Sakis1234 Posted September 30, 2019 Report Share Posted September 30, 2019 Καλησπέρα σας έχω ένα CC tdi 2.0 2013 DSG το έχω ούτε μίνα μου έβγαλε ένα θέμα με το λαμπάκι του αερόσακου αλλά λύθηκε στην αντιπροσωπεία ήταν ο διακόπτης μου είπαν... Το έχω κάνει περίπου 1500 χλμ δν έχω παρατηρήσει ακόμη αν καίει λάδια αλλά αν καίει το φυσιολογικό πόσο είναι;; 60000χλμ έχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 3, 2019 Report Share Posted October 3, 2019 Καλησπέρα σας έχω ένα CC tdi 2.0 2013 DSG το έχω ούτε μίνα μου έβγαλε ένα θέμα με το λαμπάκι του αερόσακου αλλά λύθηκε στην αντιπροσωπεία ήταν ο διακόπτης μου είπαν... Το έχω κάνει περίπου 1500 χλμ δν έχω παρατηρήσει ακόμη αν καίει λάδια αλλά αν καίει το φυσιολογικό πόσο είναι;; 60000χλμ έχει... Να ξέρεις μόλις κάψει 1000ml τότε θα σε ανάψει το λαμπάκι για να συμπληρώσεις.Τώρα κατανάλωση λαδιού.Αν βάζεις Long Life η VW λέει αλλαγή στα 30.000χλμ η στα 2 χρόνια.Για την κατανάλωση λαδιού παίζουν πολλά ρόλοΚανονικά μια κατανάλωσή λαδιού είναι φυσιολογικό να υπάρχει πχ 50ml στα 1000χλμ Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 3, 2019 Report Share Posted October 3, 2019 Στο diesel μπορεί να δεις και τη στάθμη να ανεβαίνει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Στο diesel μπορεί να δεις και τη στάθμη να ανεβαίνειΠως το είπες αυτό;; Στα VW συμβαίνει αυτό μόνο; Γιατί 11+ χρόνια με BMW Diesel, δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.... Ούτε κατανάλωση λαδιού βέβαια... Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 (edited) Εαν ανέβει η στάθμη θα έχεις προβλημα σοβαρο στο αμάξι σου....δεν ειναι φυσιολογικό να του ανέβει η στάθμη μην λεμε οτι να ειναι. Επισης αλλαγες στα λαδια στα ντιζελ και στα βενζίνης βεβαια αλλα ακομα πιο πολυ στα ντίζελ μαξ ανα 10.000χλμ. Ασε την vw να λεει 30.000χλμ. Τωρα οσον αφορα την κατανάλωση ολα ειναι σχετικα, κανε εναν έλεγχο ανα 1000χλμ και πες μας τι καιει αν σου καίει βεβαια δεν ειναι δεδομενο αυτο. Edited October 4, 2019 by crazy bill 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Δεν γραφω οτιναναι. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Πως το είπες αυτό;; Στα VW συμβαίνει αυτό μόνο; Γιατί 11+ χρόνια με BMW Diesel, δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.... Ούτε κατανάλωση λαδιού βέβαια... Sent from my Redmi Note 6 Pro via TapatalkΓια τη μειωση τριβων και τη χρηση μικρου ιξωδους, με αποτελεσμα τη μειωση καταναλωσης και ρυπων, χρησιμοποιουνται μεγαλυτερα διακενα στα ελατηρια πιστονιων (των ηδη διευρυμενων στα diesel).Μην αναφερεις τα παλαιοτερα μοτερ, δεν συμβαδιζουν με τα σημερινα δεδομενα οποτε ναι ειναι εφικτο, μη σε εκπλησει.Ιδιαιτερα αν δεν ηταν τακτικη και προσεκτικη με ακριβεια η μετρηση λαδιου σε diesel. Και στα παλια ανεβαινε, οχι οσο στα νεας τεχνολογιας.Η ανοδος πολλες φορες ισοσκελιζε την ελαχιστη καταναλωση οποτε ερχοταν στα ισα. Ελεγχε τακτικα το αυτοκινητο σου και δεν θα εχεις προβλημα, εδω ενημερωνομαστε. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 (edited) Και ξανα λεω ανεβαίνει η στάθμη λαδιου χωρις να υπαρχει θεμα? Εισαι σιγουρος δηλαδή οτι εαν δει ανεβασμένη σταθμη λαδιου θα είναι απο λαδια? Και απο που βρεθηκαν δηλαδή αυτα τα παραπάνω και εγινε η αύξηση? Ξανα λεω μην λεμε οτι να είναι....εαν δει ανοδο στην στάθμη σημαίνει οτι μεσα στο καρτερ εχει περάσει πετρελαιο κατα 90% και αυτο μπορει να συμβεί για διάφορους λογους.... Edited October 4, 2019 by crazy bill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Τα diesel πάντα στα λάδια πέφτει καύσιμο, ειδικά μετά τα common rail. Έγραψα και γιατί. Ακόμα και μετά από μια βδομάδα ν΄ αλλάξεις λάδια μυρίζει diesel μέσα και έχουν μαυρίσει. Πάντως βλέπω επιμένεις να γράφεις ότι λέω ότι νάναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Εσύ δεν ήσουν που πέρυσι δεν ήξερες τι μοτέρ φοράει το Golf - Tiguan και ρωτούσες είχες χάσει τη μπάλα και τώρα γράφεις σε ανθρώπους ότι λένε ότι να ναι. Έγινες και ειδικός στα diesel και τα λάδια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 (edited) 34 λεπτά πριν , nouli said: Εσύ δεν ήσουν που πέρυσι δεν ήξερες τι μοτέρ φοράει το Golf - Tiguan και ρωτούσες είχες χάσει τη μπάλα και τώρα γράφεις σε ανθρώπους ότι λένε ότι να ναι. Έγινες και ειδικός στα diesel και τα λάδια. Σε μενα αναφέρεσαι? Για εξηγησε μου σε ποιο πράγμα ακριβως αναφερεσαι για να καταλάβω. Μαλλον κατι μπερδευεις....εσυ πρεπει να εχεις χασει την μπαλα λεβεντη μου Edited October 4, 2019 by crazy bill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 (edited) 49 λεπτά πριν , nikdev said: Τα diesel πάντα στα λάδια πέφτει καύσιμο, ειδικά μετά τα common rail. Έγραψα και γιατί. Ακόμα και μετά από μια βδομάδα ν΄ αλλάξεις λάδια μυρίζει diesel μέσα και έχουν μαυρίσει. Πάντως βλέπω επιμένεις να γράφεις ότι λέω ότι νάναι. Ρε φιλε άλλο ρωταει το παιδι και άλλο του απαντας....τι εξηγεις? Ότι Του απαντας ενα απλο ναι μπορει να δεις αυξημένη στάθμη χωρις τιποτα αλλο...λογικη απαντηση σε μελος που θελει καποια βοηθεια?... θα δει αύξηση στα λαδια? Ναι θα δει αλλα δεν θα ειναι απο λαδια αυτο...ειναι απο πετρέλαιο και εχει θεμα δεν ειναι φυσιολογικό. Είτε θα ειναι απο το dpf λογο μη σωστον αναγεννησεων ή πεσμενων ελατηριων ή και αλλοι παραγοντες που δειχνουμ οτι θα εχει θεμα. Δεν ειναι φυσιολογικο ομως Edited October 4, 2019 by crazy bill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Αν προσέξεις γράφω στάθμη λαδιών, όχι λάδια. Αναφέρω αναλυτικά τι συμβαίνει. Σε νορμάλ περιπτώσεις, όπως αναγράφω και πάνω ισοσκελίζει την κατανάλωση λαδιού ή εισχώρηση Diesel ή την ξεπερνά (λίγο), ιδιαίτερα αν τα διαστήματα αλλαγών είναι διευρυμένα. Όταν η στάθμη ξεφύγει υπέρμετρα, τότε ναι έχει πρόβλημα, δεν έγραψα όμως για τέτοια περίπτωση θα είχε ήδη πνιγεί το μοτέρ, θα το είχε καταλάβει ο άνθρωπος. Όσο για το dpf, (για Euro 4-5) μετά μπήκε ξεχωριστό μπεκ και δεν τίθεται θέμα. Η αιτία όμως είναι πάλι αυτό που γράφω 5 ποστ πιο πάνω. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και στα βενζινοκίνητα, σε μικρότερο βαθμό αλλά ισχύουν. Τρανό παράδειγμα τα 1.8 CDAA και άλλα πολλά μοτέρ. @crazy bill @nouli Προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο, δεν είναι groupάκι στο facebook για να λέμε εξυπνάδες ο ένας στον άλλο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 (edited) 8 λεπτά πριν , nikdev said: Αν προσέξεις γράφω στάθμη λαδιών, όχι λάδια. Αναφέρω αναλυτικά τι συμβαίνει. Σε νορμάλ περιπτώσεις, όπως αναγράφω και πάνω ισοσκελίζει την κατανάλωση λαδιού ή εισχώρηση Diesel ή την ξεπερνά (λίγο), ιδιαίτερα αν τα διαστήματα αλλαγών είναι διευρυμένα. Όταν η στάθμη ξεφύγει υπέρμετρα, τότε ναι έχει πρόβλημα, δεν έγραψα όμως για τέτοια περίπτωση θα είχε ήδη πνιγεί το μοτέρ, θα το είχε καταλάβει ο άνθρωπος. Όσο για το dpf, (για Euro 4-5) μετά μπήκε ξεχωριστό μπεκ και δεν τίθεται θέμα. Η αιτία όμως είναι πάλι αυτό που γράφω 5 ποστ πιο πάνω. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και στα βενζινοκίνητα, σε μικρότερο βαθμό αλλά ισχύουν. Τρανό παράδειγμα τα 1.8 CDAA και άλλα πολλά μοτέρ. @crazy bill @nouli Προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο, δεν είναι groupάκι στο facebook για να λέμε εξυπνάδες ο ένας στον άλλο. Σε αυτο συμφωνούμε οτι παρακατω εννοείται πως εξηγησες και συμφωνω απολυτα!!απλα το εξηγησες αφου εκανα παραθεση εγω. Γι αυτο ανεφερα και εγω πιο πανω παραδείγματα. Απλα μια απάντηση του στυλ να μπορει να θα δεις αύξηση στην στάθμη δεν νομιζω να βοηθαει και πολυ....ο καθενας θα καταλάβει διαφορα... Οσον αφορα το θεμα που εχει το μελος @nouli μαλλον καπου τα εχει μπερδεψει τα πραγματα στο μυαλο του..... Edited October 4, 2019 by crazy bill Δεν χρειάζεται συνέχεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Και εγώ ford Diesel που είχα , δεν εντόπισα ποτέ κάτι για άνοδο στα λάδια...? Ίσα ίσα ήταν στα ίδια επίπεδα στάθμης , με πολύ συχνό έλεγχο στα λάδια.. Ισχύ σίγουρα αυτο που λέτε στο 100%??? Η είναι καμία πρωτοτυπία στα vw. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted October 5, 2019 Report Share Posted October 5, 2019 Η μέτρηση λαδιών στο προηγούμενο όχημα μου ήταν σε εβδομαδιαία βάση, επί 11+ έτη. Ουδέποτε είδα κατανάλωση λαδιού άνω των 200-300ml ανά 15.000ΚΜ αλλαγής, δηλαδή αμελητέες ποσότητες, μέχρι και τα 138.100ΚΜ που το έδωσα. Τώρα, στο υπάρχον όχημα, η σημερινή μέτρηση μετά από τα πρώτα 17.000ΚΜ του μοτέρ, ο δείκτης είναι στη μέση (500ml).Με την χρήση μου να κυμαίνεται κοντά στα 15.000ΚΜ ετησίως όπως προβλέπω, η αλλαγή λαδιών ανά έτος είναι must. Ήδη προγραμματιστηκε για την ερχόμενη Τρίτη η αλλαγή, με φρέσκο λάδι Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00.Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 5, 2019 Report Share Posted October 5, 2019 (edited) 2 hours ago , topmar said: Η μέτρηση λαδιών στο προηγούμενο όχημα μου ήταν σε εβδομαδιαία βάση, επί 11+ έτη. Ουδέποτε είδα κατανάλωση λαδιού άνω των 200-300ml ανά 15.000ΚΜ αλλαγής, δηλαδή αμελητέες ποσότητες, μέχρι και τα 138.100ΚΜ που το έδωσα. Τώρα, στο υπάρχον όχημα, η σημερινή μέτρηση μετά από τα πρώτα 17.000ΚΜ του μοτέρ, ο δείκτης είναι στη μέση (500ml). Με την χρήση μου να κυμαίνεται κοντά στα 15.000ΚΜ ετησίως όπως προβλέπω, η αλλαγή λαδιών ανά έτος είναι must. Ήδη προγραμματιστηκε για την ερχόμενη Τρίτη η αλλαγή, με φρέσκο λάδι Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00. Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk 5W-30 Παίρνει βάσει servise σε αντιπροσωπία vw? Γιατί αν έχεις σκοπό να κάνεις servise κάθε χρόνο, τότε με βάσει vw τα λάδια που μπαίνουν ειναι castrol 5w-40. γιατι και εγώ και που έκανα πριν από μερικούς μήνες με 5W-40 εγινε. και μεχρι στιγμής είμαι ευχαριστημενος με τα λάδια αυτά, Edited October 5, 2019 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 5, 2019 Report Share Posted October 5, 2019 5W-30 Παίρνει βάσει servise σε αντιπροσωπία vw? Γιατί αν έχεις σκοπό να κάνεις servise κάθε χρόνο, τότε με βάσει vw τα λάδια που μπαίνουν ειναι castrol 5w-40. γιατι και εγώ και που έκανα πριν από μερικούς μήνες με 5W-40 εγινε. και μεχρι στιγμής είμαι ευχαριστημενος με τα λάδια αυτά, 5W-40 δεν είναι Long Life.Κάθε πότε αλλάζεις τα λάδια;Με αυτά που βάζεις δεν πρέπει να κάνεις πάνω από 10.000χλμ.. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 5, 2019 Report Share Posted October 5, 2019 46 λεπτά πριν , cjgeorgio said: 5W-40 δεν είναι Long Life. Κάθε πότε αλλάζεις τα λάδια; Με αυτά που βάζεις δεν πρέπει να κάνεις πάνω από 10.000χλμ.. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 5W-40 κάθε χρόνο η 20.000 χιλιόμετρα όποιο έρθει πρώτο από τα 2. 5W-30 Κάθε 2 χρόνια η 30.000 χιλιόμετρα όποιο έρθει πρώτο από τα 2 σύμφωνα με της οδηγίες της vw αυτά τα 2. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy bill Posted October 6, 2019 Report Share Posted October 6, 2019 Γνωμη μου πάντα, οτι λαδι και απο τα 2 να επιλέξετε να τα αλλάζετε το πολύ ανα 10.000χλμ ή χρόνο. Μην τα αφήνεται παραπάνω. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...