Jump to content
neopas

Polo 115hp vs 150hp

Recommended Posts

Καλοταξιδο με το καλό να παραλάβεις! Μην ξεχάσεις να μας γράψεις εντυπώσεις!!

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

για μενα ενα μοτερ θεωρειται αξιοπιστο οταν εχεις την συνολικη εικονα του σχετικα με βλαβες και επιδοσεις μετα απο 10 χρονια χρησης και βαλε. οποτε για μενα ειναι νωρις ακομα. δεν θα διαφωνησω κιολας παραπανω γιατι αναφερω πιο πανω οτι εγω προσωπικα δεν ειμαι φαν, καποιος αλλος θα μπορει να είναι

Τωρα για οταν ανεφερα την μεταπωληση εννοουσα οτι πιο ευκολα θα πουληθουν τα 150 αλογα απο τα 100. παλι ομως ειναι προσωπικη μου αποψη καθως οταν βαζω στο καρ φιλτρα για να δω αμαξια δεν κοιταζω κατι που ειναι κατω απο 130 αλογα χωρις να εννοω οτι ειμαι ραλιαρης! απλα εχω ενα πλαφον σχετικα με τις επιδοσεις που μπορει να χρειαστω σε μια βολτα, σε διακοπες και σε συντηρηση (πχ δεν σηκωνει η τσεπη μου 300 αλογα)

default_hi.gif

Έτσι όπως τα λες έχεις ένα δίκιο αλλά......

Ο 1000 δε χρειάζεται να αποδείξει τίποτα γιατί δε βγαίνει πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ήδη στη Φορντ έχει πάρει 5 6 συνεχόμενα βραβεία. Χώρια που στο πόλο δε ζοριζεται καθόλου.

Το 1400 στη vw μόνο αξιόπιστο δε το λες αφού τα 10 χρόνια που λες εσύ στην αγορά αλλά έκαιγαν λάδια άλλα έσπαγαν αλλά χάλαγαν βαλβίδες.

Όσον αφορά τη μεταπώληση τα πιο μικρα κυβικά είναι πιο εμπορεύσιμα στην Ελλάδα αφού πιάνουν περισσότερο κόσμο για να τα αγοράσει.

Καλορίζικο στο φιλο

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μην συγκρίνετε ανούσια πράγματα όμως, άλλο το 1000αρι της VW και άλλο το 1000αρι της Ford,  το οποίο ford έχει βγάλει του κόσμου τα προβλήματα και για αυτό τα ξεφορτώνονται γρήγορα η ιδιοκτήτες τούς ,Το ότι έχει πάρει στα χαρτιά  βραδεία δεν σημαίνει ότι είναι και αξιόπιστος...

Βραβείο στην αξιοπιστία το 1000αρι της Ford δεν έχει πάρει..

 

 

Επίσης όταν  αναφέρουμε VW TSI 1400 , σε ποιο μοτέρ ακριβώς αναφέρεστε όταν  το λέτε???? 

Γιατί όλα τα 1400αρι TSI δεν είναι τα ίδια....

 

Καλύτερη ζήτηση έχει αυτή την στιγμή το 1400 TSI με τα 122HP (CAXA) σε σχέση με τα άλλα μοτέρ.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites



Μην συγκρίνετε ανούσια πράγματα όμως, άλλο το 1000αρι της VW και άλλο το 1000αρι της Ford,  το οποίο ford έχει βγάλει του κόσμου τα προβλήματα και για αυτό τα ξεφορτώνονται γρήγορα η ιδιοκτήτες τούς ,Το ότι έχει πάρει στα χαρτιά  βραδεία δεν σημαίνει ότι είναι και αξιόπιστος...
Βραβείο στην αξιοπιστία το 1000αρι της Ford δεν έχει πάρει..
 
 
Επίσης όταν  αναφέρουμε VW TSI 1400 , σε ποιο μοτέρ ακριβώς αναφέρεστε όταν  το λέτε???? 
Γιατί όλα τα 1400αρι TSI δεν είναι τα ίδια....
 
Καλύτερη ζήτηση έχει αυτή την στιγμή το 1400 TSI με τα 122HP (CAXA) σε σχέση με τα άλλα μοτέρ.


Αυτό που θελω να πω είναι πως δεν είναι το πρώτο 1000 που φτιάχνεται ούτε διεκδικεί βραβείο ευρεσυτεχνειας. Άρα είναι εύκολο να βγει ένας 1000 που στα 115 άλογα δεν είναι πιεσμένος. Επίσης δεν έχει ακουστεί τίποτα που να δείχνει αναξιόπιστο το σύνολο.
Αντίθετα ο 1400 διπλοτουρμπινος έχει 1000 προβλήματα.
Υ.Σ. τα 1000 της Φορντ όντως είναι αξιόπιστα και δε τρέχουν να τα δώσουν οπως λες.
Ακόμα και έτσι να ήταν αν είχαν προβλήματα με 8 χρόνια εγγύηση δε σε νοιαζει.
Εκτός θέματος βγηκαμε

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζεις πολύ καλά μιας (Αν δεν κάνω λάθος εδώ) είσαι και εσύ στο club του μπλε οβάλ, ότι είναι πολλές η περιπτώσεις ζημιών, και κάποια μέλη που αγόρασαν τέτοια αμάξια μεταχειρισμένα με λίγα χιλιόμετρα, τα προβλήματα είχαν είδη παρουσιαστή από τους πρώτους ιδιοκτήτες η οποίοι τα πούλησαν η τα αντάλλαξαν και είχαν είδη βγάλει προβλήματα.

 

Και όσοι αγόρασαν αυτά τα αμάξια αλλάξανε μοτέρ. 

 

Ένα τέτοιο μέλος (την γνωρίζεις την περίπτωση πιστεύω) είναι ο Θοδωρής ( thodo ) ο οποίος είναι και μέλος και εδώ μέσα.

 

Ο οποίος τράβηξε πολύ μεγάλο Γολγοθά  με είδη 2 επισκευές σε εκείνο το αμάξι και η μια μάλιστα ήταν αρκετές χιλιάδες ευρώ  από την τσέπη του.

Μιας και η Ford (όπου και έγινε η επισκευή) σφύριζε αδιάφορα μετά.

 

Μετά από αυτή την επισκευή το αμάξι το πούλησε... 

 

Στην περίπτωση τώρα της εγγύησης όπως λες (Για τα 8 χρόνια) και που έχει 8 χρόνια η αν είχε 5 η 10 χρόνια εγγύηση, δεν νομίζω ότι θα υπάρχει άνθρωπος που αν πάρει το μοτέρ στο χέρι θα κάτσει να το κρατήσει?? μετά από επισκευή επειδή έχει 8 χρόνια εγγύηση.

 

θα κοιτάξει να το δώσει, και μόνο το ψυχολογικό που θα φάει κάποιος αν αναλογιστεί ότι έδωσε πχ 25.000€ για να το αγοράσει και μετά από 1 η 2 χρόνια πάρει το μοτέρ στο χέρι , άστο του γα@@@κε η ψυχολογία μετά από αυτό. 

Άλλος το βλέπει αλλιώς το θέμα, σου λέει ότι εγώ έδωσα 25.000 χιλιάρικα για να μην τρέχω στα συνεργεία, όχι έδωσα 25.000€ για να πάρω το μοτέρ κάθε τρεις και λίγο στο χέρι..

 

 

Υ.Γ 

 

Όποιος έχει αμφιβολία για αυτά που είπα, μπορείτε να ρωτήσετε εσείς η ίδιοι τον thodo(Θοδωρή) για το τι εστί 1000αρι.

Η να μπείτε στο αγγλικό forum (ecoboost nightmare)

 

Ξανά λέω όμως για να μην υπάρχουν παρεξηγείς, άλλο 1000αρι VW και άλλο 1000αρι Ford. 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Το καλό είναι ότι ο φίλος επέλεξε το 1.5 (δεν ξέρω γιατί μιλάμε για 1.4) το οποίο φαίνεται πολύ καλή επιλογή!! Απλά όταν κοιτούσα και εγώ την διαμόρφωση του αυτοκινήτου το μόνο που με κόλλησε είναι ότι με πολύ λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις gti. Αλλά εκεί μπαίνει ο φόρος πολυτελείας δυστυχώς ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Kostas_Tr said:

Απλά όταν κοιτούσα και εγώ την διαμόρφωση του αυτοκινήτου το μόνο που με κόλλησε είναι ότι με πολύ λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις gti. Αλλά εκεί μπαίνει ο φόρος πολυτελείας δυστυχώς ...

Γ@μισ@@@ αυτός ο φόρος είναι μπέρδεμα ρε γαμωτο , ακόμα και χρώμα να διαλέξεις θα σε πετάξει σε φόρο πολυτελείας. 

(Αλήθεια σε πιάνει φόρος πολυτελείας και σε ζάντες άμα διαλέξεις??)

 

Το ξέρει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, για 375€/χρόνο κατά Μ.Ο, δηλαδή 1€/μέρα, που κοστίζει ο ΦΠ, υπάρχει πρόβλημα;; Τα γούστα πληρώνονται να ξέρετε.... Ομιλώ ως "παθών" με διλιτρο από το 2008..

Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φόρος πολυτελείας βγαίνει στην φορολογική δήλωση (ε1) που κάνουν όλοι οι φορολογούμενοι μια φορά τον χρόνο (συνήθως Μάιο). Ότι ζάντα και να βάλεις και όσο και να κοστίζει τ αμάξι η φόρος αυτός πάει με τον κυβισμό. Επίσης τον πληρώνεις αν έχεις σκάφος από 5 μέτρα και πάνω αν δεν κάνω λάθος και αν έχεις πισίνα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



για μενα ενα μοτερ θεωρειται αξιοπιστο οταν εχεις την συνολικη εικονα του σχετικα με βλαβες και επιδοσεις μετα απο 10 χρονια χρησης και βαλε. οποτε για μενα ειναι νωρις ακομα.....

Ominus εγώ κόλλησα στη φράση του Κώστα που λέει για αξιοπιστία μετά από 10 χρόνια και προτείνει το 1.5 που δεν έχει τόσα. Ίσα ίσα το 1.5 μπορεί να θεωρηθεί πιο επίφοβο αφού δεν έχει ξαναφτιάξει 1500 ενώ 1000 έστω και ατμοσφαιρα έχει ξανακάνει.
Επίσης άλλο να δώσεις 20 η 25000 και να έχεις 8 χρόνια στη Φορντ και άλλο 2 χρονια



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτό ο φίλος Κώστας το λέει από την άποψη ότι το 1500αρι είναι τετρακύλινδρο μοτέρ.

Και όχι 1000αρι τρικυλινδρο 

 

Και εγώ είμαι κατά αυτόν τον μοτέρ με τρείς κυλινδρους.

Δεν θα το αγόραζα και ας ήταν και με 15 χρόνια εγγύηση. 

 

επίσης εσάς (το εσάς το λέω γενικά) δεν σας παραξενεύει ότι όλες η άλλες μάρκες στην αγωρα δίνουν 4 χρόνια εγγύηση και η ford δίνει 8????

 

Δεν σας παραξενεύει αυτό το πράγμα...

 

Γιατί άραγε;? Μήπως από της αγωγές που έχουν προσφύγει ιδιοκτήτες τέτοιον μοτέρ στο εξωτερικό..

 

Επίσης στην Νότιο Αφρική πέθαναν και άνθρωποι από τα μοτέρ αυτά της Ford...

 

https://www.iol.co.za/business-report/companies/watch-ford-motor-slapped-with-r35-million-fine-for-kuga-fires-38170495

 

https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/amp/uk-england-46180703

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτό ο φίλος Κώστας το λέει από την άποψη ότι το 1500αρι είναι τετρακύλινδρο μοτέρ.
Και όχι 1000αρι τρικυλινδρο 
 
Και εγώ είμαι κατά αυτόν τον μοτέρ με τρείς κυλινδρους.
Δεν θα το αγόραζα και ας ήταν και με 15 χρόνια εγγύηση. 
 
επίσης εσάς (το εσάς το λέω γενικά) δεν σας παραξενεύει ότι όλες η άλλες μάρκες στην αγωρα δίνουν 4 χρόνια εγγύηση και η ford δίνει 8????
 
Δεν σας παραξενεύει αυτό το πράγμα...
 
Γιατί άραγε;? Μήπως από της αγωγές που έχουν προσφύγει ιδιοκτήτες τέτοιον μοτέρ στο εξωτερικό..
 
Επίσης στην Νότιο Αφρική πέθαναν και άνθρωποι από τα μοτέρ αυτά της Ford...
 
https://www.iol.co.za/business-report/companies/watch-ford-motor-slapped-with-r35-million-fine-for-kuga-fires-38170495
 
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/amp/uk-england-46180703
 
 
Τα χρόνια που δίνει εγγύηση η κάθε εταιρεία έχει να κάνει και με την εμπορική πολιτική της και πόσο νιώθει ότι απειλείται. Η vw πχ δίνει 4 χρόνια εγγύηση στην Αμερική, ενώ στην Ελλάδα μόνο 2.
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει η ford ότι έχει γίνει ντόρος με τον συγκεκριμένο κινητήρα και ότι ο μόνος τρόπος να προσελκύσει πελάτες είναι δίνοντας μεγάλη εγγύηση

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , forza said:
50 λεπτά πριν , OMINUS said:
Ένα λεπτό ο φίλος Κώστας το λέει από την άποψη ότι το 1500αρι είναι τετρακύλινδρο μοτέρ.
Και όχι 1000αρι τρικυλινδρο 
 
Και εγώ είμαι κατά αυτόν τον μοτέρ με τρείς κυλινδρους.
Δεν θα το αγόραζα και ας ήταν και με 15 χρόνια εγγύηση. 
 
επίσης εσάς (το εσάς το λέω γενικά) δεν σας παραξενεύει ότι όλες η άλλες μάρκες στην αγωρα δίνουν 4 χρόνια εγγύηση και η ford δίνει 8????
 
Δεν σας παραξενεύει αυτό το πράγμα...
 
Γιατί άραγε;? Μήπως από της αγωγές που έχουν προσφύγει ιδιοκτήτες τέτοιον μοτέρ στο εξωτερικό..
 
Επίσης στην Νότιο Αφρική πέθαναν και άνθρωποι από τα μοτέρ αυτά της Ford...
 
https://www.iol.co.za/business-report/companies/watch-ford-motor-slapped-with-r35-million-fine-for-kuga-fires-38170495
 
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/amp/uk-england-46180703
 
 

Τα χρόνια που δίνει εγγύηση η κάθε εταιρεία έχει να κάνει και με την εμπορική πολιτική της και πόσο νιώθει ότι απειλείται. Η vw πχ δίνει 4 χρόνια εγγύηση στην Αμερική, ενώ στην Ελλάδα μόνο 2.

Κάτσε 4 χρόνια δεν έχουν τα VW? 

Τελευταία ποτέ πήγα μου έδωσαν προσφορά για 4 χρόνια (όχι για εμένα)

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ένα λεπτό ο φίλος Κώστας το λέει από την άποψη ότι το 1500αρι είναι τετρακύλινδρο μοτέρ.

Και όχι 1000αρι τρικυλινδρο 

 

Και εγώ είμαι κατά αυτόν τον μοτέρ με τρείς κυλινδρους.

Δεν θα το αγόραζα και ας ήταν και με 15 χρόνια εγγύηση. 

 

επίσης εσάς (το εσάς το λέω γενικά) δεν σας παραξενεύει ότι όλες η άλλες μάρκες στην αγωρα δίνουν 4 χρόνια εγγύηση και η ford δίνει 8????

 

Δεν σας παραξενεύει αυτό το πράγμα...

 

Γιατί άραγε;? Μήπως από της αγωγές που έχουν προσφύγει ιδιοκτήτες τέτοιον μοτέρ στο εξωτερικό..

 

1 το 1500 δουλεύει ενίοτε και με 2 κυλίνδρους

2 εγώ δεν έχω Φορντ αλλά έδωσα κοντά 30000 ευρώ για Τιγκ με 2 χρόνια εγγύηση. Μάντεψε όμως ποιος αισθάνεται πιο σίγουρος και ασφαλης? Εγώ η ένας άλλος που έχει Κούγκα με 8 χρόνια η κια σπορταζ με 7? Σίγουρα οι άλλοι σέβονται περισσότερο τα λεφτά μου και μένα σα πελάτη

3 τα χρόνια που δίνουν σαν εγγύηση είναι εμπορική πολιτική άρα δε με παρεξενευει αλλαε χαροποιει κιόλας γιατί όταν παρουσιαστεί πρόβλημα δε θα βάλω το χέρι στη τσεπη

 

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε 4 χρόνια δεν έχουν τα VW? 
Τελευταία ποτέ πήγα μου έδωσαν προσφορά για 4 χρόνια (όχι για εμένα)
2 χρόνια +2 με εργοστασιακή επέκταση εγγύησης, η οποία όμως δεν είναι δωρεάν. Ισχύει για όλα τα vag αυτό
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

1 το 1500 δουλεύει ενίοτε και με 2 κυλίνδρους
2 εγώ δεν έχω Φορντ αλλά έδωσα κοντά 30000 ευρώ για Τιγκ με 2 χρόνια εγγύηση. Μάντεψε όμως ποιος αισθάνεται πιο σίγουρος και ασφαλης? Εγώ η ένας άλλος που έχει Κούγκα με 8 χρόνια η κια σπορταζ με 7? Σίγουρα οι άλλοι σέβονται περισσότερο τα λεφτά μου και μένα σα πελάτη
3 τα χρόνια που δίνουν σαν εγγύηση είναι εμπορική πολιτική άρα δε με παρεξενευει αλλαε χαροποιει κιόλας γιατί όταν παρουσιαστεί πρόβλημα δε θα βάλω το χέρι στη τσεπη
 
 
 
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 
 
Προσωπικά, αν και δεν μου έκανε σαν αυτοκίνητο, πιο ασφαλής (σε θέμα αξιοπιστίας) θα ένιωθα με το Kia. Να δεις όμως που και αυτοί, όσο αυξάνεται το μερίδιο αγοράς τους και αρχίζουν να κινούνται upmarket, θα τα κόψουν τα 7 χρόνια.
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , takpanos said:

 

 

 

 

1 το 1500 δουλεύει ενίοτε και με 2 κυλίνδρους

2 εγώ δεν έχω Φορντ αλλά έδωσα κοντά 30000 ευρώ για Τιγκ με 2 χρόνια εγγύηση. Μάντεψε όμως ποιος αισθάνεται πιο σίγουρος και ασφαλης? Εγώ η ένας άλλος που έχει Κούγκα με 8 χρόνια η κια σπορταζ με 7? Σίγουρα οι άλλοι σέβονται περισσότερο τα λεφτά μου και μένα σα πελάτη

3 τα χρόνια που δίνουν σαν εγγύηση είναι εμπορική πολιτική άρα δε με παρεξενευει αλλαε χαροποιει κιόλας γιατί όταν παρουσιαστεί πρόβλημα δε θα βάλω το χέρι στη τσεπη

 

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Κάτσε δηλαδή εσύ που πήρες το Tiguan 30.000€ νιώθεις ότι σε κορόιδεψε  κάπου η vw ως πελάτη?? Δηλαδή από ποτέ έγινε κριτήριο η εγγύηση σε ένα αμάξι ίδιας κατηγορίας με ένα άλλο.. η από εταιρεία σε εταιρεία? 

 

Πήρες ένα πολύ ποιο καλό αμάξι σε ποιότητα και συναρμολόγηση σε σχέση ένα ford...

 

Που η ford θυμίζετε ότι ειναι από το "τέλος" πρώτη στην ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης ως η χειρότερη...

 

Και εγώ που είχα ford η αξία του ήταν 30.000€ και είχε εγγύηση 5 χρόνια.

Αλλά στα 2 χρόνια που κράτησα το αμάξι κάθε μήνα ήμουν στης αντιπροσωπείες μέχρι που αγανάκτησα και το πούλησα. 

Δεν είπα ότι έχω 5 χρόνια και δεν με νοιάζει??

 

Καταντά και ψυχολογικά πολύ κουραστικό .

 

εκτός και αν σου αρέσει πολύ περισσότερο το Kuga αποτι το Tiguan

 

 

Link to comment
Share on other sites



Κάτσε δηλαδή εσύ που πήρες το Tiguan 30.000€ νιώθεις ότι σε κορόιδεψε  κάπου η vw ως πελάτη?? Δηλαδή από ποτέ έγινε κριτήριο η εγγύηση σε ένα αμάξι ίδιας κατηγορίας με ένα άλλο.. η από εταιρεία σε εταιρεία? 
 
Πήρες ένα πολύ ποιο καλό αμάξι σε ποιότητα και συναρμολόγηση σε σχέση ένα ford...
 
Που η ford θυμίζετε ότι ειναι από το "τέλος" πρώτη στην ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης ως η χειρότερη...
 
Και εγώ που είχα ford η αξία του ήταν 30.000€ και είχε εγγύηση 5 χρόνια.
Αλλά στα 2 χρόνια που κράτησα το αμάξι κάθε μήνα ήμουν στης αντιπροσωπείες μέχρι που αγανάκτησα και το πούλησα. 
Δεν είπα ότι έχω 5 χρόνια και δεν με νοιάζει??
 
 


Ειδικά η vw με τα τόσα θέματα από εμπορική πολιτική θα έπρεπε να μη ζητάει έξτρα λεφτά για επιπλέον 2 χρόνια. Οπότε ναι εκεί δεν αισθάνομαι περήφανος κιολας.

Εσύ που πήγαινες κάθε μήνα δε πλήρωσες κάτι.
Σκέψου να έχεις ποιότητα και να πληρώνεις όπως τωρα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα επειδή το θέμα εγγύηση είναι μεγάλη κουβέντα και ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. 

 

Στο πόσο "πληρώνεις" την εγγύηση είναι μεγάλη κουβέντα...έχει να κάνει και με θέμα marketing στο πώς θα στην πασάρουν την εγγύηση αυτή. Και δεν το λέω μόνο για την VW η την Ford έτσι ,για να μην παρεξηγηθω.. 

 

Καλή ώρα λες για την ford που δίνει 8 χρόνια εγγύηση. 

 

Το 2014 που πήρα το δικό μου τότε έδινε και διαφήμιζε την εγγύηση για 5 χρόνια.

 

Αυτή η εγγύηση όμως ήταν

2 + 3 χρόνια (δηλαδή 2 χρόνια εγγύηση εργοστασιου, και τα υπόλοιπα 3 ήταν από κάποια ασφαλιστή εταιρεία της Ford) 

 

Μέσα στο 2015, βγάζει η ford μια ακόμα όπως έλεγε τότε Extra ασφάλεια για αλλά 3 χρόνια κάλυψη στην εγγύηση (δηλαδή 2 + 3 + 3 χρόνια ακόμα) 8 δηλαδή.

 

Έλα όμως που αυτή η κάλυψη έπρεπε να ήταν για αμάξια που ΔΕΝ είχαν κλείσει 1 Χρόνο από την ημερομηνία αγοράς τους, εννοείτε όμως ότι την εγγύηση αυτή την πλήρωνες κανονικά από την τσέπη σού για να την κάνεις, αν δεν είχες κλείσει 1 Χρόνο όμως.

 

Στην περίπτωση του 2014 όπως σου είπα η ford είχε βρει ένα παράθυρο και έλεγε ότι την εγγύηση την 2 + 3 (5 χρόνια) τα 3 χρόνια τα έκανε "δώρο" :db: με την αγορά.

 

Έλα όμως που ότι λάμπει δεν είναι χρυσός... Γιατί αυτό το υποτιθέμενο δώρο στην ουσία το είχες πληρώσει είδη με την αγορά του αυτοκινήτου σου απλός η ford είχε βρει ένα πολύ ωραίο τρόπο και στην πασαρε μέσα στην συνολική τιμή του αυτοκινήτου.

 

Για αυτό και ανέφερα ποίο πάνω ότι είναι και θέμα μάρκετινγκ στο πως θα σου πουλήσουν κάτι.

 Γιατί αυτή η εγγύηση  κόστιζε 800€ η οποία ήταν

2 + 3 (5 χρόνια)

 

και μετά ( το 2015) τα άλλα 3 χρόνια που έβγαλε η οποία ήταν ΜΌΝΟ για όσους δεν είχαν κλείσει χρόνο, κόστιζε κάπου στα 400€ για να την Κάνεις την εγγύηση αυτή.

 

Άρα έχεις πληρώσει είδη μια φορά 800€ για εγγύηση η οποία ήταν πακέτο στην ίδια συνολική τιμή του αυτοκινήτου. Και μετά σου λέει ξανά πλήρωσε αλλά 400€ για να σου δώσω +3 χρόνια επιπλέων.

 

 

Επίσης επειδή μου είπες ότι στα 2 χρόνια που είχα το αμάξι επειδή είχα εγγύηση και ότι δεν πλήρωνα κάτι.

 

Ναι δεν πλήρωσα ποτέ κάτι από την τσέπη μου γιατί είχα εγγύηση? 

 

εσύ δηλαδή που έχεις εγγύηση στο Tiguan  έχεις πληρώσει κάτι, Ενώ δεν θα έπρεπε ??

 

Τι εννοείς ακριβώς αν επιτρέπεται :unsure:.

 

Εγώ και που είχα εγγύηση δυστυχώς δεν είχα καθόλου μα καθόλου ευχάριστη αντιμετώπιση  στο θέμα αυτό από την εισαγωγή εταίρα της Ford Motor Hellas (η αντίστοιχη kosmocar για εμάς)

 

Γιατί στα ford ακόμα και τώρα που μιλάμε εν έτη 2019 , ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ!!! 

 

Όχι μόνο εγώ , αλλά και άλλη ιδιοκτήτες ford ότι έπρεπε να αντικατασταθεί μέσα στην εγγύηση, έπρεπε να δώσει εντολή κατασκευής στο εργοστάσιο της ford στην Γερμανία.

 

Πρόσεξε λίγο τα λόγια μου  "Εντολή κατασκευής"στο εργοστάσιο.

Όχι υπάρχει το ταβε ανταλλακτικό στo εργοστάσιο στην Γερμανία ως stock.

 

Από το 2015 έως και το 2017 (που είχα το αμάξι) ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΆ!! 

 

Από ταμπλό που άλλαξα μετά από ένα μήνα μέχρι τσιμούχα για σασμάν. 

 

έπρεπε να δώσουν εντολή στο εργοστάσιο να το κατασκευάζει κάθε φορά που κάτι έμπαινε στην εγγύηση, από το ποιο μικρό μέχρι το μεγάλο.

 

Το οποίο βέβαια εξακολουθεί να υπάρχει αυτό το πράγμα μέχρι και σήμερα.

 

Και χρόνο αναμονής φίλε μου έχω φάει κάτι πακέτα από 20 μέρες μέχρι 1.5 μήνα για να έρθουν.

 

Άσε και κάτι αλλά extra πακέτα που ερχόταν το ανταλλακτικό από την Γερμανία και μέχρι να έρθει Ελλάδα ερχόταν σπασμένο και μετά έπρεπε να περιμένουμε άλλες 20 μέρες η και μήνα ακόμα για να το ξανά στείλουν από το την Γερμανία και θα έπρεπε να το κατασκευάσει ξανά το εργοστάσιο από την αρχή.

 

Αυτή είναι δυστυχώς η εξυπηρέτηση της ford ως προς τους πελάτες της που έχουν σκάσει ένα σωρό χρήματα.

 

 

Αν εσένα σου αρέσει να έχεις τέτοια εξυπηρέτηση για να λες μόνο και μόνο ότι η ford δίνει εγγύηση 8 χρόνια. 

 

Και η VW δίνε 4 , οκ εγώ πάω πάσο σε αυτό...

 

 

Υ.Γ 

 

Αυτά τα λέω φιλικά πάντα ,δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.

Αλλά μερικές φορές ο γραπτός λόγος είναι λίγο παρεξηγήσιμος.

 

 

Εντελώς φιλικά θα σε συμβούλευα να ξαναδείς  πολλή προσεκτικά την εικόνα της Ford. 

 

Γιατί μπορεί να πέσεις  από τα σύννεφα..

 

 

Το θετικό είναι ότι έχουν πολύ καλή και απολαυστική οδήγηση σαν αμάξια σε όλα τα μοντέλα της.

 

Τα μεγάλα αρνητικά είναι η ποιότητα τον υλικών που έχουν και η πολύ κακή συναρμολόγηση και φινίρισμα τους 

 

 

Αυτή την στιγμή στην αγορά έχει πολύ καλύτερες επιλογές για να αγωρασει κάποιος αμάξι σε σχέση με το μπλέ οβάλ. 

 

Υ.Γ 2 

 

Επίσης σου ζητώ συγγνώμη, γιατι σε χρεωσα ότι είσαι και στο club του μπλέ οβάλ. 

 

Σε μπέρδεψα με άλλο παιδί που έχει παρόμοιο oνομα (nickname) και το κατάλαβα μετά. 

 

Συγνώμη και πάλι. 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενω λοιπον εβαλα την παραγγελια και εχω δωσει προκαταβολη ψαχνωντας στο internet σημερα είδα οτι ο 1.5tsi με τα 150 αλογα είχε(εχει ακόμα?) ενα θέμα που ενω αρχικά έλεγαν ότι περιoρίζεται στα manual διάβασα σε πολλά forum ότι είναι και στα DSG.

 

https://www.honestjohn.co.uk/news/new-cars/2019-07/no-end-in-sight-for-volkswagen-15-tsi-engine-problems/

 

περιτό να σας πω ότι σκέφτομαι να πω στην αντιπροσωπεια να το αλλαξω με τον 1.0 TSI στα 115 παροτι διαβάζω για κάποια update που βγηκαν πρόσφατα οπου αλλοι λενε ολα καλα τωρα και αλλοι λενε το πηγα πισω (σε αγγλικα forums). 

 

Πραγματικα εχει κανενας αυτο τον κινητηρα να μας πει αν ειχε αυτο το θεμα και αν λύθηκε?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ενω λοιπον εβαλα την παραγγελια και εχω δωσει προκαταβολη ψαχνωντας στο internet σημερα είδα οτι ο 1.5tsi με τα 150 αλογα είχε(εχει ακόμα?) ενα θέμα που ενω αρχικά έλεγαν ότι περιoρίζεται στα manual διάβασα σε πολλά forum ότι είναι και στα DSG.
 
https://www.honestjohn.co.uk/news/new-cars/2019-07/no-end-in-sight-for-volkswagen-15-tsi-engine-problems/
 
περιτό να σας πω ότι σκέφτομαι να πω στην αντιπροσωπεια να το αλλαξω με τον 1.0 TSI στα 115 παροτι διαβάζω για κάποια update που βγηκαν πρόσφατα οπου αλλοι λενε ολα καλα τωρα και αλλοι λενε το πηγα πισω (σε αγγλικα forums). 
 
Πραγματικα εχει κανενας αυτο τον κινητηρα να μας πει αν ειχε αυτο το θεμα και αν λύθηκε?
 
 
Με dsg δεν υπάρχει θέμα ή τουλάχιστον πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να το αισθανθείς.
Μην νομίζεις όμως ότι ο 1.0 dsg είναι τελείως ομαλός. Έχει λίγο απότομη εκκίνηση αν πατήσεις γκάζι εκτός αν το σηκώσεις το πόδι από το φρένο, το αφήσεις να ρολαρει και μετά πατήσεις πολύ σταδιακά το γκάζι.
Στο λέω απλά για να σου δείξω ότι και τα δύο σύνολα έχουν τις ιδιοτροπίες τους.
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, neopas said:

Ενω λοιπον εβαλα την παραγγελια και εχω δωσει προκαταβολη ψαχνωντας στο internet σημερα είδα οτι ο 1.5tsi με τα 150 αλογα είχε(εχει ακόμα?) ενα θέμα που ενω αρχικά έλεγαν ότι περιoρίζεται στα manual διάβασα σε πολλά forum ότι είναι και στα DSG.

 

https://www.honestjohn.co.uk/news/new-cars/2019-07/no-end-in-sight-for-volkswagen-15-tsi-engine-problems/

 

περιτό να σας πω ότι σκέφτομαι να πω στην αντιπροσωπεια να το αλλαξω με τον 1.0 TSI στα 115 παροτι διαβάζω για κάποια update που βγηκαν πρόσφατα οπου αλλοι λενε ολα καλα τωρα και αλλοι λενε το πηγα πισω (σε αγγλικα forums). 

 

Πραγματικα εχει κανενας αυτο τον κινητηρα να μας πει αν ειχε αυτο το θεμα και αν λύθηκε?

 

 

με το καλό να σου έρθει. αφού έφτασες σε αυτό το επίπεδο τιμών θα σου πρότεινα να σκεφτόσουν το golf το 1.0 tsi αντι για το πολο. Το γκολφ είναι πολύ πιο πριμιουμ και πιο ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο. Σκέψου το .....Μην φοβάσαι  καθόλου τον 1.0 tsi .Ζεσταίνεται σχεδόν αμέσως, έχει πολύ καλή ροπή και αν εξοικειωθείς με το γκαζι και το dsg7 είναι και οικονομικός.

Από την άλλη έχω οδηγήσει και τον 1.5 σε γκολφ και απλά είναι κορυφαίος. χωρίς δράματα σε πάει απο το σημείο Α στο Β. Αν οδηγείς καθημερινά αττική οδό και κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός αστικού ιστού είναι μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.