mmike Posted October 16, 2019 Report Share Posted October 16, 2019 Καλημέρα σας. Θα ήθελα να επισημάνω ένα πρόβλημα, που τελικά διαπίστωσα ότι έχει ξαναπαρουσιαστεί, αλλά δεν έχει αναφερθεί στο site. Έχω το polo gti 6R με το κιβώτιο dsg7 ( όπως γνωρίζετε ) και εντελώς ξαφνικά στη θέση P, μόλις είχα παρκάρει, δεν έβγαινε το κλειδί. Να σημειώσω ότι το κλειδί βγαίνει μόνο στη θέση parking ( P ), στις άλλες θέσεις δεν βγαίνει για ασφάλεια. Το αμάξι δεν μπορούσα να το κλειδώσω, ούτε να βγάλω το κλειδί από τη μηχανή. Το μόνο που έκανα, ήταν να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και να καταφέρω να γυρίσω το κλειδί και να βγει. Ξαναβάζω τον πόλο, βάζω το κλειδί, πάλι δεν βγαίνει. Για την ιστορία, επειδή το έψαξα, στην περίπτωση αυτή πρέπει να αλλαχθεί ο αφαλός της κλειδαριάς του τιμονιού ( έχουν λέει χαλάσει τα δοντάκια του αφαλού και δεν βγαίνει το κλειδί ), μετά πας και για κλειδαριά με serial number αν δεν δουλέψει ή πριν από όλα αυτά κοιτάζεις την ηλεκτρική βαλβίδα του φρένου αν λειτουργεί ( στη θέση P πρέπει να ανάβει το κίτρινο λαμπάκι που δείχνει το πόδι του φρένου ). Αυτό όμως που παρατήρησα δεν αναγράφεται παραπάνω και καταλήγω. Δεν κατάλαβα ποτέ πως μπορεί να φταίει ο αφαλός ( όλα τα εξουσιοδοτημένα μου το είπαν ) αφού το κλειδί έβγαινε μόλις έβγαζα τον πόλο. Εν κατακλείδι, το πρόβλημα λύθηκε ως εξής. Η μπαταρία του είχε πέσει ( ήταν εργοστασιακή 8 ετών ), το κατάλαβα όταν έβαλα το συναγερμό και μετά από τρεις μέρες δεν έπαιρνε μπροστά. Πηγαίνοντας στο συνεργείο, κάποια στιγμή στο δρόμο άκουσα ένα μικρό κρακ στο τιμόνι και όταν έφτασα στο συνεργείο το κλειδί έβγαινε κανονικά, κάνοντας πολλά τεστ μήπως μπλοκάρει. Άλλαξα μπαταρία, την άλλη την έλεγξα με αποφόρτιση ήταν OFF κι εδώ και δυο μέρες όλα καλά. Συμπέρασμα δικό μου, νομίζω ότι λόγω της προβληματικής μπαταρίας, πέρασε κάποιο λάθος ρεύμα που βραχυκύκλωσε την επαφή? ( κάτι στο τιμόνι, επιμένω νομίζω ήταν ηλεκτρικό το πρόβλημα ) για καλή μου τύχη επανήλθε ( ίσως όταν είχε φορτίσει η μπαταρία από το δυναμό ) και πλέον με την αλλαγή που έκανα της μπαταρίας λειτουργεί πλέον σωστά, για την ώρα. Δυο μέρες όλα καλά, ελπίζω να λύθηκε. Περιμένω και τις δικές σας θέσεις, αν είχατε κάποιο παρόμοιο θέμα ή κάποια τεχνική συμβουλή να συμπληρώσω το δικό μου παζλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 16, 2019 Report Share Posted October 16, 2019 Να προτείνω κάτι. Καλό θα είναι που και που στον αφαλό της κλειδαριάς καλό θα είναι να ρίχνετε που και που, και λίγο σπρέι μέσα και περιμετρικά της. Γιατί με τα χρόνια όσο να ναι θα θέλει λίγο συντήρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted October 19, 2019 Report Share Posted October 19, 2019 Θα συμφωνήσω με την πρόταση του @OMINUS. Προσωπικά (αν και μιλάμε για αρχαία τεχνολογία σε εμένα), όποτε είχα θέμα με την κλειδαριά λίγο WD-40 έκανε δουλίτσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephanos Posted April 9 Report Share Posted April 9 On 16/10/2019 at 7:49 ΠΜ, mmike said: Καλημέρα σας. Θα ήθελα να επισημάνω ένα πρόβλημα, που τελικά διαπίστωσα ότι έχει ξαναπαρουσιαστεί, αλλά δεν έχει αναφερθεί στο site. Έχω το polo gti 6R με το κιβώτιο dsg7 ( όπως γνωρίζετε ) και εντελώς ξαφνικά στη θέση P, μόλις είχα παρκάρει, δεν έβγαινε το κλειδί. Να σημειώσω ότι το κλειδί βγαίνει μόνο στη θέση parking ( P ), στις άλλες θέσεις δεν βγαίνει για ασφάλεια. Το αμάξι δεν μπορούσα να το κλειδώσω, ούτε να βγάλω το κλειδί από τη μηχανή. Το μόνο που έκανα, ήταν να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και να καταφέρω να γυρίσω το κλειδί και να βγει. Ξαναβάζω τον πόλο, βάζω το κλειδί, πάλι δεν βγαίνει. Για την ιστορία, επειδή το έψαξα, στην περίπτωση αυτή πρέπει να αλλαχθεί ο αφαλός της κλειδαριάς του τιμονιού ( έχουν λέει χαλάσει τα δοντάκια του αφαλού και δεν βγαίνει το κλειδί ), μετά πας και για κλειδαριά με serial number αν δεν δουλέψει ή πριν από όλα αυτά κοιτάζεις την ηλεκτρική βαλβίδα του φρένου αν λειτουργεί ( στη θέση P πρέπει να ανάβει το κίτρινο λαμπάκι που δείχνει το πόδι του φρένου ). Αυτό όμως που παρατήρησα δεν αναγράφεται παραπάνω και καταλήγω. Δεν κατάλαβα ποτέ πως μπορεί να φταίει ο αφαλός ( όλα τα εξουσιοδοτημένα μου το είπαν ) αφού το κλειδί έβγαινε μόλις έβγαζα τον πόλο. Εν κατακλείδι, το πρόβλημα λύθηκε ως εξής. Η μπαταρία του είχε πέσει ( ήταν εργοστασιακή 8 ετών ), το κατάλαβα όταν έβαλα το συναγερμό και μετά από τρεις μέρες δεν έπαιρνε μπροστά. Πηγαίνοντας στο συνεργείο, κάποια στιγμή στο δρόμο άκουσα ένα μικρό κρακ στο τιμόνι και όταν έφτασα στο συνεργείο το κλειδί έβγαινε κανονικά, κάνοντας πολλά τεστ μήπως μπλοκάρει. Άλλαξα μπαταρία, την άλλη την έλεγξα με αποφόρτιση ήταν OFF κι εδώ και δυο μέρες όλα καλά. Συμπέρασμα δικό μου, νομίζω ότι λόγω της προβληματικής μπαταρίας, πέρασε κάποιο λάθος ρεύμα που βραχυκύκλωσε την επαφή? ( κάτι στο τιμόνι, επιμένω νομίζω ήταν ηλεκτρικό το πρόβλημα ) για καλή μου τύχη επανήλθε ( ίσως όταν είχε φορτίσει η μπαταρία από το δυναμό ) και πλέον με την αλλαγή που έκανα της μπαταρίας λειτουργεί πλέον σωστά, για την ώρα. Δυο μέρες όλα καλά, ελπίζω να λύθηκε. Περιμένω και τις δικές σας θέσεις, αν είχατε κάποιο παρόμοιο θέμα ή κάποια τεχνική συμβουλή να συμπληρώσω το δικό μου παζλ. On 16/10/2019 at 7:49 ΠΜ, mmike said: Δηλαδή αλλάξατε μπαταρία και το πρόβλημα λύθηκε; Διότι έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς σήμερα και δεν ξέρω τι να κάνω ο μηχανικός μου θα μπορεί το λιγότερο από την άλλη εβδομάδα και μου είπε δεν χάνω κάτι να αλλάξω μπαταρία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 9 Report Share Posted April 9 5 hours ago , Stephanos said: Καλημέρα, έχει αναφερθεί αρκετές φορές ότι λόγο μπαταρίας αυτοκινήτου τα vw έχουν γενικά κάτι περίεργα κολλήματα βγάζουν ώρες ώρες κάτι περίεργα σε άλλους πχ μπορεί να βγάζει θέμα με τον αερόσακο του συνοδηγού η να ανάβουν τίποτα λαμπάκια. Μια αιτία είναι συνήθως η μπαταρία του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 11 Report Share Posted April 11 Δεν είναι άγνωστο όπως αναφέρθηκε στο πρώτο ποστ. Είναι πρόβλημα του αφαλού της κλειδαριάς 99% και 1% του κουφαριού του αφαλού. Η κλειδαριά αποτελείται από 2 κομμάτια στα τελευταία μοντέλα 20ετίας. Το έχω αναλύσει παλιότερα σε άλλο θέμα. Το πίσω και μέσα κομμάτι περιέχει 2 ή 1 αυτιά τα οποία ενεργοποιούν το κλείδωμα του τιμονιού και απελευθερώνουν το κλειδί. Το είχα πάθει και γω σε Golf 5 το 17 ή 18 χωρίς να με προειδοποιήσει. Πήρα και τα 2 μέρη από τη VW και τελικά τα άλλαξα το 21 γιατί απλά την είχα. Εξηγούμαι.. Eίχα βάλει γράσσο λιθίου όχι WD40, έτσι κατάφερα με λίγη δύναμη να κάνω τα αυτάκια να υποχωρήσουν και να μην έχει ξανά ποτέ πρόβλημα. Απλά είχα χάσει το κλείδωμα τιμονιού. Το θέμα είναι σοβαρό, οπότε αν κάποιος έχει συνεχή κλειδώματα καλό είναι να το λύσει γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου την κάνει. Όσο μ΄αυτό που λέει ο Doggy, διαφωνώ κάθετα με τα συστήματα καρτών και ανέπαφου immo/start. 9/10 κλοπές πλέον είναι σε τέτοια αυτοκίνητα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...