Jump to content
cyclon70

Βοήθεια για επιλογή VW οχήματος

Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι,

Έχουμε δει το T-Cross και μας αρέσει αλλά ο χώρος του πορτ-μπαγκαζ είναι κάπως οριακός για μια πενταμελή οικογένεια όπως εμείς. Εσωτερικά και για το μπάτζετ μας είναι οκ.

Είδαμε και το T-Roc αρκετά καλύτερο σε χώρους αλλά και στις δύο περιπτώσεις θα πάμε για τον 1.0 115 (το μπάτζετ που λέγαμε!)

Το θέλουμε κυρίως για τις "λίγες" εκδρομές που κάνουμε εκτός πόλης και τις διακοπές μας.

Θα ήθελα κάποιες απόψεις από κατόχους αν είναι δυνατόν. Δε θέλω διαφήμιση ούτε ανταγωνισμό μοντέλων...

Τα έχουμε δει και σαν οχήματα μας αρέσουν περισσότερο από άλλα αντίστοιχα.

Προσωπικές εμπειρίες θα βοηθήσουν περισσότερο!

Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.

Υ.Γ. Εκείνο μόνο που με χαλά έντονα στο T-Roc αν και το βρίσκω πιο ολοκληρωμένο είναι αυτό το έρμο ηλεκτρονικό χειρόφρενο! Δεν το πάω καθόλου και με αγχώνει κιόλας!

Υ.Γ. Ελπίζω να μην είμαι εκτός θέματος! Αν είναι έτσι όποιος θέλει ας με κατευθύνει που να "ποστάρω" γιατί δεν βρίσκω κάτι πιο σχετικό.

Υ.Γ. Αν έχω ποστάρει σε λάθος μέρος, αν μπορεί κάποιος παλιός ας με κατευθύνει που να ποστάρω.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε μου,

δεν θα σ ενδιέφερε να πας σε κάτι μεταχειρισμένο για να πάρεις μ αυτά τα χρήματα ένα πιο δυνατό μοτέρ;  (αφού θα έχει βάρος τ αμάξι με τόσα άτομα και πράγματα)

αλλά να είναι και δοκιμασμένο σχετικά με την αξιοπιστία του;;

Αν πάλι σ ενδιαφέρει μόνο καινούργιο αμάξι είμαι περισσότερο φαν του τ-ροκ όσον αφορά την εμφάνιση κτλ.

τώρα από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι άλλο. και να κλείσω λέγοντας ότι και εγώ δεν είμαι φαν του ηλεκτρικού χειρόφρενου. Γενικά όσο πιο πολλά πράγματα φορτώνεις τον εγκέφαλο τόσο πιο πολλά είναι τα σφάλματα που θα βγάλει (γνώμη μου).

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Kostas Tranoulis said:

Γεια σου φίλε μου,

δεν θα σ ενδιέφερε να πας σε κάτι μεταχειρισμένο για να πάρεις μ αυτά τα χρήματα ένα πιο δυνατό μοτέρ;  (αφού θα έχει βάρος τ αμάξι με τόσα άτομα και πράγματα)

αλλά να είναι και δοκιμασμένο σχετικά με την αξιοπιστία του;;

Αν πάλι σ ενδιαφέρει μόνο καινούργιο αμάξι είμαι περισσότερο φαν του τ-ροκ όσον αφορά την εμφάνιση κτλ.

τώρα από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι άλλο. και να κλείσω λέγοντας ότι και εγώ δεν είμαι φαν του ηλεκτρικού χειρόφρενου. Γενικά όσο πιο πολλά πράγματα φορτώνεις τον εγκέφαλο τόσο πιο πολλά είναι τα σφάλματα που θα βγάλει (γνώμη μου).

Ευχαριστώ Κώστα μου,

Πίστεψέ με το T-Roc ήταν η πιο σωστή επιλογή για μένα, μέχρι που είδα το χειρόφρενο και φρίκαρα....

Το T-Cross μας βολεύει κάπως οριακά για τις αποσκευές όπως είπα. Με απασχολεί όμως το weatherstrip της μηχανής εκεί που είναι οι υαλοκαθαριστήρες, συγκεκριμένα στις άκρες του,

δεν σφραγίζει με τσιμούχα οπότε αναρωτιέμαι μήπως αρχίσει να παίρνει νερά προς τη μηχανή από εκεί.... Υπερβολή ίσως αλλά είναι κάπως, βάζω μια φωτό για να γίνει κατανοητό τι εννοώ.

https://ibb.co/BgL9Hgq

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kostas Tranoulis said:

απο αυτο που βλεπω στην φωτο δεν υπαρχει θεμα γιατι βλεπω τα πλαστικα οπου οδηγουν το νερο στις υδρορροές 

Ευχαριστώ Κώστα μου για τις πληροφορίες! Περιμένω και από άλλους φίλους τις απόψεις τους.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου με τα χτηματα που διαθετεις βρες ενα μεταχειρισμενο το πολυ πενταετιας με μεγαλυτερους χωρους οπως και διποτε.επισης ως τριτεκνος (εκτος αν εχεις δυο γυναικες  :D:D:D ) μπορεις να φερεις απ εξω χωρις τελωνεια δασμους και νταβατζοχρεωσεις...σκεψου το καλα

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είδα ένα θαλασσί ανοιχτό T Roc στον περιφερειακό, ήταν :startle:. Μάλλον 1000άρι γιατί δεν πήγαινε μία με 3 άτομα μέσα.

+1 στον dubber

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είδα ένα θαλασσί ανοιχτό T Roc στον περιφερειακό, ήταν :startle:. Μάλλον 1000άρι γιατί δεν πήγαινε μία με 3 άτομα μέσα.
+1 στον dubber
Μαλλον δε θα το ανοιγε.κατοχος arona με 3 ατομα μεσα και αποσκευες τσουλαει αξιοπρεπεστατα στην εθνικη

Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν πηγαινε μια :) το πατησε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε τρίτεκνε, ως πολύτεκνος σου προτείνω να το ξανασκεφτείς για το μοτέρ 1.0l, είναι τραγικά ασθενές για 5μελη οικογένεια.

Έχω ένα Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater και οι μετακινήσεις μου είναι φανταστικές, τόσο από θέμα άνεσης όσο και ασφάλειας ενεργητικής. Χρειάζεται να έχει δύναμη το αυτοκίνητο, για προσπεράσεις με πλήρες φορτίο, όχι να σέρνεται.

Μιλάω εκ πείρας, έχω και 2ο όχημα 1.4l 90HP στην οικογένεια και δεν τολμώ να κινηθώ εκτός πόλης, είναι εξαιρετικά αδύναμο στις ανηφόρες και τις προσπεράσεις, σε σημείο επικινδυνοτητας.

Ξέρω ότι το budget παίζει τον πρώτο ρόλο, αλλά η πρότασή μου είναι να το σκεφτείς ξανά για κάτι άλλο με τουλάχιστον 150ΗΡ.

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το 1.4 με 90 hp οντως ειναι αδυναμο.η κουνιαδα εχει το polo 1.4 ατμοσφαιρα και σερνεται.με το δικο μου 1.0 115 hp χαοτικη διαφορα.εδω μιλαμε για turbo ομως.εννοειται οτι το 1.5 θα ειναι ακομα καλυτερο αλλα μη μειωνουμε το 1.0αρακι.
Με το δικο μου παω 3 φορες το χρονο κερκυρα και προσπερασεις κανω.120 παω ανετα χωρις να το ζοριζω και ολα τα καλουδια στο χωρο αποσκευων.καροτσια,παιχνιδια,βαλιτσες

Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Το 1.4 με 90 hp οντως ειναι αδυναμο.η κουνιαδα εχει το polo 1.4 ατμοσφαιρα και σερνεται.με το δικο μου 1.0 115 hp χαοτικη διαφορα.εδω μιλαμε για turbo ομως.εννοειται οτι το 1.5 θα ειναι ακομα καλυτερο αλλα μη μειωνουμε το 1.0αρακι.Με το δικο μου παω 3 φορες το χρονο κερκυρα και προσπερασεις κανω.120 παω ανετα χωρις να το ζοριζω και ολα τα καλουδια στο χωρο αποσκευων.καροτσια,παιχνιδια,βαλιτσες

 

Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Εννοείται ότι η ύπαρξη Turbo είναι μεγάλο ατού, αλλά η κίνηση θα είναι με 5μελή οικογένεια στον φίλο πιο πάνω, με αποσκευές, όχι απλή μετακίνηση ατόμου.

 

Μιλάμε (χοντρικά) λοιπόν για το βάρος του συγκεκριμένου T-Roc 1.0 TSI 115HP (1270Kg), συν 2 ενήλικες (170Kg), συν 3 παιδιά (120Kg), συν 20Kg αποσκευών, δηλαδή 1580Kg που πρέπει να κινηθούν από 115ΗΡ, περίπου 13,74Kg/HP. Πολύ δύσκολα να κινείται αξιοπρεπώς, σε μεικτές διαδρομές, η άποψή μου.

 

Ιδανική αναλογία είναι ο μονοψήφιος αριθμός αναλογίας Kg/HP, στο υπάρχον όχημά μου είναι 9,75 με πλήρες φορτίο (6 άτομα + αποσκευές), στο προηγούμενο μου ήταν 9,27.

 

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειχα προσεξει οτι λεει πεντε ατομα.επειδη ανεφερες τριτεκνο νομιζα τρια ατομα.ναι οκ πεντε συν αποσκευες ειναι βαρος.τωρα οι αναγκες του καθενος...

Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει μία λέμε..

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικά όμως παιδιά τα 1000αρια σε ότι μοντέλο και μάρκα να είναι δεν έχουν επιδόσεις και τρομερες.

 

Φίλος μου είχε το Ford focus Mk3,5 facelift με 1000αρι μοτέρ. Και εκτός από τα προβλήματα που είχε λόγο μοτέρ (Τρικυλινδρος κινητήρας) 

Το αμάξι δεν πήγαινε.... με 2 άτομα + 1 παιδάκι και την προίκα του από πράγματα κτλ. Το αμάξι φορτωμένο δεν τράβαγε. 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30/9/2019 at 8:05 ΜΜ, cyclon70 said:

Ευχαριστώ Κώστα μου για τις πληροφορίες! Περιμένω και από άλλους φίλους τις απόψεις τους.

Αν επιτρέπετε γιατί δεν κοιτάς σε passat?

 

Επίσης άποψη μου είναι να μην μπεις  σε διαδικασία να πάρεις γενικά 1000αρι μοτέρ γιατί στο μέλλον θα τα πληρώσεις σε ζημίες και είναι πολύ χειρότερα....

Γενικά όλα τα Τρικυλινδρος μοτέρ βγάζουν προβλήματα!!! 

 

Το χειρόφρενο που ανέφερες δεν είναι πρόβλημα φίλε μου ίσα ίσα πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το κλασικό χειρόφρενο.

Δες το από την άλλη άποψη, αν ένα παιδάκι πάει και τραβήξει το χειρόφρενο (Το κλασικό που ξέρουμε όλη μας ) το αμάξι θα 

στουλησει και θα φύγει (με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό)

 

ΑΠΟ την άλλη το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν μπορεί να πάει Πουθενα και το κουμπί να πατάει το αμάξι δεν φεύγει..

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Το χειρόφρενο που ανέφερες δεν είναι πρόβλημα φίλε μου ίσα ίσα πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το κλασικό χειρόφρενο.

Δες το από την άλλη άποψη, αν ένα παιδάκι πάει και τραβήξει το χειρόφρενο (Το κλασικό που ξέρουμε όλη μας ) το αμάξι θα 

στουλησει και θα φύγει (με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό)

 

ΑΠΟ την άλλη το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν μπορεί να πάει Πουθενά και το κουμπί να πατάει το αμάξι δεν φεύγει..

Δεν νομίζω να διαλέξει γι΄αυτό κανείς αυτοκίνητο. Το "παιδάκι" να το προσέχουμε γιατί εμείς έχουμε ευθύνη, αλλιώς θα πέσει σφαλιαρίτσα να μάθει να μη φυτρώνει εκεί που δεν το σπέρνουν.

 

Γενικά τα ηλεκτρικά χειρόφρενα βγάζουν προβλήματα, όπως στα passat και passat cc και έχουν διαφορετική διαδικασία αλλαγής στα τακάκια πίσω. (ακριβότερη)

Είμαι κατά του ηλεκτρικού χειροφρένου, αφού έχω έρθει αντιμέτωπος με αυτά τα προβλήματα.

 

31 λεπτά πριν , OMINUS said:

Γενικά όμως παιδιά τα 1000αρια σε ότι μοντέλο και μάρκα να είναι δεν έχουν επιδόσεις και τρομερές.

 

Φίλος μου είχε το Ford focus Mk3,5 facelift με 1000αρι μοτέρ. Και εκτός από τα προβλήματα που είχε λόγο μοτέρ (Τρικυλινδρος κινητήρας) 

Το αμάξι δεν πήγαινε.... με 2 άτομα + 1 παιδάκι και την προίκα του από πράγματα κτλ. Το αμάξι φορτωμένο δεν τράβαγε. 

 

 

 

Το κακό με τα 1000άρια είναι ότι πέφτει ο κινητήρας στα λάθος άτομα ή στο λάθος σασί ή σε συνδυασμό και των δύο.

 

Πρέπει να γίνεται προσεκτική μελέτη πριν την αγορά,

Αν θες τεράστιους χώρους αλλά δεν έχεις για σωστό μοτέρ και παίρνεις το 1000άρι μαστόδοντο και το μαστιγώνεις και μετά στις 100,000 έχει γίνει γαρύφαλλο το μοτέρ ε μάλλον κάτι φταίει.

Αν σου αρέσει η γρήγορη οδήγηση και το σπορ αυτοκίνητο, κοίτα καλύτερα κάτι μεταχειρισμένο και παλιότερο, το καινούργιο σου 1000άρι όσο και να το σκίζεις δεν θα γίνει Rs.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα προσωπική άποψη δεν θα έλεγα ότι σε γενικές γραμμές μπορεί τα 1000αρια να έχουν πέσει σε λάθος άτομα.

Στην περίπτωση του 1000αρι ecoboost το πρόβλημα είναι και ήταν καθαρά κατασκευαστή γιατί όσους γνώρισα με ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ! δεν ήταν λάθος άτομα πίστεψε. 

 

Γιατί όταν φτάνεις να πουλάς αμάξι του 2015-2016 με κάτι λιγότερο από 30.000 χιλιόμετρα το πρόβλημα δεν είναι στον οδηγό.

Και όταν δεν έχεις καμία υποστήριξη από την αντιπροσωπεία και όταν η ίδια η εταιρία σφυρίζει αδιάφορα τότε φτάνεις στο αμήν και λες δώστο να φύγει από το κεφάλι μου.

 

Τι να τα κάνω τα βραδεία αν είναι να πληρώνω χιλιάρικα σε βλάβες και στο τέλος να μην έχω και υποστήριξη από την ίδια την εταιρία.

 

Στην περίπτωση του ecoboost δεν είναι τυχαίο ότι στην Αγγλία η ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων έχουν κάνει μηνύσεις κατά της ford. 

 

Και σε σημείο που μπορεί να πεθάνει και κόσμος από το μοτέρ αυτό.

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ,

αλλά έχω ψιλοχαζέψει πια!

Υπάρχει πολύς κόσμος που λέει μακριά από VAG και TSI (τσιμπάει λάδια) γενικά .... άλλωστε 3 κύλινδρος είναι και αυτός!

Για ecoboost αν κοίταγα θα κοίταγα τον 1,5 με τα 150 αλόγατα.... λογικά δεν θα πιέζεται όπως ο 1.0 στα 125 ή  χειρότερα στα 140 ..

Τελικά δεν έχουν ξεμείνει και πολλοί 4 κύλινδροι και ακόμη περισσότερο ατμοσφαιρικοί και αν υπάρχουν είναι από 1.6 και πάνω και πολλοι ακριβοί ....

 

Υ.Γ. επίσης τα παιδιά είναι πλέον συνολικά άνω των 180kg ..είναι έφηβοι!

 

Έχω λαλήσει το ένα είναι έτσι το άλλο αλλιώς! Πήγα και Nissan και είδα το νέο QQ ήμουν έτοιμος να το κάνω αλλά είδα πόσο χάλια είναι το καινούργιο

(τριγμοί στο ταμπλω, σφυρίγματα στα φρένα, χαλαρό πενταλ φρένου ή συμπλέκτη -δεν θυμάμαι, το μαζεύουν με πατέντα οι ιδιοκτήτες(λαστιχάκι)- και άκουσον άκουσον

σε 2ετίας σκουριά !!! -υπάρχουν φωτό- εγώ δηλαδή που μένω σε περιοχή με ιδιαίτερη υγρασία την έχω πατήσει άμα το πάρω!)

και έφυγα τρέχοντας.

 

Μεταχειρισμένο δεν παίζει, δεν είμαι υπέρ.

Το αδασμολόγητο το έχασα, το χρησιμοποίησα για ένα Γαλλικό που πήρα... άλλο μπου.... αυτό, για να μην πω για την αντιπροσωπεία..... Άστο καλύτερα ας το ξεχάσω αυτό!

 

Μου φαίνεται θα πάω για καμμία Corolla αν και με τα χρόνια ένας θεός ξέρει και για αυτά!

Ή θα κάνω κανένα μετέωρο και κουφό και θα πάρω κανένα Vitara.... Έχω λαλήσει!

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , cyclon70 said:

Παιδιά ευχαριστώ,

αλλά έχω ψιλοχαζέψει πια!

Υπάρχει πολύς κόσμος που λέει μακριά από VAG και TSI (τσιμπάει λάδια) γενικά .... άλλωστε 3 κύλινδρος είναι και αυτός!

Για ecoboost αν κοίταγα θα κοίταγα τον 1,5 με τα 150 αλόγατα.... λογικά δεν θα πιέζεται όπως ο 1.0 στα 125 ή  χειρότερα στα 140 ..

Τελικά δεν έχουν ξεμείνει και πολλοί 4 κύλινδροι και ακόμη περισσότερο ατμοσφαιρικοί και αν υπάρχουν είναι από 1.6 και πάνω και πολλοι ακριβοί ....

 

Υ.Γ. επίσης τα παιδιά είναι πλέον συνολικά άνω των 180kg ..είναι έφηβοι!

 

Έχω λαλήσει το ένα είναι έτσι το άλλο αλλιώς! Πήγα και Nissan και είδα το νέο QQ ήμουν έτοιμος να το κάνω αλλά είδα πόσο χάλια είναι το καινούργιο

(τριγμοί στο ταμπλω, σφυρίγματα στα φρένα, χαλαρό πενταλ φρένου ή συμπλέκτη -δεν θυμάμαι, το μαζεύουν με πατέντα οι ιδιοκτήτες(λαστιχάκι)- και άκουσον άκουσον

σε 2ετίας σκουριά !!! -υπάρχουν φωτό- εγώ δηλαδή που μένω σε περιοχή με ιδιαίτερη υγρασία την έχω πατήσει άμα το πάρω!)

και έφυγα τρέχοντας.

 

Μεταχειρισμένο δεν παίζει, δεν είμαι υπέρ.

Το αδασμολόγητο το έχασα, το χρησιμοποίησα για ένα Γαλλικό που πήρα... άλλο μπου.... αυτό, για να μην πω για την αντιπροσωπεία..... Άστο καλύτερα ας το ξεχάσω αυτό!

 

Μου φαίνεται θα πάω για καμμία Corolla αν και με τα χρόνια ένας θεός ξέρει και για αυτά!

Ή θα κάνω κανένα μετέωρο και κουφό και θα πάρω κανένα Vitara.... Έχω λαλήσει!

 

 

Από FORD να μείνεις ΜΑΚΡΙΆ!!!

 

Πλέον είναι απαράδεκτα και με πολλά προβλήματα.

Επίσης από ποιότητα στο εσωτερικό και στα υλικά είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ υπάρχει πολύ κακής ποιότητας υλικά και συναρμολόγηση ,με πολλά πολλά τριξιματα και σπασίματα!

 

Και εγώ ford είχα και το πούλησα σε 2 χρόνια μέσα με κάτι λιγότερο από 25.000χιλιομετρα , δεν μπορούσα άλλο με τα προβλήμα και το αμάξι το είχα πάρει καινούργιο 22.000€ κούτα! 

 

Μακριά από Ford γιατί πλέον είναι απαράδεκτα!!

 

Εγώ όταν το πήρα μετα από ένα μήνα , άλλαξα ταμπλό! Λόγο τρομερής ποιότητας...

 

Το Nissan είναι πολύ καλύτερο.

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, OMINUS said:

 

Από FORD να μείνεις ΜΑΚΡΙΆ!!!

 

Πλέον είναι απαράδεκτα και με πολλά προβλήματα.

Επίσης από ποιότητα στο εσωτερικό και στα υλικά είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ υπάρχει πολύ κακής ποιότητας υλικά και συναρμολόγηση ,με πολλά πολλά τριξιματα και σπασίματα!

 

Και εγώ ford είχα και το πούλησα σε 2 χρόνια μέσα με κάτι λιγότερο από 25.000χιλιομετρα , δεν μπορούσα άλλο με τα προβλήμα και το αμάξι το είχα πάρει καινούργιο 22.000€ κούτα! 

 

Μακριά από Ford γιατί πλέον είναι απαράδεκτα!!

 

Εγώ όταν το πήρα μετα από ένα μήνα , άλλαξα ταμπλό! Λόγο τρομερής ποιότητας...

 

Το Nissan είναι πολύ καλύτερο.

 

 

Αν επιτρέπεις πιο μοντέλο Ford είχες; Με τι κινητήρα;

To νέο Nissan QQ έχει ήδη βγάλει πολύ κακό όνομα ... οι αναφορές των ιδιοκτητών από την Αγγλία όπου και κατασκευάζεται είναι έως τραγικές. Το προηγούμενο ήταν αστέρι αλλά όπως φαίνεται πάνε να βγάλουν από τη φήμη του παλιού!

Edited by cyclon70
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , cyclon70 said:

Αν επιτρέπεις πιο μοντέλο Ford είχες; Με τι κινητήρα;

To νέο Nissan QQ έχει ήδη βγάλει πολύ κακό όνομα ... οι αναφορές των ιδιοκτητών από την Αγγλία όπου και κατασκευάζεται είναι έως τραγικές. Το προηγούμενο ήταν αστέρι αλλά όπως φαίνεται πάνε να βγάλουν από τη φήμη του παλιού!

Είχα το Cmax mk2 τέλη του 2014 με μοτέρ 1600 tdci diesel το οποίο μοτέρ ήταν της Citroen-Peugeot.

 

Το μοτέρ ήταν  πολύ καλό,  αλλά όλο το υπόλοιπο ήταν πολύ χάλια από ποιότητα, το ίδιο ισχύ και για το focus.

 

Τραγική ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, OMINUS said:

Είχα το Cmax mk2 τέλη του 2014 με μοτέρ 1600 tdci diesel το οποίο μοτέρ ήταν της Citroen-Peugeot.

 

Το μοτέρ ήταν  πολύ καλό,  αλλά όλο το υπόλοιπο ήταν πολύ χάλια από ποιότητα, το ίδιο ισχύ και για το focus.

 

Τραγική ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης.

Την ίδια εποχή είχα το BMax 1.0 ecoboost 125, αν εξαιρέσεις ότι τα πλαστικά ήταν σκληρά, δεν είχα ποτέ θέμα ποιότητας ....

Αξιοπερίεργο..........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.