sakis13 Posted November 29, 2019 Report Share Posted November 29, 2019 (edited) Καλησπέρα σας, έχω ένα golf 1.6 fsi 2004 με 235.000klm ,όπου στις 200,000klm έγινε για προληπτικούς λόγους αλλαγή σετ καδένας. Τώρα που αρχίζει και κρυώνει ο καιρός όταν το βάζω μπροστά και ιδιαίτερα μετά από ακινησία μέχρι να πρώτα 6 λεπτά της λειτουργίας του κινητήρα χτυπάει τις βαλβίδες. Αν το αμάξι μέσα στην ίδια μέρα το σβήσω κρυώσει και το ξαναβάλω μπροστά δεν το κάνει. Αν μπορούσατε θα ήθελα τις απόψεις σας γι αυτό το θέμα τι άλλο ευθύνεται για τις βαλβίδες πέρα από (καδένα, γρανάζι χρονισμού)????? Υ.Γ Αν υπάρχει κάποιος που έχει δουλέψει λιπαντικά Raxol, τις εντυπώσεις του??? Ευχαριστώ!!! Edited December 6, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted November 29, 2019 Report Share Posted November 29, 2019 Όταν λες σετ καδένας γίνε λίγο συγκεκριμένος στα ανταλλακτικά και αν είναι με τους νέους κωδικούς. Μήπως δεν έγινε καλός χρονισμός? Στο παρουσίασε από την αρχή ή τώρα? Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis13 Posted November 29, 2019 Author Report Share Posted November 29, 2019 Όχι δεν το κάνει από την αρχή ξεκίνησε δειλά δειλά από το προηγούμενο χειμώνα ( μετά από 20000klm αλλαγής σετ καδένας )άλλα εκεί το έκανε για κάνα 2 λεπτό το πολύ, τώρα έχει μεγαλώσει αυτό το χρονικό διάστημα. Σετ καδένας δεν ξέρω ακριβώς να σ πω διότι δεν τα αγόρασα εγώ σίγουρα ξέρω για καδένα , μεταβλητό γρανάζι γλίστρες ότι έχει μέσα γενικά ο καθρέφτης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 30, 2019 Report Share Posted November 30, 2019 Βαλε λαδια της προκοπης συμφωνα με τις προδιαγραφεςSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted November 30, 2019 Report Share Posted November 30, 2019 Castrol Titanium 5w-30 LL. To πιο ''ήσυχο'' λαδι για το μοτερ αυτο. Το φοραω εδω και 40000χλμ με αλλαγες ανα 10000χλμ και εχω ξεχασει πως κανει η καδενα. Σημειωνω οτι το μοτερ μου εχει 396.000χλμ χωρις να εχω αλλαξει καδενα ή κατι αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis13 Posted December 1, 2019 Author Report Share Posted December 1, 2019 Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την ανταπόκριση σας. Τα λάδια που φοράει είναι castrol όπως αναφέρθηκε παραπάνω απλά στο τελευταίο σέρβις μπήκαν από 4λιτρο και όχι από μονολιτρα. Αν δεν είναι το λάδι και ο χρονισμός δεν έχει πρόβλημα , υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να ευθύνεται ? π.χ κάποια αντλία να έχει πάρει δρόμο σιγά σιγά που ευθύνεται για το ανέβασμα πίεσης λαδιού? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 6, 2019 Report Share Posted December 6, 2019 (edited) 1. Μέτρα την πίεσή της σε συνεργείο. Δύσκολα αστοχούν οι εργοστασιακές, πέφτει η πίεση σταδιακά 2. Πολλές φορές σε αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα, υπάρχει φθορά στους λοβούς των εκκεντροφόρων και θόρυβος στην αρχή που είναι μικρός σε ένταση και ανεβαίνει. 3. Αν έβαζες λάδια αμφίβολης ποιότητας για πολύ καιρό, ή χοντρά λάδια, μπορεί να έχει στραβώσει κάποιο ωστήριο. Edited December 6, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis13 Posted December 10, 2019 Author Report Share Posted December 10, 2019 Καλησπέρα σας παιδιά και συγγνώμη για την αναμονή , στο αμάξι από καινούργιο μόνο castrol 5-30 long life φορούσε και αυτές της μέρες έκανα το κυρίως σέρβις. Πριν το κυρίως σέρβις τόλμησα και δοκίμασα καθαρισμό με υδρογόνο , πίστευα ότι δεν θα δω διαφορά αλλά το αμάξι άλλαξε συμπεριφορά και ο ήχος μειώθηκε στο ελάχιστο και πριν το βάλω στο συνεργείο για το κυρίως σέρβις του έβαλα υγρό για καθαρισμό εσωτερικού μηχανής. Για πρώτη φορά μπήκαν στο μοτέρ λάδια διαφορετικής εταιρείας από τη castrol. πλέον του έβαλα λάδι Repsol 5-30 long life (με τις ίδιες προδιαγραφές) που τα φοράνε honda kai toyta. Μέτα από αυτά τα πραγματάκια το αμάξι συνήλθε για τα καλά και το χτύπημα το πρωινό μετά από ακινησία μακράς διάρκειά εξαλείφθηκε συν ότι πλέον στις στροφές με φορτίο το αμάξι είναι σαν να ξεμαγκωσε. Για μέτρημα πίεσης δεν μπήκα στη διαδικασία γιατί ότι και να έδειχνε δεν θα έκανα επισκευή αυτή τη στιγμή. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την ανταπόκριση σας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...