Jump to content
vdimop

Πρόβλημα με καντράν σε golf 4

Recommended Posts

Καλησπέρα,  έπειτα από το πρόβλημα που είχα με την ασφάλεια Νο 29, μέχρι στιγμής δεν το έχει ξανακάνει και το αμαξάκι μου πάει μια χαρά, παρατήρησα ότι δεν δουλεύουν καποια οργανα απο το καντραν του. Δεν δουλευει το ταχυμετρο, ο χιλιομετρητης μικρος και μεγαλος, το λαμπακι απο το πορτ μπαγκαζ και ο δείκτης της βενζίνης παίζει παλαβά. Ενώ έχει βενζίνη μέσα περίπου το μισό, όταν πατάω γκάζι τερματίζει προς τα κάτω με αποτέλεσμα να ανάβει το λαμπακι και να κάνει το σχετικό θόρυβο. Όταν στρώσει το γκάζι λειτουργεί κανονικά.Η λειτουργία του service λειτουργεί κανονικά γιατί το δοκίμασα. Τα φώτα στο καντραν επισης κανονικά όπως και όλα τα λαμπάκιαπου ανάβουν στο ξεκίνημα. Τι μπορεί να φταιει; Να είναι κάτι πάλι ηλεκτρολογικο πχ ασφάλεια ή  να κοιτάξω για ντιζες και κλπ; 

Μοντέλο Golf 4 1.4  16V του 2000.

Ευχαριστώ 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago , vdimop said:

Καλησπέρα,  έπειτα από το πρόβλημα που είχα με την ασφάλεια Νο 29, μέχρι στιγμής δεν το έχει ξανακάνει και το αμαξάκι μου πάει μια χαρά, παρατήρησα ότι δεν δουλεύουν καποια οργανα απο το καντραν του. Δεν δουλευει το ταχυμετρο, ο χιλιομετρητης μικρος και μεγαλος, το λαμπακι απο το πορτ μπαγκαζ και ο δείκτης της βενζίνης παίζει παλαβά. Ενώ έχει βενζίνη μέσα περίπου το μισό, όταν πατάω γκάζι τερματίζει προς τα κάτω με αποτέλεσμα να ανάβει το λαμπακι και να κάνει το σχετικό θόρυβο. Όταν στρώσει το γκάζι λειτουργεί κανονικά.Η λειτουργία του service λειτουργεί κανονικά γιατί το δοκίμασα. Τα φώτα στο καντραν επισης κανονικά όπως και όλα τα λαμπάκιαπου ανάβουν στο ξεκίνημα. Τι μπορεί να φταιει; Να είναι κάτι πάλι ηλεκτρολογικο πχ ασφάλεια ή  να κοιτάξω για ντιζες και κλπ; 

Μοντέλο Golf 4 1.4  16V του 2000.

Ευχαριστώ 

η ασφάλεια 29 είναι ασφάλεια στην οποία πάνε τα καλώδια απο όλες αυτές τις ενδείξεις-λειτουργίες που λες πως δεν δουλεύουν σωστά ,ακόμα και του εγκεφάλου,άρα το πρόβλημα πιθανόν να είναι στην καλωδίωση,ίσως κάποιο λιωμένο καλώδιο,θα πρέπει να τσεκάρεις εσυ ή ο ηλεκτρολόγος σου πίσω απο την ασφαλειοθηκη τα καλώδια σε πρώτη φάση και γενικά όλες τις  σχετικές καλωδιώσεις,φυσικά και έναν έλεγχο με το vag-com για τα σφάλματα που έχουν καταγραφεί και τις υπόλοιπες ασφάλειες πάνω στην μπαταρία ή στο μπλόκ των ρελέ.Το πρόβλημα είναι καθαρά ηλεκτρικό και πιθανόν κάτι το μικρό.Το κοντερ δεν έχει σίγουρα πρόβλημα.

Edited by giannisb
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.