George 27 Posted November 9, 2019 Report Share Posted November 9, 2019 Καλησπέρα σε όλους, Εδώ και έξι μήνες είμαι κάτοχος ενός vw polo 1.4 tdi bluemotion 75ps , και σκέφτομαι να το βελτιώσω λίγο στα άλογα και ροπή δια μέσω του εγκεφάλου, χωρίς περισσότερες αλλαγές όπως εξάτμισεις, αφαίρεση dpf κλπ. . Δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη έρευνα αλλά έχω διαβάσει ότι ανεβαίνει περίπου στα 115 άλογα και 285 κιλά ροπής στο πρώτο στάδιο της αναβάθμισης για το οποίο και ενδιαφέρομαι και όχι για κάτι περισσότερο. Θα μπορούσατε να μοιραστείτε μαζί μου τις εμπειρίες σας κυρίως άτομα με τον ίδιο κινητήρα. Πώς γίνεται η αναβάθμιση, τι κόστος έχει, πού μπορεί να γίνει, και πώς έχει εξελιχθεί το όχημα σας μακροπρόθεσμα μετά την αναβάθμιση, έχει βγάλει προβλήματα ; Γενικά ενδιαφέρομαι για μία αξιόπιστη και όσο το δυνατόν δοκιμασμένη αναβαθμιση για να μην εχω προβλήματα με το αυτοκίνητο. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και καλές βόλτες !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 9, 2019 Report Share Posted November 9, 2019 προβλήματα στο αμάξι ΔΕΝ θα έχεις ποτέ άμα το αφησεις μαμά.αμα βάλεις πρόγραμμα και δεν κάνει ο προγραμματιστής καλή δουλειά μπορείς μακροπρόθεσμα να τα πάρεις όλα στα χέρια. γενικά να κοιτάξεις να πας σε σωστό και δοκιμασμένο προγραμματιστή.τα άλογα που έχεις δει τόσα είναι περίπου,παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση είναι το αμάξι φυσικά,αλλά είναι καλή φάση ο προγραμματισμός θα δεις άλλο αμάξι.βαλε και ένα φίλτρο ελευθέρας μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι θα βοηθήσει κάπως.εγω το έχω με πρόγραμμα το αμάξι 2,5 χρόνια και με κοντά 40000χλμ και όλα καλά. άμα το πηγαίνεις και σαν άνθρωπος θα καίει λιγότερα.φυσικα όσο το πατάς τόσο θα καίει.σε εσένα που έχεις το 75αρι(καμία ουσιαστική διαφορά με το 95αρι μόνο το πρόγραμμα αλλάζει) θα δεις τρομερή διάφορα παντού και ειδικά στα "ψηλά" δεν θα κρεμάει πλέον. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George 27 Posted November 9, 2019 Author Report Share Posted November 9, 2019 9 hours ago , vasilisrx8 said: προβλήματα στο αμάξι ΔΕΝ θα έχεις ποτέ άμα το αφησεις μαμά.αμα βάλεις πρόγραμμα και δεν κάνει ο προγραμματιστής καλή δουλειά μπορείς μακροπρόθεσμα να τα πάρεις όλα στα χέρια. γενικά να κοιτάξεις να πας σε σωστό και δοκιμασμένο προγραμματιστή.τα άλογα που έχεις δει τόσα είναι περίπου,παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση είναι το αμάξι φυσικά,αλλά είναι καλή φάση ο προγραμματισμός θα δεις άλλο αμάξι.βαλε και ένα φίλτρο ελευθέρας μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι θα βοηθήσει κάπως.εγω το έχω με πρόγραμμα το αμάξι 2,5 χρόνια και με κοντά 40000χλμ και όλα καλά. άμα το πηγαίνεις και σαν άνθρωπος θα καίει λιγότερα.φυσικα όσο το πατάς τόσο θα καίει.σε εσένα που έχεις το 75αρι(καμία ουσιαστική διαφορά με το 95αρι μόνο το πρόγραμμα αλλάζει) θα δεις τρομερή διάφορα παντού και ειδικά στα "ψηλά" δεν θα κρεμάει πλέον. Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου φίλε Βασίλη. Εννοείται πως εξαρτάται από τη δουλειά που θα σου κάνει ο προγραμματιστής αν θα σου βγάλει προβλήματα.. Εσύ έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο με αυτό πού θέλω κι εγώ; Έχεις να μου προτείνεις αξιόπιστες εταιρίες που έχουν ασχοληθεί με τον κινητήρα αυτόν προκειμένου να γίνει σωστή δουλειά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 10, 2019 Report Share Posted November 10, 2019 9 hours ago , George 27 said: Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου φίλε Βασίλη. Εννοείται πως εξαρτάται από τη δουλειά που θα σου κάνει ο προγραμματιστής αν θα σου βγάλει προβλήματα.. Εσύ έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο με αυτό πού θέλω κι εγώ; Έχεις να μου προτείνεις αξιόπιστες εταιρίες που έχουν ασχοληθεί με τον κινητήρα αυτόν προκειμένου να γίνει σωστή δουλειά; σαφώς έχω κάνει βελτίωση αλλιώς δεν θα σου έλεγα.τωρα για εταιρίες δεν μπορώ να προτείνω γιατί δεν θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου άμα γίνει η στραβή.να πω ότι εγω έχω και φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι και μια εξάτμιση(σκέτη σωλήνα δλδ) από το dpf(ΔΕΝ το έχω καταργήσει) και πίσω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George 27 Posted November 11, 2019 Author Report Share Posted November 11, 2019 On 10/11/2019 at 5:51 ΠΜ, vasilisrx8 said: σαφώς έχω κάνει βελτίωση αλλιώς δεν θα σου έλεγα.τωρα για εταιρίες δεν μπορώ να προτείνω γιατί δεν θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου άμα γίνει η στραβή.να πω ότι εγω έχω και φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι και μια εξάτμιση(σκέτη σωλήνα δλδ) από το dpf(ΔΕΝ το έχω καταργήσει) και πίσω. Σε ευχαριστώ πολύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted November 11, 2019 Report Share Posted November 11, 2019 Μονο πρόγραμμα βαλε με στόχο τα 100 άλογα, με αυτή τη δύναμη θα είσαι super, δε χρειάζεται παραπάνωSent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George 27 Posted November 11, 2019 Author Report Share Posted November 11, 2019 2 hours ago , turbomaniac said: Μονο πρόγραμμα βαλε με στόχο τα 100 άλογα, με αυτή τη δύναμη θα είσαι super, δε χρειάζεται παραπάνω Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Ναι δεν ενδιαφέρομαι για κάτι περισσότερο περα από τον προγραμματισμό του εγκεφάλου. Νομίζω είναι στάνταρ το πρόγραμμα για τον κινητήρα αυτόν στα 115 αλογα. Το μόνο που φοβάμαι είναι μεταγενέστερα προβλήματα κυρίως λόγω του ότι τα diesel δεν είναι φθηνά στις επισκευές.. γι αυτό ελπίζω να ακούσω γνώμες απο ατομα που εχουν βαλει προγραμμα για προγραμματιστές που είναι αξιόπιστοι για να αποφυγω εκπλήξεις στο μέλλον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted November 11, 2019 Report Share Posted November 11, 2019 Καταρχήν φρόντισε ένα καλό σέρβις στο αμάξι για να ξέρεις που είσαι. Μην εμπιστεύεσαι τους προηγούμενους που το ειχανΣτάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 13, 2019 Report Share Posted November 13, 2019 (edited) On 11/11/2019 at 9:05 ΜΜ, takpanos said: Καταρχήν φρόντισε ένα καλό σέρβις στο αμάξι για να ξέρεις που είσαι. Μην εμπιστεύεσαι τους προηγούμενους που το ειχαν Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk και καλό σέρβις να του κάνει,άμα ο προηγούμενος άλλαζε λάδια κάθε 30000χλμ ή δύο χρόνια που λεει ο κατασκευαστής δεν το σωζει με τπτ. On 11/11/2019 at 8:53 ΜΜ, George 27 said: Ναι δεν ενδιαφέρομαι για κάτι περισσότερο περα από τον προγραμματισμό του εγκεφάλου. Νομίζω είναι στάνταρ το πρόγραμμα για τον κινητήρα αυτόν στα 115 αλογα. Το μόνο που φοβάμαι είναι μεταγενέστερα προβλήματα κυρίως λόγω του ότι τα diesel δεν είναι φθηνά στις επισκευές.. γι αυτό ελπίζω να ακούσω γνώμες απο ατομα που εχουν βαλει προγραμμα για προγραμματιστές που είναι αξιόπιστοι για να αποφυγω εκπλήξεις στο μέλλον.. πρόβλημα θα σου βγάλει το ντίζελ άμα βάζεις από ότι να ναι πρατήριο.διαλεξε ένα εταιρικό καινούργιο πρατήριο και θα είσαι μια χαρά.αμα πάλι θες να είσαι 100% σίγουρος βγάλε μπεκ και αντλία και στείλτα για καθάρισμα σε κάποιον που ασχολείται αποκλειστικά με ντίζελ.αμα αποφασίσεις να το κάνεις αυτό θα πρέπει μετά να πας σε κάποιον που έχει το vas5051 ή μεταγενέστερο(πρόγραμμα που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία) για να σου κάνει reset και αρχική ρύθμιση στις παραμέτρους των μπεκ και της αντλιας. Edited November 13, 2019 by vasilisrx8 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted November 13, 2019 Report Share Posted November 13, 2019 πρόβλημα θα σου βγάλει το ντίζελ άμα βάζεις από ότι να ναι πρατήριο.διαλεξε ένα εταιρικό καινούργιο πρατήριο και θα είσαι μια χαρά.αμα πάλι θες να είσαι 100% σίγουρος βγάλε μπεκ και αντλία και στείλτα για καθάρισμα σε κάποιον που ασχολείται αποκλειστικά με ντίζελ.αμα αποφασίσεις να το κάνεις αυτό θα πρέπει μετά να πας σε κάποιον που έχει το vas5051 ή μεταγενέστερο(πρόγραμμα που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία) για να σου κάνει reset και αρχική ρύθμιση στις παραμέτρους των μπεκ και της αντλιας.Ναι ρε Βασίλη εννοείται αυτό όμως όταν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο κάνεις ενα καλό σέρβις να ξέρεις που βρίσκεσαι Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George 27 Posted November 13, 2019 Author Report Share Posted November 13, 2019 (edited) Εννοείται παιδιά συμφωνω με ο,τι λέτε. Σέρβις δεν έχω κάνει βέβαια ο ίδιος διότι το αμάξι το πήρα μετά από γενικο σέρβις φίλτρα λαδιού πετρελαίου καμπίνας τα πάντα. Από κει και έπειτα το αμάξι έχει κάνει τα σέρβις του μια φορά τον χρόνο στην αντιπροσωπεία της vw κατά μέσο όρο κάθε 20.000 χλμ. Περισσότερα δεν μπορούμε να ξέρουμε στα μεταχειρισμένα γι αυτό και είναι Ρίσκο η αγορά τους ....και μια στιγμή αρκεί να είχε ανεβάσει θερμοκρασία για 5 λεπτά και να το δούλεψε ο άλλος προκειμένου να εμφανίζει προβλήματα. Εν πάση περιπτώσει εγώ πήρα εγγυηση 1 χρόνου για κινητήρα και κιβώτιο και βλέπουμε.. Edited November 15, 2019 by George 27 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...