Jump to content
GDal

Golf 5 - Bilstein B4,B6,B8, B12-14 & Ελατήρια (Hr - Eibach) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

εχω το ΤSi trendline και το πηρα ετσι με το σκεπτικο μεσα σε ενα χρονο να το ''χτισω'' μονος μου σιγα σιγα..οχι ακριβα πραγματα..για παραδειγμα εβαλα πρσφατα τα κιτρινα BILSTEIN αμορτυσερ και ελατηρια HR με ζαντες/λαστιχα 225/40/18...τα συστηνω ανεπιφυλακτα..το αμαξι εκατσε πολυ ομορφα και το νιωθεις να ''παταει'' πλεον στο δρομο ποσο μαλλον στις στροφες..θελω να μου πειτε αν εχει δοκιμασει καποιος το συγκεκριμενο συνδιασμο και τις εντυπωσεις του!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Και γω το ίδιο σκεπτικό είχα φίλε μου. Πόσο κόστισε ? Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τα αμορτισερ και ελατήρια ?

Σκεφτόμαι στην αλλαγή να βάλω του gt ή τον συνδυασμό που έβαλες εσύ..

Link to comment
Share on other sites

Και γω το ίδιο σκεπτικό είχα φίλε μου. Πόσο κόστισε ? Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τα αμορτισερ και ελατήρια ?

Σκεφτόμαι στην αλλαγή να βάλω του gt ή τον συνδυασμό που έβαλες εσύ..

φιλε μου nikdev, σε συνεργασία αυτο το αμορτισερ με αυτα τα ελατηρια κάνουν το αυτοκίνητο να μπαίνει σαν τρένο σε κάθε είδους στροφή. Πάρα πολύ καλό πάτημα με μηδενικές κλίσεις, σωστή απορόφηση ανωμαλιών και σταθερή απόδοση...απλα...νιωθω λες και αλλαξα αυτοκινητο...αφου βεβαια πρωτα αλλαξα λαστιχα 225/40/18..η αληθεια ειναι πως δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο αυτα τα θεματα..αλλα φιλοι και γνωστοι που εχουν και το οδηγησαν εμειναν αφωνοι...απλα ενας παρα πολυ καλος συνδιασμος και σχετικα οικονομικος σε σχεση με τις εξωφρενικες τιμες των +1200 Ευρω! εμενα μου κοστισε το πακετακι ολα μαζι 800 με τοποθετηση!

Link to comment
Share on other sites

Από που είσαι φίλε μου ?

Που τα εγκατέστησες ? ..Είναι στο πρόγραμμα η αλλαγή αλλά όταν έρθει η ώρα για αντικατάσταση τους.

Τα 18άρια δεν σε έκοψαν πολύ ?

Link to comment
Share on other sites

αν πατε στο link... http://www.miata.net/garage/tirecalc.html (υπαρχουν πολλα παρομοια) 8α δειτε αναλογα με το λαστιχο που ειχατε και το λαστιχο που βαζετε τη διαφορα σε κοψιμο %...εμενα η αλλαγη μου ''εκοψε'', εν μπορω να το πω ετσι..0,4%....και ειναι οντως ετσι...μηδενικες διαφορες...παντως προσωπικα πρωτα βαζω την ασφαλεια..Nik ειμαι απο πευκη...τα εβαλα στη καλλιθεα σε ενα παληκαρι/μαστορα εχει συνεργειο...ασχολειται με τα παντα και εχει πολυ μερακι...ασχολιοταν επι 4 ωρες με το αμαξι μου σαν να ηταν δικο του! κερναει και πανω απο ενα καφε.. tongue.gif anyway...οτι θες ρωτα με...αααα...φυσικα απο τοτε που τα εβαλα και μετα απο ~600 χλμ..το αμαξι εκατσε σαν κυρια...μιλαμε δεν το πιστευα.. η φωτο που στελνω ειναι αμεσως μετα τη τοποθετηση..υπολογισε πως κατεβηκε ενα ποντακι ακομα!!

post-5450-1189627929_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό νομίζω αναφέρεται μόνο στο κοντερ.

Στις επιταχύνσεις πως πάει το αμάξι ?

800Ε αμορτισέρ και ελατήρια τοποθετημένα ?

Link to comment
Share on other sites

H8 με ελατηρια HR ειχα δοκιμασει οχι στο Golf αλλα στο Fiesta. Οι εντυπώσεις ήταν ότι είναι πολύ σκληρός συνδυασμός πολύ καλό κράτημα για στροφοδιαδρομές ή πίστες αλλά απίστευτο shaking στους Αθηναϊκους δρόμους.

Βεβαια απο τα apex sport kit πχ είναι αρκετα πιο μαλακός συνδυασμός.

Απλά αποφασίζεις ανάλογα τον τρόπο οδήγησης σου....

Η τιμή που προαναφέρθηκε είναι πολύ καλή.

Edited by Natalia_F
Link to comment
Share on other sites

Είμαι υπό σκέψη

1) Να βάλω του gt τα αμοτρισερ με τα ελατήριά τους.

2)Βιλστειν κίτρινα και hr ελατήρια.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

To γκολφ επειδή είναι βαρύ δεν έχει τα απίστευτα κοπανήματα απο ένα π.χ 106

Το κάνουν πιο στιβαρό με άμεση πληροφορία για τον δρόμο και πιο γλυκό (!) απο τα εργοστασιακά Sachs...

Link to comment
Share on other sites

+1 Με τον Θωμά :lol:

Είναι μια μέση λύση , οικονομική και καλή για αυτον που ψάχνεται οδηγικά , αλλα δεν έχει τις απαιτήσεις ενός coilover-kit...

Link to comment
Share on other sites

1) στο Trendline βάλω του gt τα αμοτρισερ με ελατηρια hr ?

2)Βιλστειν κίτρινα και hr ελατήρια ?

Για πείτε ...

Link to comment
Share on other sites

εχω το ΤSi trendline και το πηρα ετσι με το σκεπτικο μεσα σε ενα χρονο να το ''χτισω'' μονος μου σιγα σιγα..οχι ακριβα πραγματα..για παραδειγμα εβαλα πρσφατα τα κιτρινα BILSTEIN αμορτυσερ και ελατηρια HR με ζαντες/λαστιχα 225/40/18...τα συστηνω ανεπιφυλακτα..το αμαξι εκατσε πολυ ομορφα και το νιωθεις να ''παταει'' πλεον στο δρομο ποσο μαλλον στις στροφες..θελω να μου πειτε αν εχει δοκιμασει καποιος το συγκεκριμενο συνδιασμο και τις εντυπωσεις του!

εχω golf 4 μετατροπή σε s3 και εχω κανει τον ιδιο συνδιασμο χοντρομπούκαλα BILSTEIN με ΗR 3.5cm και ζαντολάστιχα 225/40/18 Pirelli P zero rosso.Εχεις δικιο,εχω και εγω την ιδιες εντυπωσεις,πολυ καλο, ουτε να κοπαναει πολυ-θυμισου 40 προφιλ,καποιους κραδασμους θα εχεις-και σκληρο οσο πρεπει χωρις να ειναι κούτσουρο! :lol:

Link to comment
Share on other sites

1)¶ρα είναι καλύτερα να βάλω bilstein hr από το σετάκι του gt ? έτσι?

2)bilstein hr ή το σετάκι του gti ?

Link to comment
Share on other sites

Τα αμορτισέρ του gti σε συνδυασμό με αυτά ?

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...num=m-1a30450df είναι καλύτερη λύση από\

bilstein κίτρινα και hr ?

Link to comment
Share on other sites

εγω ρε παιδια γιατι κοπαναω με bilstain χοντρομπουκαλα με H&R 5ποντα προοδευτικα?...

Υ.Γ. εχω και 16αρια με 55αρι προφιλ

μηπως φταιει η μπαρα θολων? :D :D

Το ειπες μονος σου

5 ποντοι χαμηλωμα μειωνουν δραστικα τη διαδρομη της αναρτησης με αποτελεσμα το κοπανημα.

Αν δοκιμασεις ελατηριο 2.5 max 3 ποντους θα δεις πολυ καλυτερη συμπεριφορα, ασε που θα μπαινεις και γρηγοροτερα στις στροφες B)

Link to comment
Share on other sites

Το ειπες μονος σου

5 ποντοι χαμηλωμα μειωνουν δραστικα τη διαδρομη της αναρτησης με αποτελεσμα το κοπανημα.

Αν δοκιμασεις ελατηριο 2.5 max 3 ποντους θα δεις πολυ καλυτερη συμπεριφορα, ασε που θα μπαινεις και γρηγοροτερα στις στροφες :huh:

υποτιθεται ειναι και προοδευτικα παναθεμα τους...

δηλαδη λες το αμορτισερ να λειτουργει καλυτερα με 3ποντους χαμηλωμα?...υποτιθεται η bilstain το δινει το συγκεκριμενο αμορτισερ για χαμηλωμα μεχρι 5ποντους...

Link to comment
Share on other sites

απο όσο ξέρω όλα τα αυτοκίνητα μπορείς να τα χαμηλώσεις μεχρι ένα όριο απο εκει και μετα πρέπει να πειράξεις τις βάσεις από τα ψαλίδια γιατί αλλαζουν οι κλησεις που μπορουν να πάρουν ή κατι τέτοιο και νομιζω στο γκολφ ειναι περίπου 3 πόντους χωρίς να είμαι σίγουρος ας με διορθώσει καποιος που γνωρίζει σίγουρα

Link to comment
Share on other sites

απο όσο ξέρω όλα τα αυτοκίνητα μπορείς να τα χαμηλώσεις μεχρι ένα όριο απο εκει και μετα πρέπει να πειράξεις τις βάσεις από τα ψαλίδια γιατί αλλαζουν οι κλησεις που μπορουν να πάρουν ή κατι τέτοιο και νομιζω στο γκολφ ειναι περίπου 3 πόντους χωρίς να είμαι σίγουρος ας με διορθώσει καποιος που γνωρίζει σίγουρα

σωστα ειναι αυτα που λες αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο για τους 3 ποντους για το golf...ειναι 5 οι ποντοι...και δε θα ηταν και βασιμο αυτο που λες για το golf τη στιγμη που επονυμες εταιριες βγαζουν ελατηρια 5ποντα για το αυτοκινητο αυτο...

το 4αρι χαμηλωνει μεχρι 6ποντους...μετα βρισκει στην ζυγαρια το ημιαξονιο...

Edited by golfakias1983
Link to comment
Share on other sites

σωστα ειναι αυτα που λες αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο για τους 3 ποντους για το golf...ειναι 5 οι ποντοι...και δε θα ηταν και βασιμο αυτο που λες για το golf τη στιγμη που επονυμες εταιριες βγαζουν ελατηρια 5ποντα για το αυτοκινητο αυτο...

το 4αρι χαμηλωνει μεχρι 6ποντους...μετα βρισκει στην ζυγαρια το ημιαξονιο...

thanks το περιμενα οτι ημουν λαθος tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

σωστα ειναι αυτα που λες αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο για τους 3 ποντους για το golf...ειναι 5 οι ποντοι...και δε θα ηταν και βασιμο αυτο που λες για το golf τη στιγμη που επονυμες εταιριες βγαζουν ελατηρια 5ποντα για το αυτοκινητο αυτο...

το 4αρι χαμηλωνει μεχρι 6ποντους...μετα βρισκει στην ζυγαρια το ημιαξονιο...

Ο κανονας για ολα τα αυτοκινητα ειναι max 3 ποντοι, μην πω 2!

Το οτι οι εταιρειες βγαζουν 5ποντα και εξαποντα δε σημαινει οτι ειναι και το πρεπον να φορεθει στο αυτοκινητο μας, και αυτο γιατι πολλοι το κανουν μονο για αισθητικους λογους, ή το γεγονος οτι σε πολιτισμενες οδηγικα χωρες οπως η Γερμανια με τους δρομους χαλιά, εκει το προβλημα θα ειναι λιγοτερο.

Αλλα στους κατσικοδρομους της ελλαδας εχουμε προβλημα.

Θελει διαδρομη η αναρτηση για να δουλέψει σωστα.

Edited by sps
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.