Jump to content
lemant

Golf 4 16v 75ps - Bελτιωση Κινητήρα [1ου Σταδίου - Υπερκυβισμός - Αλλαγή Μοτέρ]

Recommended Posts

Τι σχεση εχουν τα G και οι τηλεμετριες της σινδου με το οτι το 1.6 ειναι ταφος και γιατι γυρνας την συζητηση στο προσωπικο,και το τι κανω εγω και το 20βετε μου;

 

Εγω εξαρχης εγραψα οτι ειναι τσαμπα λεφτα απο 1.4 σε 1.6,και εσυ ξεκινας μοναχουλης σου για εκατομμυρια αλογα,20βετε κλπ.

 

Αν ζηλευεις να ψαξουμε παρεα να βρεις ενα να το φτιαξουμε παρεα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ένα έχω να πω, μια φορά στη ζωή σου απλά να μπεις όχι να οδηγήσεις τουρμπάτο αμάξι, δεν ξαναγυρνάς σε ατμόσφαιρα. Τουλάχιστον όχι εμείς οι κοινοί θνητοί, γιατί αν είχαμε από ένα V10 θα άλλαζε το πράγμα. Και χέσε εμάς τους τρελλούς, και νορμάλ άνθρωπος να είσαι και να θες απλά να πας το ταξιδάκι σου με την οικογένεια ή να κινηθείς χαλαρά στην πόλη, τη φτερωτή κάποια στιγμή θα την εκτιμήσεις. Δεν έχει νόημα, σήμερα εν έτει 2018 με τόσες επιλογές να πας από 1.4 σε 1.6 ατμόσφαιρα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όλα τα παραπάνω που διάβασα τα θεωρώ τσάμπα έξοδα. Είναι μάλλον χαζό να χαλάς λεφτά να προσπαθείς να κάνεις ένα αμάξι 1300 κιλών και 80 ίππων, ατμοσφαιρικά 140 και 150 άλογα, εκτός και αν είσαι χομπιστας και τα κάνεις μόνος σου. Παίρνεις το 1.8 20ντ σαν βάση και με ελάχιστο κόστος έχεις ενα γρήγορο και αξιόπιστο αμάξι. Αν παρ όλα αυτά θέλει κάποιος να φτιάξει το 14αρι ντε και καλά, το πιο value for money είναι να βρει κορμό κεφαλή απο 1.6 16ν και πεταλουδα, πολλαπλή απο 1.4 100HP. Πλεξούδα, εγκεφαλο, μπεκ της μάνας του, αλλά με πρόγραμμα. Το αμάξι θα βγάλει 125 περίπου άλογα με κόστος προτεινόμενο απο μένα 300 πρόγραμμα και 600 περίπου όλα τα μηχανικά μαζί με τοποθέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξιζει να δωσεις χρηματα για φιλτροχοανη, βαλε ενα πανελ να μην πληρωνεις τις αλλαγες εστω
εκτός αν βρεις καμιά ευκαιρία φτηνά

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πεταμένα λεφτά, και η φιλτροχοανη και το aftermarket ελεύθερο φίλτρο στο κουτί.... Για το συγκεκριμένο όχημα....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενδιαφέρει η βελτίωση και η αύξηση της ιπποδύναμης αλλά πιο πολύ να έχει πιο ωραίο ήχο  και να είναι πιο όμορφο

Edited by Georgino
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ένα Golf Mk4 1.4 75 αρι έχω διαβάσει όλο το θέμα από την αρχή θέλω να βελτιωθεί λίγο το αυτοκίνητο χωρίς μετατροπή το 1.4 με τα 75 είναι αρκετά αργό το 1.4 με τα 101 είναι το ίδιο μοτέρ με δύο τρία διαφορετικά σημεία?Παίρνει να τοποθετηθούν δύο τρία κομμάτια στο ήδη υπάρχον μοτέρ?? 

 

Ευχαριστώ. 

Edited by GOLF MK2 89
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ένα Golf Mk4 1.4 75 αρι έχω διαβάσει όλο το θέμα από την αρχή θέλω να βελτιωθεί λίγο το αυτοκίνητο χωρίς μετατροπή το 1.4 με τα 75 είναι αρκετά αργό το 1.4 με τα 101 είναι το ίδιο μοτέρ με δύο τρία διαφορετικά σημεία?Παίρνει να τοποθετηθούν δύο τρία κομμάτια στο ήδη υπάρχον μοτέρ?? 
 
Ευχαριστώ. 
Δεν είναι το ίδιο μοτέρ. Δεν είναι απλά μια αναβάθμιση λογισμικού. Έχει αρκετά πράγματα διαφορετικά.
Το πουλάς και παίρνεις άλλο. Δε μπαίνεις σε διαδικασία να πάρεις άλογα. Πολλά λεφτά για ελάχιστο αποτέλεσμα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.