-vw-polo-6r-sachs-2009-2015-314717-290887.html

 

21 hours ago, _vwpolo_ said:

Γύρω στα 400€ θέλουν σε αντιπροσωπεία και δε ξέρω τι να κάνω και ποια θα ήταν καλύτερη επιλογή.

Να βάλω κάτι από τα 4 φθηνά που έβαλα στην αρχή στα 200€, να πάω στα μαμά ή σε κατι άλλο (B6 =~500€)

 

ευχαριστώ για τις πληροφορίες πάντως, 

 

13 hours ago, turbomaniac said:

Δε ξέρω τι αμορτισέρ θα βρεις, πάντως 4sachs στο autodoc κάνουν 180 ευρω. Σε συνεργείο της προκοπής μπορείς να τα πετύχεις 200 ευρώ τοποθετημένα και με ευθυγράμμιση. Excel g, sachs performance, b6 ειναι σκληρά για το δρομο και ειδικά για αναπτυσσόμενες χώρες όπως η δικιά μας που οι δρόμοι είναι άθλιοι. Μα θα μου πεις όλοι αυτά βάζουνε, ρωτά και τη μέση τους να σου πει.

Το αμάξι πρέπει να είναι άνετο. Η σκληρή ανάρτηση βοηθάει μόνο στην πίστα στους αγωνες. Ολα τα άλλα είναι μύθος για να τρέχουμε στους δημόσιους δρομους να μένουμε ανάπηροι ή να αφήνουμε αλλους ανάπηρους.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

 

6 hours ago, Derv_7 said:

έχω βάλει excel g kyb στο micra..το αμάξι έχει πλέον κράτημα να κάνει ένα ταξίδι σαν άνθρωπος και όχι βάρκα γιαλό όπως πριν με τα sachs. Απλά είναι ο ορισμός του κατσικιού πλέον δεν κάνει καθόλου rebound. Σε όσους πήγα μου είπαν να βάλω kyb excel g γιατί είναι έτσι από την μάνα του. Όμως όταν ήταν καινούργιο ποτέ δεν κοπάναγε έτσι. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει με τα αμορτισερ του εμπορίου

Καλησπέρα, έχω το ίδιο μοντέλο και σύντομα θα είμαι στην ίδια φάση.

Κι εμένα όταν ρώτησα σε αντιπροσωπεία μου είπαν κάπου στα 450€ με εργατικά για τα εργοστασιακά.

Απλά ήθελα να σας ρωτήσω επειδή βλέπω όλοι ψάχνετε εναλλακτικές.

 

Η εκδοχή να μπούνε τα εργοστασιακά στα 450€ περίπου που ζητάνε δε συζητιέται;

Δηλαδη θέλω να πω δεν αξίζει να δώσει κάποιος αυτό το ποσό για να τα βάλει; Θα έπρεπε να τα πουλάνε λιγότερο;

Θεωρείτε ότι είναι ακριβά και δε το θέλετε; Εγώ σκεφτόμουν να το κάνω. Είναι βλακεία; πετάω τα λεφτά μου;

Ή απλά τα θεωρείτε σκληρά για τους δρόμους μας;

 

Υποτίθεται το highline έχει του GTI (τα οποία είναι ποιο σπορ. είναι καλύτερα?) αν μπουν αυτά που λέτε των 200€ δεν είναι υποβάθμιση;

 

Και μια άλλη ερώτηση. Αν όταν αγοράσατε το αμάξι σας λέγανε ότι είτε επιλέξετε τα αμορτισερ του GTI (αυτά που φοράει τώρα δηλαδή) είτε τα απλά (trendline), η τιμή θα είναι ίδια, Τι θα επιλέγατε;

 

Προσωπικά δεν έχω θέμα να πληρώσω αυξημένη τιμή αλλά να το αξίζει. Τα αμορτισερ της αντιπροσωπείας αξίζουν τα λεφτά που ζητάνε; Προσπαθώ να καταλάβω γιατί ψάχνετε για άλλα

 

Link to comment
Share on other sites

εγώ προσωπικά από τα αμορτισέρ του GTI ήμουν πολύ ευχαριστημένος ίσως αν είχα το αμάξι να τα έβαζα ξανά.

 

 

το αμάξι ούτος η άλλος δεν είχε επιλογή να διαλέξεις αμορτισέρ 

οπότε η συγκεκριμένη ας το πούμε σύγκριση  με κάποιο άλλο αμορτισέρ από της άλλες εκδόσεις δεν υπήρχε.

 

τα αμορτισέρ ήταν συγκεκριμένα και πήγαιναν με την έκδοση του αμαξιού.

 

 

στην περίπτωση τον εργοστασιακών αμορτισέρ που είχε το 6R με του GTI.

η μάρκα τους ήταν Sachs το θέμα είναι ποιο μοντέλο ήταν τα συγκεκριμένα αμορτισέρ που αντιστοιχούσαν με αυτά του εμπορίου....???

 

γιατί πλέον η Sachs έχει καταργήσει (δεν τα βγάζει καθόλου πλέον) 2 μοντέλα αμορτισέρ της...

 

τα Sachs που αναφέρει ο φιλος μας ποιο πάνω λέει ότι κοστίζουν 200€ .

 

πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα αμορτισέρ είναι το απλό μοντέλο της Sachs. (για αυτό και το χαμηλό κόστος).

 

 

ίσως το αντίστοιχο αμορτισέρ από το GTI το εργοστασιακό,  να είναι το sachs advantage.

 

(που πιθανών τα έχει σταματήσει) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/3/2021 at 11:38 PM, OMINUS said:

εγώ προσωπικά από τα αμορτισέρ του GTI ήμουν πολύ ευχαριστημένος ίσως αν είχα το αμάξι να τα έβαζα ξανά.

 

 

το αμάξι ούτος η άλλος δεν είχε επιλογή να διαλέξεις αμορτισέρ 

οπότε η συγκεκριμένη ας το πούμε σύγκριση  με κάποιο άλλο αμορτισέρ από της άλλες εκδόσεις δεν υπήρχε.

 

τα αμορτισέρ ήταν συγκεκριμένα και πήγαιναν με την έκδοση του αμαξιού.

 

 

στην περίπτωση τον εργοστασιακών αμορτισέρ που είχε το 6R με του GTI.

η μάρκα τους ήταν Sachs το θέμα είναι ποιο μοντέλο ήταν τα συγκεκριμένα αμορτισέρ που αντιστοιχούσαν με αυτά του εμπορίου....???

 

γιατί πλέον η Sachs έχει καταργήσει (δεν τα βγάζει καθόλου πλέον) 2 μοντέλα αμορτισέρ της...

 

τα Sachs που αναφέρει ο φιλος μας ποιο πάνω λέει ότι κοστίζουν 200€ .

 

πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα αμορτισέρ είναι το απλό μοντέλο της Sachs. (για αυτό και το χαμηλό κόστος).

 

 

ίσως το αντίστοιχο αμορτισέρ από το GTI το εργοστασιακό,  να είναι το sachs advantage.

 

(που πιθανών τα έχει σταματήσει)

εγώ αρχικά είχα σκοπό να βάλω τα εργοστασιακά. Μετά την άνοιξη όμως. Μου ειπαν κάπου στα 450€ με εργασία.

Με προβληματίζει όμως το εξής:

Δεν έχω πρόβλημα με τα εργοστασιακά αλλά δεν ξέρω ποια είναι. Και στην αντιπροσωπεία δε πρόκειται να σου πούνε. Σου λένε, τα εργοστασιακά θα βάλουμε.

Εδώ λέτε ότι τα sachs που μπαίνουν κανονικά πλέον δεν υπάρχουν. Άρα τι θα βάλουν;

Δηλαδή αν πληρώσω 450€ και μου βάλουν αυτά που λέει ο φίλος πιο πάνω με 200€.... θα είμαι μεγάλος μ....

εξάλλου όπως είπα σου λένε ότι θα μπουν απλά τα εργοστασιακά.

και ξέρουμε όλοι πως χρεώνουν πολλά αναλώσιμα. το λάδι της castrol το χρεώναν σε διπλάσια τιμή απ ότι το έβρισκα έξω. οπότε δε τους εμπιστεύομαι και τόσο

 

Κι επειδή είχα ακούσει ότι φοράει τα αμορτισερ του GTI, όταν ρώτησα για τιμή σε αντιπροσωπεία, ρώτησα και αυτό το πράγμα. Αν δηλαδή είναι τα ίδια αμορτισερ με το GTI.

Ο υπάληλλος απέφευγε να απαντήσει ή έκανε ότι δεν ήξερε και πιπίλιζε μόνο ότι θα μπουν τα εργοστασιακά.

 

Edited by demi
Link to comment
Share on other sites

κοίτα να δεις η Sachs ως εταιρία τροφοδοτεί πολλές εταιρίες αυτοκινήτων.

τα αμορτισέρ που έχει καταργήσει ήταν ως αμορτισέρ του εμπορείου έξω στην αγορά.

 

μπορεί για το καταναλωτικό κοινό να μην έχει είναι διαθέσιμα πλέον,

αλλά σαν εταιρια δεν νομίζω να σταματήσει να τροφοδοτήσει της εταιρίες ακόμα.

 

τα αμορτισέρ τα εργοστασιακά πάντως μια φορά γράφουν Sachs επάνω τούς.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, demi said:

εγώ αρχικά είχα σκοπό να βάλω τα εργοστασιακά. Μετά την άνοιξη όμως. Μου ειπαν κάπου στα 450€ με εργασία.

Με προβληματίζει όμως το εξής:

Δεν έχω πρόβλημα με τα εργοστασιακά αλλά δεν ξέρω ποια είναι. Και στην αντιπροσωπεία δε πρόκειται να σου πούνε. Σου λένε, τα εργοστασιακά θα βάλουμε.

Εδώ λέτε ότι τα sachs που μπαίνουν κανονικά πλέον δεν υπάρχουν. Άρα τι θα βάλουν;

Δηλαδή αν πληρώσω 450€ και μου βάλουν αυτά που λέει ο φίλος πιο πάνω με 200€.... θα είμαι μεγάλος μ....

εξάλλου όπως είπα σου λένε ότι θα μπουν απλά τα εργοστασιακά.

και ξέρουμε όλοι πως χρεώνουν πολλά αναλώσιμα. το λάδι της castrol το χρεώναν σε διπλάσια τιμή απ ότι το έβρισκα έξω. οπότε δε τους εμπιστεύομαι και τόσο

 

Κι επειδή είχα ακούσει ότι φοράει τα αμορτισερ του GTI, όταν ρώτησα για τιμή σε αντιπροσωπεία, ρώτησα και αυτό το πράγμα. Αν δηλαδή είναι τα ίδια αμορτισερ με το GTI.

Ο υπάληλλος απέφευγε να απαντήσει ή έκανε ότι δεν ήξερε και πιπίλιζε μόνο ότι θα μπουν τα εργοστασιακά.

 

ρώτα τους ποιό είναι το part number να σου πούνε. Εάν δεν σου πούνε πήγαινε σε ένα καλό εξειδικευμένο που έχουν πρόσβαση σε δεδομένα ανταλλακτικών   και κάνε και εκεί μια έρευνα αγοράς

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Derv_7 said:

ρώτα τους ποιό είναι το part number να σου πούνε. Εάν δεν σου πούνε πήγαινε σε ένα καλό εξειδικευμένο που έχουν πρόσβαση σε δεδομένα ανταλλακτικών   και κάνε και εκεί μια έρευνα αγοράς

πιθανόν να μην πάω καν στην αντιπροσωπεία τελικά.

Ο στόχος μου είναι να ξέρω από πριν τι θέλω και να πάω αποκλειστικά γι αυτό.

Και τα συνεργεία προωθούν τα δικά τους. Και όχι μόνο τα συνεργεία, γενικά. Πας να πάρεις κάτι, από λάστιχα μέχρι οδοντόκρεμα (μου έχει συμβεί σε φαρμακείο) και σου προτείνουν το τάδε σαν πολύ καλό απλά και μόνο επειδή αυτό εμπορεύονται.

 

Αρκετά χρόνια πριν πάω σε συνεργείο για αμορτισερ το οποίο στο ιντερνετ διαφήμιζε συγκεκριμένη μάρκα. Μάντεψε τι μου πρότεινε. Τη συγκεκριμένη μαρκα φυσικά.

Οπότε προτιμώ να ψάχνω στο ιντερνετ διαβάζοντας γνώμες άλλων και να βγάζω το συμπέρασμά μου

Link to comment
Share on other sites

Sachs θα πρότεινα κι εγώ...ψάξε στον κατάλογο της sachs αν δίνει ξεχωριστό κωδικό για οχήματα με σπορ ανάρτηση...αν δίνει έναν κωδικό για όλα τα 6r τότε θα είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να καλύπτουν όλες τις εκδόσεις....

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, demi said:

πιθανόν να μην πάω καν στην αντιπροσωπεία τελικά.

Ο στόχος μου είναι να ξέρω από πριν τι θέλω και να πάω αποκλειστικά γι αυτό.

Και τα συνεργεία προωθούν τα δικά τους. Και όχι μόνο τα συνεργεία, γενικά. Πας να πάρεις κάτι, από λάστιχα μέχρι οδοντόκρεμα (μου έχει συμβεί σε φαρμακείο) και σου προτείνουν το τάδε σαν πολύ καλό απλά και μόνο επειδή αυτό εμπορεύονται.

 

Αρκετά χρόνια πριν πάω σε συνεργείο για αμορτισερ το οποίο στο ιντερνετ διαφήμιζε συγκεκριμένη μάρκα. Μάντεψε τι μου πρότεινε. Τη συγκεκριμένη μαρκα φυσικά.

Οπότε προτιμώ να ψάχνω στο ιντερνετ διαβάζοντας γνώμες άλλων και να βγάζω το συμπέρασμά μου

να προτείνω μια άλλη ιδέα? Στείλε μαιλ στο customer support service της sachs ή και σε άλλης εταιρείας μάρκα ρωτώντας τους πιο είναι το προτεινόμενο μοντέλο αμορτισερ για το αυτοκίνητο σου. Στο email μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις το αριθμό πλαισίου vin του αυτοκινήτου σου.

 

Για παράδειγμα δές εδώ! https://aftermarket.zf.com/us/en/sachs/contact/#

Edited by Derv_7
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.