Jump to content
Χρήστος Αντωνίου

Vw golf 4 λαμπάκι λαδιων

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.... 

Θα ήθελα την βοήθεια σας με ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε ενα golf4 1.4 16V μοντέλο του 2000...

Το αμαξι μου ανάβει το κόκκινο λαμπακι του λαδιού αρκετά συχνά... 

Εχει αλλαχτεί ο αισθητήρας πίεσης λαδιού (μια πράσινη βαλβίδα ψηλα στο μοτερ) και αντλία λαδιού... 

Να διευκρινησω οτι το λαμπακι ανάβει μετα απο 15 με 20 χιλιόμετρα και οχι αμέσως και στην αρχή ξεκινάει μένοντας αναμενο για μισο λεπτό και σβήνει ενω οσο περνάει η ωρα μενει και περισσότερο χρονο αναμενο μεχρι που μένει τελείως ανοιχτό... 

-Εννοείται πως το αμάξι εχει λαδια κανονικά μέσα-

Στο συνεργείο μου ειπαν πως πιθανόν θελει καινούργιο κινητήρα ισχύει αυτό;; 

Link to comment
Share on other sites



Αντλια λαδιου να μετρησεις, σιγουρα ειναι πεσμενη εκτος οριων αν δεν εχεις αλλαξει.

Κινητηρα εννουν τη φθορα στα κουζινετα ωστε να εχεις φυσιολογικη πιεση λαδιου στο μοτερ.

Καλο ειναι να πας σε σωστο συνεργειο να στο τσεκαρουν.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αντλια αναφέρω οτι εχει αλλαχτεί (πριν 2 βδομαδες) τα κουζινετα βρίσκονται στους στροφαλους;; (εκει νομιζω πως κατι μου ειπε πως πρεπει να δει) 

Μπορείς να μου πεις κάποιο συνεργείο στην Αττική που να γνωρίζει το μοντέλο;; (αν υπάρχει πρόβλημα διαφήμισης στειλε μου μνμ) 

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο, είδα μόνο τον αισθητήρα έχεις δίκιο, μετά είδα την αντλία που άλλαξες.

 

Θα πρέπει να μετρηθεί η πίεση λαδιού κι αν είναι χαμηλή ρελαντί και σε στροφές σύμφωνα με το service manual του μοτέρ σου, να ανοίξει κάρτερ να δει τα

κουζινέτα στροφάλου (γι΄αρχή)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , nikdev said:

 ανοίξει κάρτερ να δει τα

κουζινέτα στροφάλου (γι΄αρχή)

Το μετα φοβάμαι... 

Και κατι ακόμα που δεν το ανέφερα και ισως εχει σχεση... 

Στο αμαξι εχω βαλει εδω και 8 μηνες αέριο 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε εγώ είχα γκολφ iv 1.4 2001 το οποίο είχα πάρει μεταχειρισμένο εισαγωγής το πήρα με 100.000 αλλά εν τέλει δεν ξέρω αν είχε όντως τόσα τεσπά. Έβαλα αέριο στις 170 και 230 που έχει σμρ και το έχει η μάνα μ πέρα από μια μικρή κατανάλωση λαδιού που είχε πριν το αέριο δεν έχει βγάλει κάτι.. οπότε δε νμζ το πρόβλημα σου να είναι το αέριο γιατί δεν νμζ να μπορει να επηρεάσει τη ροή και τη πίεση του λαδιού. Δεν έχω ανοίξει μοτέρ να σε συμβουλεψω ούτε έχω συνεργείο αθηνα. Γνώμη μου είναι να βρεις ένα καλό συνεργείο που να ξέρει αυτά τα μοτέρ να σε βοηθήσει. Η αλλαγή κινητήρα είναι το μόνο εύκολο που μπορεί να προτείνει κάποιος αλλά όχι απαραίτητα ότι καλύτερο.

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εγω νομίζω πως είναι απο το αέριο γιατί το εχω μονο 8 μήνες πάνω, απλα το ανέφερα.... 

Ψαχνω να βρω τι μπορεί να φταίει γιατί συνέχεια πληρώνω κατι για να το αλλάξω και μετα αποδεικνύεται οτι αυτο που άλλαξα δεν ειχε πρόβλημα και πρέπει να ξανα πληρώσω κατι καινούργιο και αυτο χωρίς να ξέρω αν θα είναι το τελευταίο.... 

Μεχρι τωρα έχω αλλάξει (πληρώσει) τον αισθητήρα πίεσης λαδιού και την αντλία και το πρόβλημα συνεχίζει... 

Και τωρα πρέπει να ΞΑΝΑ ανοίξει το μοτερ για να αλλάξει τα κουζινέτα.... 

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δε ξέρω τι γίνεται με το συνεργείο σου κτλ αλλά όταν έχεις πρόβλημα στο αμάξι πας στο συνεργείο κάνει τη διάγνωση και σου βγάζει το κόστος αν εσένα σου αλλαξε ότι σου αλλαξε και το πρόβλημα δεν λύθηκε γτ να πληρώσεις? Επειδή δλδ το συνεργείο το πάει ψάχνοντας? Εκτός αν ήσουν ενήμερος από τον μάστορα ότι θα το πάμε αλλάζοντας ανταλλακτικά. Καλύτερα ψάξε για γνώστες είναι παλιό μοτέρ και θα το ξέρουν απέξω. Δυστυχώς εγώ εδώ Αθήνα δεν έχω κάποιον αλλά τα παλαιότερα μέλη σγρ θα σε βοηθήσουν. Καλά ξεμπερδεματα!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μετρήθηκε και χάνει την πίεση του λαδιου μετα απο καποια ώρα... 

Οποτε ανοίγει ξανα το μοτερ... 

Εκτος απο κουζινετα μπορεί να παίζει και τίποτα άλλο;; 

Link to comment
Share on other sites

Ουτε απο τα κουζινετα ειναι.... 

Το αμάξι χανει την πίεση οταν ζεσταθεί (μετα απο 15 χιλιομετρα περίπου) 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Χρήστος Αντωνίου said:

Ουτε απο τα κουζινετα ειναι.... 

Το αμάξι χανει την πίεση οταν ζεσταθεί (μετα απο 15 χιλιομετρα περίπου) 

 

1) σχετικά με το αέριο που έγραψες, δεν έχει καμία σχέση με τα κουζινέτα, αλλά και γενικά με ότι έχει να κάνει με την πίεση λαδιού.

2) γράφεις, Ουτε απο τα κουζινετα ειναι, και ρωτώ τα κουζινέτα αλλάχθηκαν; η απλά τα έλεγξε και είπε είναι εντάξει;

3) το μετρήσατε την πίεση και ενώ είναι εντάξει, μετά από 15 χλμ το ξαναμετράτε και η πίεση είναι χαμηλή; και ποιες είναι οι τιμές;

4) όταν ανάβει το λαμπάκι λαδιού, ο θόρυβος του κινητήρα αλλάζει; ακούγεται πιο έντονος θόρυβος; 

5) υποθέτω όλα τα αυτονόητα είναι ελεγμένα, τύπος λαδιού, διαρροές, φιλ. λαδιού, φούσκες λαδιού, κ.λ.π. 

6) δε θέλω να φανταστώ, πως μπορεί να είναι ηλεκτρολογικό και δεν έχει εξαντλήσει τα ενδεχόμενα.

τέλος γράψε ποιος είναι ο κωδικός του κινητήρα σου. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ανοίχτηκε το καρτερ και τα ειδε τα κουζινετα και μου ειπε πως ειναι ενταξει οποτε δεν αλλάχτηκαν... 

Οταν αναβει το λαμπακι με το ζορι ανεβάζει μισο μπαρ στην πιεση... 

Οταν ανάβει το λαμπακι δεν αλλάζει κατι ως προς την λειτουργία, και το πρόβλημα ξεκίνησε απο τον 15 Αυγούστο και γύρισα ετσι απο την Κόρινθο... 

Τα αυτονόητα που λες ελπιζω να τα εχει τσεκάρει  γιατι 2 φορες εχει ανοίξει το καρτερ 

Ο κωδικός του κινητήρα ειναι αυτος που γραφει στην άδεια;; 

Link to comment
Share on other sites

χμ τα είδε τα κουζινέτα, μου κάνει κάπως...........

πολύ φοβάμαι πως μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα, δε μπορώ να φανταστώ πως έκανε τόσο πολύ δουλειά και δεν άλλαξε τα μέταλλα.

εκτός αν κάτι δε σου λέει, ή εσύ δε μου λες σωστά. 

δε μου έγραψες πόση πίεση έχει, όταν δεν ανάβει το λαμπάκι.

ο κωδικός του κινητήρα είναι στην άδεια στη θέση P5 συνήθως είναι τρία η τέσσερα αγγλικά γράμματα και μετά έχει αριθμούς. 

π.χ. AHW 24354544536  AXP 43626412562.

 

Edited by GEORGE-2
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις... 

Εγω μηχανικος δεν είμαι οποτε οτι μου λένε λεω και εγω... 

Πιεση δεν μου ειπε αν μετρησε με κρύο κινητηρα αλλα μπορω να τον ρωτήσω την Δευτέρα... 

Ο κωδικος ειναι AHW

Link to comment
Share on other sites

On 19/10/2019 at 11:13 ΜΜ, Χρήστος Αντωνίου said:

Κοιτα να δεις... 

Εγω μηχανικος δεν είμαι οποτε οτι μου λένε λεω και εγω... 

Πιεση δεν μου ειπε αν μετρησε με κρύο κινητηρα αλλα μπορω να τον ρωτήσω την Δευτέρα... 

Ο κωδικος ειναι AHW

 

Link to comment
Share on other sites

On 19/10/2019 at 11:13 ΜΜ, Χρήστος Αντωνίου said:

Κοιτα να δεις... 

Εγω μηχανικος δεν είμαι οποτε οτι μου λένε λεω και εγω... 

Πιεση δεν μου ειπε αν μετρησε με κρύο κινητηρα αλλα μπορω να τον ρωτήσω την Δευτέρα... 

Ο κωδικος ειναι AHW

 

η σωστή πίεση στον κινητήρα σου, σύμφωνα με τον κωδικό AHW είναι 2 ατμόσφαιρες στις 2000 στροφές και την θερμοκρασία στους 80 βαθμούς και η μέγιστη πίεση στις μέγιστες στροφές 7 ατμόσφαιρες. 

η ελάχιστη πίεση δε πρέπει να είναι ποτέ κάτω από μια ατμόσφαιρα. 

πρώτα αυτό πρέπει να μετρήσει, με ένα απλό πιεσόμετρο που όμως μετράει σωστά και μετά ανάλογα τι θα δείξει συνεχίζει.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα τελικά ηταν βασικά οτι τα περισσότερα μαστορια ειναι ασχετα και πληρώνουμε τζάμπα λεφτά.... 

Ειχε θεμα στο σημείο που τραβαει το λάδι η αντλία λαδιου (τι ακριβώς μην με ρωτήσετε δεν πολυ καταλαβα) 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο οταν αλλαξες αντλια λαδιου επρεπε να στο αλλαξει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , nikdev said:

Αυτο οταν αλλαξες αντλια λαδιου επρεπε να στο αλλαξει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πηγα αλλού και το βρήκε 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , DubbeR_ChRoniS said:

τωρα πηγαινε στον πρωτο και ζητα τα λεφτα σου πισω

Εχω αγανακτήσει με τους άσχετους... 

Μαθαίνουν πανω στο δικο μου αμάξι και τους πληρώνω κι απο πάνω... 

300+ευρω πλήρωσα για πράγματα και εργασίες που δεν χρειάζονταν 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

τωρα πηγαινε στον πρωτο και ζητα τα λεφτα σου πισω

 

23 hours ago , Χρήστος Αντωνίου said:

Εχω αγανακτήσει με τους άσχετους... 

Μαθαίνουν πανω στο δικο μου αμάξι και τους πληρώνω κι απο πάνω... 

300+ευρω πλήρωσα για πράγματα και εργασίες που δεν χρειάζονταν 

τωρα πηγαινε στον πρωτο και ζητα τα λεφτα σου πισω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.