Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

Γειά χαρά και καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του club!

Κάτοχος εδώ και 1 μήνα του T-Roc experience 1.5 cc-150 hp-DSG 7-με ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων.

Το αμάξι έχει διανύσει περίπου 2.000 χλμ και θεωρώντας ότι δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω στρώσιμο σε ο,τι έχει να κάνει τουλάχιστον με τον κινητήρα, έχω κλειστό ραντεβού για αλλαγή λαδιών (πέταγμα εργοστασιακών).

Τα χιλιόμετρα που κάνω τα τελευταία χρόνια είναι περίπου 10.000 / έτος και αλλάζω λάδια με την συμπλήρωση των συγκεκριμένων χιλιομέτρων (10.000)

Το θέμα είναι ότι, επειδή με τα εγχειρίδια και τα μπλα μπλα τους (αντιπροσωπεία & Kosmocar) μας έχουν ζαλίσει τα μέζεα (!) , έχω μπλέξει με το δίλημμα αν θα ‘φορέσω’ στον κινητήρα λάδι 0w-20  (508.00) ή 5w-30 (504.00).

Η αρχική σκέψη μου είναι να ξεκινήσω με 0W-20 (λόγω καινούργιου κινητήρα και μικρών ανοχών) και μετά από τη συμπλήρωση περίπου 25-30.000 χλμ, να το γυρίσω σε 5W-30. Στο συγκεκριμένο πλάνο, η αλήθεια είναι ότι με προβληματίζει το 0W-20 για τους καλοκαιρινούς μήνες και με φρενάρει κάπως αυτό. Η δεύτερη σκέψη, είναι να το ξεκινήσω κατευθείαν με το κλασσικό 5W-30.

 SILVER ALERT…Μπορείτε να βοηθήσετε ??..(!!!!)

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , gianniskar said:

Ψηφίζω 5w30. Υπάρχουν πολλές αναφορές που πήραν μοτέρ στα χέρια με 0w20.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν έχω ακούσει κάτι, αλλά για να το γράφεις, σίγουρα υπέπεσαν στην αντίληψη σου περιστατικά.

Η αλήθεια είναι ότι με ξένισε αρκετά η συγκεκριμένη οδηγία της VW, καθώς ποτέ στο παρελθόν - αν δεν κάνω λάθος - δεν είχε προτείνει 0w20 για κινητήρα TSI...

Τέλος πάντων...Προσανατολίζομαι να παραμείνω στο (πατροπαράδοτο πια !!) 5w30 και στη δοκιμασμένη σιγουριά του, παρά να ακροβατώ ασπαζόμενος οδηγίες / προτάσεις του εγχειριδίου, οι οποίες πιθανώς να στοχεύουν σε κατασκευαστικούς κανόνες (εκπομπές, κατανάλωση κλπ) εις βάρος όμως (και σκασίλα τους) της υγείας του κινητήρα....

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , pafsi said:

Γειά χαρά και καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του club!

Κάτοχος εδώ και 1 μήνα του T-Roc experience 1.5 cc-150 hp-DSG 7-με ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων.

Το αμάξι έχει διανύσει περίπου 2.000 χλμ και θεωρώντας ότι δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω στρώσιμο σε ο,τι έχει να κάνει τουλάχιστον με τον κινητήρα, έχω κλειστό ραντεβού για αλλαγή λαδιών (πέταγμα εργοστασιακών).

Τα χιλιόμετρα που κάνω τα τελευταία χρόνια είναι περίπου 10.000 / έτος και αλλάζω λάδια με την συμπλήρωση των συγκεκριμένων χιλιομέτρων (10.000)

Το θέμα είναι ότι, επειδή με τα εγχειρίδια και τα μπλα μπλα τους (αντιπροσωπεία & Kosmocar) μας έχουν ζαλίσει τα μέζεα (!) , έχω μπλέξει με το δίλημμα αν θα ‘φορέσω’ στον κινητήρα λάδι 0w-20  (508.00) ή 5w-30 (504.00).

Η αρχική σκέψη μου είναι να ξεκινήσω με 0W-20 (λόγω καινούργιου κινητήρα και μικρών ανοχών) και μετά από τη συμπλήρωση περίπου 25-30.000 χλμ, να το γυρίσω σε 5W-30. Στο συγκεκριμένο πλάνο, η αλήθεια είναι ότι με προβληματίζει το 0W-20 για τους καλοκαιρινούς μήνες και με φρενάρει κάπως αυτό. Η δεύτερη σκέψη, είναι να το ξεκινήσω κατευθείαν με το κλασσικό 5W-30.

 SILVER ALERT…Μπορείτε να βοηθήσετε ??..(!!!!)

Καλημέρα. Τα ίδια έκανα και μόλις αγόρασα το Polo καινούργιο το μακρυνό 2004. Πρώτον αναφέρει κάπου το manual αλλαγή των εργοστασιακών λαδιών; 2ον τι λάδι δίνει ο κατασκευαστής;

Τέλος αν είναι γραμμένο το μοτέρ να βγάλει θέμα θα βγάλει.  Στο λέω εκ πείρας όσο και να το προσέχεις..

Edited by Yiannis_2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Yiannis_2 said:

Καλημέρα. Τα ίδια έκανα και μόλις αγόρασα το Polo καινούργιο το μακρυνό 2004. Πρώτον αναφέρει κάπου το manual αλλαγή των εργοστασιακών λαδιών; 2ον τι λάδι δίνει ο κατασκευαστής;

Τέλος αν είναι γραμμένο το μοτέρ να βγάλει θέμα θα βγάλει.  Στο λέω εκ πείρας όσο και να το προσέχεις..

Καλησπέρα Yiannis_2 !

1) Για τα εργοστασιακά λάδια, φυσικά και ΔΕΝ αναφέρεται τίποτα στο manual..Ωστόσο, επειδή είναι λάδια στρωσίματος και δεν ξέρω αν τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά είναι καλά (αν είναι ή όχι λάδι ξεπέτας δηλαδή, από κανα πολυκαιρισμένο βαρελίσιο του εργοστασίου!) δεν νοιώθω άνετα να τα κρατήσω μέχρι τις 10.000 χλμ.

2) Ο κατασκευαστής στο manual, δίνει ή 0w-20  (508.00) ή 5w-30 (504.00). To 0w-20 είναι που με μπερδεύει...Ανεφάρμοστη έως τώρα η προδιαγραφή και το ιξώδες σε TSI.

3) Αποψή μου το μοτέρ που πραγματικά το προσέχεις επί το πλείστον δεν βγάζει προβλήματα, παρά μόνο αν υπάρχει εργοστασιακή αστοχία υλικού / κατασκευής / συναρμολόγησης κλπ.

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

Να σου κάνω μια ερώτηση αγαπητέ,  το αμάξι σου τι service ακολουθεί?

 

Δηλαδή κάθε πότε κάνει service? Κάθε χρόνο η κάθε 2 χρόνια?

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , pafsi said:

Καλησπέρα Yiannis_2 !

1) Για τα εργοστασιακά λάδια, φυσικά και ΔΕΝ αναφέρεται τίποτα στο manual..Ωστόσο, επειδή είναι λάδια στρωσίματος και δεν ξέρω αν τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά είναι καλά (αν είναι ή όχι λάδι ξεπέτας δηλαδή, από κανα πολυκαιρισμένο βαρελίσιο του εργοστασίου!) δεν νοιώθω άνετα να τα κρατήσω μέχρι τις 10.000 χλμ.

2) Ο κατασκευαστής στο manual, δίνει ή 0w-20  (508.00) ή 5w-30 (504.00). To 0w-20 είναι που με μπερδεύει...Ανεφάρμοστη έως τώρα η προδιαγραφή και το ιξώδες σε TSI.

3) Αποψή μου το μοτέρ που πραγματικά το προσέχεις επί το πλείστον δεν βγάζει προβλήματα, παρά μόνο αν υπάρχει εργοστασιακή αστοχία υλικού / κατασκευής / συναρμολόγησης κλπ.

OK όπως νομίζεις. Απλά ξαναλέω ως επί το πλείστον το μοτέρ εάν δεν είσαι κανίβαλος από μόνος σου δεν το σπας. Και επειδή λοιπόν τα "προληπτικά" και άλλες ευλογίες τα έκανα και εγώ στο polo εάν το μοτέρ είναι κόφα ότι και να του κάνεις δεν το σώζεις (εμένα ξεκίνησε ξαφνικά να καίει λάδι σαν δίχρονο το μοτέρ με τα 101hps μία απλή Κυριακή στα 70000χλμ. Δεν θεωρώ ότι τα λάδια πλέον θέλουν πέταμα έτσι εύκολα. Δεν πήρες στοκαρισμένο αυτοκίνητο από όσο θυμάμαι και περίμενες να κατασκευαστεί η παραγγελία σου. Πόσο στοκαρισμένο λάδι να έχει η εταιρεία πλέον;

Τέλος η άποψη μου είναι όσο περισσότερο προσέχεις ένα πράγμα έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου βγει κάτι. Έχω προσωπικά παραδείγματα άπειρα. Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

OK όπως νομίζεις. Απλά ξαναλέω ως επί το πλείστον το μοτέρ εάν δεν είσαι κανίβαλος από μόνος σου δεν το σπας. Και επειδή λοιπόν τα "προληπτικά" και άλλες ευλογίες τα έκανα και εγώ στο polo εάν το μοτέρ είναι κόφα ότι και να του κάνεις δεν το σώζεις (εμένα ξεκίνησε ξαφνικά να καίει λάδι σαν δίχρονο το μοτέρ με τα 101hps μία απλή Κυριακή στα 70000χλμ. Δεν θεωρώ ότι τα λάδια πλέον θέλουν πέταμα έτσι εύκολα. Δεν πήρες στοκαρισμένο αυτοκίνητο από όσο θυμάμαι και περίμενες να κατασκευαστεί η παραγγελία σου. Πόσο στοκαρισμένο λάδι να έχει η εταιρεία πλέον;

Τέλος η άποψη μου είναι όσο περισσότερο προσέχεις ένα πράγμα έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου βγει κάτι. Έχω προσωπικά παραδείγματα άπειρα. Φιλικά πάντα

@εάν το μοτέρ είναι κόφα ότι και να του κάνεις δεν το σώζεις@...Δεν διαφωνώ...Γι αυτό και αναφέρθηκα σε "εργοστασιακή αστοχία υλικού / κατασκευής / συναρμολόγησης"

@Πόσο στοκαρισμένο λάδι να έχει η εταιρεία πλέον;@...Μπορεί να έχει αρκετό, μπορεί και να ανανεώνεται τακτικά...ΟΚ..Who knows?...Ωστόσο όμως, έγραψα επί πλέον ότι  "δεν ξέρω αν τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά είναι καλά" και αυτό είναι ο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ενδοιασμός μου.

@Τέλος η άποψη μου είναι όσο περισσότερο προσέχεις ένα πράγμα έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου βγει κάτι.@...Επίτρεψε μου να διαφωνήσω κάθετα με τη συγκεκριμένη θεωρία!

Όπως και να έχει πάντως, ο,τι και να ισχύει, σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , OMINUS said:

Να σου κάνω μια ερώτηση αγαπητέ,  το αμάξι σου τι service ακολουθεί?

 

Δηλαδή κάθε πότε κάνει service? Κάθε χρόνο η κάθε 2 χρόνια?

 

 

Δινεται η δυνατότητα να κάνω όποτε θέλω service..είτε σταθερό (12μηνο) είτε μεταβλητού διαστήματος (24μηνο)...Ο κάτοχος επιλέγει...

Ομως, δεν πολυκατάλαβα τι σχέση έχει ο ενδοιασμός μου που έθεσα ως θέμα για χρήση ή όχι 0w20, με τα διαστήματα service (?)..Βοήθα !!

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , pafsi said:

Δινεται η δυνατότητα να κάνω όποτε θέλω service..είτε σταθερό (12μηνο) είτε μεταβλητού διαστήματος (24μηνο)...Ο κάτοχος επιλέγει...

Ομως, δεν πολυκατάλαβα τι σχέση έχει ο ενδοιασμός μου που έθεσα ως θέμα για χρήση ή όχι 0w20, με τα διαστήματα service (?)..Βοήθα !!

 

κοίτα το είπα από την άποψη γιατι εγώ που έκανα  πέρυσι το servise (άλλο μοτέρ βεβαια) στα service τα οποία ειναι κάθε χρόνο η κάθε 2 χρόνια. τα λάδια ειναι 5W-40 και 5W-30 

 

5W-30 το αναφερει ως λαδι για 2 χρονια ,

5W-40 Το αναφερει ως λάδι κάθε 1 χρόνο 

 

ετσι το αναφερει η vw ως προς το δικό μου μοτέρ πάντα, επειδη δεν ανέφερες αν έχει και καμια προδιαγραφεί για 5w-40  για αυτο ανέφερα τα διαστήματα service.

 

 

To 0W-20 μήπως το αναφερει το βιβλίο ως λάδι για καμια έκτακτη ανάγκη???              

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

 

κοίτα το είπα από την άποψη γιατι εγώ που έκανα  πέρυσι το servise (άλλο μοτέρ βεβαια) στα service τα οποία ειναι κάθε χρόνο η κάθε 2 χρόνια. τα λάδια ειναι 5W-40 και 5W-30 

 

5W-30 το αναφερει ως λαδι για 2 χρονια ,

5W-40 Το αναφερει ως λάδι κάθε 1 χρόνο 

 

ετσι το αναφερει η vw ως προς το δικό μου μοτέρ πάντα, επειδη δεν ανέφερες αν έχει και καμια προδιαγραφεί για 5w-40  για αυτο ανέφερα τα διαστήματα service.

 

 

To 0W-20 μήπως το αναφερει το βιβλίο ως λάδι για καμια έκτακτη ανάγκη???              

Το 5W-40, δεν 'παίζει' καθόλου στα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή για τον 1,5 TSI...Στον δικό σου κινητήρα (απ' όσο θυμάμαι έχεις το Passat Β7 1.4 tsi 122 hp, το οποίο είχα και εγώ για 7 χρόνια)

το προτείνει, γιατί απ' όσο ξέρω παίρνει ως βασική προδιαγραφή την 502.00 (και την 504.00 βέβαια, ως υπερκάλυψη)

Στον 1,5 TSI σου προτείνει 2 εκδοχές ή βάζεις λάδι 5W-30 (504.00) ή βάζεις 0W-20 (508.00) και σου δίνεται επιλογή να τα αλλάζεις κάθε 15.000 χλμ ή κάθε 30.000 χλμ. (είτε το ένα είτε το άλλο).

Εμένα το 0W-20 με ξένισε και προς στιγμή έκανα τη σκέψη μήπως να το ξεκινούσα για ένα διάστημα (μέχρι να μεγαλώσουν οι ανοχές του κινητήρα) και μετά να ακολουθήσω τη γνωστή πεπατημένη του 5W-30, αλλά τελικά μάλλον θα το πάω από την αρχή για σίγουρα με το 5W-30. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε λάδια AMSOIL ?...

Πιο συγκεκριμένα, με ενδιαφέρει το European Car Formula 5W-30, του οποίου βρίσκω ελκυστικά τα χαρακτηριστικά και ακούω / διαβάζω πολύ καλές κριτικές από χρήστες.

Επί τη ευκαιρία, επισυνάπτω και το pdf της AMSOIL με specifications του συγκεκριμένου (κι όχι μόνο) λαδιού, διατηρώντας όμως ένα ερωτηματικό σε ο,τι έχει να κάνει με τη ΜΗ αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g).

AMSOIL.pdf

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , pafsi said:

Υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε λάδια AMSOIL ?...

Πιο συγκεκριμένα, με ενδιαφέρει το European Car Formula 5W-30, του οποίου βρίσκω ελκυστικά τα χαρακτηριστικά και ακούω / διαβάζω πολύ καλές κριτικές από χρήστες.

Επί τη ευκαιρία, επισυνάπτω και το pdf της AMSOIL με specifications του συγκεκριμένου (κι όχι μόνο) λαδιού, διατηρώντας όμως ένα ερωτηματικό σε ο,τι έχει να κάνει με τη ΜΗ αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g).

AMSOIL.pdf 199 kB · 4 downloads

Κ  Α  Ν  Ε  Ι  Σ ???...!!!!!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ηρεμα..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μείνε στο προτεινόμενο από τον κατασκευαστή μάρκα + λάδι θα έλεγα, τα Castrol είναι πάρα πολύ καλά λάδια και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ειδικά των ευρωπαϊκών οχημάτων.

 

Ειδικά η μη αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g), πρέπει να σε προβληματίζει.

 

 

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν , topmar said:

Μείνε στο προτεινόμενο από τον κατασκευαστή μάρκα + λάδι θα έλεγα, τα Castrol είναι πάρα πολύ καλά λάδια και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ειδικά των ευρωπαϊκών οχημάτων.

 

Ειδικά η μη αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g), πρέπει να σε προβληματίζει.

 

 

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

Πληροφοριακά εντελώς, θα πώ οτι είμαι χρόνια 'σκαλωμένος' με τα Liqui Moly..

Τα χρησιμοποιούσα επι 7 χρόνια στο Passat 1,4 TSI 122hp που είχα μέχρι πέρυσι, χωρίς κανένα πρόβλημα (δεν συμπλήρωσα ποτέ λάδι, μικρή μείωση κατανάλωσης, πολύ ήπια λειτουργία μοτέρ). Απλά, μπήκα σε κάποια δεύτερη σκέψη να δοκιμάσω την...Αμερικανιά(!) λόγω πολλών κολακευτικών σχολίων.

Τα Castrol, δεν ξέρω για ποιό λόγο δεν μου 'κάθησαν καλά' ποτέ...ή τουλάχιστον, δεν μου κάθησαν οτι είναι καλύτερο λάδι απο κάποια άλλα...

Θα ψαχτώ λίγο ακόμη και ΙΔΩΜΕΝ !...Ισως παραμείνω στα Liqui Moly, αν δεν καταλήξω σε κάποιο άλλο με ακόμη καλύτερα specifications...Σ ευχαριστώ πάντως...

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, στο προηγούμενο μου BMW E90 320d, που προτείνει ο κατασκευαστής Castrol, μία φορά έβαλα για αλλαγή Liqui Moly και ενώ με τα Castrol δεν έκαιγε σταγόνα από αλλαγή σε αλλαγή, με τα LM έκαψε μισό λίτρο λάδι.

 

Με το αυτοκίνητο της υπογραφής, προς το παρόν έχω σχεδόν 5.000ΚΜ με το Castrol από την προηγούμενη αλλαγή, αύριο θα συμπληρώσω τα 5.000ΚΜ θα το μετρήσω να δω εάν έχει κάψει καθόλου (μηδαμινή πιθανότητα).

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ??


Δεν καταλαβες και βαζεις 2 ερωτηματικα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

 


Δεν καταλαβες και βαζεις 2 ερωτηματικα;


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Δηλαδή αν έβαζα ένα ερωτηματικό, θα σήμαινε ότι κατάλαβα?...Ζήτησα γνώμες για τα AMSOIL και μου απαντάς "ήρεμα"...Τι να καταλάβω δηλαδή?...

Edited by pafsi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε λάδια AMSOIL ?...
Πιο συγκεκριμένα, με ενδιαφέρει το European Car Formula 5W-30, του οποίου βρίσκω ελκυστικά τα χαρακτηριστικά και ακούω / διαβάζω πολύ καλές κριτικές από χρήστες.
Επί τη ευκαιρία, επισυνάπτω και το pdf της AMSOIL με specifications του συγκεκριμένου (κι όχι μόνο) λαδιού, διατηρώντας όμως ένα ερωτηματικό σε ο,τι έχει να κάνει με τη ΜΗ αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g).
AMSOIL.pdf


Το έχω βάλει κατά καιρούς. Μια χαρά λάδια είναι. Όχι ότι θα καταλάβαινα κάτι αντίθετο. Έχουν πολύ καλά νούμερα και καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αυτό μου αρκεί.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Κ  Α  Ν  Ε  Ι  Σ ???...!!!!!


Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ.

Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου.

Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει.

Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7

Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , nikdev said:

 


Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ.

Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου.

Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει.

Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7

Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Αγαπητέ nikdev,

θα τοποθετηθώ με τον απαιτούμενο σεβασμό στην ιδιότητα σου (Global Moderator) καθώς και στην συνύπαρξη μας στο Forum :

1)   Έγραψες αρχικά

@ Ηρεμα @ : αυτό το μονολεκτικό, πίστεψε με είναι πολύ άκομψο..Διαβάζεται και εκλαμβάνεται σαν ‘διαταγή’..θα μπορούσες να διατυπώσεις μια σύσταση του στύλ «θα σε παρακαλέσω να μη γράψεις ξανά με κεφαλαία»

2)   Συνέχισες γράφοντας

@ Θα γραφεις με μικρα γραμματακια @ : η συνέχεια του ύφους που θυμίζει ‘διαταγή’ (!)

@ τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωνάζεις @ :

Όχι βέβαια…Εδώ κάνεις κάποιο λάθος..Τα κεφαλαία όντως υποδηλώνουν ότι φωνάζει κάποιος, όταν όμως συντάσσει ολόκληρη φράση ή πρόταση με αυτά…Όταν γράφει μία μόνο λέξη με κεφαλαία, είτε ανάμεσα σε κείμενο με πεζά είτε μόνη της, αυτό σημαίνει ότι ο γράφων δίνει έμφαση στη λέξη, την υπερτονίζει, κι όχι ότι φωνάζει

@ Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο @ :

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πού είδες το κακότροπο (?)..Μετά από 2 μέρες έκανα την ερώτηση ‘ΚΑΝΕΙΣ ??’

Πού είναι το άσχημο και το παραβατικό? Όσο για τα κεφαλαία της λέξης, απλά υπερτόνιζαν μια κάποια απορία. Το ότι ανακάλυψες βέβαια και ‘απαίτηση’ μου για απάντηση από τους συμφορουμίτες, αυτό θα το αφήσω ασχολίαστο, ελπίζοντας ότι θα το ακυρώσεις από μόνος σου (όπως και άλλα που μου καταλόγισες) μετά από τις πιο πάνω τοποθετήσεις μου.

Πάντα φιλικά και χωρίς καμία πρόθεση ή διάθεση αντιπαράθεσης

Να είσαι καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , SkyNet said:

 


Το έχω βάλει κατά καιρούς. Μια χαρά λάδια είναι. Όχι ότι θα καταλάβαινα κάτι αντίθετο. Έχουν πολύ καλά νούμερα και καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αυτό μου αρκεί.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

1) Αναφέρεσαι στον ίδιο τύπο και ιξώδες (το European Car Formula 5W-30) ή γενικά σε χρήση AMSOIL ?

2) Σε τι αυτοκίνητο και σε τι κινητήρα το 'φόρεσες' ?

Link to comment
Share on other sites

1) Αναφέρεσαι στον ίδιο τύπο και ιξώδες (το European Car Formula 5W-30) ή γενικά σε χρήση AMSOIL ?
2) Σε τι αυτοκίνητο και σε τι κινητήρα το 'φόρεσες' ?


Ίδιος τύπος και ιξώδες. Σε Golf Gt και 1.8TSI CDAA


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.