Jump to content
pafsi

T-Roc και ακύρωση τρέχουσας παραγγελίας

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!...Νέος στο club, κάτοχος μέχρι προ 10 μηνών passat 1.4 TSI (122 hp) έχω ήδη παραγγείλει (απο 4.10.2019) το T-Roc 1.5 DSG7 χωρίς να έχω ιδέα για όσα πλέον διαβάζω εδώ μέσα αλλά πρόσφατα και στο διαδίκτυο, σε ο,τι αφορά στον κινητήρα (TSI = cangarooing) και στο αυτόματο σασμάν (DSG = θόρυβοι κλπ άλλα ). Εχω ήδη θορυβηθεί και θα ήθελα τη γνώμη - άποψή σας σχετικά με το αν μπορώ να ακυρώσω ΤΩΡΑ την παραγγελία, παίρνοντας βέβαια πίσω στο ακέραιο και την προκαταβολή (?)...Ευχαριστώ πολύ

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη,για να καταλαβω δηλαδη...

εκανες παραγγελια το T-Roc και επειδη διαβαζεις εδω κι εκει οτι καποια tsi & dsg βγαζουν προβληματα,θελεις να ακυρωσεις την παραγγελια?

σωστα καταλαβα η καπου το εχασα?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

συγνωμη,για να καταλαβω δηλαδη...

εκανες παραγγελια το T-Roc και επειδη διαβαζεις εδω κι εκει οτι καποια tsi & dsg βγαζουν προβληματα,θελεις να ακυρωσεις την παραγγελια?

σωστα καταλαβα η καπου το εχασα?

Σωστά κατάλαβες! Επειδή όμως το θέμα δεν γίνεται να αναπτυχθεί πλήρως και αναλυτικά με γραπτό λόγο, θα αναφερθώ σε κάποια πράγματα ενδεικτικά :

1)     Το «επειδη διαβαζεις εδω κι εκει οτι καποια tsi & dsg βγαζουν προβληματα» που έγραψες, δεν είναι ούτε τόσο σκόρπιο ουτε και τόσο τυχαίο…Οι αναφορές περι cangarooing (1,5 TSI) και περί προβλημάτων DSG7 (σε πολυδισκο ή σε mechatronic) αναφέρονται από πολλούς χρήστες / κατόχους οχημάτων με TSI 1,5 & DSG7 στο σύνολο σχεδόν των κυκλοφορούντων αυτοκινητιστικών περιοδικών και sites

2)      Έχω πολύ πρόσφατη την παραδοχή της αντιπροσωπείας (σε ερώτησή μου και μετά την παραγγελία) ότι, ναι υπήρχαν πράγματι αυτά τα προβλήματα, αλλά έχουν επιλυθεί από το 2016 και μετά (1η απάντηση!)…απο το 2015 και μετά (2η απάντηση!!)…απο αρχές του 2018 (3η απάντηση!!!)…και οι 3 απαντησεις, από τον ίδιο πωλητή, σε 3 επικοινωνίες που είχα μαζί του μεσα σε 12 μέρες (!!!) Αλαλούμ απαντήσεων, ρεσιτάλ αναξιοπιστίας...άντε, βασίσου λοιπόν!

3)     Το 2012 αγόρασα το Passat 1.4 tsi 122 hp (το πούλησα 2/2019) και με το τέλος της 2ετούς εγγύησης, μου έβγαλε 2 βλάβες εργοστασιακής κατασκευαστικής ατέλειας…Α) σφύριγμα βοηθητικης αντλιας βενζινης και Β) μετα από 1 μηνα, βλάβη στην κρεμαγιέρα - εγκέφαλο τιμονιου..και καλά που η συγκεκριμένη βλάβη μου μπλόκαρε το σύστημα διεύθυνσης εν στασει κι όχι εν κινησει, γιατι τωρα δεν θα συνομιλούσαμε! :laugh:...Ωστόσο, είπα μέσα μου οτι εντάξει, ήταν μια τυχαία εργοστασιακή αστοχία, ας μην τη μετρήσω, κι ας εμπιστευθώ ξανά τον Ομιλο...κι έτσι προχώρησα στην παραγγελία του T-Roc. 

Απ όσο αντιλαμβάνεσαι λοιπόν και παίρνοντας υπ’ όψιν και τα παραπάνω που σου εγραψα, δεν είμαι εντελώς άδικα ψιλοθορυβημένος και με ψιλοαμφιβολίες περι της αγορας μου...Απλά, πρώτα εβαλα την παραγγελία καθώς αισθητικά μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και στη συνέχεια ήρθαν σε γνώση μου τα περι προβλημάτων TSI 1.5 & DSG7…Αυτή τη στιγμή δε, το αμάξι έχει κατασκευασθεί και το περιμένω ελπίζοντας πλέον ότι δεν θα ανήκω στους «τυχερούς» των προβλημάτων που έχουν παρουσιάσει ορισμένα από αυτά με TSI 1.5 & DSG 7…Κορώνα – γράμμα λοιπόν η αγορά και οψόμεθα !!

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

φιλε αν ψαχτεις το ιδιο για ολες τις μαρκες,μαντεψε....ναι καλα καταλαβες,θα βρεις κατι αντιστοιχο σε ολες....

αν νιωθεις τοοοοοοοση μεγαλη ανασφαλεια,κανε μια επεκταση εγγυησης,αν διατιθεται ακομα

παντως,εισαι υπερβολικος.αν συνεχισεις ετσι,δεν θα ευχαριστηθεις ποτε το καινουριο σου αυτοκινητο

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έμενα το πήρε ο πατέρας μου πριν 10 μέρες . Δεν παρατήρησα τπτ από όσα λένε και ακούγονται ! Το αμάξι είναι άψογο μετά από 1500 χλμ . Δεν είδα κανένα σύμπτωμα .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , terris said:

Έμενα το πήρε ο πατέρας μου πριν 10 μέρες . Δεν παρατήρησα τπτ από όσα λένε και ακούγονται ! Το αμάξι είναι άψογο μετά από 1500 χλμ . Δεν είδα κανένα σύμπτωμα .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείτε!..Όσο για αυτά που "λένε και ακούγονται" : 1) χωρίς να είμαι τρομολάγνος(!), δεν είπε κανείς απο όσους αντιμετώπισαν πρόβλημα οτι διαπίστωσαν τα συμπτώματα στα πρώτα χιλιόμετρα, αλλά μετά απο 4 - 5 χιλ. KM plus...2) Ελπίζω, ειλικρινά εύχομαι και το πιστεύω σε μεγάλο βαθμό, ότι έχει λυθεί το πρόβλημα απο τη 'μαμά' εταιρία (όπως αρκετοί διαβεβαιώνουν)....Οπότε, ας μην ανησυχούμε! Εγώ πάντως και μετά απο κάποιες συνομιλίες με συνμφορουμίτες εδώ (να είναι καλά τα παιδιά) το έχω ήδη βγάλει απο το μυαλό μου και ατενίζω με γλυκιά ανυπομονησία την ημέρα παραλαβής και το απώτερο απροβλημάτιστο μέλλον!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι τα θέματα με το dsg αφορούσαν ξηρού τύπου κιβώτια τα οποία κυκλοφόρησαν έως το 2012. Δεν έχω διαβάσει κάποιο συγκεκριμένο μαζικό παράπονο μετά. Αν έχεις βρει κάτι παρακαλώ παραθέσε τα.
Φίλος μου έχει Ibiza fr 1.4 dsg 2012. Είχε όντως πρόβλημα με τον TSI (έκαιγε λάδια) και του άλλαξε κινητήρα η αντιπροσωπεία. Με το dsg δεν είχε πρόβλημα και εσύ κάνει 70000χλμ σχεδόν αποκλειστικά εντός Αθηνών.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , forza said:

Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι τα θέματα με το dsg αφορούσαν ξηρού τύπου κιβώτια τα οποία κυκλοφόρησαν έως το 2012. Δεν έχω διαβάσει κάποιο συγκεκριμένο μαζικό παράπονο μετά. Αν έχεις βρει κάτι παρακαλώ παραθέσε τα.
Φίλος μου έχει Ibiza fr 1.4 dsg 2012. Είχε όντως πρόβλημα με τον TSI (έκαιγε λάδια) και του άλλαξε κινητήρα η αντιπροσωπεία. Με το dsg δεν είχε πρόβλημα και εσύ κάνει 70000χλμ σχεδόν αποκλειστικά εντός Αθηνών.

Ευελπιστώ ότι είναι όπως τα περιγράφεις, forza! Όσο για τα σχετικά παράπονα, υπάρχουν διαμαρτυρίες κατόχων μέχρι και πρόσφατα, ωστόσο κι απ' όσο θυμάμαι δεν διευκρινίζεται από αυτούς η χρονολογία κυκλοφορίας του αυτοκινήτου..Οπότε, ίσως έχει βάση αυτό που γράφεις περί προβλήματος κιβωτίων που κυκλοφόρησαν έως το 2012...Πάντως 1) και το DSG 7, ξηρού τύπου είναι  2) το passat 1.4 tsi 122hp του 2012 (μηχανικό όμως) που είχα στην κατοχή μου για μία 7ετία, δεν έκαιγε σταγόνα μέχρι που το πούλησα (τέλος Φλεβάρη2019).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα το γκολφ του 06 αγορά καινούριο και πήρα το τελευταίο τιγκουαν καινούριο.
Dsg κιβώτιο δε θα αγόραζα και τζάμπα να το έδιναν. Πολλοί είχαν βλάβες ακριβές με 1000 η 2000 ευρώ. Τα αυτόματα άλλων εταιριών όπως aisin ήταν αξιόπιστα και θα επαιρνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , pafsi said:

Ευελπιστώ ότι είναι όπως τα περιγράφεις, forza! Όσο για τα σχετικά παράπονα, υπάρχουν διαμαρτυρίες κατόχων μέχρι και πρόσφατα, ωστόσο κι απ' όσο θυμάμαι δεν διευκρινίζεται από αυτούς η χρονολογία κυκλοφορίας του αυτοκινήτου..Οπότε, ίσως έχει βάση αυτό που γράφεις περί προβλήματος κιβωτίων που κυκλοφόρησαν έως το 2012...Πάντως 1) και το DSG 7, ξηρού τύπου είναι  2) το passat 1.4 tsi 122hp του 2012 (μηχανικό όμως) που είχα στην κατοχή μου για μία 7ετία, δεν έκαιγε σταγόνα μέχρι που το πούλησα (τέλος Φλεβάρη2019).

 

Και εγώ το ίδιο passat με εσένα έχω, τέλη του 2013 εγώ το πήρα μεταχειρισμένο το 2018 με 70.000 χιλιόμετρα..

 

 Δόξα το θεό έχω ξεχάσει τι σημαίνει αντιπροσωπεία εδώ και χρόνια.

Από λάδι ούτε μια σταγόνα.

 

Για το θέμα του DSG επειδή κοιτούσα και εγώ κάποτε ήταν ο λόγος που το έβγαλα από της επιλογές μου, δυστυχώς  είναι ένας πονοκέφαλος που έχει στην καμπούρα του DSG με πολυδισκο και megatronic.

 

To Ποιο καλό DSG ήταν το DSG6 αρκετά ασφαλές.

 

 

Για την περίπτωση που αναφέρει ο forza για το FR , ήταν γνωστό φαινόμενο αλλά δεν ήταν μόνο στο συγκεκριμένο αλλά σε όλο το VAG GROUP όταν βγήκε το συγκεκριμένο μοτέρ.

 

Και λάδια έκαιγε λόγο θέματος με το μοτέρ από το εργοστάσιο.

 

 

Ξάδερφος μου έχει το passat cc 1800tsi με αυτόματο, σχεδόν από τα πρώτα cc που βγήκαν, με dsg το είχε πάρει.

 

Του είχε βγάλει κάποια θέματα αλλά καλύφθηκε στην εγγύηση. Μόνο τελευταία είχε ένα θέμα με την megatronic το οποίο έφτιαξε αλλα στέλνοντας την στην Αμερική.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , takpanos said:

Εγώ είχα το γκολφ του 06 αγορά καινούριο και πήρα το τελευταίο τιγκουαν καινούριο.
Dsg κιβώτιο δε θα αγόραζα και τζάμπα να το έδιναν. Πολλοί είχαν βλάβες ακριβές με 1000 η 2000 ευρώ. Τα αυτόματα άλλων εταιριών όπως aisin ήταν αξιόπιστα και θα επαιρνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πάνω που πάω να πάρω θάρρος, μας 'έφτιαξες' αδελφέ !! Ας ελπίσω ότι θα είμαι απο τις εξαιρέσεις, καθώς πολλοί διαβεβαιώνουν ότι αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα του DSG 7....

Link to comment
Share on other sites

Του πατέρα μου από τσέκαρα φοράει την τελευταία έκδοση στο λογισμικό του μοτερ μαι του κιβωτίου . Το πρόβλημα βασικά από κει προέρχεται . Εγώ χρόνια με dsg με γκολφ 7 gti και τώρα με το τιγκουαν σχεδόν 4 χρόνια μαι 70.000 χλμ . Ίχνος προβλήματος και στα δυο . Νομίζω οι παιδικές ασθενείς περάσανε για όλες τις εταιρίες ! Και θέμα τύχης από αστοχία υλικού από εργοστάσιο !


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Και εγώ το ίδιο passat με εσένα έχω, τέλη του 2013 εγώ το πήρα μεταχειρισμένο το 2018 με 70.000 χιλιόμετρα..

 

 Δόξα το θεό έχω ξεχάσει τι σημαίνει αντιπροσωπεία εδώ και χρόνια.

Από λάδι ούτε μια σταγόνα.

 

Για το θέμα του DSG επειδή κοιτούσα και εγώ κάποτε ήταν ο λόγος που το έβγαλα από της επιλογές μου, δυστυχώς  είναι ένας πονοκέφαλος που έχει στην καμπούρα του DSG με πολυδισκο και megatronic.

 

To Ποιο καλό DSG ήταν το DSG6 αρκετά ασφαλές.

 

 

Για την περίπτωση που αναφέρει ο forza για το FR , ήταν γνωστό φαινόμενο αλλά δεν ήταν μόνο στο συγκεκριμένο αλλά σε όλο το VAG GROUP όταν βγήκε το συγκεκριμένο μοτέρ.

 

Και λάδια έκαιγε λόγο θέματος με το μοτέρ από το εργοστάσιο.

 

 

Ξάδερφος μου έχει το passat cc 1800tsi με αυτόματο, σχεδόν από τα πρώτα cc που βγήκαν, με dsg το είχε πάρει.

 

Του είχε βγάλει κάποια θέματα αλλά καλύφθηκε στην εγγύηση. Μόνο τελευταία είχε ένα θέμα με την megatronic το οποίο έφτιαξε αλλα στέλνοντας την στην Αμερική.

 

 

και να φανταστείς ότι, το συγκεκριμένο κιβώτιο χαρακτηριζόταν απο πολλούς ως "διαμάντι" όταν πρωτοφορέθηκε σε αυτοκίνητα!....

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , pafsi said:

και να φανταστείς ότι, το συγκεκριμένο κιβώτιο χαρακτηριζόταν απο πολλούς ως "διαμάντι" όταν πρωτοφορέθηκε σε αυτοκίνητα!....

Φίλε μου θα σου πω κάτι. 

 

Πιστεύω ότι το DSG δεν είναι κακό, μπορεί να είναι σαν αυτόματο ίσως και Ποιο καλό από άλλα της αγοράς ως προς της λειτουργίες του.

 

Το θέμα είναι ότι τουλάχιστον στην χώρα μας το αυτόματο γενικά δεν έχει την ίδια ζήτηση,  με άλλες χώρες.

Και όσο να ναι δεν υπάρχουν και μαστοριά που να το κατέχουν το αυτόματο.

 

Και στην αντιπροσωπεία όταν πας σε κοιτάνε ως εξωγήινη τεχνολογία 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , OMINUS said:

Φίλε μου θα σου πω κάτι. 

 

Πιστεύω ότι το DSG δεν είναι κακό, μπορεί να είναι σαν αυτόματο ίσως και Ποιο καλό από άλλα της αγοράς ως προς της λειτουργίες του.

 

Το θέμα είναι ότι τουλάχιστον στην χώρα μας το αυτόματο γενικά δεν έχει την ίδια ζήτηση,  με άλλες χώρες.

Και όσο να ναι δεν υπάρχουν και μαστοριά που να το κατέχουν το αυτόματο.

 

Και στην αντιπροσωπεία όταν πας σε κοιτάνε ως εξωγήινη τεχνολογία 

Θα συμφωνήσω με αυτά που γράφεις, αλλά το θέμα φίλε μου δεν είναι το τι γίνεται ή δεν γίνεται όταν φτάνεις στα μαστόρια...είναι στο γιατί να παρουσιάζει προβλήματα ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ! 

Link to comment
Share on other sites

Η σελίδα της Wikipedia όπως πάντα είναι διαφωτιστική.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

Υπάρχουν 7αρια τόσο ξηρού όσο και υγρού τύπου. Τώρα, σχετικά με το Tiguan 1.5 οι πληροφορίες που έχω βρει λένε ότι φοράει το dq381, το οποίο είναι υγρού τύπου.

https://www.tiguanforums.co.uk/viewtopic.php?t=4821&start=10

Αν αποδειχτεί και αυτό αναξιόπιστο, τι να πω πλέον. Πάντως έχω βαρεθεί να "παίζω" με ταχύτητες και δεν έχω σκοπό να επιστρέψω ποτέ σε χειροκίνητο κιβώτιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

54 λεπτά πριν , forza said:

Η σελίδα της Wikipedia όπως πάντα είναι διαφωτιστική.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

Υπάρχουν 7αρια τόσο ξηρού όσο και υγρού τύπου. Τώρα, σχετικά με το Tiguan 1.5 οι πληροφορίες που έχω βρει λένε ότι φοράει το dq381, το οποίο είναι υγρού τύπου.

https://www.tiguanforums.co.uk/viewtopic.php?t=4821&start=10

Αν αποδειχτεί και αυτό αναξιόπιστο, τι να πω πλέον. Πάντως έχω βαρεθεί να "παίζω" με ταχύτητες και δεν έχω σκοπό να επιστρέψω ποτέ σε χειροκίνητο κιβώτιο.

Να είσαι καλά, forza...Πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές οι πληροφορίες απο το site της Wikipedia!!Απλά να προσθέσω (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) ότι, απ' όσο ξέρω όλοι οι κινητήρες 1,5 cc του Ομίλου φορούν DSG 7 ξηρού τύπου (εξυπηρέτηση ροπής έως 25 Kg)...Τα κιβώτια DSG 7 υγρού τύπου, τα συναντούμε σε μεγαλύτερα κυβικά / ροπή (κυρίως πετρέλαιο)...Όσο για επιστροφή σε χειροκίνητο : sorry, αλλά ούτε εγώ θα πάρω!!

Link to comment
Share on other sites

Να είσαι καλά, forza...Πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές οι πληροφορίες απο το site της Wikipedia!!Απλά να προσθέσω (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) ότι, απ' όσο ξέρω όλοι οι κινητήρες 1,5 cc του Ομίλου φορούν DSG 7 ξηρού τύπου (εξυπηρέτηση ροπής έως 25 Kg)...Τα κιβώτια DSG 7 υγρού τύπου, τα συναντούμε σε μεγαλύτερα κυβικά / ροπή (κυρίως πετρέλαιο)...Όσο για επιστροφή σε χειροκίνητο : sorry, αλλά ούτε εγώ θα πάρω!!
Είδες το λινκ από το αγγλικό φορούμ που έβαλα;
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , forza said:
28 λεπτά πριν , pafsi said:
Να είσαι καλά, forza...Πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές οι πληροφορίες απο το site της Wikipedia!!Απλά να προσθέσω (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) ότι, απ' όσο ξέρω όλοι οι κινητήρες 1,5 cc του Ομίλου φορούν DSG 7 ξηρού τύπου (εξυπηρέτηση ροπής έως 25 Kg)...Τα κιβώτια DSG 7 υγρού τύπου, τα συναντούμε σε μεγαλύτερα κυβικά / ροπή (κυρίως πετρέλαιο)...Όσο για επιστροφή σε χειροκίνητο : sorry, αλλά ούτε εγώ θα πάρω!!

Είδες το λινκ από το αγγλικό φορούμ που έβαλα;

Τωρα το ειδα πιο αναλυτικά...και ναι...το DQ200 (ξηρου τυπου) , αντικατασταθηκε απο το DQ381 (υγρου τυπου)...Περίεργο να συνέβη αυτή η αλλαγή σε αμάξι ροπής 25 κιλων...Για να το λένε όμως οι τεχνικοί..(?) !

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους. Προσωπική εμπειρία, κάτοχος troc 6000χλμ. Το DSG αργά η γρήγορα θα κάνει κάποιους περίεργους θορύβους. πχ. στην όπισθεν απο Drive κάποιες φορές ειδικά όταν τα λάδια ειναι πολύ ζεστά,

Επίσης κ στο drive κάποιες φορές σε λίγο πιο επιθετική οδήγηση φαίνεται σαν να μην προλαβαίνει να αντιληφθεί τις αλλαγές έγκαιρα κ πάλι θα κάνει κάποιο θόρυβο. Επίσης δεν έχω ακόμα επιβεβαιώσει αν αυτά τα προβληματα σχετίζονται με το autohold η το χειρόφρενο.

Εγώ προσωπικά μετά απο 2 αυτοκίνητα DSG παρατηρώ ότι τα προβήματα αυτά δεν έχουν λυθεί.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Thanoskal said:

καλησπέρα σε όλους. Προσωπική εμπειρία, κάτοχος troc 6000χλμ. Το DSG αργά η γρήγορα θα κάνει κάποιους περίεργους θορύβους. πχ. στην όπισθεν απο Drive κάποιες φορές ειδικά όταν τα λάδια ειναι πολύ ζεστά,

Επίσης κ στο drive κάποιες φορές σε λίγο πιο επιθετική οδήγηση φαίνεται σαν να μην προλαβαίνει να αντιληφθεί τις αλλαγές έγκαιρα κ πάλι θα κάνει κάποιο θόρυβο. Επίσης δεν έχω ακόμα επιβεβαιώσει αν αυτά τα προβληματα σχετίζονται με το autohold η το χειρόφρενο.

Εγώ προσωπικά μετά απο 2 αυτοκίνητα DSG παρατηρώ ότι τα προβήματα αυτά δεν έχουν λυθεί.

Προσυπογράφω όσα λές!...Τα ίδια και στο δικό μου, με 7.800 χλμ (DQ 200)...Με πλήρη ακινησία (όπως πρέπει, δλδ) θορυβώδης οι μετακινήσεις λεβιέ όταν παρκάρω...Βάζοντας στο Ν, εν συνεχεία βάζοντας χειρόφρενο, η επόμενη κίνηση π.χ. για Ρ είναι θορυβώδης..Επίσης και ειδικά όταν είναι ζεστό, σε αργή πορεία, κροταλίζει στο κόψιμο ταχύτητος όταν πρέπει πρέπει να κατεβάσει π.χ. απο 3η σε 2η...Ασε που όταν είμαι με χαμηλή ταχύτητα (20-30 χλμ / ωρα) και διασχίζω δρόμο με αρκετές επιφανειακές ανωμαλίες, εκεί κάνουν πάρτυ τα κροταλίσματα που τα ακούω έχοντας ανοιχτό παράθυρο!...Το DSG δεν θα φτιάξει ποτέ...Κουβαλάει ατέλειες από γενέσεως του...Δυστυχώς...

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, pafsi said:

Προσυπογράφω όσα λές!...Τα ίδια και στο δικό μου, με 7.800 χλμ (DQ 200)...Με πλήρη ακινησία (όπως πρέπει, δλδ) θορυβώδης οι μετακινήσεις λεβιέ όταν παρκάρω...Βάζοντας στο Ν, εν συνεχεία βάζοντας χειρόφρενο, η επόμενη κίνηση π.χ. για Ρ είναι θορυβώδης..Επίσης και ειδικά όταν είναι ζεστό, σε αργή πορεία, κροταλίζει στο κόψιμο ταχύτητος όταν πρέπει πρέπει να κατεβάσει π.χ. απο 3η σε 2η...Ασε που όταν είμαι με χαμηλή ταχύτητα (20-30 χλμ / ωρα) και διασχίζω δρόμο με αρκετές επιφανειακές ανωμαλίες, εκεί κάνουν πάρτυ τα κροταλίσματα που τα ακούω έχοντας ανοιχτό παράθυρο!...Το DSG δεν θα φτιάξει ποτέ...Κουβαλάει ατέλειες από γενέσεως του...Δυστυχώς...

Οπως ακριβώς τα λες!!! στο δικό μου ακούγωνται κ κάποια επιπλέον, τύπου κροταλίσματα, μεταλλικός ήχος πχ στο ξεκίνημα απο drive ->Reverse κ τούμπαλιν  

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Thanoskal said:

Οπως ακριβώς τα λες!!! στο δικό μου ακούγωνται κ κάποια επιπλέον, τύπου κροταλίσματα, μεταλλικός ήχος πχ στο ξεκίνημα απο drive ->Reverse κ τούμπαλιν  

βγάλτε βιντεάκι με ήχο όποτε είναι δυνατόν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.