Jump to content
Χρήστος Καρ

AMAROK Τρέμουλο/ σκορτσάρισμα

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα κ καλή χρονιά να εχουμε! εχω ενα AMAROK 2,0 BI 180 αλογα 2014 και φοράει σαζμάν 8 ταχυτήτων με μονιμη τετρακινηση. το αυτοκίνητο μου βγάζει τρέμουλο/ σκορτσάρισμα μεταξύ 1200-1700 στροφών και δεν βγάζει κάποια βλάβη στη διάγνωση. νομίζοντας οτι ειναι κεντρικός τον κατέβασαν οι μηχανικοί στη volksvagen το πηγα σε τορνο ελεγχθηκαν και αλλαχτηκαν οι σταυροι μπηκε ο κεντρικος και παλι κανει τα ιδια. στη συνεχεία ενώ δεν βγάζει καμια βλαβη βγαζουν μπιλιοφορους μπροστα ενω εδειχναν κολλημένοι τους καθαρισαν βαλανε γρασογραφιτες τουσ βαλανε πανω κ το αμαξι παλι τα ιδια. να σημειωθεί οτι οι ταχυτητες στο σαζμάν αλλαζουν κανονικοτατα και δεν παρατηρητε τιποτα περιεργο . ευχαριστώ εκ τον προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Μπορεί να είναι παλιά η καταχώρηση σου στο forum ωστόσο το θέμα παραμένει επίκαιρο. Όπως και εσύ, φίλε Αιτωλοακαρνάν, έτσι και εγώ έχω αυτό το θέμα στο VW Amarok 180 PS και ξεκίνησα με αλλαγή σταυρών άξονα (οι οποίοι όντως είχαν λίγο θέμα). Είδα όμως ότι το πρόβλημα είναι στατικό στις 1200-1700 στροφές, οπότε πρόκειται για θέμα στο σασμάν ή πριν το σασμάν.

 

Κανένα συμβατικό διαγνωστικό δεν θα δώσει ενδείξεις του προβλήματος. Σίγουρα το αντιμετωπίζουν και άλλοι συνάδελφοι ιδιοκτήτες VW και ειδικά Amarok με το σασμάν 8 ταχυτήτων με μόνιμη τετρακίνηση.

 

Η ZF κατασκευάστρια του σαζμάν δίνει οδηγίες συντήρησης με αλλαγή λαδιών ATF και φίλτρου για τουλάχιστον κάθε 100 χιλιάδες χιλιόμετρα ή 8 χρόνια.

 

https://aftermarket.zf.com/sea/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/know-how/useful-tipps/transmission-oil-change/

 

Η απαράδεκτη VW λέει ότι το σασμάν είναι lifetime και δεν υπάρχει οδηγία συντήρησης από την κατασκευάστρια. Συνεπώς τα λάδια και το φίλτρο ΔΕΝ αλλάζονται τακτικά, και η φθορά στα σασμάν γίνεται εμφανής μέσα στον χρόνο. Το δικό μου άρχισε να ρετάρει στα 250 χιλιάδες χιλιόμετρα, και πάλι καλά!

 

Συστήνω λοιπόν να το πας, και για τους νέους αναγνώστες να το πάτε, σε έναν ειδικό για αυτόματα σασμάν ώστε να γίνει έλεγχος και επισκευή. Δεν έχω κάποια σύσταση ακόμα γιατί το δικό μου επισκευάζεται την ερχόμενη εβδομάδα.

 

Επίσης, εάν κάποιος άλλος διαβάσει αυτό το forum να μαζέψουμε υπογραφές να κυνηγήσουμε τη VW για αποζημιώσεις. Δεν νοείται να μην υπάρχει αυτή η οδηγία από την κατασκευάστρια στους εξουσιοδοτημένους, οι οποίοι δυστυχώς δεν έχουν και την τεχνογνωσία να αλλάξουν τα λάδια και τα φίλτρα.

 

Στη διάθεσή σας.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ovs said:

Καλησπέρα!

 

 

 

Μπορεί να είναι παλιά η καταχώρηση σου στο forum ωστόσο το θέμα παραμένει επίκαιρο. Όπως και εσύ, φίλε Αιτωλοακαρνάν, έτσι και εγώ έχω αυτό το θέμα στο VW Amarok 180 PS και ξεκίνησα με αλλαγή σταυρών άξονα (οι οποίοι όντως είχαν λίγο θέμα). Είδα όμως ότι το πρόβλημα είναι στατικό στις 1200-1700 στροφές, οπότε πρόκειται για θέμα στο σασμάν ή πριν το σασμάν.

 

 

 

Κανένα συμβατικό διαγνωστικό δεν θα δώσει ενδείξεις του προβλήματος. Σίγουρα το αντιμετωπίζουν και άλλοι συνάδελφοι ιδιοκτήτες VW και ειδικά Amarok με το σασμάν 8 ταχυτήτων με μόνιμη τετρακίνηση.

 

 

 

Η ZF κατασκευάστρια του σαζμάν δίνει οδηγίες συντήρησης με αλλαγή λαδιών ATF και φίλτρου για τουλάχιστον κάθε 100 χιλιάδες χιλιόμετρα ή 8 χρόνια.

 

 

 

https://aftermarket.zf.com/sea/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/know-how/useful-tipps/transmission-oil-change/

 

 

 

Η απαράδεκτη VW λέει ότι το σασμάν είναι lifetime και δεν υπάρχει οδηγία συντήρησης από την κατασκευάστρια. Συνεπώς τα λάδια και το φίλτρο ΔΕΝ αλλάζονται τακτικά, και η φθορά στα σασμάν γίνεται εμφανής μέσα στον χρόνο. Το δικό μου άρχισε να ρετάρει στα 250 χιλιάδες χιλιόμετρα, και πάλι καλά!

 

 

 

Συστήνω λοιπόν να το πας, και για τους νέους αναγνώστες να το πάτε, σε έναν ειδικό για αυτόματα σασμάν ώστε να γίνει έλεγχος και επισκευή. Δεν έχω κάποια σύσταση ακόμα γιατί το δικό μου επισκευάζεται την ερχόμενη εβδομάδα.

 

 

 

Επίσης, εάν κάποιος άλλος διαβάσει αυτό το forum να μαζέψουμε υπογραφές να κυνηγήσουμε τη VW για αποζημιώσεις. Δεν νοείται να μην υπάρχει αυτή η οδηγία από την κατασκευάστρια στους εξουσιοδοτημένους, οι οποίοι δυστυχώς δεν έχουν και την τεχνογνωσία να αλλάξουν τα λάδια και τα φίλτρα.

 

Στη διάθεσή σας.

τα ίδια ισχύουν και στα ξηροσύμπλεκτα dsg7 .Lifetime…..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.