AUDI7 Posted January 8, 2020 Report Share Posted January 8, 2020 Η Audi παρουσιάζει τα ανανεωμένα RS5 Coupe και RS5 Sportback, με τα μοντέλα να διαθέτουν νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά μαρσπιέ νέο διαχύτη, ενώ υπάρχουν LED προβολείς στον βασικό εξοπλισμό, ενεργοί matrix LED και LED πίσω φωτιστικά σώματα στον πρόσθετο, με τους θόλους των φτερών να είναι κατά 40 mm πλατύτεροι από τις απλές εκδόσεις. Υπάρχουν διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων, μαύρα γυαλιστερά, ματ αλουμινένια ή ανθρακί διακοσμητικά, με τα χρώματα Turbo μπλε και κόκκινο Tango να έχουν προστεθεί στην παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων. Το RS5 coupe είναι εφοδιασμένο με CFRP οροφή, η οποία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά περίπου 4 κιλά. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 19″, με ζάντες 20″ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 10,1″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ (το Audi Virtual Cockpit), νέες Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις, όπως επίσης και νέα διακοσμητικά. Το σύστημα MMI navigation plus βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία οδήγησης, τη διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, το σπορ διαφορικό quattro, την πίεση ελαστικών και τη θερμοκρασία ελαστικών. Μηχανικά φορούν τον 2,9-λίτρων twin-turbo V6 TFSI κινητήρα απόδοσης 450 ίππων με 600 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Ο κινητήρα συνδυάζεται με 8-τάχυτο tiptronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε την RS Sport ανάρτηση, με την RS sport plus με δυναμικό έλεγχο οδήγησης (DRC) να διατίθεται προαιρετικά. Αυτή χρησιμοποιεί χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών σταδίων, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους μέσω διαγώνιων γραμμών λαδιού και κεντρικής βαλβίδας. Όταν το RS στρίβει με μεγάλη ταχύτητα, οι βαλβίδες ρυθμίζουν τη ροή λαδιού στον αποσβεστήρα του εμπρόσθιου τροχού στο εξωτερικό της καμπύλης. Ενισχύουν τη στήριξη και μειώνουν την κλίση, βελτιώνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά χειρισμού του οχήματος. Εκτός από τα γνωστά modes comfort, auto, and dynamic, το στάνταρ Audi drive select προσφέρει επίσης και δύο νέα modes, τα RS1 και RS2. Αφού ο οδηγός έχει ρυθμίσει τα δύο νέα modes ώστε να ταιριάζουν στις προσωπικές του προτιμήσεις και τα αποθηκεύσει, μπορούν να ενεργοποιηθούν απευθείας μέσω του πλήκτρου “RS Mode” στο τιμόνι. Το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε σημαντικές παραμέτρους που αφορούν στον κινητήρα, τη μετάδοση, την απόσβεση, το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, το σπορ διαφορικό και τον ήχο του κινητήρα. Στο στάνταρ σύστημα πέδησης, οι χαλύβδινοι δίσκοι έχουν δαγκάνες σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα. Ως εναλλακτική λύση, η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους φρένων από άνθρακα για τον εμπρόσθιο άξονα. Οι δαγκάνες τους είναι βαμμένες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα. Τα ανανεωμένα Audi RS5 Coupe και RS5 Sportback αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2020. Στη Γερμανία τα μοντέλα ξεκινούν από τις 83.500 ευρώ. Πηγή autoblog.gr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...