Jump to content
Akena

Passat 1.6 fsi πρόβλημα στο ρεναλντι

Recommended Posts

Καλημέρα

Έχω ένα θέμα που εδώ και αρκετό καιρό δεν μπορώ να βρω λύση passat 1600 fsi 

Κατά την διάρκεια του ρεναλντι μετά από λίγη ώρα αναβοσβηνει το λαμπάκι του κινητήρα και μετά από λίγη ώρα μένει αναμμένο

Misfire βαλβίδα 3 και 4 γράφει το vag  πολλαπλά misfires 

Ο κινητήρας κάνει σαν να σβήνει ρεταρει πάρα πολύ αλλά δεν σβήνει και αν το αφήσω λίγη ώρα έτσι και ξεκινήσω κάνει σαν να δουλεύει με δύο κυλίνδρους δυσκολευετε στην επιτάχυνση.....αν εκείνη την ώρα κλείσω το διακόπτη και το βάλω ξανά μπροστά στο καπάκι δουλεύει κανονικά .....και αν το αφήσω στο ρεναλντι πάλι τα ίδια κάνει ξανά

Στην πορεία το αμάξι πάει σφαίρα κανένα πρόβλημα 

Έχω αλλάξει πρόσφατα egr valve και συμπλέκτη μου έκανε κάποια μικρά ρεταρισματα πριν στο ρεναλντι όχι κάτι σοβαρό αλλα μετά την αλλαγή μετά από καμιά βδομάδα ξεκίνησε όλο αυτό

Έχει μπει σε vag έχουν γίνει όλα τα τεστ όλα φυσιολογικα αλλά τα missfire εκεί

Την πεταλούδα γκαζιού δεν την έχω καθαρίσει εδώ και καιρό πάρα μόνο επιφανειακα με σπρέι

Είχα βγάλει και απλά σκούπισα έναν αισθητήρα που έχει στο μεγάλο το καπάκι του κινητήρα (έναν έχει εκεί μέσα δεν ξέρω πως λέγεται, μήπως μετρητής μάζας? Και τι κάνει?  Αισθητήρας συστήματος τροφοδοσίας?) για καμιά βδομάδα έφτιαξε με πολύ μικρά τρεμουλα στο ρεναλντι μετά όμως από 10 μερες ξανά τα ίδια (έπειτα από ταξίδι) και είχε σπάσει ο σωλήνας που στέλνει από εκεί τα καυσαέρια στον κινητήρα (μπήκε καινούργιο χθες) και πάλι τα ίδια κάνει με την διαφορά ότι το αμάξι επιταχύνει καλύτερα τώρα και αργεί λιγακι να εμφανιστεί το ρεταρισμα κατά 1 λεπτό πλέον στο ρεναλντι

Έχω πάει σε αρκετά συνεργεία κανένας δεν μπορεί να βρει κάτι και στο τελευταίο που πήγα μου έλεγε για άνοιγμα κινητήρα (ίσως κλαπετα)

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι στο ρεναλντι ο κινητήρας δεν αναπνέει και πάει να σβήσει αλλά δεν σβήνει απλά σαν να αργοπεθαίνει κάνει 

Αν υπάρχει κάποιο συνεργείο που να ξέρει καλά τον κινητήρα αυτό και να μπορεί να το δει μήπως βγάλουμε άκρη καλοδεχούμενο 

Ευχαριστώ πολύ για τις οποίες απαντήσεις αλλά έχω φτάσει να μην μπορώ να βγάλω άκρη πλέον και όλοι μου λένε δεν ξέρω τι είναι

 

Πολλαπλασιαστές δεν είναι έχουν τσεκαριστει ούτε μπουζί τα έχουν ελέγξει (τα άλλαξα πριν 4 μήνες) 

(Αισθητήρας στροφών εκκεντροφόρου παίζει να είναι κάτι τέτοιο και να πνίγει τον κινητήρα? Είναι δίπλα στους 3 και 4 κυλίνδρους)

 

Παιδιά ειλικρινά θα ήθελα μια γνώμη ή αν ξέρετε κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει 

Σας ευχαριστώ πολύ

 

 

Edited by Akena
Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές πάλι τα ίδια

Μεταχειρισμένο όχι, δικό μου είναι από την αρχή

Για αισθητήρα λ δεν ξέρω αλλά δεν θα το έβγαζε και σαν ένδειξη?

 

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με αλλαγή egr έπρεπε να καθαρίσεις και τα σωληνάκια της σίγουρα είναι βουλωμενα και την πεταλούδα! Επίσης τα μπεκ είναι οκ? Που μένεις? Τι χιλιόμετρα έχεις?

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αθήνα μένω μου είπε ότι τα καθάρισε γιατί του το είχα πει και εγώ τώρα για τα μπεκ δεν τα έχω δει αλλά το αμάξι δεν μου κάνει κάτι στο δρόμο πετάει κυριολεκτικά μόνο στο ρεναλντι μου το κάνει, 205.000 χιλιόμετρα εχω πρόσφατο σέρβις έχω κάνει 

Ίσως φταίει κάποιος από τους αισθητήρες που έχω πει? Και δεν στέλνει σωστό μείγμα στο ρεναλντι και πνίγεται ο κινητήρας? Στο ρεναλντι αν πατήσω λίγο γκάζι χωρίς ταχύτητα και τα κρατήσω δουλεύει σωστά (ρελαντί κινητήρα παίζει από 680 έως 710 στροφές περίπου αυτό βλέπω με το απλό δικό μου για τον εγκέφαλο μηχάνημα είναι οκ? Γιατί ούτε τα κεντρικά της vw ξέρανε να μου πούνε πόσο είναι κανονικά)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον στο κάνει μόνο στο ρελαντί ίσως κολαει κάποιο μπεκ...παίρνει πάντα μπροστά με τη πρώτη? Μήπως κουνησες το κλαπετο της πεταλούδας και την ξερυθμισες?? Ίσως να κολαει και η egr ανοιχτή (βέβαια με egr ανοιχτή και ζεστό μοτέρ θα σου έσβηνε). Κάτι εύκολο που σκέφτομαι τραμπαρε τα μπεκ να δεις αν θα αλλάξουν τα misfires ανά κύλινδρο. Επίσης και αντλία τσεκαρε.

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι περνει μπροστά μπαμ κανένα πρόβλημα όλα κομπλέ μόνο αν το αφήσω μετά από κάνα δυο λεπτά αρχίζει και το κάνει και όχι δεν κούνησα την πεταλούδα εξάλλου έχει γίνει αρχική ρύθμιση της πάνω από 10: φορές δοκιμαστικά στο συνεργείο και έγινε πάλι πριν από 10 μερες, όλα ξεκινάνε αφού μπει μπροστά και μετά από κάνα δυο λεπτά και αφού δεν εχω πατήσει καθόλου γκάζι αν πατάω σταθερά γκάζι στις 1000 στροφες πχ όλα καλά όλα δουλεύουν ρολόι ......αν το αφήσω δύο λεπτά ξεκινάει η αρρυθμία μόνο του....και αν το αφήσω λιγάκι και φτάσει να μπουκωσει πολύ και πατήσω γκάζι όπως είναι δεν πάει βήμα ...αν επιτόπου σβήσω τον κινητήρα και τον βάλω μπροστά κατευθείαν, πετάει το αμάξι 

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι περνει μπροστά μπαμ κανένα πρόβλημα όλα κομπλέ μόνο αν το αφήσω μετά από κάνα δυο λεπτά αρχίζει και το κάνει και όχι δεν κούνησα την πεταλούδα εξάλλου έχει γίνει αρχική ρύθμιση της πάνω από 10: φορές δοκιμαστικά στο συνεργείο και έγινε πάλι πριν από 10 μερες, όλα ξεκινάνε αφού μπει μπροστά και μετά από κάνα δυο λεπτά και αφού δεν εχω πατήσει καθόλου γκάζι αν πατάω σταθερά γκάζι στις 1000 στροφες πχ όλα καλά όλα δουλεύουν ρολόι ......αν το αφήσω δύο λεπτά ξεκινάει η αρρυθμία μόνο του....και αν το αφήσω λιγάκι και φτάσει να μπουκωσει πολύ και πατήσω γκάζι όπως είναι δεν πάει βήμα ...αν επιτόπου σβήσω τον κινητήρα και τον βάλω μπροστά κατευθείαν, πετάει το αμάξι 

Link to comment
Share on other sites

Για μένα τραμπαρε τα μπεκ να δεις αν τι κάνει και σε άλλους κυλίνδρους δεν ξέρω αν το έχεις κάνει. Μήπως τα μπεκ κολλάνε και τα κόβει ο εγκέφαλος?

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Egr καινούργια πριν 2 μήνες μπήκε 

Τα μπεκ όχι κανένας δεν μου είπε να δοκιμάσει αυτό στα τόσα συνεργεία που πήγα μήπως

Αυτός ο αισθητήρας πάνω στο μεγάλο το καπάκι του κινητήρα εκεί που μπαίνει το φίλτρο αέρα τι κάνει? Όταν τον έβγαλα και τον κούμπωσα ξανά για μια βδομάδα το αμάξι πήγαινε καλά μετά από ένα ταξίδι στον γύρνα άρχισε πάλι τα τρελά του

Link to comment
Share on other sites

Άμα όταν σου άλλαξαν την egr δεν σου καθάρισαν πεταλούδα και σωληνάκια δεν έχει ουσία ο αισθητήρας που λες δεν ξέρω τι είναι. Εκτός από το ξεκουμπωμα του αισθητήρα έκανες κάτι άλλο? Αν σου έστρωσε έτσι άλλαξε τον τι να πω. Πρότεινα αυτό με τα μπεκ γτ κάνει misfires μόνο σε συγκεκριμένους κυλίνδρους οπότε για μένα ξεκινά από κει.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ασχετο αλλα φαντασου στου πατερα μου ειχε κοπει η τσιμουχα του ρελαντι και ξερυθμιζοταν αλλα δεν ειναι ιδιας χρονολογιας με το passat σου :P

το καυσιμο δεν εχει θεμα ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Το ρώτησα για το ρεναλντι μου είπαν ότι ειναι οκ ...βασικά δεν έδωσαν και πολύ σημασία....εγώ τους είπα μπας και είναι λίγες οι στροφές 700

Μπουζοκαλωδια όχι δεν άλλαξα...

Εγώ βλέπω ότι το αμάξι κάτι το πνίγει..και μάλλον πέφτει πιο πολύ καύσιμο από ότι μπορεί να κάψει στο ρεναλντι

Link to comment
Share on other sites

Just now, electric doctor said:

καλησπερα μετρα συμπιεση και δωσε εμφαση στουσ κυληνδρουσ που κανει διακοπεσ εαν ειναι οκ  τοτε κανε τραμπα τα μπεκ .

Μέτρησα όλα οκ στους κυλίνδρους μου ειπαν

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , passatfsi said:

και σε μενα εκει στις 700 ειναι το ρελαντι

Άρα καλό αυτό τουλάχιστον ξέρουμε πάνω κάτω που είναι....αλλά γιατί να πνίγεται ο κινητήρας είναι η απορία μου

Link to comment
Share on other sites

Βάλε έναν άλλο maf δοκιμαστικά. Αν έχεις και αυξημένη κατανάλωση στις χαμηλές στροφές, είναι μεγάλη η πιθανότητα να θέλει αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , nikdev said:

Βάλε έναν άλλο maf δοκιμαστικά. Αν έχεις και αυξημένη κατανάλωση στις χαμηλές στροφές, είναι μεγάλη η πιθανότητα να θέλει αλλαγή.

Το maf ποιο είναι? Αυτός ο αισθητήρας που βρίσκεται μέσα στο πλαστικό καπάκι του αέρα? Έναν έχει εκεί έτσι και αλλιώς εκεί 

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξα και αυτό μόλις απλά καθυστερεί λίγο περισσότερο μέχρι να αρχίσει το τρέμουλο του κινητήρα

Μετράει θερμοκρασία αέρα στο κουτί του κινητήρα

Οπότε τώρα το maf θα αλλάξω αφού δεν έγινε κάτι 

IMG-95c78ea603e6291b075c4b792c9b542a-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πάλι τα ίδια κάνει ο κινητήρας και όταν ξεκινάει να το κάνει οι στροφές πάνε 590 με 650 ρεναλντι ....έβαλα επίτηδες το αιρκοντίσιον να έχει υψηλότερες στροφές από την αρχή δοκιμάσα πάλι τα ίδια...μόνο όταν έχω πατημένο γκάζι λιγάκι δεν το κάνει θέλει να πατάω γκάζι όχι στροφές απλά παραπάνω

Επόμενο αλλαγή maf και αν μπορεί κάποιος να μου πει που περίπου είναι να το αλλάξω

Ευχαριστώ πολύ όλους μέχρι στιγμής

Edited by Akena
Link to comment
Share on other sites

Αυτά από το δικό μου scanner

Έχουν θέμα οι αισθητήρες οξυγόνου? Ή λέγονται κάπως αλλιώς? Μήπως λ?

Screenshot_20191206_184519_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_20191206_184525_com.ovz.carscanner.jpg

Edited by Akena
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.