Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
TeDeV

VW Golf 6 TSI 160HP - Αργή απόδοση μέχρι να φτάσει 4000 rpm

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

μόλις αγόρασα ένα vw golf 6 tsi 160hp μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση. έκανα και τα service του λάδια, καθαρισμό κινητήρα κτλ κτλ.

πριν είχα ένα golf 5 140HP

 

έχω ένα "πρόβλημα" με το αμάξι όσο αφορά την απόδοση στην εκκίνηση του. Θεωρώ ότι ανεβάζει χιλιόμετρα σχετικά πιο αργά από ότι θα περίμενα (σε σύγκριση με το 5αρι) και η πραγματική δύναμη του αυτοκινήτου δεν εμφανίζεται μέχρι να φτάσω 4000 στροφές το οποίο το βρίσκω απαράδεκτο. θέλω να έχω 3η.... να πατήσω γκάζι στις 2.500 στροφές και να κάνω γρήγορη προσπέραση. 

 

έχω παραγγείλει ένα K&N φίλτρο αέρα να έρθει που περιμένω για να δω αν αυτό είναι που φταίει. σκέφτομαι να βγάλω και το πλαστικό από κάτω από το φίλτρο ("πνίχτη"?). 

έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα? το αυτοκίνητο θα έπρεπε να πετάει και παρόλα αυτά νομίζω ότι είναι σε ένα "οικονομικό" πρόγραμμα που απλά προσπαθεί να σε πάει "ευχάριστα" εκεί που θες. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... o 160 o Κινητήρας έχει και κομπρέσορα και turbo. όπως και ο 140HP του golf 5.

υπάρχει κάποια περίεργη περίπτωση που ο 160 βγήκε χωρίς κομπρέσορα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορεί να μην δουλευει σωστα ο κομπρεσορας σου γιατι όπως το λες δουλευεις με ατμοσφαιρα και μετα νιωθεις το λαγκ του τουρμπο και γι αυτο δεν σου τραβαει στην προσπεραση. Απο τις 800 στροφες θα επρεπε να σου τραβαει κανονικα

Στο 5αρι (με τα 140 αλογα) είχα παρόμοιο πρόβλημα και δεν "κούμπωνε" ο κομπρεσορας πανω στην αντλια νερου. Χωρις ενδειξεις σε κοντερ κτλ, μόλις ειπα στον μηχανικο μου τι νιωθω οταν το οδηγω σηκωσε καπο και κατι εκανε πατωντας συμπλεκτη και γκαζι και ακουγόταν πότε κουμπωνε και ποτε οχι ο κομπρεσορας. με τα πολλα εδωσα 310 για γνησια αντλια και καμια 100αρια ακομα ευρω για εργασια και ολα κομπλε.

Λες και πηρα αλλο αμαξι μετα. Δεν ξερω αν στο 6αρι υπάρχει η ιδια αδυναμια... γιατι στο μοντελο μου, αυτο θεωρείται κλασική βλάβη.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

λέγε μου τέτοια ποσά να τρελαθούμε.

στο δικό μου το 5αρι είχα 194.000 και δεν είχα τέτοιο θέμα ποτέ.

προσωπικά δεν νομίζω ότι δεν ανοίγει ο κομπρέσορας. πιο πολύ σαν να μην δουλεύει όσο καλά θα ήθελα. θεωρώ ότι είναι λίγο πιο αδύναμος από ότι ήταν στο 5αρι μου?

μπορεί να λέω βλακείες ρε παιδιά αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.

 

το αμάξι ανεβάζει σταθερά μέχρι τις 4000 στροφές και μετά τις 4000 νιώθεις ότι πλέον το αμάξι αρχίζει και ανοίγει πολυ πιο άνετα.

 

θα περιμένω σίγουρα το φίλτρο να δω αν θα αλλάξει το αμάξι. επίσης θεωρώ ότι η μηχανή βγάζει αρκετή ζέστη. ας πούμε ότι είναι και αυτό η ιδέα μου και φταίει ο καιρός

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα δεν ξέρω πως λειτουργεί το 6αρι, στο 5αρι που έχω ακόμα είναι με κωδικό κινητήρα BMY και το πρόβλημα βγήκε στις 80,000χλμ αλλά στα 11 χρόνια του.

Κ εγώ δεν είχα καταλάβει οτι δεν λειτουργεί ο κομπρέσορας γιατί δεν ήταν αργό. Αν έχεις κάποιον με ίδιο μοτέρ κανε το δικό του μια βόλτα για να δεις.

Τωρα μπορεις να δεις και μόνος σου αν το φίλτρο αέρα σου έχει πήξει και θέλει αλλαγή. 4 βίδες μ ένα κατσαβίδι. υπάρχει και βίντεο στο youtube.

Μπορεί βέβαια και να μην είναι τίποτα και να είναι ιδέα σου ή να είναι και κάτι άλλο άσχετο από αυτά που λέμε εμείς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

φίλτρο έχει το μαμά. το έχω βγάλει και το έχω φυσήξει λίγο. περιμένω το K&N, θα βγάλω και τον πνίχτη και θα δω.

δυστυχώς δεν έχω άλλον με το ίδιο αμάξι για να δοκιμάσω τι παίζει.

 

2 άτομα έχω βάλει να οδηγήσουν το αμάξι μου (όχι μηχανικοί) και όλοι μου λένε ότι παρόλο που πάει πολύ καλά... αργεί να δείξει την δύναμη που πραγματικά θα έπρεπε να έχει το αμάξι.

 

θεωρώ τρελό όμως να θέλω κάποιο Χ χρόνο να προσπαθώ να περάσω ένα Subaru Forester 2.000 κυβικά με 125 άλογα (χωρίς κομπρέσορα, χωρίς turbo) στην εκκίνηση.....

κανονικά παρόλο που έχουν μεγάλη διαφορά οι κινητήρες... δεν θα έπρεπε καν να με βλέπει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω. Πάντως δεν πιστεύω πως φταίει το φίλτρο γιατί αν ήταν θέμα εισαγωγής αέρα δεν θα έβγαζε error;; Γίνεται να δουλέψει η τουρμπίνα χωρίς αέρα;;

Κάνε ένα σκαν στο εδώ στο φόρουμ στα προβλήματα σχετικά με το μοντέλο σου.. σίγουρα θα βρεις την απάντηση ή κάποιο παρόμοιο πρόβλημα... ειδικά για το μοτέρ με τα 160 άλογα έχουν γραφτεί πολλά

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν λέω ότι έχει πρόβλημα το φίλτρο που έχω τώρα... μόνο ότι ίσως το μπουκώνει περισσότερο από ότι θέλω.

διάβασα σε διάφορα σημεία ότι με την αλλαγή του φίλτρου σε k&n είδαν καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι και στις ταχύτητες κάτω από 5η...... (τι να πω).

 

μέσα στην βδομάδα που θα το έχω θα δείξει και θα γράψω πίσω τα νέα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκίνα με ένα σκανάρισμα και ψάξτο, είναι γνωστά τα προβληματάκια και λύνονται εύκολα.

 

1. Σφάλμα αντλίας νερού

2. Σφάλμα κλαπέτου εναλλαγής

3. Ν75 (χωρίς σφάλμα)

4. Σκάστρα (με σφάλμα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

απλα να ξερεις οτι το golf 6 εχει ποιο μακρυ σασμαν σε σχεση με το 5αρι που ειχες οποτε απλά μπορει να ειναι και η ιδέα σου για παραδειγμα με 3000 στροφες και 6η το 5αρι εχει κατι λιγοτερο απο 130χιλ ενω στις αντιστοιχες στροφες το 6αρι εχει 140χιλ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδή διάβασα και ένα άλλο topic εδώ μέσα που λέγανε ότι μετά από κάποιο update στο αυτοκίνητο, έχασε απόδοση στις χαμηλές.... υπάρχει περίπτωση να είναι απλώς και αυτό.

και χθες που έβαλα το πατέρα μου να το οδηγήσει ο οποίος έχει ένα Jetta 1.4 ίδιο κινητήρα, μου λέει πάει καλά το αμάξι αλλά όντως φαίνεται σαν κάτι να το κρατάει πίσω ώρες ώρες.

 

δηλαδή από φανάρι αν ξεκινήσω και πω ότι θέλω να κάνω γρήγορη επιτάχυνση.... δεν παίζει το σενάριο.

μήπως να πάω από Καρέντα να δω αν έχουν κάποιο άλλο update? μήπως το πρόβλημα είναι απλώς το πρόγραμμα του αυτοκινήτου?

σήμερα περιμένω επιτέλους να έρθει και το K&N φίλτρο, θα βγάλω και τον πνίχτη να δω τι διαφορά θα κάνει (αν κάνει).

ο κομπρέσορας φαίνεται να δουλεύει στο αμάξι κανονικά.

πάντως αυτή τη στιγμή όπως είναι το αμάξι.... δεν θεωρώ ότι υπάρχει αμάξι που να μην μπορεί να με περάσει εύκολα στην εκκίνηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, TeDeV said:

επειδή διάβασα και ένα άλλο topic εδώ μέσα που λέγανε ότι μετά από κάποιο update στο αυτοκίνητο, έχασε απόδοση στις χαμηλές.... υπάρχει περίπτωση να είναι απλώς και αυτό.

και χθες που έβαλα το πατέρα μου να το οδηγήσει ο οποίος έχει ένα Jetta 1.4 ίδιο κινητήρα, μου λέει πάει καλά το αμάξι αλλά όντως φαίνεται σαν κάτι να το κρατάει πίσω ώρες ώρες.

 

δηλαδή από φανάρι αν ξεκινήσω και πω ότι θέλω να κάνω γρήγορη επιτάχυνση.... δεν παίζει το σενάριο.

μήπως να πάω από Καρέντα να δω αν έχουν κάποιο άλλο update? μήπως το πρόβλημα είναι απλώς το πρόγραμμα του αυτοκινήτου?

σήμερα περιμένω επιτέλους να έρθει και το K&N φίλτρο, θα βγάλω και τον πνίχτη να δω τι διαφορά θα κάνει (αν κάνει).

ο κομπρέσορας φαίνεται να δουλεύει στο αμάξι κανονικά.

πάντως αυτή τη στιγμή όπως είναι το αμάξι.... δεν θεωρώ ότι υπάρχει αμάξι που να μην μπορεί να με περάσει εύκολα στην εκκίνηση.

Δες αυτά που σου είπε πιο πάνω ο @nikdev.... τον θεωρώ εγγύηση

 

''1. Σφάλμα αντλίας νερού

2. Σφάλμα κλαπέτου εναλλαγής

3. Ν75 (χωρίς σφάλμα)

4. Σκάστρα (με σφάλμα)''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κώστα τα είδα και τα έχω σημειώσει σε χαρτάκι εδώ δίπλα μου.

το ερώτημα είναι πως μιλάω με ένα τεχνικό και πόσο εύκολα χωρίς να πληρώσω στα τυφλά μπορώ να επιβεβαιώσω το πρόβλημα.

 

πχ... το αμάξι δεν βγάζει πουθενά σφάλμα. το έχουμε τσεκάρει σε 3 συνεργεία. τι να πάω να πω στον τεχνικό? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αντλια που σου ειπα εγω δεν βγαζει σφαλμα και αν ο μαστορας ξερει το καταλαβαινει χωρις πολλα πολλα.

η ν75 και τα κλαπετα που σου ειπε μπορει να μην δουλευουν καλα παλι χωρις σφαλμα.

πολυ ευκολο ν αλλαξεις ν75 και να το πας βολτα για να δεις αν φταιει αυτο, και αν οντως ειναι αυτο το προβλημα με 50ευρω εχεις καθαρισει

τα κλαπετα ειναι ιστορια ακριβη νομιζω (σαν την αντλια νερου)

και η σκαστρα σου λεει οτι θα εβγαζε βλαβη (και αυτο ευκολο ν αλλαχθει για να δεις αν φταιει αλλα ειναι το λιγοτερο πιθανο)

 

το πιο ευκολο λοιπον να πας στο συνεργειο σου να του πεις να σου κουμπωσει μια ν75 να το κανεις μια βολτα και αν εχει θεμα την πληρωνεις και την κρατας. αν οχι βαζεις την παλια.  την αντλια εμενα σου ειπα οτι την καταλαβε αμεσως απλα ανοιγωντας καπο και πατωντας γκαζι-συμπλεκτη την ακουγε ποτε εκανε το κλατς και ποτε οχι.

τωρα για τα κλαπετα δεν ξερω την διαδικασια.

το καλο με τα δικα μας αμαξια ειναι οτι ενας μηχανικος καλος εχει φτιαξει αν οχι χιλιαδες τετοια, εκατονταδες, οποτε πανε με κλειστα ματια πλεον.  Αν οι μηχανικοι σου ασχοληθηκαν και δεν εντοπισαν κατι τοτε κοιτα και αλλου για μενα

Share this post


Link to post
Share on other sites

εαν βαλεις οπισθεν ακουγετε το κουμπωμα της αντλιας και εαν δουλευει ο κομπρεσορας εσυ το ακους?

Share this post


Link to post
Share on other sites

άλλαξα το φίλτρο και έβγαλα και το πνίχτη. το αυτοκίνητο είναι σαφώς! καλύτερο πλέον από ότι ήταν πριν. ανοίγει πιο όμορφα αλλά δεν έχει λυθεί το πρόβλημα (απλώς έγινε καλύτερο).

 

μόλις το αμάξι ακουμπήσει 4.000 στροφές καταλαβαίνεις ότι πλέον έχεις δύναμη. πιο πριν νιώθεις ότι κάτι σε κρατάει. το πήγα στον μηχανικό που ξέρω, του είπα να αλλάξουμε του λέω N75 και την σκάστρα.

μου λέει δεν είναι μου λέει αυτό το πρόβλημα σου.... πιο πολύ για αντλία νερού αν θα έχεις θέμα.

τον έβαλα να το πάμε μια βόλτα, μου λέει "εντάξει όλοι αυτοί οι κινητήρες είναι κάπως έτσι.... καταλαβαίνω λίγο ότι κομπιάζει σε κάποια σημεία.... άντε ας αλλάξουμε αυτά τα 2 και βλέπουμε."

τα έχω παραγγείλει, θα πάω σε λίγη ώρα να τα αλλάξω. μακάρι να είναι αυτό και να την γλυτώσω φθηνά γιατί μετά θεωρώ ότι...

 

1) το ότι ανοίγει καλά το αμάξι στις 4.000, πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα προγράμματος

2) αν δεν φτιάξει το αμάξι με αυτά τα 2... μετά μου λέτε να δω αντλία νερού ή κλαπέτο εναλλαγής....

 

η πλάκα είναι ότι αν οδηγήσει κάποιος το αμάξι που δεν ξέρει πως θα έπρεπε να πηγαίνει το αμάξι κανονικά.... αποκλείεται να μου έλεγε ότι έχει πρόβλημα. μέχρι και εγώ πολλές φορές σήμερα με το νέο φίλτρο θεώρησα ότι ... παίζει και να είναι οκ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου ελπιζω να ειναι η ν75... αν οχι το κοστος θα σου ανεβει αρκετα..

την σκαστρα την πηρες γνησια;; και ποσο σου κοστισε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

πήρα PIERBURG την οποία πρότεινε ο μηχανικός και το κατάστημα που πήγα και την αγόρασα. άμα δεν υπάρχει θέμα, μπορώ να αναφέρω όνομα καταστήματος. ίδια μάρκα και η σκάστρα

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, TeDeV said:

πήρα PIERBURG την οποία πρότεινε ο μηχανικός και το κατάστημα που πήγα και την αγόρασα. άμα δεν υπάρχει θέμα, μπορώ να αναφέρω όνομα καταστήματος. ίδια μάρκα και η σκάστρα

Ν75 ειχα αλλαξει και εγω και χωρις να μου βγαλει προβλημα, και την μαμα την εχω κρατησει σε κουτι για ωρα αναγκης αν χρειαστει ποτε

για την σκαστρα θελω να μου πεις απλα τιμη. αν και θελει λιγο ψαξιμο αυτο γιατι και απο το φορουμ πολλοι εχουν βαλει ανοιχτου τυπου για καλυτερο ηχο αλλα τους εχει βγαλει θεμα. οποτε θα κοιτουσα για γνησια vw

Share this post


Link to post
Share on other sites

35 ευρώ νομίζω. την N249 ή N247 πως λέγεται.

 

τώρα γύρισα από το συνεργείο. προσωπικά δεν είδα κάποια διαφορά. μένω όπως είμαι προς το παρόν. το μετρήσανε είδαν ότι στο μηχάνημα οι μετρήσεις είναι σωστές οπότε απλά θεωρώ ότι είναι στο μυαλό μου πλέον.

θα το αφήσω και μερικές μέρες να δω αν θα αλλάξει καθόλου ο εγκέφαλος με το νέο φίλτρο κτλ... μπορεί να φταίει και η ζέστη...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου δεν ειχαν κατι λοιπον η ν75 και η σκαστρα σου αφησε τα στην ακρη η πουλησε τα και ας βγαλεις 20 ευρω

ελπιζω να ειναι η ιδεα σου και τ αμαξι λοιπον να ειναι οκ

αλλα ελπιζω να το ευχαριστηθεις και να μην νιωθεις οτι η επιλογη σου ηταν υποβιβαση απο το ενα αμαξι στο αλλο

γενικα παντως απο σχολια κτλ απο εδω στο φορουμ οσοι ειχαν παρει το συγκεκριμενο μοτερ ειχαν τρελαθει στην αρχη

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε ευχαριστώ. εντάξει δεν πρόκειται να τα πουλήσω. καλό ήταν που τα άλλαξα δεν βαριέσαι. κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. το κόστος δεν ήταν απαγορευτικό

 

σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι έκανα υποβίβαση. το άλλο το golf έπρεπε να φύγει γιατί είχε πολλά χιλιόμετρα και είχε αρχίσει να βγάζει θέματα.

όταν λες "τρελαθεί" εννοείς ότι ήταν πολύ ευχαριστημένοι? ή ότι είχαν θέματα?

 

κάποια στιγμή όταν θα παίζουν λεφτά για πέταμα, θα ήθελα να πάω να του βάλω ένα πρόγραμμα να φτιάξει λίγο τις καμπύλες του το αμάξι. δεν θέλω να περιμένω τις 4000 στροφές για να νιώσω ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω από 160 άλογα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, TeDeV said:

σε ευχαριστώ. εντάξει δεν πρόκειται να τα πουλήσω. καλό ήταν που τα άλλαξα δεν βαριέσαι. κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. το κόστος δεν ήταν απαγορευτικό

 

σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι έκανα υποβίβαση. το άλλο το golf έπρεπε να φύγει γιατί είχε πολλά χιλιόμετρα και είχε αρχίσει να βγάζει θέματα.

όταν λες "τρελαθεί" εννοείς ότι ήταν πολύ ευχαριστημένοι? ή ότι είχαν θέματα?

 

κάποια στιγμή όταν θα παίζουν λεφτά για πέταμα, θα ήθελα να πάω να του βάλω ένα πρόγραμμα να φτιάξει λίγο τις καμπύλες του το αμάξι. δεν θέλω να περιμένω τις 4000 στροφές για να νιώσω ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω από 160 άλογα.

Εννοω οτι τους αρεσε πολύ τ αμαξι που ειχαν παρει

τωρα θεματα εβγαιναν με τα χρονια. γενικα ειχε θεωρηθει πιο αξιοπιστο το μοτερ με τα 122 αλογα (νομιζω caxa) αλλα οπως και να το κανουμε ειναι πιο βαρετο

οπως και να το κανουμε τα γουστα κοστιζουν!

καλα χιλιομετρα σου ευχομαι φιλε μου, ασφαλή και απροβληματιστα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...