Jump to content
Kwstis2019

Πρόβλημα με φτωχο Μειγμα

Recommended Posts

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Χμμμμ:ermm:

 

Θα σου έλεγα να ξανά γίνει πάλι ένας έλεγχος στην EGR...

Αν επιτρέπεται για όλες της εργασίες αυτά που σου άλλαξαν έχεις χαρτιά ότι τα άλλαξαν σίγουρα ??

 

Έτσι όπως το περιγράφεις ειχαμε ένα θέμα στο  Navara.

 

Σε εμάς ήταν το πρόβλημα  στην EGR. (Μπήκε καινούργια)

και μια βαλβίδα πιέσεις ρεζερβουάρ (καινούργια και εκεί μπήκε)

 

Ξανά δείτε την EGR για καλό και κακό.

Γιατι και αν δεν την άλλαξαν και της έκαναν μόνο ένα καθάρισμα πολύ πιθανόν να μην ήταν αρκετό..

 

Και εμείς είχαμε κάνει καθαρισμό στην EGR αλλά δούλεψε καλά μόνο για μερικές ημέρες.

 

Edited by Kwstis2019
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Χμμμμ:ermm:

 

Θα σου έλεγα να ξανά γίνει πάλι ένας έλεγχος στην EGR...

Αν επιτρέπεται για όλες της εργασίες αυτά που σου άλλαξαν έχεις χαρτιά ότι τα άλλαξαν σίγουρα ??

 

Έτσι όπως το περιγράφεις ειχαμε ένα θέμα στο  Navara.

 

Σε εμάς ήταν το πρόβλημα  στην EGR. (Μπήκε καινούργια)

και μια βαλβίδα πιέσεις ρεζερβουάρ (καινούργια και εκεί μπήκε)

 

Ξανά δείτε την EGR για καλό και κακό.

Γιατι και αν δεν την άλλαξαν και της έκαναν μόνο ένα καθάρισμα πολύ πιθανόν να μην ήταν αρκετό..

 

Και εμείς είχαμε κάνει καθαρισμό στην EGR αλλά δούλεψε καλά μόνο για μερικές ημέρες..

 

 

Egr και βαλβίδα πίεσης μπήκαν γνήσιες καινούριες στην αντιπροσωπεία.... Απλά μας είπε ο μάστορας μας ότι στο. Καθάρισμα του ντεπόζιτου βρήκε ρινισματα από. Την αντλία υψηλής που είχε καταστραφεί.. Φοβαμαι μην έχει κάνει και αλλού ζημιές... Αλλά που.. Τα μπεκ τα αλλάξαμε σωληνώσεις καθαριστικάν...παίζει και μια αντλία η βαλβίδα μέσα στο ρεζερβουάρ να ευθύνεται για κάτι τέτοιο? 

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , Kwstis2019 said:

Egr και βαλβίδα πίεσης μπήκαν γνήσιες καινούριες στην αντιπροσωπεία.... Απλά μας είπε ο μάστορας μας ότι στο. Καθάρισμα του ντεπόζιτου βρήκε ρινισματα από. Την αντλία υψηλής που είχε καταστραφεί.. Φοβαμαι μην έχει κάνει και αλλού ζημιές... Αλλά που.. Τα μπεκ τα αλλάξαμε σωληνώσεις καθαριστικάν...παίζει και μια αντλία η βαλβίδα μέσα στο ρεζερβουάρ να ευθύνεται για κάτι τέτοιο? 

 

Κοίτα πολλά μπορεί να είναι πιθανά??

Επίσης κάτι που δεν αναφέραμε, το φίλτρο πετρελαίου το αλλάξατε?

Το αμάξι πήγε στον μάστορα που έλεγες, είχες κανένα νέο?

 

Επίσης όταν με το καλώ ξεμπερδεψεις , επειδή είσαι και από Νησί κανένα καθαριστικό- βελτιωτικό πετρελαίου βάζεις συχνά στο αμάξι σωστά?

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Κοίτα πολλά μπορεί να είναι πιθανά??

Επίσης κάτι που δεν αναφέραμε, το φίλτρο πετρελαίου το αλλάξατε?

Το αμάξι πήγε στον μάστορα που έλεγες, είχες κανένα νέο?

 

Επίσης όταν με το καλώ ξεμπερδεψεις , επειδή είσαι και από Νησί κανένα καθαριστικό- βελτιωτικό πετρελαίου βάζεις συχνά στο αμάξι σωστά?

Δεν έχει πάει ακόμα είχε πολύ δουλειά αύριο μας είπε λογικά...ναι φίλτρο αλλάξαμε.. Καθαριστικό βαζω ναι

. Όταν λες πολλά είναι πιθανά για πες καμία ιδέα.. 

Edited by Kwstis2019
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Kwstis2019 said:

Δεν έχει πάει ακόμα είχε πολύ δουλειά αύριο μας είπε λογικά... Καθαριστικό βαζω ναι

. Όταν λες πολλά είναι πιθανά για πες καμία ιδέα.. 

 

Κοίτα διάγνωση από πληκτρολόγιο είναι δύσκολο να γίνει.

Και ειδικά τώρα στην περίπτωση σου που έχουν είδη γίνει πολλές επεμβάσεις από τον έμπορο είναι λίγο δύσκολο να έχουμε κάποια αρχή... Έχουν επέμβει πολύ.

 

αυτό που λες για την βαλβίδα που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ τι ακριβώς είναι?

 

Είναι άλλη από την βαλβίδα πιέσεις ρεζερβουάρ???

 

Γιατί αυτό που άλλαξα στο Navara ήταν ένα πολύ πολύ μικρό σκατό το οποίο γαμ@@@ όλα το αμάξι.

 

Το οποίο ήταν στο ρεζερβουάρ.

 

Βαλβίδα πιέσεις ρεζερβουάρ έτσι το έλεγαν στην nissan.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 18/12/2019 at 10:46 ΜΜ, OMINUS said:

Χμμμμ:ermm:

 

Θα σου έλεγα να ξανά γίνει πάλι ένας έλεγχος στην EGR...

Αν επιτρέπεται για όλες της εργασίες αυτά που σου άλλαξαν έχεις χαρτιά ότι τα άλλαξαν σίγουρα ??

 

Έτσι όπως το περιγράφεις ειχαμε ένα θέμα στο  Navara.

 

Σε εμάς ήταν το πρόβλημα  στην EGR. (Μπήκε καινούργια)

και μια βαλβίδα πιέσεις ρεζερβουάρ (καινούργια και εκεί μπήκε)

 

Ξανά δείτε την EGR για καλό και κακό.

Γιατι και αν δεν την άλλαξαν και της έκαναν μόνο ένα καθάρισμα πολύ πιθανόν να μην ήταν αρκετό..

 

Και εμείς είχαμε κάνει καθαρισμό στην EGR αλλά δούλεψε καλά μόνο για μερικές ημέρες..

 

 

Καλησπέρα.... Κανένα νεότερο ακόμα... Μετρήθηκαν πιέσεις του αυτοκινήτου είναι φυσιολογικές σε όλες τις λειτουργίες του... Το. Πρόβλημα όμως παραμένει... Μόλις πάει να τουρμπισει που λέμεsefe mode και η διάγνωση φτωχό μιγμα... Περιμένω τώρα να τσεκάρει ο. Μηχανικός πεταλούδα καλωδίων μηοως κάποιο από αυτά έχει κάποιο θέμα... Και μετά πάμε για τσεκ στον εγκέφαλο.. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που θυμηθηκα εκ των υστέρων... Μια βδομάδα πριν παρουσιαστεί αυτό το θέμα μ είχε μείνει το άλλο μου vw golf από μπαταρία κ προασθαησα να τα συνδέσω..τα καλώδια όμως κοντά.. Το αυτοκινητι το ένα πιο. Μεγάλο από το άλλο... Βγήκε το καλώδιο την ώρα της συνδέσεις ακούμπησε σε μέταλλο και μπαμ..εβγαλε σαν σπινθηρα σαν λάμψη και έσβησε το pick up.. Δούλευαν ομως όλα κανονικά... Μετά από αυτό υπάρχει περίπτωση σε μια βδομάδα να έβγαλε θέμα ο εγκέφαλος? Δεν θα το είχε δείξει Ίσως και κατευθείαν? 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Kwstis2019 said:

Καλησπέρα.... Κανένα νεότερο ακόμα... Μετρήθηκαν πιέσεις του αυτοκινήτου είναι φυσιολογικές σε όλες τις λειτουργίες του... Το. Πρόβλημα όμως παραμένει... Μόλις πάει να τουρμπισει που λέμεsefe mode και η διάγνωση φτωχό μιγμα... Περιμένω τώρα να τσεκάρει ο. Μηχανικός πεταλούδα καλωδίων μηοως κάποιο από αυτά έχει κάποιο θέμα... Και μετά πάμε για τσεκ στον εγκέφαλο.. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που θυμηθηκα εκ των υστέρων... Μια βδομάδα πριν παρουσιαστεί αυτό το θέμα μ είχε μείνει το άλλο μου vw golf από μπαταρία κ προασθαησα να τα συνδέσω..τα καλώδια όμως κοντά.. Το αυτοκινητι το ένα πιο. Μεγάλο από το άλλο... Βγήκε το καλώδιο την ώρα της συνδέσεις ακούμπησε σε μέταλλο και μπαμ..εβγαλε σαν σπινθηρα σαν λάμψη και έσβησε το pick up.. Δούλευαν ομως όλα κανονικά... Μετά από αυτό υπάρχει περίπτωση σε μια βδομάδα να έβγαλε θέμα ο εγκέφαλος? Δεν θα το είχε δείξει Ίσως και κατευθείαν? 

Βασικά για να μην σας μπερδεύω όταν μπήκε γι αυτοκίνητο αντιπροσωπεία αλλάξαμε εγκέφαλο.

φίλτρο.. egr.. Εξάτμιση.. Όλα καινούργιο... Μας δίνουν οκ ότι πια όλα είναι καλά... Έρχεται νησί κ μετά από 15 μέρες και αφού έγινε και το μπαμ με τη σύνδεση της μπαταρίας αρχίσει να πέφτει σε safe mode με διάγνωση φτωχο μιγμα... Το στελονουμε Αθήνα πάλι αλλάζουμε αντλία υψηλής... Τα ίδια... Αλλάζουμε μπεκ τα ίδια.... Γ αυτό ρωτάω μηοως έχει γίνει τπτ με τον εγκέφαλο.. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους το είπες ότι έγινε αυτό και αυτό με τα καλώδια??

 

Μπορεί να φταίει και αυτό που έκανες.

 

Και κάτι να έχει πάθει ?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , OMINUS said:

Δεν τους το είπες ότι έγινε αυτό και αυτό με τα καλώδια??

 

Μπορεί να φταίει και αυτό που έκανες.

 

Και κάτι να έχει πάθει ?

Ναι το ειοα στον μηχανικό μου αλλά είχε κολλήσει με τα μπεκ... Τώρα που αλλάχτηκαν και αυτά έχει πάει το μυαλό μας να σκεφτόμαστε και αυτό... Το μπορεί να έχει επηρεάσει αυτό που έγινε με τα καλώδια.. 

Link to comment
Share on other sites

Τι σφαλμα εχεις στο διαγνωστικο;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία... Για εμάς η κακοτυχία με αυτό το αυτοκίνητο συνεχίζει.. Μετά από Μετρήσεις βγάζει πρόβλημα με τα καινούρια μπεκ και την καινουρια αντλία και τα έχει στείλει πίσω και περιμένουμε την αντικατάσταση.. Πλάι σε εμάς έτυχε να πάρουμε καινούρια ανταλλακτικά και να να βγουν ελαττωματικά.. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά!!!Νέο πρόβλημα μετά από 3 μήνες ησυχίας...ξαφνικά αναβει λαμπακι dpf..μιλάμε με μηχανικό στην Αθήνα και μας συστήνει βόλτα για ξεμπουκωμα.ετσι και κάναμε ώσπου στη διαδρομή το καταραμένο safe mode..κάνω άκρη σβήνω κινητηρα βάζω μπρος και το λαμπάκι check αναβει Κ το dof σβήνει...από τότε εδώ Κ 20 μέρες αν πας με ηρεμία όλα καλα άλλα λίγο κομμένο το αυτοκίνητο...αν ανεβάσεις πολύ τις στροφές safe mode...σβήνω βάζω μπρος και φεύγει μέχρι να το ξαναβάλει ..βάλαμε διαγνωστικό εδώ στο νησί και το σφάλμα ήταν χαμηλη πιεση καυσιμου μπεκιερας διακοπτομενη..έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει. ;σχετίζεται με το dpf αυτό το σφαλμα;;σε λίγες μέρες φεύγει για Αθήνα πάλι.. 

Link to comment
Share on other sites

Καποιο απο αυτά εβγαζε φτωχο μείγμα γιατι είχε πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας καυσίμου.

 

Διαβασα το topic και μου φύγανε τα μαλλιά με αυτά που κάνουνε, ελπίζω να είσαι εγγύηση και να μην έχεις πληρώσει για όλα αυτά.

 

Να πας να το αφήσεις εκεί που στα αλλάξανε όλα και να τους πεις, δωστε μου ένα αμαξι να κυκλοφορώ, μέχρι να μην ξαναναψει check για φτωχό μείγμα. Πρέπει να κάνει έλεγχο σε όλα, απο το πότε ανοίγει και κλείνει το EGR, μέχρι πόσο ψεκάζουν τα μπεκ. Να δεί όλους τους αισθητήρες real time, να ελέγξει για τιμές τάσης fault, να τα κοιτάξει όλα και αφού είναι σίγουρος τι είναι, τότε να σου πει τόσο κοστίζει η επιδιόρθωση. Αν δε μπορέσει να το φτιάξει, ΜΗΝ τον πληρώσεις και κάνε έρευνα αγοράς να πας αλλού.

 

Απαιτήστε απο τους μηχανικούς να μην κανουν έλεγχο στο περίπου, να κόβουν τον κ@λο τους να βρίσκουν τι είναι πρώτα και μετά να λένε τιμή στον πελάτη, μόνο για το ανταλλακτικό που υπάρχει το πρόβλημα,  άντε και 2 ωρες εργασία (60 Ευρω), αν έχουν φαει μια μέρα  να βρουνε τι είναι. Κατά κύριο λόγο αυτοί φταινε που έφαγαν όλη τη μέρα, δε θα χρεώνουν τον πελάτη με ανταλλακτικά που νομίζουν οτι είναι ή με τις μερες που χασομεράνε μεχρι να το βρούνε.

 

Να θυμάστε οτι οι περισσότεροι "μηχανικοι" ήταν οι χειρότεροι μαθητές που δε μπορούσαν να πανε στο γενικό λύκειο και διάλεξαν το επαγγελματικό το οποίο μπορούσαν να το τελειώσουν ακόμα και τα βόιδα. Στην Ελλάδα δυστυχώς αυτός που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος επισκευαστή οχημάτων  πρέπει απλά να έχει τελειώσει ένα Τεχνικό Λύκειο (και σε κάποιες περιπτώσεις αρκούσε και η Α λυκείου)

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η ένδειξη χαμηλη πιεση καυσιμου μπεκιερας μπορεί να είναι από τι;;;εγκέφαλος dpf egr   αντλια υψηλης μπεκ είναι όλα καινούρια και ευτυχώς ήταν εγγύηση και δεν πληρώσαμε εμείς πολλά.. τώρα αυτό μετά από λαμπακι   dpf  τι μπορεί να ειναι;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.