vasilisrx8 Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 σέρβις σήμερα στο polo 6c 1.4tdi αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου,τροχαλία και τεντοτηρα(ina),αλλαγή αντλίας νερού με geba η οποία καταργεί το ταπωμα της εργοστασιακής αντλίας που όταν είναι κρύο το μοτέρ δεν κυκλοφορεί τα νερά για να ζεσταθεί πιο γρήγορα ΑΛΛΑ μετά από καποιες χιλιάδες χλμ κολλάτε είτε κλειστό και ανέβαζε θερμοκρασία στον Θεό το αμάξι είτε ανοιχτό που δεν είχε θέμα.εμενα άνοιγε και έκλεινε με δυσκολία και κάποια στιγμη θα τα έπαιζε.είχα πάει για να την αλλάξω έτσι και αλλιώς αλλά με ενημέρωσε και ο Λάτσης ότι καλό θα ήταν να την αλλαξω.φιλτρο λαδιού,λάδι,παραφλου και φίλτρο πετρελαίου μαζί με εργασία 460 με ΦΠΑ. όσοι έχετε αυτό το μοντέλο πηγαινεται να αλλάξετε την αντλία οπωσδήποτε μην το αμελησετε για κανέναν λόγο. χλμ αμαξιού 69730 και χρόνια 5 παρά δύο μήνες.ο ιμάντας επερνε ακόμα χλμ και με προέτρεψε ο μηχανικός να μην το αλλάξω.εξαλλου η vw λέει 7 χρόνια ή 150000χλμ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 Την αντλία την είχα αλλάξει στην εγγύηση (4 έτη είχα) και ο νέος κάτοχος του αυτοκινήτου απλά με ενημέρωσε (χωρίς απαιτήσεις ή παρατράγουδα) πως του ξαναπαρουσίασε θέμα (εκτός εγγύησης). Λογικά η VW τοποθετεί τον ίδιο ακριβώς τύπο, δεν εξηγείται αλλιώς. Ιμάντα και εμένα μου είχαν πει πως μπορεί να κάνει αρκετά χιλιόμετρα, μιας και βάζουν άλλου τύπου ιμάντα (πιο ενισχυμένο) ελέω πετρελαιοκίνητου οχήματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...