Jump to content
OMINUS

Passat - Περί.. Ευθυγράμμισης (Γενική Συζήτηση)

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα πήγα το αμάξι για ζυγοστάθμιση (μπρος πίσω) 

Και ευθυγράμμιση.

 

Μιας και στα δικά μου χέρια που είναι το αμάξι από από το 2018 δεν έκανα κάτι.

 

Από ευθυγράμμιση τα αποτελέσματα ήταν αυτά.

 

inCollage_20200108_145846409.thumb.jpg.41ead45c007be93bdca09805ffadf450.jpg

 

 

Τι λέτε και εσείς?? Πως τα βλέπετε τα πράγματα.

 

Edited by nikdev
Pinned-Moved
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Μεγάλο ζήτημα η σωστή ευθυγράμμιση...

Να βρεις σωστό μηχάνημα με το σωστό μοντέλο αυτοκινήτου και τα δεδομένα του περασμένα σε αυτό. Και να ξέρει και ο μάστορας να παίζει μπάλα.

Μετά από τη γνωστή ανάκληση στο Polo TDI 1.4, δεν κατάφερα ποτέ να το "φέρω στα ίσα" το αυτοκίνητο... Αφενός δε μου το παρέδωσαν μετά την ανάκληση ευθυγραμμισμένο και τους είχα κράξει, αφετέρου σε 2 συνεργεία που είχα πάει δεν είχα βρει γιατρειά.

Φίλος μου με Toyota του '18 (μεταχειρισμένο από Polis με 15.000χλμ) επίσης ταλαιπωρείται, η αντιπροσωπεία (επίσημη) από την οποία το πήρε του έχει πει 2 διαδοχικές φορές σε αραιά μεταξύ τους διαστήματα πως το μηχάνημα χάλασε. Πήγε σε έναν εξωτερικό και δε βρήκε γιατρειά. Τον έβαλαν και άλλαξε λάστιχα από την επίσημη και πάλι τα ίδια (του τα έλεγα να μην αλλάξει....). Αφήστε που στο τέλος πήγαν να τον τρελάνουν λέγοντάς του πως όλοι οι δρόμοι είναι στραβοί και το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο. Τραγικοί. Συνεχίζει και το ψάχνει βέβαια γιατί του έχουν μπει ψύλλοι στα αυτιά για ευνόητους λόγους.

 

Μεγάλο ζήτημα η ευθυγράμμιση.

@OMINUS καλά σε βλέπω σε σχέση με αυτά που έχω δει, λες και μαγείρεψες τα νούμερα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλό μηχάνημα πιστευω έχει? 

το αμάξι το βρηκε, κόστος ευθυγράμμιση, ζυγοστάθμιση 30€ 

Πάντως στο passat το μηχάνημα είχα μέσα πολλά πολλα μοντέλα passat 

 

Από sedan, μέχρι R32 ,και εκδόσεις καραβαν και sport.

 

 

ΥΓ.

 

polakias το αμάξι σου τι εγινε ?? 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Polakias TDI said:

Μεγάλο ζήτημα η σωστή ευθυγράμμιση...

Να βρεις σωστό μηχάνημα με το σωστό μοντέλο αυτοκινήτου και τα δεδομένα του περασμένα σε αυτό. Και να ξέρει και ο μάστορας να παίζει μπάλα.

Μετά από τη γνωστή ανάκληση στο Polo TDI 1.4, δεν κατάφερα ποτέ να το "φέρω στα ίσα" το αυτοκίνητο... Αφενός δε μου το παρέδωσαν μετά την ανάκληση ευθυγραμμισμένο και τους είχα κράξει, αφετέρου σε 2 συνεργεία που είχα πάει δεν είχα βρει γιατρειά.

Φίλος μου με Toyota του '18 (μεταχειρισμένο από Polis με 15.000χλμ) επίσης ταλαιπωρείται, η αντιπροσωπεία (επίσημη) από την οποία το πήρε του έχει πει 2 διαδοχικές φορές σε αραιά μεταξύ τους διαστήματα πως το μηχάνημα χάλασε. Πήγε σε έναν εξωτερικό και δε βρήκε γιατρειά. Τον έβαλαν και άλλαξε λάστιχα από την επίσημη και πάλι τα ίδια (του τα έλεγα να μην αλλάξει....). Αφήστε που στο τέλος πήγαν να τον τρελάνουν λέγοντάς του πως όλοι οι δρόμοι είναι στραβοί και το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο. Τραγικοί. Συνεχίζει και το ψάχνει βέβαια γιατί του έχουν μπει ψύλλοι στα αυτιά για ευνόητους λόγους.

 

Μεγάλο ζήτημα η ευθυγράμμιση.

@OMINUS καλά σε βλέπω σε σχέση με αυτά που έχω δει, λες και μαγείρεψες τα νούμερα :lol:

Να δει μουαγιέ και μπαράκια ζαμφορ

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
8 hours ago , nikdev said:

Να δει μουαγιέ και μπαράκια ζαμφορ

Θα του το μεταφέρω, πολλά ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Polakias TDI said:

Θα του το μεταφέρω, πολλά ευχαριστώ 

Να κάνει και ελέγχω και στο τιμόνι.

 

Μπορεί να μην είναι σε σωστή θέση από το εργοστάσιο και για αυτό να χάνει.

Link to comment
Share on other sites

Oninus σε ποιο συνεργείο πηγές για την ευθυγράμμιση; Ψάχνω κάποιον που να ξέρει τι του γίνεται... Ευχαριστώ! - Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

57 λεπτά πριν , YiannisT said:

Oninus σε ποιο συνεργείο πηγές για την ευθυγράμμιση; Ψάχνω κάποιον που να ξέρει τι του γίνεται... Ευχαριστώ! - Γιαννης

 

κοίτα εγώ τότε πήγα στον Οικονόμου που είναι στην Ιερά οδό.

 

μπορώ να προτείνω 2 ακόμα αν σε ενδιαφέρει. και από εκεί και μετά πράττεις ανάλογα.

 

ο ένας είναι στην Ιερά οδό όπως ανεβαίνουμε ακριβώς απέναντι από το Δρομοκαΐτειο.

https://www.nk-racing.gr/

 

ο οποίος έχει μηχανή για ευθυγράμμιση αυτά τα καινούργια που είναι με πάνελ (δεν ξέρω την ακριβής ονομασία, )

 

και ο άλλος είναι στο Περιστέρι ο rabbit (αρκετά γνωστός )

 

https://m.facebook.com/Rabbit.gr/?locale2=el_GR

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αλλαγή στα ακρομπαρα και φούσκας μπιλιοφόρου κρίθηκε σκόπιμο να πάω το golf v για ευθυγράμμιση σε γνωστό μαγαζί στην παλαιάς καβάλας.

Τότε συνέβη το εξής παράξενο ( ; )

Ζήτησα από τον μάστορα με ευγένεια την εξής χάρη : Να είμαι εγώ αυτός που θα βάλω την "πυξίδα" του τιμονιού στην ευθεία , δηλαδή οι ρυθμίσεις ευθυγράμμισης να είναι βάσει αυτού που θεωρώ εγώ ως ευθεία τιμονιού.

Ε, λοιπόν αυτό όχι μόνο δεν έγινε δεκτό αλλά με έδιωξε κιόλας λέγοντας μου να πάω αλλού !

Τί ήταν αυτό που πυροδότησε μια τέτοια ακραία αντίδραση ;

Μήπως άγγιξα μια ευαίσθητη χορδή ;

Αυτό που έχω προσέξει πάντως είναι το ότι οι μάστορες έχουν την τάση να βάζουν το τιμόνι στην (δήθεν) ευθεία κοιτώντας όχι το τιμόνι αλλά την οθόνη του μηχανήματος.

Εικάζω ότι βάζουν το τιμόνι εκεί που τους "βολεύει" παραβλέποντας αν όντως η πυξίδα του τιμονιού είναι στην ευθεία.

Τελικά πήγα στο γνωστό κατάστημα της Θηβών 131 . Εκεί ο εξοπλισμός είναι παλιός (ούτε κομπιούτερ , ούτε βάση δεδομένων ) ,  αναγκαστικά να σημαίνει κάτι κακό αυτό ;

Εκεί θυμάμαι από παλιά ότι στο ζητούσαν οι ίδιοι να κάτσεις στην θέση του οδηγού βάζοντας το τιμόνι στην ευθεία.

Τί άραγε συμβαίνει ; Που τελικά πρέπει να το πηγαίνουμε για ευθυγράμμιση ;

Edited by geopro
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα στον Οικονόμου έχει μηχάνημα που βάζει το μοντέλο του αυτοκινήτου σού και του βγάζει της πληροφορίες 

 

Τώρα βέβαια αυτό είναι πάντα με επιφύλαξη γιατί στο σύστημα βγάζει ένα σωρό μοντέλα και εκδόσεις με διάφορες κώδικες ονομασίες για το ίδιο αμάξι.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από την εμπειρία σας πόσο συχνά σάς έχει συμβεί να παραλάβετε αμάξι μετά από ευθυγράμμιση και να είναι στραβό το τιμόνι ;

Εννοώ το αμάξι να πηγαίνει (σχετικά) ίσια αλλά η πυξίδα του τιμονιού να είναι στραβή.

Σ'εμένα δεν είναι αυτό και τόσο ασυνήθιστο γι'αυτό και ζήτησα από το γνωστό μαγαζί επί της οδού παλαιάς καβάλας να είμαι εγώ αυτός που να θέσει την πυξίδα του τιμονιού στην ευθεία. Αντί αυτού με έδιωξε (στην κυριολεξία) λέγοντάς μου να πάω αλλού ! Η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη !

 

Μετά το συμβάν με τον προαναφερθέντα απευθύνθηκα σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Θηβών όπου εκεί ήμουν εγώ αυτός που έθεσε την πυξίδα του τιμονιού στην ευθεία αλλά το μηχάνημα μου ήταν παμπάλαιο. Καμία βάση δεδομένων , καμία εκτύπωση μετρήσεων , κανένας υπολογιστής. Πλήρωσα τά 25€ (χωρίς απόδειξη) και έμεινα με την απορία γιατί ένα τόσο γνωστό μαγαζί να έχει τέτοια τεχνολογική υστέρηση.

Αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι σωστή μια ευθυγράμμιση χρησιμοποιώντας μηχάνημα τριάντα ετών !

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα το 2ο κατάστημα που είχα αναφέρει ποιο πίσω στην Ιερά οδό (απέναντι από το Δρομοκαΐτειο) αυτός είχε πριν από μερικα χρόνια το κλασικό μηχάνημα που έχουν η περισσότερη που έβρισκε το αμάξι και το μοντέλο κτλ.

 

Αλλά πλέων το έχει αλλάξει και έχει φέρει ένα άλλο με κάτι πάνελ που βάζει σε κάθε τροχό.

 

Αλλά δεν έχω κάνει ευθυγράμμιση σε αυτό το μηχάνημα...

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 31/3/2022 at 9:51 ΜΜ, geopro said:

Από την εμπειρία σας πόσο συχνά σάς έχει συμβεί να παραλάβετε αμάξι μετά από ευθυγράμμιση και να είναι στραβό το τιμόνι ;

Εννοώ το αμάξι να πηγαίνει (σχετικά) ίσια αλλά η πυξίδα του τιμονιού να είναι στραβή.

Σ'εμένα δεν είναι αυτό και τόσο ασυνήθιστο γι'αυτό και ζήτησα από το γνωστό μαγαζί επί της οδού παλαιάς καβάλας να είμαι εγώ αυτός που να θέσει την πυξίδα του τιμονιού στην ευθεία. Αντί αυτού με έδιωξε (στην κυριολεξία) λέγοντάς μου να πάω αλλού ! Η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη !

 

Μετά το συμβάν με τον προαναφερθέντα απευθύνθηκα σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Θηβών όπου εκεί ήμουν εγώ αυτός που έθεσε την πυξίδα του τιμονιού στην ευθεία αλλά το μηχάνημα μου ήταν παμπάλαιο. Καμία βάση δεδομένων , καμία εκτύπωση μετρήσεων , κανένας υπολογιστής. Πλήρωσα τά 25€ (χωρίς απόδειξη) και έμεινα με την απορία γιατί ένα τόσο γνωστό μαγαζί να έχει τέτοια τεχνολογική υστέρηση.

Αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι σωστή μια ευθυγράμμιση χρησιμοποιώντας μηχάνημα τριάντα ετών !

Και πολύ καλά  έκανε. Ο επαγγελματίας δεν κάνει τα καπρίτσια του πελάτη, γιατί  έχει  ευθύνη για το όνομα , τη φήμη του και την δουλειά του  και δεν μπορεί να δέχεται παρεμβάσεις που δεν στηρίζονται σε τεχνική βάση , αλλά σε υποκειμενική άποψη.

Παρεμπιπτόντως,  αν λέμε για τον ίδιο (199 Παλαιάς Καβάλας Περιστέρι)

και  σε  μένα έχει αρνηθεί ευθυγράμμιση και το εκτίμησα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , TASOS M, said:

Και πολύ καλά  έκανε. Ο επαγγελματίας δεν κάνει τα καπρίτσια του πελάτη, γιατί  έχει  ευθύνη για το όνομα , τη φήμη του και την δουλειά του  και δεν μπορεί να δέχεται παρεμβάσεις που δεν στηρίζονται σε τεχνική βάση , αλλά σε υποκειμενική άποψη.

 

Παρεμπιπτόντως,  αν λέμε για τον ίδιο (199 Παλαιάς Καβάλας Περιστέρι)

 

και  σε  μένα έχει αρνηθεί ευθυγράμμιση και το εκτίμησα.

 

 

 

Ναι, αυτό είναι το μαγαζί.

Σέ καμία περίπτωση δεν έκανα υποδείξεις του τύπου περί σύγκλισης - απόκλισης , γωνία camper , κάστερ ,κλπ.

Αυτό πράγματι θα συνιστούσε "καπρίτσιο" και παρέμβαση σε τεχνικό επίπεδο.

Εγώ αυτό που ζήτησα είναι να θέσω ένα ρημαδοτιμόνι σε μια ρημαδοευθεία πυξίδας τιμονιού. Δεν ζήτησα να πηγαίνει το αμάξι "στραβά" . Ζήτησα να "χτιστεί" η ευθυγράμμιση με σημείο αναφοράς αυτό που εγώ θεωρώ ως ίσιο τιμόνι , ( Προσοχή ! Λέω ίσιο τιμόνι και όχι ίσιο αυτοκίνητο)

Στο ίσιο τιμόνι δικαιούμαι να έχω άποψη , στο περί ίσιου αυτοκινήτου όμως η γνώμη του μάστορα είναι αυτή που έχει βαρύτητα.

Το δε άλλο μαγαζί , το οποίο παρεμπιπτόντως είναι ο rabbit , το ζητάει από μόνο του να καθήσει ο οδηγός στην θέση του (με το σωματικό βάρος του πού και αυτό παίζει το ρόλο του) και να θέσει το τιμόνι στην ευθεία που νομίζει αυτός ως ευθεία (είναι και θέμα οπτικής γωνίας).

 

Έχω μια υποψία του τί ήταν αυτό που πυροδότησε τον εκνευρισμό του μαγαζιού παλαιάς καβάλας 199 και υποθέτω στο ότι αρέσκεται να θέτει το τιμόνι σε αρχική θέση που τον "βολεύει" εκείνον και για τους δικούς του λόγους.

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα διεύθυνσης (σ.δ.) χτίζεται με αρχική βάση τον άξονα της κολώνας του σ.δ. σε σχέση με την κρεμαγιέρα. Η κολώνα- κρεμαγιέρα πρέπει να είναι σε θέση μέσον, ήτοι όσα δόντια έχει η κρεμαγιέρα αριστερά , τα ιδιά να έχει και δεξιά. Αυτό είναι βασικό για πολλούς λογούς, όπως η τελική γωνιά στροφής της κρεμαγιέρας να είναι ίδια δεξιά -αριστερά, όπως ο λεβιές του φλας να επανέρχεται στις ιδίες μοίρες, όπως αν εμπλέκεται  η γωνία (μοίρες) της κολώνας στο σύστημα των φρένων.

Όταν επιτευχθεί το μέσον της κολώνας, τότε μπορούν να ρυθμιστούν τα ακρόμπαρα που θα κατευθύνουν ευθεία το όχημα και να τοποθετηθεί ίσια και το βολάν.

Έτσι έχουμε ένα βολάν οπτικά ίσιο, μια κολώνα με την κρεμαγιέρα της, τεχνικά στη σωστή θέση και ακρόμπαρα στη σωστή ρύθμιση για ευθύγραμμη πορεία.     

Η θέση που θα τοποθετηθεί το βολάν ακολουθεί τη ρύθμιση του σ.δ., δεν την κανονίζει.  

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , TASOS M, said:

Αν επιτευχθεί το μέσον της κολώνας, τότε μπορούν να ρυθμιστούν τα ακρόμπαρα που θα κατευθύνουν ευθεία το όχημα και να τοποθετηθεί ίσια και το βολάν.

 

Έτσι έχουμε ένα βολάν οπτικά ίσιο, μια κολώνα με την κρεμαγιέρα της, τεχνικά στη σωστή θέση και ακρόμπαρα στη σωστή ρύθμιση για ευθύγραμμη πορεία.

 

Ευχαριστώ πολύ για την εκτενή ανάλυση.

Το ζητούμενο για μένα είναι να έχω ένα ίσιο αυτοκίνητο το οποίο να συμβαδίζει με ένα ίσιο οπτικά τιμόνι.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να μπλέκεται κανείς στα πόδια του τεχνικού ευθυγράμμισης δυστυχώς όμως τα γεγονότα μας διαψεύδουν.

Έχω 37 χρόνια στην πλάτη μου ως οδηγός και οδήγησα συχνά αυτοκίνητα τα οποία πήγαιναν μεν ίσια αλλά το τιμόνι δεν ήταν οπτικά ίσιο.

Να θυμίσω ότι ο  rabbit , το ζητάει από μόνος του να καθήσει ο οδηγός στην θέση του (με το σωματικό βάρος του πού και αυτό παίζει το ρόλο του) και να θέσει το τιμόνι στην ευθεία. Αυτό κάνει επί σειρά δεκαετιών και σε γενικές γραμμές ήμουν ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.

Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν συνέχιζα να πηγαίνω εκεί ;

Ο ένας λόγος που με εκνεύριζε είναι ότι αντί να χρησιμοποιεί γερμανικά κλειδιά για τις ρυθμίσεις χρησιμοποιούσε τσιμπίδα με συνέπεια να τραυματίζονται τα μέταλλα. Ευτυχώς στην τελευταία επίσκεψη διαπίστωσα ότι χρησιμοποιεί κλειδιά.

Ο άλλος λόγος ήταν η υστέρηση του σε σύγχρονο εξοπλισμό η οποία ελπίζω να μην ισχύει και να είναι εφικτό να γίνει σωστή δουλειά με ένα μηχάνημα 30 ετών.

 

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , TASOS M, said:

Και πολύ καλά  έκανε. Ο επαγγελματίας δεν κάνει τα καπρίτσια του πελάτη

 

σοβαρά τώρα?

 

ο σωστός επαγγελματίας σε ολο τον κόσμο έχει αυτο*:

steering-wheel-alignment-instrument.jpg.2d9628cab0144889159671f7d857e8e1.jpg

*υπάρχει και φτηνό με αλφάδι 

 

Ο άμπαλος της αρπαχτής (χωρίς απόδειξη βεβαιως-βεβαίως) δεν επενδύει σε τέτοιο εξοπλισμό (60-80 €) γιατί δεν γουστάρει να ικανοποιεί τα καπρίτσια:wacko: του καθε πελάτη 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , fkd said:

 

σοβαρά τώρα?

 

ο σωστός επαγγελματίας σε ολο τον κόσμο έχει αυτο*:

steering-wheel-alignment-instrument.jpg.2d9628cab0144889159671f7d857e8e1.jpg

*υπάρχει και φτηνό με αλφάδι 

 

Ο άμπαλος της αρπαχτής (χωρίς απόδειξη βεβαιως-βεβαίως) δεν επενδύει σε τέτοιο εξοπλισμό (60-80 €) γιατί δεν γουστάρει να ικανοποιεί τα καπρίτσια:wacko: του καθε πελάτη 

 Τι λε ρε παιδί μου, υπάρχει τέτοια διαστημική τεχνολογία. Μένω ενεός.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , fkd said:

 

σοβαρά τώρα?

 

ο σωστός επαγγελματίας σε ολο τον κόσμο έχει αυτο*:

steering-wheel-alignment-instrument.jpg.2d9628cab0144889159671f7d857e8e1.jpg

*υπάρχει και φτηνό με αλφάδι 

 

Ο άμπαλος της αρπαχτής (χωρίς απόδειξη βεβαιως-βεβαίως) δεν επενδύει σε τέτοιο εξοπλισμό (60-80 €) γιατί δεν γουστάρει να ικανοποιεί τα καπρίτσια:wacko: του καθε πελάτη 

Ναι ! Ναι ! Και πάλι Ναι !

Τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει ένα αδιάψευστος παράγοντας όπως είναι ο σφιγκτήρας τιμονιού με αλφάδι ;

Έτσι δεν θα μπαίναμε σε καμία αντιπαράθεση !

Υπάρχει λόγος για να μην χρησιμοποιούν κάτι τόσο απλό , φτηνό και αδιάψευστο ? Σε τι τους εξυπηρετεί η μη χρήση του ?

Πιο μαγαζί δουλεύει έτσι με σφιγκτήρα τιμονιού αλφαδιασμένο για να γλυτώσουμε κάμποση ταλαιπωρία ;

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Και  επειδή  δεν  δίνετε σημασία  για  τη  σωστή  ερμηνεία, σε αυτά που γράφουν  οι  άλλοι  χρήστες, αλλά  εμμένετε  μόνο  σε  αυτό  που  θέλετε  να  πείτε, για  να  την  πείτε, εάν  ερμηνεύσετε  σωστά,  αυτό  που  έχω  γράψει  είναι  ότι  ο  οδηγός  εάν  είναι  ‘’αλλήθωρος’’  και  θέλει  το  τιμόνι  έτσι και γιουβέτσι  γιατί  τότε  θα  το  βλέπει  ίσιο, ο  τεχνικός  δεν  θα  το  ακολουθήσει  βεβαίως, διότι  είναι  κάτι  το  υποκειμενικό  και  θα  ακολουθήσει  το  τεχνικό  αντικειμενικό.

Ο  παραπονούμενος δήλωσε  ότι  το  τιμόνι  το  θέλει  όπως  το  φαντάζεται, αρά  το  αλφάδι πρέπει να συμφωνήσει  με  αυτόν  και  όχι αυτός με το αλφάδι, το λέιζερ και οποίο  άλλο  τεχνολογικό  επίτευγμα εφαρμοστεί στο μέλλον.

Όσο για τον αδιάψευστο παράγοντα; Υφίσταται μόνο εάν συμφωνεί με τον παραπονούμενο.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , TASOS M, said:

Και  επειδή  δεν  δίνετε σημασία  για  τη  σωστή  ερμηνεία, σε αυτά που γράφουν  οι  άλλοι  χρήστες, αλλά  εμμένετε  μόνο  σε  αυτό  που  θέλετε  να  πείτε, για  να  την  πείτε, εάν  ερμηνεύσετε  σωστά,  αυτό  που  έχω  γράψει  είναι  ότι  ο  οδηγός  εάν  είναι  ‘’αλλήθωρος’’  και  θέλει  το  τιμόνι  έτσι και γιουβέτσι  γιατί  τότε  θα  το  βλέπει  ίσιο, ο  τεχνικός  δεν  θα  το  ακολουθήσει  βεβαίως, διότι  είναι  κάτι  το  υποκειμενικό  και  θα  ακολουθήσει  το  τεχνικό  αντικειμενικό.

 

Ο  παραπονούμενος δήλωσε  ότι  το  τιμόνι  το  θέλει  όπως  το  φαντάζεται, αρά  το  αλφάδι πρέπει να συμφωνήσει  με  αυτόν  και  όχι αυτός με το αλφάδι, το λέιζερ και οποίο  άλλο  τεχνολογικό  επίτευγμα εφαρμοστεί στο μέλλον.

 

Όσο για τον αδιάψευστο παράγοντα; Υφίσταται μόνο εάν συμφωνεί με τον παραπονούμενο.

 

Μιας και είμαι εγώ ο “παραπονουμενος” (πελάτης με την ιδιότητα του οδηγού επί το ορθότερο) να μου επιτρέψεις να κάνω εγώ τις διευκρινίσεις.

 

Απλά είχα βαρεθεί να κυκλοφορώ με στραβό τιμόνι και προσπάθησα να είμαι εγώ αυτός που θα το θέσω στην ευθεία του. Από το να το κάνει με το “μάτι” κάποιος άλλος για μένα (ή το ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ επί το ορθότερο) ας είχα τουλάχιστον κάνει εγώ την κίνησή μου.

Αν υπήρχε η παραμικρή νύξη ότι επίκειται να χρησιμοποιηθεί αλφάδι τιμονιού το μόνο που θα έκανα είναι να καθόμουν παραπέρα περιμένοντας τον τεχνικό να κάνει την ευθυγράμμισή και εν συνεχεία να τον πληρώσω και να φύγω.

 

Η σωστή χρήση ενός αλφαδιού τιμονιού είναι κάτι που διασφαλίζει και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

Σε καμία περίπτωση ένας μέσος οδηγός δεν θα αμφισβητήσει ένα αλφάδι τιμονιού ή θα θελήσει να το παρακάμψει για να ικανοποιήσει τα όποια γούστα του.

Παρεμπιπτόντως , ποιο μαγαζί χρησιμοποιεί αλφάδι ; Εγώ σε αυτά που έχω δει είναι απλοί σφιγκτήρες.

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Να σου κάνω μια ερώτηση αγαπητέ φίλε geopro.

 

To τιμόνι σου το έχεις κοίταξα αν είναι τοποθετημένο στην ευθεία? Από την κολόνα τιμονιού?

Δηλαδή να έχει βγει ο αερόσακος να ελεγχθεί από εκεί.

 

http://www.papdoc.gr/photos/NCSW/17.jpg

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

Να σου κάνω μια ερώτηση αγαπητέ φίλε geopro.

 

To τιμόνι σου το έχεις κοίταξα αν είναι τοποθετημένο στην ευθεία? Από την κολόνα τιμονιού?

Δηλαδή να έχει βγει ο αερόσακος να ελεγχθεί από εκεί.

 

http://www.papdoc.gr/photos/NCSW/17.jpg

Η ευθεία του τιμονιού θα μπορούσε να ελεγχθεί με το αλφάδι τιμονιού αλλά ακόμη δεν έχει απαντηθεί ποιος το χρησιμοποιεί. Το τιμόνι δεν έχει "λυθεί" ποτέ , δεν χρειάστηκε. Δεν έχω λόγους να πιστεύω ότι κάτι πρέπει να ελεγχθεί  στην κολόνα.

Άλλωστε μια μεταβολή ενός και μόνου δοντιού δεν θα το έβγαζε πολύ εκτός της ευθείας του ;

Edited by geopro
Link to comment
Share on other sites

Η μετατόπιση κατά ένα δόντι σημαίνει δημιουργία διαφοράς μεταξύ των δυο γωνιών στροφής, με περισσότερη διαδρομή τιμονιού,  μέχρι το στοπ,  στα περισσότερα δόντια και το αντίθετο στην άλλη πλευρά, ήτοι δεν ειναι το ίδιο τιμόνι δεξιά και αριστερά.

Steer_system.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.