Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
gkaites

P2096 fault code

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα την βοήθειά σας. Είμαι κάτοχος Vw Golf V 1.6 FSI (BAG).  Κλασσικό πρόβλημα με λαμπάκι nox και μετά απο ψάξιμο αποφασίζω να βάλω πρόγραμμα στον εγκέφαλο το οποίο όπως μου είπαν μπερδευει τον nox με ψευτικες τιμές και στην ουσία τον καταργεί. Οντως σφάλφα Nox δεν μου εχει ξαναναψει. Το θέμα είναι ότι μετά απο καμμια εβδομάδα μου αναψε P2096 (Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1). Ξαναπήγα στον προγραμματιστή ο οποίος υποστηρίζει πως ουδεμια σχέση έχει με το πρόγραμμα. Εδω και ενα χρόνο καθε 300km ανάβει αυτο το λαμπάκι και το σβήνω. Το θέμα είναι ότι τώρα πλέον ακούω και ένα κροτάλισμα σαν απο τον καταλύτη σαν να βαράνε πειράκια δεν μπορώ να προσδιορίσω απο τι είναι. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

 

74184033_730972850699835_9105270280279818240_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , gkaites said:

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα την βοήθειά σας. Είμαι κάτοχος Vw Golf V 1.6 FSI (BAG).  Κλασσικό πρόβλημα με λαμπάκι nox και μετά απο ψάξιμο αποφασίζω να βάλω πρόγραμμα στον εγκέφαλο το οποίο όπως μου είπαν μπερδευει τον nox με ψευτικες τιμές και στην ουσία τον καταργεί. Οντως σφάλφα Nox δεν μου εχει ξαναναψει. Το θέμα είναι ότι μετά απο καμμια εβδομάδα μου αναψε P2096 (Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1). Ξαναπήγα στον προγραμματιστή ο οποίος υποστηρίζει πως ουδεμια σχέση έχει με το πρόγραμμα. Εδω και ενα χρόνο καθε 300km ανάβει αυτο το λαμπάκι και το σβήνω. Το θέμα είναι ότι τώρα πλέον ακούω και ένα κροτάλισμα σαν απο τον καταλύτη σαν να βαράνε πειράκια δεν μπορώ να προσδιορίσω απο τι είναι. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

 

74184033_730972850699835_9105270280279818240_n.jpg

από όσο είδα https://www.yourmechanic.com/article/p2096-obd-ii-trouble-code-post-catalyst-fuel-trim-system-too-lean-bank-1-by-elan-mcafee ειναι οτι υπάρχει προβλημα στο μιγμα που μπορει να φταιει απο αντλια , μπεκ και αλλα πολλά.

 

τι εννοεις οτι ακους θορυβο από τον καταλύτη? εαν τον χτυπάς λίγο με το χέρι και ακους θορυβο τοτε σημαινει οτι εχουν σπασει τα διαφραγματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα
Καταρχάς συγνώμη, σου πέταξε σφάλμα με υψηλές τιμές σε διοξείδιο του αζώτου, και ουσιαστικά από ότι κατάλαβα δε φοράς ελεύθερο καταλύτη, φίλτρο η κάτι άλλο...
Και αντί να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα αποφάσισες να το κουκουλωσεις με ένα ψευδές πρόγραμμα?
Να με συγχωρείς αν είναι ετσι αλλά λάθος σου..
Από ότι οστωσω φαίνεται όμως το αμάξι σου επιμένει ότι κάτι σοβαρό δε πάει καλά και θα συμφωνήσω με το παιδί παραπάνω που τα στοιχεία παραπέμπουν σε βουλωμένο καταλύτη.
Από κει και πέρα το περιστατικό δίχνει ότι κάτι δε πάει καλά με όλο το κύκλο καύσης.
Συνήθως αν ο καταλύτης έχει βλάβη ο πρώτος αισθητήρας δίνει πιο θετικές τιμές και δεύτερος τις δίχνει χάλια.
Από τι στιγμή που ακούς και θορύβους από εκεί εύκολα συμπερενεις πως οι κεραμικές επιστρώσεις παίζει να έχουν διαλυθεί.
Πρέπει να ξεκινήσεις μια Σειρα από ελέγχους για να βεβαιωθείς χωρίς ψευδείς προγράμματα στη μέση όμως.

Πόσα χλμ. Έχει το εργαλείο?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αμάξι εχει 173.000 χλμ και ειναι του 2004. Ρε παιδια δεν ξερω αλλα οσο εψαχνα για nox διαβαζα οτι οσοι αλλαξαν μετα ξαναειχαν το ιδιο προβλημα. Ετσι λοιπον στραφηκα στον προγραμματισμο του εγκεφαλου που επισης διαβασα οτι το εχουν κανει πολλοι. Το θεμα μου ειναι αν ολα αυτα που συνεβησαν μετα ειναι συμπτωσεις ή ειναι θεμα του προγραματισμου. Παιζει να μου εχουν πειραξει τιποτα στο ποσο καυσιμο ροχνουν τα μπεκ; Οσο αφορα τον καταλυτη οταν παταω αποτομα καζι ακουω ενα ελαφρυ χρχρχρ αλλα οταν το πηγα σε εξατμισα μου ειπε οτι ισως ακουω το σπιραλ αν κ δεν εχει ακομα θεμα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το αμάξι εχει 173.000 χλμ και ειναι του 2004. Ρε παιδια δεν ξερω αλλα οσο εψαχνα για nox διαβαζα οτι οσοι αλλαξαν μετα ξαναειχαν το ιδιο προβλημα. Ετσι λοιπον στραφηκα στον προγραμματισμο του εγκεφαλου που επισης διαβασα οτι το εχουν κανει πολλοι. Το θεμα μου ειναι αν ολα αυτα που συνεβησαν μετα ειναι συμπτωσεις ή ειναι θεμα του προγραματισμου. Παιζει να μου εχουν πειραξει τιποτα στο ποσο καυσιμο ροχνουν τα μπεκ; Οσο αφορα τον καταλυτη οταν παταω αποτομα καζι ακουω ενα ελαφρυ χρχρχρ αλλα οταν το πηγα σε εξατμισα μου ειπε οτι ισως ακουω το σπιραλ αν κ δεν εχει ακομα θεμα. 
Με αυτά που αναφέρεις οι τιμές τως καυσαερίων είμαι υψηλές και τα χλμ. Δικαιολογούν πολλά. Το να ακούς τι λένε οι άλλοι και να πράττεις με φθηνές λύσεις στο τέλος μπορεί να το κλάψεις το αμάξι και είναι κρίμα.
Καλύτερα ξεκινά να δεις γιατί τοσο "μπουκωμα" η εξάτμιση είναι μια αρχή μπορεί ο καταλύτης να ετοιμάζεται να αποχαιρέτησει. Διόλου απίθανο.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dj mitsos said:

Με αυτά που αναφέρεις οι τιμές τως καυσαερίων είμαι υψηλές και τα χλμ. Δικαιολογούν πολλά. Το να ακούς τι λένε οι άλλοι και να πράττεις με φθηνές λύσεις στο τέλος μπορεί να το κλάψεις το αμάξι και είναι κρίμα.
Καλύτερα ξεκινά να δεις γιατί τοσο "μπουκωμα" η εξάτμιση είναι μια αρχή μπορεί ο καταλύτης να ετοιμάζεται να αποχαιρέτησει. Διόλου απίθανο.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ρε παιδια sorry δεν ειναι μηχανηκος αλλα πρωτη φορα ακουτε για προγραμμα καταργησης nox??? Δεν ηταν φθηνη λυση 300 ευρω πληρωσα και νομιζω το διαβασα και στο club σαν λυση πριν το κανω. Ειναι αληθεια ναι πτι αν γυριζα το χρονο πισω δεν θα το εκανα γιατι απο τοτε αρχισαν τα προβληματα. Ξερεις αν μπορω με safe τροπο να το επαναφερω οπως ηταν πριν το προγραμμα; Ειμαι λιγο ασχετος απο αυτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρε παιδια sorry δεν ειναι μηχανηκος αλλα πρωτη φορα ακουτε για προγραμμα καταργησης nox??? Δεν ηταν φθηνη λυση 300 ευρω πληρωσα και νομιζω το διαβασα και στο club σαν λυση πριν το κανω. Ειναι αληθεια ναι πτι αν γυριζα το χρονο πισω δεν θα το εκανα γιατι απο τοτε αρχισαν τα προβληματα. Ξερεις αν μπορω με safe τροπο να το επαναφερω οπως ηταν πριν το προγραμμα; Ειμαι λιγο ασχετος απο αυτα.
Το πρόγραμμα ουσιαστικά είναι μια αλλαγή στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου για να μην βάζει το αμάξι σε ασφαλή λειτουργία αν διαβάζει παραπάνω τιμές στα καυσαέρια. Αυτό το βάζουν σε φτιαγμένα αυτοκίνητα με ελεύθερους καταλύτες, φίλτρα προγράμματα, τουρμπίνες κ. α. Για να δουλεύουν σωστά. Το ότι το πλήρωσες και 300 ευρώ Παναγία βοηθα.

Το ερώτημα είναι όταν το έβαλες δεν αναρωτήθηκες γιατι ο αισθητήρας διάβαζε υψηλές εκπομπές? Απλά είπες ας το σωπασουμε? Ποιανού ιδέα ήταν?
Αυτό και μόνο έπρεπε να σε βάλει σε υποψίες ότι κάτι τρέχει.
Είναι σαν ένα μωρό να κλαίει και αντί να δεις τι έχει, να κλείνεις την πόρτα να μην ακούγεται.

Κτεο το αμάξι έχει περάσει? Αν ναι πες μας τι τιμές είχε στην κάρτα καυσαερίων.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Dj mitsos said:

Το πρόγραμμα ουσιαστικά είναι μια αλλαγή στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου για να μην βάζει το αμάξι σε ασφαλή λειτουργία αν διαβάζει παραπάνω τιμές στα καυσαέρια. Αυτό το βάζουν σε φτιαγμένα αυτοκίνητα με ελεύθερους καταλύτες, φίλτρα προγράμματα, τουρμπίνες κ. α. Για να δουλεύουν σωστά. Το ότι το πλήρωσες και 300 ευρώ Παναγία βοηθα.

Το ερώτημα είναι όταν το έβαλες δεν αναρωτήθηκες γιατι ο αισθητήρας διάβαζε υψηλές εκπομπές? Απλά είπες ας το σωπασουμε? Ποιανού ιδέα ήταν?
Αυτό και μόνο έπρεπε να σε βάλει σε υποψίες ότι κάτι τρέχει.
Είναι σαν ένα μωρό να κλαίει και αντί να δεις τι έχει, να κλείνεις την πόρτα να μην ακούγεται.

Κτεο το αμάξι έχει περάσει? Αν ναι πες μας τι τιμές είχε στην κάρτα καυσαερίων.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θα το κοιταξω αυριο και θα σας πω. Απλα μεχρι αυριο πες μου αν ξερεις μηπως μπορω να το επαναφερω οπως ηταν αρχικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα το κοιταξω αυριο και θα σας πω. Απλα μεχρι αυριο πες μου αν ξερεις μηπως μπορω να το επαναφερω οπως ηταν αρχικα.
Ανάλογα με ποιον τρόπο το έβαλες

Από ότι κατάλαβα απλά πέρασες κάποιο πρόγραμμα στον εγκέφαλο.
Πήγαινε εκει που το έβαλες και ζητά να ξαναπεράστει η εργοστασιακή χαρτογράφηση που ειχε το αμάξι από μαμά του.
Το 1 πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει μάλλον να ξαναπληρωσεις κάποια λεφτά εκτός και αν τα βρεις με το μάστορα.

Και 2 είναι ότι αν το αμάξι έχει όντως πρόβλημα με το κύκλο καύσης του δε θα αλλάξει τίποτα αντίθετα θα γίνει και χειρότερο. Πιθανό ο εγκέφαλος να μην σε αφήσει καν να περνάς τις 3000 στροφές (το λεγόμενο safe Mode)

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω ειναι η καρτα καυσαεριων παιδια!

karta kausaerion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

εάν ακους χρχρ κατα το πατημα του γκαζιου άλλαξε άμεσα καταλύτη εχουν σπασει τα διαφράγματα τα οποια εάν διαλυθουν μπορούν να προχωρήσουν στην εξατμιση και να την βουλωσουν και τοτε ο κινητηρας σου θα κανει "μπαμ" το εφε θα ειναι ωραία αλλά το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό

Share this post


Link to post
Share on other sites
εάν ακους χρχρ κατα το πατημα του γκαζιου άλλαξε άμεσα καταλύτη εχουν σπασει τα διαφράγματα τα οποια εάν διαλυθουν μπορούν να προχωρήσουν στην εξατμιση και να την βουλωσουν και τοτε ο κινητηρας σου θα κανει "μπαμ" το εφε θα ειναι ωραία αλλά το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό
Αυτό του πα και γω αλλά το γεγονός ότι στη κάρτα καυσαερίων τα αποτελέσματα βγήκαν πολύ καλά τι σου λέει?

Τι να πω εγώ θα το έψαχνα και λιγο


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα βήματα που είπα με τον μηχανηκό μου να κανουμε είναι:

 

1) 100αρα βενζίνη (τόσο καιρο έβαζα shell 98) και να ρίξω μέσα και καθαριστηκό

2) carbon-off

3) Αλλαγή αισθητήρα λ

4) Λύσιμο εξατμησης να δούμε τι γίνεται μέσα

Αν δεν δω καποια αλλαγή μετα μαλλον θα πρεπει να παω σε εναν προγραμματιστη γατο να δει τι εκανε ο *μη επιτρεπόμενη λέξη* στο αμαξι μου. Αν οντως εχει κανει μαλακια θα τον αναφερω εδω μεσα προς αποφυγην. Εχετε να μου προτείνετε κάποιον?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago , Dj mitsos said:

Αυτό του πα και γω αλλά το γεγονός ότι στη κάρτα καυσαερίων τα αποτελέσματα βγήκαν πολύ καλά τι σου λέει?

Τι να πω εγώ θα το έψαχνα και λιγο


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

δεν εχει σημασία εάν η καρτα βγαίνει καθαρη απο την στιγμη που εχουν σπαση πρεπει να αλλαχτουν αμεσα

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago , gkaites said:

Τα βήματα που είπα με τον μηχανηκό μου να κανουμε είναι:

 

1) 100αρα βενζίνη (τόσο καιρο έβαζα shell 98) και να ρίξω μέσα και καθαριστηκό

2) carbon-off

3) Αλλαγή αισθητήρα λ

4) Λύσιμο εξατμησης να δούμε τι γίνεται μέσα

Αν δεν δω καποια αλλαγή μετα μαλλον θα πρεπει να παω σε εναν προγραμματιστη γατο να δει τι εκανε ο *μη επιτρεπόμενη λέξη* στο αμαξι μου. Αν οντως εχει κανει μαλακια θα τον αναφερω εδω μεσα προς αποφυγην. Εχετε να μου προτείνετε κάποιον?

εαν χτυπας με το χέρι τον καταλυτη και μεσα κανει θορυβο τοτε προχωρας την αλλαγη του αμεσα αλλιως θα παρεις τον κινητηρα στο χερι το ειχα παθει σε ενα πολο που ειχα και την γλίτωσα στο τσακ. κανε την δοκιμη που σου λεω ειναι απλη χτυπα τον καταλυτη σου με τον χερι εαν οντως κανει θορυβο ολα τα παραπανω ειναι αχρηστα απλα τον επιβαρύνουν περισσότερο

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/14/2019 at 10:52 AM, gtse said:

εαν χτυπας με το χέρι τον καταλυτη και μεσα κανει θορυβο τοτε προχωρας την αλλαγη του αμεσα αλλιως θα παρεις τον κινητηρα στο χερι το ειχα παθει σε ενα πολο που ειχα και την γλίτωσα στο τσακ. κανε την δοκιμη που σου λεω ειναι απλη χτυπα τον καταλυτη σου με τον χερι εαν οντως κανει θορυβο ολα τα παραπανω ειναι αχρηστα απλα τον επιβαρύνουν περισσότερο

Οταν χτυπαω τον καταλυτη το μονο που κουδουνιζει λιγο ειναι το σπιραλ μπροστα. Απο τον καταλυτη δεν ακουω τιποτα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16/11/2019 at 3:55 ΜΜ, gkaites said:

Οταν χτυπαω τον καταλυτη το μονο που κουδουνιζει λιγο ειναι το σπιραλ μπροστα. Απο τον καταλυτη δεν ακουω τιποτα. 

αρα θεωρητικα στον καταλύτη δεν εχει σπάσει διαφραγμα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...